quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef NotTheSame het volgende:
Roomsnoes! Is die Stokke van dat plaatje wat ik postte niets voor bij jullie
?
Ach, wij hebben verlichting op onze kinderwagen... Zowel gevarenlicht als gewoon licht. Dus ik moet niet afgeven op 'andere' wagens.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Skittles het volgende:
Roomsnoes
Die StokkeIk zie er eigenlijk alleen "bepaalde mensen" mee lopen, zeg maar..
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik had nog helemaal niet gezegd dat slanke kwak een hottie is!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zangeressen met donkere krullen en hun rode Vikings!
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-denquote:
die rijden hier met de goedkope rip-offsquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den![]()
Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den![]()
Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar
Hier ook. Bij ons zijn het van die boot-eigenaren die Stokke's hebben of mensen met een eigen bedrijf enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rijden hier met de goedkope rip-offs
Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rijden hier met de goedkope rip-offs
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak?
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanende tokkies zijn meer "Priscilla met haar prinsje djayden deliano"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |