Jep, ik kijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
Niemand vier handen op één buik aan het kijken? Dit is weer eens wat anders dan die aso's andere weken... Een lievig, naïef kind, vriendje in de gevangenis, ouders die haar haar hele leven naar beneden gepraat hebben... Hoop dat t goed komt met haar...
Ik sluit niet uit dat die moeder ook een punt heeft, en dat dit meisje voor ze uit huis ging/aan alle kanten zichzelf tegen kwam een enorm consumerend type was...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jep, ik kijk.
Die moeder van haar.. tsja.. een kind wil ook gewoon graag aandacht. Blijf er niet over door hameren dat ze het liefst verdrinkt in aandacht.
Naïef is ze wel, zeker m.b.t. haar vriend. Als hij er alleen aanwezig was, zou hij toch niet zo lang in voorarrest mogen zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik sluit aan bij de rij spekbabies![]()
Terug van 3/4D echo en ze lijkt nu >p95 te zitten. Benen 2 weken voor, buik 1w5d en hoofd ruim een week.
Ze heeft ook echt al goeie wangen
nu hoop ik stiekem wel wat eerder dan de 41+3 te bevallen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou dat is dus wel nummer 3quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De echoscopist zei bij onze echo: "wow dit is wel een bijzonder gezichtje. Meestal lijken ze zo op elkaar maar dit is echt een ander gezichtje, leuk! "
Dus ik dacht aan drie opties:
1) dit zegt ze tegen iedereen vast
2) ehm. Is dit positief? Of krijgen we een freak of nature?
3) de nieuwe Doutzen!
Hahaha! Die was ik zelf al vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Skittles het volgende:
Wauw Spees
[..]
Nou dat is dus wel nummer 3
helaas heb ik dat niet met dat zoete, dat smaakt me allemaal prima tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:00 schreef Malteser het volgende:
Fijn dat het goed is Zoë! En dat je de bevestiging hebt gekregen dat je zelf goed voelt hoe ze liggen. En wat een vervelend dieet.
Ik ben normaal gesproken een enorme snoeper, vooral zoet (geen hartig). Echt als in een hele zak Katja Biggetjes en voor ik het weet is de zak leeg. Hetzelfde geldt voor Maltesers (what's in a name).
Op dit moment heb ik helemaal geen behoefte aan snoep. Ik eet mijn maaltijden en mijn fruit en ik heb een enorme waterijsjes-tic momenteel (is ook zoet natuurlijk). Maar verder geeft al het andere snoep/tussendoortjes/koekjes mij een 'bluh'gevoel. Soort van misselijk maar dan zonder neiging om te moeten spugen. Net als koffie, ik hoef ineens geen koffie meer.... En ik was echt Nespresso-fan. Hoort dat bij zwanger zijn? Tot zover mijn woensdagochtendoverpeinzingen.
herkenbaar! chips trekt me bijv ook helemaal niet terwijl ik eerder wel veel chips at. Dan kies ik liever voor fruit terwijl ik voor mijn zw.schap eigenlijk geen fruit atquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:00 schreef Malteser het volgende:
Fijn dat het goed is Zoë! En dat je de bevestiging hebt gekregen dat je zelf goed voelt hoe ze liggen. En wat een vervelend dieet.
Ik ben normaal gesproken een enorme snoeper, vooral zoet (geen hartig). Echt als in een hele zak Katja Biggetjes en voor ik het weet is de zak leeg. Hetzelfde geldt voor Maltesers (what's in a name).
Op dit moment heb ik helemaal geen behoefte aan snoep. Ik eet mijn maaltijden en mijn fruit en ik heb een enorme waterijsjes-tic momenteel (is ook zoet natuurlijk). Maar verder geeft al het andere snoep/tussendoortjes/koekjes mij een 'bluh'gevoel. Soort van misselijk maar dan zonder neiging om te moeten spugen. Net als koffie, ik hoef ineens geen koffie meer.... En ik was echt Nespresso-fan. Hoort dat bij zwanger zijn? Tot zover mijn woensdagochtendoverpeinzingen.
Gewoon in de flightcase van een harp kruipen. Duh!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb na overleg met wat collegae over hoe zij dat doen, maar besloten de opdracht wel aan te nemen, voor 3 maanden na de bevalling. Tis mijn lievelingsensembleen prachtige muziek .. en dan moet ik maar zorgen dat ik klaar ben! De muziek ken ik nog niet, maar die kan ik studeren voor de bevalling natuurlijk, dus dat is geen probleem. Het enige punt is eigenlijk ben ik wel/niet in vorm tegen die tijd... en is er tijd/ruimte om te kolven. Dus dat laatste moet ik aan hun voorleggen nu. Ik heb iig de kolfruimte in het concertgebouw tot nu toe nog niet ontdekt
it started with a kiss.....quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ten slotte: 27 weken vandaag!omg, derde trimester, hoe is dat nou ineens gekomen??
ik ben de mail aan het tikken naar de productiedame. goddank is het een dame, met een kind ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewoon in de flightcase van een harp kruipen. Duh!
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, dat dieetquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Ja! daar ben ik wel erg blij mee
Echo was goed
Ze liggen zoals ik laatst had beschreven in het buiktopic. Baby2 ligt nu boven baby1. Ze ligt dus wat dwars. Mijn buik aan de linkerkant is 'leeg' daarom is het daar dus zo rustig
Ik moet dus vertrouwen op mijn gevoel want blijkbaar weet ik wel hoe ze liggen..maargoed de bevestiging is wel fijn.
Ik moet binnen nu en 2weken voor de OGTT![]()
3 dagen van te voren moet ik al op een speciaal dieet. Ik dacht; minder suikers eten.
maar nee, ik moet veel suikers en koolhydraten eten! en als ik bijv niet zoveel brood op kan moet ik als vervanging van dat stukje brood 4 suikerklontjes opeten
Ik mag niet minder eten dan in het eetschema staat.
hebben jullie ook zo'n dieet gehad van te voren?
oja de groei van mn meisjesze liggen voor op groei (ongv een week nogsteeds)
Ik kan het ook niet echt op internet vinden als ik zoek op OGTTquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:06 schreef WupWup het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, dat dieetMijn eerste gedachte is ook dat het heel, heel vreemd beleid is en ik zou daar niet zomaar in mee willen gaan. Wat je wil weten met de GTT is hoe een zwanger lijf reageert op een stoot suiker. En in geval van diabetes wordt die suiker niet goed verwerkt, waardoor je dus hoge bloedsuikerpieken krijgt. Maar voor een gezond lijf is al dat suiker ook niet bevorderend. Heb ik al gezegd dat ik deze dieetvoorschriften raar vind?
Dikke yay voor de groei van je meiden!
Volgens mij kan een gezond lichaam een normale hoeveelheid carbs prima verwerken. Ik eet best veel carbs en mijn nuchtere waarde was 4.9, dat is gewoon dikke prima. Dus het heeft, lijkt me, weinig zin om het daarmee te "verbloemen" want als je vervolgens die suikerdrab drinkt schiet het toch wel omhoog en val je daarmee door de mandquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
@wup zijn er geen mensen die expres weinig carbs eten de dagen voor een OGTT zodat de nuchtere suiker in elk geval in orde is? ik weet dat in sommige gevallen de vervolg wel/geen ogtt daar vanaf hangt. bij mij niet, maar bij niet obesies wel toch?
Ja... Bij mij was dat een diastase, oftewel scheuren/wijken van de buikspieren door je groeiende bm. Duurde telkens 2 dagen en dan was 't weer weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Goeiemorgen meiden!
Vraagje. Kennen jullie een stekend gevoel in je maag, of daar in de buurt... kwam gisteren opzetten en voelt niet fijn. Zou het kunnen komen door ruimte gebrek?
Nee, maar als je obv en nuchtere prik wel if geen ogtt hoeft...quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kan een gezond lichaam een normale hoeveelheid carbs prima verwerken. Ik eet best veel carbs en mijn nuchtere waarde was 4.9, dat is gewoon dikke prima. Dus het heeft, lijkt me, weinig zin om het daarmee te "verbloemen" want als je vervolgens die suikerdrab drinkt schiet het toch wel omhoog en val je daarmee door de mand
Wat zou je nuchtere waarde dan moeten zijn om binnen het toelaatbare geen extra ogtt te hoeven als je waardes nà dat drankje ook nog goed zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, maar als je obv en nuchtere prik wel if geen ogtt hoeft...
Ik denk echt dat ze die 150 gram als basis nemen zodat ze alle zwangeren betrouwbaar met elkaar kunnen vergelijken oid. Zoveel is dat trouwens volgens mij ook niet.
Bij de gewone screenings is in mijnn ziekenhuis de volgorde:quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat zou je nuchtere waarde dan moeten zijn om binnen het toelaatbare geen extra ogtt te hoeven als je waardes nà dat drankje ook nog goed zijn?
Kun je zo'n diastase herkennen door op je rug te liggen en dan een beetje omhoog te komen als bijv buikspieroefening en dat je buik dan in een punt omhoog loopt? Iig mijn buik is een soort van piramide als ik dat doequote:Op woensdag 23 juli 2014 11:27 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja... Bij mij was dat een diastase, oftewel scheuren/wijken van de buikspieren door je groeiende bm. Duurde telkens 2 dagen en dan was 't weer weg.
Je kunt even navragen bij je vk. Er is niks tegen te doen als je idd een diastase hebt, maar het is handig om zeker te weten.
Ja die OGTT moet ik sowiesoquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, hier krijg je juist een nuchtere prik om vast te stellen of je bloedsuikers niet al te hoog zijn om nog verantwoord een ogtt uit te mogen voeren.
De beslissing voor een ogtt is volgens mij namelijk al genomen zoals ik het lees.
jup, dan kun je een gevaarlijke situatie creëren. Maar dan is ook al meteen duidelijk dat je een probleem hebt, dat scheeltquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja die OGTT moet ik sowieso
Wat als je bloedsuikers al hoog zijn? Is het dan een no GO om dan dat drankje in te nemen?
Ja bij Zoë wel. Maar ik dacht dat dit een algemene instructie was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, hier krijg je juist een nuchtere prik om vast te stellen of je bloedsuikers niet al te hoog zijn om nog verantwoord een ogtt uit te mogen voeren.
De beslissing voor een ogtt is volgens mij namelijk al genomen zoals ik het lees.
Volgens mij hebben alle zwangeren een diastase. Als je in niet-zwangere toestand (langer dan 6 weken na de bevalling) alsnog zo'n punt krijgt, dan moet je er iets mee doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kun je zo'n diastase herkennen door op je rug te liggen en dan een beetje omhoog te komen als bijv buikspieroefening en dat je buik dan in een punt omhoog loopt? Iig mijn buik is een soort van piramide als ik dat doeOf zeg ik nu iets geks
Ah okquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle zwangeren een diastase. Als je in niet-zwangere toestand (langer dan 6 weken na de bevalling) alsnog zo'n punt krijgt, dan moet je er iets mee doen.
Ik vond een artikel dat diastase toch niet per se tijdens een zwangerschap optreedt. Hier kan je wat meer info vinden. Gezien je bekkenklachten is het misschien wel iets om aan te kaarten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ah ok
Het viel me laatst toevallig op. Leek een beetje vreemd.
Ga ik zeker doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond een artikel dat diastase toch niet per se tijdens een zwangerschap optreedt. Hier kan je wat meer info vinden. Gezien je bekkenklachten is het misschien wel iets om aan te kaarten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel trouwens geen ruimte tussen buikspieren, mijn buik is gewoon te hard dus dat lukt me niet meer.
Nou, dat klopt bijna. Idd op je rug liggen en je hoofd omhoog doen. Dan ontstaat er bij een serieuze diastase een uitstulping en een deuk óf bij je navel óf onder je borstbeen. Ziet er nogal freaky uitquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kun je zo'n diastase herkennen door op je rug te liggen en dan een beetje omhoog te komen als bijv buikspieroefening en dat je buik dan in een punt omhoog loopt? Iig mijn buik is een soort van piramide als ik dat doeOf zeg ik nu iets geks
maag beklemming? Dat.klinkt echt nasty. Ik zal het effe in de gaten houden! Thanks!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:25 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nou, dat klopt bijna. Idd op je rug liggen en je hoofd omhoog doen. Dan ontstaat er bij een serieuze diastase een uitstulping en een deuk óf bij je navel óf onder je borstbeen. Ziet er nogal freaky uit.
Ook kun je dan je vingers in de 'deuk' zetten.
Dat je buik puntvorming is bij zo'n oefening, is dan weer niet zo gek. Dat heeft wel met wijken te maken, maar is normaal voor elke zwangere.
Omdat DnD aangaf pijn te hebben, zou het ook scheuren kunnen duiden. Dat moet wel in de gaten gehouden worden ivm maagbeklemming (die ik godzijdank niet gehad heb).
Ja dat van Zoë heb ik dus ook. Puntje twee om aan te stippen bij de haptonoom/fysio volgende week. Bekken begint nl ook lichtelijk uit elkaar te vallen zo langzamerhand. Op zich geen last als ik niks doe/niet langer dan een half uur iets doequote:Op woensdag 23 juli 2014 12:18 schreef Phaidra het volgende:
Het ziet er wel uit als een typische diastasebuik idd. Een heel groot deel van de zwangeren heeft dit, en vaak gaat het vanzelf weer over. Maar wellicht is professioneel advies wel nuttig omdat jij al bekkenklachten hebt en een diastase toch zorgt voor verzwakking van de hele bekkenbodem.
Ik bleek na de zwangerschap (denk zo'n half jaar later) diastase te hebben. Had er niet echt last van (en het was nooit gecheckt bij de nacontrole), maar het leek me toch niet zo prettig om het zo te laten. Na bekkenfysio was ik er in 2 maanden al helemaal vanaf!
Risicofactoren:
Zwangerschap > 34 jaar
Al eerder een keer bevallen zijn
Eerder bevallen zijn met een keizersnede
Vaker zwanger zijn geweest
Zwanger zijn van een meerling
Een grote baby verwachten
Een hoog gewicht hebben tijdens de zwangerschap
Veel vruchtwater hebben
Ik voldeed aan geen enkel punt. Maar had wel een vrij lange persfase, dat kan ook de trigger zijn.
oh dan heb ik het toch nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:25 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nou, dat klopt bijna. Idd op je rug liggen en je hoofd omhoog doen. Dan ontstaat er bij een serieuze diastase een uitstulping en een deuk óf bij je navel óf onder je borstbeen. Ziet er nogal freaky uit.
Ook kun je dan je vingers in de 'deuk' zetten.
Dat je buik puntvorming is bij zo'n oefening, is dan weer niet zo gek. Dat heeft wel met wijken te maken, maar is normaal voor elke zwangere.
Omdat DnD aangaf pijn te hebben, zou het ook scheuren kunnen duiden. Dat moet wel in de gaten gehouden worden ivm maagbeklemming (die ik godzijdank niet gehad heb).
Duidelijk!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef mignonne het volgende:
Diastase is heel normaal tijdens je zwangerschap hè... Die buikspieren maken plaats voor je groeiende baarmoeder, vrijwel iedere zwangere met redelijk formaat buik zal zo'n bult in het midden hebben, zeker als het niet meer je eerste is.
Je kunt eigenlijk pas echt spreken van een diastase als die zes weken na de bevalling nog steeds aanwezig is en breder dan 1 cm tot 2 vingers is. En zelfs dan kan het nog wat bijtrekken, maar goed, das wel het moment om richting fysio te gaan.
En die gtt, ik heb dat wel vaker gehoord/gelezen van dat dieet van tevoren, nog nagevraagd aan een diëtiste van het ziekenhuis, de een had er nog nooit van gehoord (zegt al wat lijkt me...) de ander had er wel van gehoord maar gaf aan dat men er van was teruggekomen omdat het geen klap uitmaakt.
Wat Wup zegt ja, je wilt weten wat die 75 gram suiker met jouw lijf doet op dit moment. Door van tevoren extra veel koolhydraten te gaan eten (als je nog niet aan die hoeveelheid zat) vervormd dus het beeld wat je krijgt van hoe jouw lijf onder voor jou normale omstandigheden reageert op suikers.
Het gaat ook om de verhouding geloof ik in hoeveel vocht het is opgelost ofzoiets. In de meeste gevallen is het ook niet de bedoeling bijvoorbeeld dat je in de tussenliggende twee uren veel water gaat drinken bijvoorbeeld. Hooguit een paar slokjes om de smaak weg te spoelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Duidelijk!
Overigens: als t om 75 gram gaat, zou ik denk ik liever 700 ml appelsap drinken dan zo'n speciaal drankjeik knijp m echt een beetje, met MN voedselfobieen en sterke gag-reflex...
Dat lijkt me ook niet nee, als je er meteen 2 liter water achteraan giet, spoel je de glucose al weg voor het in je bloed kan worden opgenomenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het gaat ook om de verhouding geloof ik in hoeveel vocht het is opgelost ofzoiets. In de meeste gevallen is het ook niet de bedoeling bijvoorbeeld dat je in de tussenliggende twee uren veel water gaat drinken bijvoorbeeld. Hooguit een paar slokjes om de smaak weg te spoelen.
Maar then again, das niet overal. Fijn hoor, die 'standaard'protocollen
dat drankje vond ik echt ontzettend meevallen... zeg maar limonadesiroop met verkeerde verhouding aangemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Duidelijk!
Overigens: als t om 75 gram gaat, zou ik denk ik liever 700 ml appelsap drinken dan zo'n speciaal drankjeik knijp m echt een beetje, met MN voedselfobieen en sterke gag-reflex...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Zolena het volgende:
Razz ik was eerder ook niet zo van baby's vasthouden (huu straks gaat ie kapot). En dat had ik de eerste dagen met M. nog een beetje, maar het went snel. En ze blijken niet zomaar kapot te gaan.![]()
Dat je door de deurpost loopt met de baby op je arm en dat hoofdje keihard tegen de deurpost laat kletsen. Dat je de trap af stapt en uitglijdt en op je baby valt. Het gaat dagelijks door mijn hoofd. Het zal er wel een beetje bij horenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Nee, dat dacht ik al. En het went vast ook vanzelf! Maar ik zie dan hoe mijn vriendin/collega zo heel natuurlijk met dat kindje omgaat en vraag me dan echt af of ik niet totaal ga stressen, het kind verkeerd vasthoud, of haar van het bed laat vallen ofzo
. Horrorbabyscenario's FTW.
Komt heel weinig voor hoor! Maar omdat je spieren scheuren kan er een stukje maagwand tussen komen. En da's niet tof.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
maag beklemming? Dat.klinkt echt nasty. Ik zal het effe in de gaten houden! Thanks!
Gaat je vast wel een keer gebeuren, shit happensquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je door de deurpost loopt met de baby op je arm en dat hoofdje keihard tegen de deurpost laat kletsen. Dat je de trap af stapt en uitglijdt en op je baby valt. Het gaat dagelijks door mijn hoofd. Het zal er wel een beetje bij horen
was en fout van de verpleegkundige.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef mignonne het volgende:
En Kwak, ik blijf het een vreemde bedoening vinden, hoe het naar je verwoord is. Er zijn idd 'harde' indicaties waarbij een gtt standaard gedaan wordt, zoals tweelingen, hoog bmi en bepaalde ethnische achtergronden of bijv. eerdere zw.schap met diabetes. In die gevallen moet er dus altijd direct een gtt gedaan worden en voor zover ik weet (en jij al aangaf) gebeurd dat ook in jouw zh.
Een nuchtere glucose wordt in sommige praktijken en ziekenhuizen ook standaard geprikt rond de 30e week, tegelijk met het ijzer. Dat gebeurd in lang niet alle praktijken en ziekenhuizen overigens. En aan de hand van die uitslag wordt er verder gekeken of er aanvullend onderzoek nodig is. Maar dat gaat dus over de 'normale' populatie die niet al een risico voor DG hebben.
Ik vind het vreemd dat je aan iemand die niets te maken heeft met dat tweede onderzoek die wel uit te gaan leggen, dat zorgt, lijkt me, alleen maar voor verwarring.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gaat je vast wel een keer gebeuren, shit happensnet als in de vingertjes knippen bij het nagelknippen, ook zo'n fijne
![]()
En als ze wat groter zijn en kunnen staan, dat ze dan vlak achter je gaan staan als je wat uit de (koel)kast pakt, en dat je je dan zo omdraait en direct weg wil lopen en ze dan dus fairly hard omver host
Die laatste zit nog steeds niet in mijn systeem
Verder doen ze het goed hoor, mn kiddo's
Check!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je door de deurpost loopt met de baby op je arm en dat hoofdje keihard tegen de deurpost laat kletsen. Dat je de trap af stapt en uitglijdt en op je baby valt. Het gaat dagelijks door mijn hoofd. Het zal er wel een beetje bij horen
klopt, 't is een klein flesje. Ik kreeg eerst een bekertje en toen zei ik: zo veel? En toen zei die mevrouw: joh, je krijgt de rest van de fles er meteen achteraan!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt voor de info Cwen en Mignonne!
En de rest natuurlijk met adviezen.
Zo fijn om hier te lezen en dingen te kunnen vragen
KwakzOr
Op mijn briefje staat in 250ml
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, 't is een klein flesje. Ik kreeg eerst een bekertje en toen zei ik: zo veel? En toen zei die mevrouw: joh, je krijgt de rest van de fles er meteen achteraan!
Ik dacht echt dat het drie slokken waren
Ha malteser, zo'n moment had ik ook toen ik zondag mijn werkmail opende en ik las dat een oud-leerlinge in het vliegtuig zat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Malteser het volgende:
Heel erg offtopic maar ik kom er zojuist achter dat ik wel iemand ken die in het bewuste vliegtuig zat. Had de krant niet goed gelezen maar scan net in de lunchpauze door de lijst met slachtoffers en ineens zie ik haar naam staan. Twee tellen getwijfeld of ze het was, vriendinnetje geappt die haar ook kent, en helaas. Ze is het
.
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEE DAT WIL IK NIET HOREN!
Stelletje valse wijven
Oeiquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sorry. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren
. Godzijdank had hij niks, maar dat doe ik dus ook nooooooooooooit meer
.
Heftigquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Malteser het volgende:
Heel erg offtopic maar ik kom er zojuist achter dat ik wel iemand ken die in het bewuste vliegtuig zat. Had de krant niet goed gelezen maar scan net in de lunchpauze door de lijst met slachtoffers en ineens zie ik haar naam staan. Twee tellen getwijfeld of ze het was, vriendinnetje geappt die haar ook kent, en helaas. Ze is het
.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sorry. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren
.
Inmiddels zie ik mijn rechtertiet ook af en toe omhoog wippenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook niet! Ben wel een vetzak met dikke buik, grote baby en veel vruchtensap, maar mijn buikspieren waren al niet veel waard
Mijn rechterzij maakt steeds golfbewegingen
Volgens mij blijft het pijn doen als je kindje pijn heeft of ziek is (bij mij iig)quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nog wel eelt, toch?
(en mijn kint ook zo te lezen)
Nee, helaas. Na dit soort acties voel je je schuldig tot in lengte van dagenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nog wel eelt, toch?
(en mijn kint ook zo te lezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Crumpette op 23-07-2014 17:19:40 ]
de eerste is toch ook een oefenkind of niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Razztwizzle het volgende:
OK, dit werkt echt heel geruststellend! Ik kan me hier dus echt vreselijk zorgen over maken, terwijl ik over andere dingen heel relaxed ben. Maar dit gaat goedkomen. Al klungelend leert men
.
Ik moest even lachen om het vingertjequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hoofdje vs deurpost: check
vingertje knippen: check (en dat de leidster van het kdv dan heel lief zegt dat als je nagels knippen eng vind, zij het ook wel voor je willen doen, Lees: wij kunnen het beter dan jij: faalmoeder)
kap van de kinderwagen naar beneden vouwen en dat kind na een tijdje begint te huilen en dan denken; Oh, vind je het licht vervelend? Of zit er gewoon een boer dwars? en dat je er dan na een paar minuten pas achter komt dat haar vingertje ertussen zit en dat gewoon zeer doet.
(reactie van baby is in het begin nog wat traag, dus ik legde de relatie al niet meer, maar voelde me wel heel schuldig. Vingertje bleef ook gewoon minstens een uur een deukje houden)
rest gelukkig nog niet en inmiddels zit ze vooral onder de blauwe plekken van alle acties die ze zelf uithaalt: nieuwste truukje was een koprol uit de vensterbank de bank op en dan per ongeluk scheef en van de bank afvallen. vond ik niet zo'n toffe
Maar ook hier, kind doet t goed en vergeeft je zoiets ook vrijwel meteen
Het stomme is, sommige dingen doe je net zo hard weer bij een 2e.... (deurpost etc)quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
de eerste is toch ook een oefenkind of niet?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu
Awwquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Wat ook een leuke is, je de hele dag al afvragen waarom je kind zo jengelig en hangerig is, en jij daarvan mopperig word. 's Avonds concludeer je dat ie toch wel iets warm aanvoelt, en je tempt een flinke koorts. Conclusie, kind was gewoon de hele dag al ziek...
Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dat drankje vond ik echt ontzettend meevallen... zeg maar limonadesiroop met verkeerde verhouding aangemaakt.
sodeju, ik wist niet dat je van voorwerk zo'n last kan hebben...
vanmorgen om 7:30 werd ik wakker vd pijnlijke kramp/steken in t maaggebied/ rand baarmoeder, ik dacht serieus dat mn maag stuk zou gaan..
zodra ik op mn rug draai krijg ik wederom kramp in maag/darm gebied en in mn rug, maar als ik dan weer op mn zij lig heb ik hooguit wat kramp in mn rug...
raar en soms best eng gedoe....
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevallingquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zet![]()
Die 'diastase' zoals Zoe laat zien heb ik ook. Wist niet eens dat dat zo heette en dat het wel iets is om na je bevalling in de gaten te houden
teeheequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik ook zon kromme dan. Vorige bevalling alleen telefonisch consult gehad bij 6 wekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
Mijn nacontrole na de geboorte van E bestond uit een telefoontje. Er is dus niet naar een mogelijke diastase of ijzergehalte oid gekeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
ik pas dus geen bikenstocks meer...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef rebel-angel het volgende:
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item![]()
Het is ook best een zeldzaam en bijzonder exemplaar.
Maar idd herkenbaar van die deurposten en dat soort![]()
Oooh en ik heb gewoon birckenstocks gekocht mensen![]()
Ik hou helemaal niet van slippers maar ik pas gewoon geen schoenen meer
huuuuquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef rebel-angel het volgende:
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item![]()
Het is ook best een zeldzaam en bijzonder exemplaar.
Maar idd herkenbaar van die deurposten en dat soort![]()
Oooh en ik heb gewoon birckenstocks gekocht mensen![]()
Ik hou helemaal niet van slippers maar ik pas gewoon geen schoenen meer
[..]
Oh nu ben ik extra blij dat ik toch laatst Luc uit het stoeltje heb gehaald in dezelfde situatie..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
.
Nah verschilt heel erg waar je naco over gaat. Sowieso komt lang niet iedereen op nacontrole. Het is echt maatwerk, veel meer dan een standaard controle. Je hoort het wel te doen hoor, diastase controleren, litteken controleren, praatje over anticonceptie, over de afgelopen bevalling, voorlichting over een volgende zw.schap (bijv. na keizersnede hoor je de info te krijgen dat je de volgende keer bij de gyn zal bevallen) etc. Verder hoort er gevraagd te worden of je niet incontinent bent voor urine of ontlasting en je bloeddruk moet gemeten worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Die pets had ik vanmiddag nog....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Risu het volgende:
Bhehehe.
Ik weet nog dat mijn moeder een keer vertelde dat ze mijn luier aan mijn buik vast had gespeld (gebruikte nog van die ouderwetse) daar heeft ze zich ook heel lang schuldig over gevoeld. Ik heb haar ondertussen wel vergeven hoor.![]()
Een keer gaf ze mijn broertje een pets op zijn luier omdat hij stout was, kwam ze er net voor de pets achter, dat ie net zindelijk was. Iets te harde pets dus. (Hij kreeg er spontaan een bloedneus van, maar die had hij sowieso wel vaak)
En mijn zusje is een keer van de schommel in de tuin af gevlogen, had vreselijk mazzel dat mijn vader net met de auto bezig was en de automatjes eruit had gehaald, daar landde ze op. Niks aan de hand.
ik geloof je direct, maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en ook standaard voeten ken je stuklope op van dat soort zolen![]()
Maar da's niet voor dit topic
Pas je wel goed op jezelf? Om jezelf met dit weer in een soort van sauna op te sluiten lijkt me al heftig voor een 'normaal' iemand. Laat staan voor een hoogzwangere.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Ok, nesteldrang heeft toegeslagen... Ik ben in deze warmte onze inimini-badkamer aan het schoonmaken met mijn stoomreiniger.... en vanavond wil ik samen met J. de keuken (die ook al inimini is) eens grondig onder handen nemen. Nu even wachten tot de stoomreiniger is afgekoeld zodat ik hem bij kan vullen.
Ik pas zeker goed op, heb alles openstaan om te ventileren en ga elke 10 minuten even naar beneden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Pas je wel goed op jezelf? Om jezelf met dit weer in een soort van sauna op te sluiten lijkt me al heftig voor een 'normaal' iemand. Laat staan voor een hoogzwangere.
Ik wilde de ramen wassen vandaag maar dat komt wel als het een paar graadjes afgekoeld is. Nu lekker binnen bij de ventilator.
Ik vond het zo erg! Ik heb even met hem meegehuild. Maar binnen een minuut was het huilen van schrik / pijn al overgegaan in huilen omdat hij niet meer op de fiets zatquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh nu ben ik extra blij dat ik toch laatst Luc uit het stoeltje heb gehaald in dezelfde situatie..
Ik zat ook te twijfelen, want ik krijg hem altijd zo moeilijk in en uit het stoeltje. Ben gewoon te klein
En Luc is ook nog eens een bollo
+1....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, m'n make-up ben ik in elk geval kwijt.
Al die kisten
+2....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, m'n make-up ben ik in elk geval kwijt.
Al die kisten
Mijn schoonouders waren nog met vakantie (mini besloot wat eerder dan gepland te komen).quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Heliotrope het volgende:
Oei al die doemscenarios! Vooral met baby en al van de trap afvallen bedenk ik altijd. Gelukkig gaan ze niet zo gauw stuk
Ik probeerde me voor te stellen hoe dat na de bevalling gaat, onze ouders bellen lijkt me wel snel leuk, maar wanneer is het fijn als ze langskomen? Ik heb geen zin om de eerste paar uur gestoord te worden in ons geluk ofzo, maar aan de andere kant vast ook supertrots. Hoe deden jullie, dames met al kinderen, dat?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Birkenstocks <3 Niet die teenslippermodellen uiteraard. Maar ze hebben heus leuke modellen. Leuke kleding erboven en het kan heus. Maar ik kom dan ook op bruiloftem waar de bruid en bruidegom op Chuck tailors trouwen
Phaidra, je heeft niet toevallig Brigitte?
Op de bruiloft van je zus waar je getuige bent ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind die teenslippermodellen van B. dus best mooi, en naar een zomerse bruiloft zou mijn voorheen passende paar wellicht ook de enige optie zijn qua zomers schoeisel. Screw dan maar t bruidspaar als ze me niet sjiek genoeg vinden hoor
Ja wellicht moeilijk in te denken maar ik kan simpelweg niet op hakken. Noch in ballerina's. If ander leuk schoeisel. Geen optie. Past niet. Pijn. Pijn. Pijn. Ik heb nog nooit iets gevonden (nou ja, de afgelopen twee jaar) waar lager dan vijf minuten draagbaar was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de bruiloft van je zus waar je getuige bent ja?
Laat het van dat moment af hangenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Heliotrope het volgende:
Malteser
Oei al die doemscenarios! Vooral met baby en al van de trap afvallen bedenk ik altijd. Gelukkig gaan ze niet zo gauw stuk
Ik probeerde me voor te stellen hoe dat na de bevalling gaat, onze ouders bellen lijkt me wel snel leuk, maar wanneer is het fijn als ze langskomen? Ik heb geen zin om de eerste paar uur gestoord te worden in ons geluk ofzo, maar aan de andere kant vast ook supertrots. Hoe deden jullie, dames met al kinderen, dat?
Met het verschil dat ik ze dus niet zó lelijk vindquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar ook voor moeilijke voeten zijn echt wel passende schoenen te vinden die geen birkenstocks zijnJe moet alleen wel wat beter zoeken en voor 30 euro gaat het inderdaad ook niet lukken
Maar goed, ieder zijn meug, ik zeg al, ik heb ook een paar lelijke schoenen, dus ik mag niks zeggen
Tegen de bruid moet iedereen sowieso z'n muil houdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
en och, verder zal het me ook verroesten, ik heb zelfs als bruid te horen gekregen dat mijn schoenen eigenlijk niet hoorden voor een bruid
Dan kun je ze idd beter verkopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook echt niet alsof ik momenteel mijn 109 kilo in elegante pumps prop ofzo
Klopt, ach, ik had er gewoon echt te veel. En kan ze anders alleen in verhuisdozen op zolder kwijt en dan raken ze sowieso in de vergetelheid. Ooit komt er wel weer een momentquote:
Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook echt niet alsof ik momenteel mijn 109 kilo in elegante pumps prop ofzo
Deze hadden best mooi gepast bij mijn boeket.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tegen de bruid moet iedereen sowieso z'n muil houdenal wil je op waterschoenen trouwen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:13 schreef Cygne het volgende:
Zus heeft normale voeten. Overigens wel te horen gekregen dat mijn dikke kenkels er eigenlijk niet uitzien onder een (trouw)jurk.
Van diezelfde zus.
Wil je een foto waarop ik 80 weeg?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoor.. Echt eerder 80 ofzo
Is jouw weegschaal stuk?![]()
Ahh well ... denk ook niet dat mensen mij geloven als ik zeg dat ik een dikke 15 kg ben aangekomen nu. Schommel momenteel rond de 75-80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee vooruit, ik weeg hier 82. Ik ben 1.68. Ik denk dat ik gewoon zware botten en hersens heb en de rest zit in m'n tetten
disclaimer
Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroekquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]jouw familie
heeft ze les gehad van je tante ofzo?
Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd hebquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Skittles het volgende:
Wat betreft ongelukjes met kinderen maak ik me niet zo druk.![]()
Mijn moeder heeft af en toe spastische aanvallen in d'r handen/armen en heeft me zo vaak per ongeluk op de grond laten vallen. Ook wilde ze een keertje mijn jas met rits aantrekken en hij bleef steeds hangen. Na een flinke ruk waarbij ik omlaag keek zat de huid van mijn kin vast in de rits.Beetje vergelijkbaar met Kwak's verhaal
![]()
Daarnaast ben ik zelf over het opstapje van het balkon gevallen met als gevolg de helft van m'n gezicht als schaafwond, tegen de tafelpunt aangevallen met m'n lip waar ik nu nog een litteken van heb en toen ik 2 was, was m'n vader in de tuin bezig. Ik wilde van de trap rennen (want papa) en pleur zo over de tuinslang 20 treden naar beneden. Gebroken sleutelbeen waar m'n ouders na een week pas achter kwamen.
Ik leef nog steeds!Ben dus wel relaxed in dat opzicht, ze komen er vast zonder blijvend letsel vanaf.
SQ elke keer als jij zegt dat je zo'n vetzak bent of zwaar of whatever krijg ik Cartman's stem in m'n hoofd met "I'm not fat, I am bigboned!" Ik vind je totaal niet moddervet in ieder geval.
Daar spaar ik voor met goedkope schoenenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroek
Om het plaatje compleet te maken:quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd heb![]()
!!
En nee, echt een fatso valt ook wel mee, ik ben alleen wel erg zwaar, ik kan dus met 80 kilo makkelijk in maat 40/42, dus er zal wel heel veel ijzer in m'n bloed zitten.
[..]
koekjesKAST??quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel nu al weer motivatie om heel erg af te gaan vallen na de geboorte van Henka. Die foto's gaan op de koekjeskast
Welkom-thuis-giften van kattenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Om het plaatje compleet te maken:
Ik viel net bij thuiskomst stijl achterover door een plas kattenkots direct bij de voordeur![]()
Die kilo's raak je wel kwijt door eventueel borstvoeding en als Henka wat ouder is door achter haar aan te moeten rennen. Komt wel goed
Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, mutsquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
[..]
koekjesKAST??![]()
![]()
zware hersens en boobs ftw. Maar ik vind je haar nu leukeren je straalt! De rest komt vanzelf wel goed na henka's geboorte.
was vanmiddag even kinderwagens kijken, en omg! een nieuwe kanshebbert wordt steeds moeilijker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor jullie een met legging en mijn laatste paar goed zittende zomerschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door kwakz0r op 23-07-2014 17:47:32 ]Kwak
Ook zo harig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kijk net weer naar mijn before pregnant foto's maar betwijfel of dat ooit nog goed gaat komen![]()
Sowieso geen bv hiero. Maar ben bang dat mijn buik er dit keer ook uit zal zien zoals die eerste foto in het buikentopic. Mijn buik is waaaaay veel groter als vorige zwangerschap en mijn navel is kwijt![]()
Maja.. dat zien we over een paar maandjes wel hoe ik dat ga handelen.
Spannend! Vrijdag idd. En ik zie er weer flink tegenop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:43 schreef Cholula het volgende:
Nee maandag. Nog vijf dagen en dan hopelijk wat duidelijkheid!
Jij mag vrijdag weer toch?
haahaha ik zag al een halve supermarktvoorraad aan koekjes voor mequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, muts![]()
En, welke is er bij gekomen?
wat handig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels
Ohja, die heb ik ook overwogen, maar deze lost meteen het zwabber zweet buik probleem op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
wat handig!
Ik heb net deze besteld: http://www.bandelettes.com/
en als dat niks is ga ik ook die sweeties eens proberen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Crumpette het volgende:
ja echt he... foto's van de vakantie van toen ik zwanger werd.. toen was ik net heel slank! tot volgend jaar, hopelijk..
En daar ga je dus een goede oefening krijgen qua assertief zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Heliotrope het volgende:
Ik wil vooral niet dat ze er ineens ongevraagd staan, maar dat valt goed af te spreken natuurlijk en dan kunnen het melden wanneer we er aan toe zijn.
Ik zou ook zo voor een mooie volle B of C cup tekenenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef NotTheSame het volgende:
Ik hoop deze keer gewoon dit keer een paar kilo extra te houden... En dat mag dan mooi in m'n voorgevel blijven zitten na de bv! Ik begon (wederom) met A/AA, zit nu inmiddels op C maar ook daar knap ik nu uit m'n cups. Als dat nou eens blijft hangen ben ik tevreden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke.
Dit dus (spoiler want huuuuge)dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke.
Dit dus (spoiler want huuuuge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij heeft wel vering toch? iig onder de voorwielen.. bedoelde je wel de Crusi?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Crumpette, bedenk je dat je met die Stokke ook over betegelde straatjes moet lopenIk vond 'm in de winkel prima overkomen maar volgens mij bibbert ie enorm als je over iets grover wegdek rijdt, met die plastic wieltjes. Maar mooi is ie wel!
Wij zien wel wanneer we de familie en vrienden uitnodigen de eerste weken. Ze krijgen het sowieso snel te horen, en dan zien we wel wanneer we ze echt uitnodigen. Dat kun je de familie denk ik best zeggen hoor, zo van: jullie krijgen het snel te weten en je hoort het wanneer we bezoek willen ontvangen. Vriendelijk, maar duidelijk. Jullie baby, jullie feestje!
Verder smelt ik hier. Echt dodelijk heet. "Arme jij, hoogzwanger in de zomer." "Ach hoe warm is het nou eenmaal in die Scandinavische zomers?" Al 3 weken boven de 25 graden. Morgen vragen of er gestript kan worden want ik kan echt niet meer.![]()
Verder hoop ik dat ik na de zwangerschap net zo slank wordt als bij 3 maanden zwangerschap
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef NotTheSame het volgende:
Roomsnoes! Is die Stokke van dat plaatje wat ik postte niets voor bij jullie
?
Ach, wij hebben verlichting op onze kinderwagen... Zowel gevarenlicht als gewoon licht. Dus ik moet niet afgeven op 'andere' wagens.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Skittles het volgende:
Roomsnoes
Die StokkeIk zie er eigenlijk alleen "bepaalde mensen" mee lopen, zeg maar..
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik had nog helemaal niet gezegd dat slanke kwak een hottie is!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zangeressen met donkere krullen en hun rode Vikings!
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-denquote:
die rijden hier met de goedkope rip-offsquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den![]()
Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den![]()
Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar
Hier ook. Bij ons zijn het van die boot-eigenaren die Stokke's hebben of mensen met een eigen bedrijf enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rijden hier met de goedkope rip-offs
Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rijden hier met de goedkope rip-offs
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak?
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanende tokkies zijn meer "Priscilla met haar prinsje djayden deliano"
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.
Ik ken via-via-via een blond jochy dat D.jellyano heet. Meestal aangeduid als "onze d.jelly". Echt.
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
De eerste bekende kop gespot in het koor voor de gebedsdienst voor mh17 op TV (ja, ik heb nog niet gezapt na downton Abbey... Kan niet bij de afstandsbediening). Incestueus schnabbelwereldje...
Hier is het ook een zee van bugaboos, joolz en mutsies. Met hier en daar een quinny, maar daar loopt dan juist weer zo'n priscilla achter met een chanel in de wagen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Skittles het volgende:
Bij Bijlmerafrikanen denk ik dan meer aan Mo(hammed) of Djezminn
Excuses voor de spelling dan![]()
Disclaimer: de meeste vrouwen rijden hier met een Joolz of Bugaboo. Mijn referentie zal wel way off zijn
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeren #$%&%%##@
Ben op de fiets naar borstvoedingscursus, rem af voor het stoplicht, trekt ineens mijn remkabel zich muurvastEn ik krijg die kutbouten niet met de hand losgedraaid
![]()
Is dit Karma omdat ik sinds gisteren een nieuwe fiets heb?(die ik eigenlijk volgend jaar pas wilde gaan gebruiken)?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Cwen het volgende:
In navolging van vanmiddag:
http://www.famme.nl/14-beginnersfouten-die-iedere-ouder-maakt/
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..
Nee ik heb dinsdag pas weer controle. In principe ben ik a.s. zondag ook pas 40 weken dus ... ik hoor nog even op het wachtbankje officieel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
En voor het strippen van Twinkle. Hoop dat het de tweede keer wel iets gaat doen (overmorgen toch?)
Cygne, ik mag vrijdag! Hoelaat mogen jullie weer? Wij om 08:15 uur.quote:
Meisjes kunnen je ook flink onderplassen. En dat verwacht je dan weer nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
Maar dat 'doekje op het piemeltje van je baby', dat heb ik nooit gedaan. Nooit nodig geweest. Ze hebben heus wel een paar keer geplast op het aankleedkussen, maar dat is op 1 hand te tellen (per kind ). Snap de ophef daar dus nooit zo over .
Ik omschrijf het ook altijd als kramp zoals in je kuit, maar dan in je darm, op een onbereikbare plaatsquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
volgens mij omdat twinkle al 3cm ontsluiting had...
ik had vandaag een aanval van mn prikkelbare darm, maar mn darm is natuurlijk verhuisd... Ik dacht serieus dat t was begonnen, alleen de regelmaat ontbrak..
zo blij dat ik niet gebeld heb en gewoon heb afgewacht want toen ik eenmaal naar de wc kon was t daarna een stuk minder...![]()
darmkramp van pds zijn ook weg te puffen en ik was al maanden aanvalsvrij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |