Is daar geld nodig om terroristen uit Gaza te bestrijden? Die hebben geld zat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef zaid het volgende:
ga je ook doneren aan de vae? daar hebben ze dat namelijk ook:
[ afbeelding ]
die verkopen ze daar gewoon hoor, althans in dubaiquote:
geen terroristen uit gaza, wel andere terroristen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar geld nodig om terroristen uit Gaza te bestrijden? Die hebben geld zat.
Dus dan maar de staatsterreur van Israel steunen.. Goed bezig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat er in Gaza verkiezingen zijn geweest, kan je nog steeds teren op verkiezingen uit 2006, kom op zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ja, laten we verzetsgroeperingen die democratisch aan de macht zijn gekomen afzetten om de bezetting en kolonisatie van Israël te consolideren.
VAE is anti-Moslimbroederschap en dus ook anti-Hamas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat is jouw mening, en die deel ik niet. Dus ja, prima bezig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus dan maar de staatsterreur van Israel steunen.. Goed bezig.
die komen er dit jaar aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat er in Gaza verkiezingen zijn geweest, kan je nog steeds teren op verkiezingen uit 2006, kom op zeg.
Sindsdien zijn ze alleen maar dwarsgezeten omdat Israël niet blij was met het resultaat van de democratische verkiezingen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat er in Gaza verkiezingen zijn geweest, kan je nog steeds teren op verkiezingen uit 2006, kom op zeg.
Hoe weet jij dat ik dacht dat jij ging alcohol drinkt?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef zaid het volgende:
[..]
die verkopen ze daar gewoon hoor, althans in dubai
quote:"The only thing that could deter a suicide bomber is knowing that if caught, his sister or his mother would be raped," said Kedar on Israel Radio Bet
"It sounds very bad, but that's the Middle East," he continued. "You have to understand the culture in which we live. The only thing that deters [Hamas leaders] is a threat to the connection between their heads and their shoulders."
http://www.ibtimes.co.uk/(...)rist-attacks-1457836
VAE is voornamelijk doodsaai, nooit een suffere stad gezien dan Abu Dhabi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
VAE is anti-Moslimbroederschap en dus ook anti-Hamas.
bron? volgens mij wordt de doodstraf gewoon uitgevoerd met een executiepelotonquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer mee voor een land dat nog mensen laat onthoofden.
Twijfelachtig aangezien dat hele akkoord inmiddels weer op losse schroeven staat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef zaid het volgende:
[..]
die komen er dit jaar aan
https://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_general_election,_2014
Ze hebben ook weinig gedaan om het tegendeel te bewijzen.....quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Sindsdien zijn ze alleen maar dwarsgezeten omdat Israël niet blij was met het resultaat van de democratische verkiezingen.
omdat ik geen alcohol drink kan ik niet zien dat ze het verkopen in dubai?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dacht dat jij ging alcohol drinkt?!
Valt wel mee, je moet er alleen niet meer dan 3 dagen zijn. Want dan wordt het inderdaad een suffe stad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VAE is voornamelijk doodsaai, nooit een suffere stad gezien dan Abu Dhabi.
Ik heb de meeste tijd in het Hilton doorgebrachtquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef Djibril het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moet er alleen niet meer dan 3 dagen zijn. Want dan wordt het inderdaad een suffe stad.
Ach ja, nederzettingen, muurtje bouwen, oorlogsmisdaden plegen. Gewoon steunen die handel, niks aan het handje. Allemaal noodzakelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die deel ik niet. Dus ja, prima bezig.
Executiepelotonquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef zaid het volgende:
[..]
bron? volgens mij wordt de doodstraf gewoon uitgevoerd met een executiepeloton
Als je het niet proeft weet je niet of het alcohol is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef zaid het volgende:
[..]
omdat ik geen alcohol drink kan ik niet zien dat ze het verkopen in dubai?
ja wat zielig voor die moordenaars en verkrachters.quote:
Of het verkopen van cannabis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef zaid het volgende:
[..]
ja wat zielig voor die moordenaars en verkrachters.
Of als je gewoon wel wil eten overdag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Of het verkopen van cannabis.
http://www.telegraph.co.u(...)lling-marijuana.html
Of martelen voor gebruik softdrugs ook al ben je een toerist.
http://edition.cnn.com/20(...)ay-rape-controversy/
Of vervolgd worden als vrouw net nadat je verkracht bent.
Dat zijn geen culturele verschillen.
Dat is gewoon achterlijk en idioot.
dat is een fabeltje, ze werd volgens mij even vast gehouden omdat ze een valse aangifte had gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Taxandria het volgende:
Of vervolgd worden als vrouw net nadat je verkracht bent.
Als je inhoudelijks niks te melden hebt, ben je zoals je zelf vaak zegt: Uitgeluld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zucht. (zie onderstaande reactie)
[..]
Het is niet raar dat je de hele tijd onzin loopt te verkondigen als je Likud als enige bron aanhoudt.
Ah en wie beweert dat het een fabeltje is, Dubai, kom op zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef zaid het volgende:
[..]
dat is een fabeltje, ze werd volgens mij even vast gehouden omdat ze een valse aangifte had gedaan.
ze wisten dat drugs strafbaar is
Per week doen 24 vrouwen aangifte van verkrachting. Ongeveer een op de drie slachtoffers besluit toch geen aangifte te doen, nadat ze op het politiebureau wordt gewezen op de gevolgen die kunnen voortvloeien uit een politieonderzoek en rechtszaak. Het aantal zedenslachtoffers dat niet naar de politie stapt, is hoog, zo weten hulpinstanties op basis van hun ervaringen. Hun inschatting wordt onderschreven door onderzoeksinstanties. Het WODC becijferde in 2005 dat het aantal slachtoffers van verkrachting acht keer hoger ligt dan het aantal aangiften. En uit CBS-cijfers van enkele jaren geleden blijkt dat van slechts 11 procent van alle zedendelicten melding wordt gemaakt. En daarvan leidt slechts 3 procent tot aangifte.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef Taxandria het volgende:
Want de islamitische wereld staat er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen![]()
.
Ik twijfel er niet aan dat als er nu verkiezingen zouden zijn, Hamas gewoon weer gekozen zal worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:
[..]
nee, dat zijn de feitenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ah en wie beweert dat het een fabeltje is, Dubai, kom op zeg.
Want de islamitische wereld staat er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen![]()
.
Tsja..ze houden er een vrij bizarre denkwijze op na daar. Gisteren nog ergens een uitspraak van een of andere prominente Israelier gelezen, die met droge ogen zat te beweren dat Israel de Nobelprijs voor de vrede verdient.quote:
Ok:?:?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Per week doen 24 vrouwen aangifte van verkrachting. Ongeveer een op de drie slachtoffers besluit toch geen aangifte te doen, nadat ze op het politiebureau wordt gewezen op de gevolgen die kunnen voortvloeien uit een politieonderzoek en rechtszaak. Het aantal zedenslachtoffers dat niet naar de politie stapt, is hoog, zo weten hulpinstanties op basis van hun ervaringen. Hun inschatting wordt onderschreven door onderzoeksinstanties. Het WODC becijferde in 2005 dat het aantal slachtoffers van verkrachting acht keer hoger ligt dan het aantal aangiften. En uit CBS-cijfers van enkele jaren geleden blijkt dat van slechts 11 procent van alle zedendelicten melding wordt gemaakt. En daarvan leidt slechts 3 procent tot aangifte.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-verkrachting.dhtml
Gezien de ontwikkelingen in Gaza voorafgaand aan dit conflict twijfel ik daar ten zeerste staan, Hamas stond onder grote interne druk, en niet alleen omdat o.a. Egypte bepaalde andere groeperingen steunen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat als er nu verkiezingen zouden zijn, Hamas gewoon weer gekozen zal worden.
Wat zijn de andere opties? Partijen of groeperingen die concessies aan Israel gaan doen? Ik denk dat er geen Palestijn te vinden is die dat acceptabel zou vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:07 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen in Gaza voorafgaand aan dit conflict twijfel ik daar ten zeerste staan, Hamas stond onder grote interne druk, en niet alleen omdat o.a. Egypte bepaalde andere groeperingen steunen.
Nou niet echt want ik snap je punt niet dat je probeert te maken volgens mij ofquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nou, daar zit je dan met een mond vol tanden.
bewijs dat ze werd vervolgd omdat ze verkracht is. wie wat beweert moet het bewijzen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:07 schreef Taxandria het volgende:
[..]
In Dubai misschien, maar bewijs het dan maar, zou ik zeggen.
Gematigde groepen die pro-Egypte zijn, feitelijk dus doen wat Sisi hen opdraagt, en aangezien Sisi het tot zijn prioriteit heeft gemaakt zowel de Sinaï-crisis als Gaza op te lossen, wil hij zichzelf best als vredesstichter laten kronen, van Turkije hoeven we het in ieder geval niet meer te verwachten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zijn de andere opties? Partijen of groeperingen die concessies aan Israel gaan doen? Ik denk dat er geen Palestijn te vinden is die dat acceptabel zou vinden.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96L0F720130722quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef zaid het volgende:
[..]
bewijs dat ze werd vervolgd omdat ze verkracht is. wie wat beweert moet het bewijzen.
dat zegt noorwegen, geen bewijs dus. ze heeft toegeven dat ze een valse aangifte had gedaan volgens deze uae krant:quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef Taxandria het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96L0F720130722
Mevrouw had niet meteen vier volwassen mannen als getuigen paraat die voor haar konden getuigen![]()
.
Als je goed leest zie je ook staan dat dat voor haar de enige manier was om weg te komen uit dat landquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:15 schreef zaid het volgende:
[..]
dat zegt noorwegen, geen bewijs dus. ze heeft toegeven dat ze een valse aangifte had gedaan volgens deze uae krant:
http://www.thenational.ae(...)alelv-dubai-sex-case
volgens wiki ook:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prosecution_of_Marte_Dalelv
wikipedia zal ook wel liegenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:18 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je ook staan dat dat voor haar de enige manier was om weg te komen uit dat land![]()
. Maar leuk dat dat Emiratenkrantje anders beweert daar.
Er is geen Palestijnse staat, nooit geweest ook. Er was een regio genoemd Palestina, al sinds de oudheid, en daar woonden Palestijnen, een handje vol joden en wat christenen. Dat was dan onderdeel van het Ottomaanse rijk. De plaatselijke bevolking werd door de Britten betrokken bij hun oorlog tegen Duitsland, en als bedankje werd een groot gedeelte van hun grondgebied weg gegeven aan het Joodse volk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:43 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En als ik zeg dat de Palestijnse staat moet verdwijnen, kijk je mij dan raar aan?
Israël heeft geen grondwet die de rechten van alle burgers beschermt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:54 schreef BorisDeLul het volgende:
Ja, okee, dat is waar. Israël is een joodse staat en wil dat denk ik ook wel blijven ja. Maar voor de grondwet is iedereen gelijk in Israël en dat is wat ik bedoelde.
wij van wc eend, dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat dat ze dat heeft gezegd om weg te komen, beter lezen dus,![]()
.
Kort samengevat voor Boris: Er is apartheid in Israel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Er is geen Palestijnse staat, nooit geweest ook. Er was een regio genoemd Palestina, al sinds de oudheid, en daar woonden Palestijnen, een handje vol joden en wat christenen. Dat was dan onderdeel van het Ottomaanse rijk. De plaatselijke bevolking werd door de Britten betrokken bij hun oorlog tegen Duitsland, en als bedankje werd een groot gedeelte van hun grondgebied weg gegeven aan het Joodse volk.
[..]
Israël heeft geen grondwet die de rechten van alle burgers beschermt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |