abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142645219
Zojuist is mijn ECHT waterdichte matrasbeschermer gearriveerd *O*

Werd gek van dat zweterige kraamspul uit het pakket. Dus kom vannacht maar op met die gebroken vliezen :Y) >:)
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:17:08 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_142645227
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoor :N .. Echt eerder 80 ofzo
Is jouw weegschaal stuk? :D

Ahh well ... denk ook niet dat mensen mij geloven als ik zeg dat ik een dikke 15 kg ben aangekomen nu. Schommel momenteel rond de 75-80.
Wil je een foto waarop ik 80 weeg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee vooruit, ik weeg hier 82. Ik ben 1.68. Ik denk dat ik gewoon zware botten en hersens heb en de rest zit in m'n tetten :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:18:51 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_142645292
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels O+
Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroek :'(
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:18:51 #204
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142645293
Nou dat zal dan wel aan die hersenen en boobs liggen SQ, want ik zou jou ook veeeeeel lager inschatten (qua kilo's dan hé :P)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142645376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o jouw familie :o heeft ze les gehad van je tante ofzo?

o|O
Nee.
Maar het is wel lekker om je eigen ego omhoog te krikken door je kleine zusje de grond in te trappen. :')

Ik zou je idd geen 80 geven sq!
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:21:53 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_142645403
die familie van cygne lijkt me zo gezellig O+
disclaimer
pi_142645513
Wat betreft ongelukjes met kinderen maak ik me niet zo druk. :P
Mijn moeder heeft af en toe spastische aanvallen in d'r handen/armen en heeft me zo vaak per ongeluk op de grond laten vallen. Ook wilde ze een keertje mijn jas met rits aantrekken en hij bleef steeds hangen. Na een flinke ruk waarbij ik omlaag keek zat de huid van mijn kin vast in de rits. :') Beetje vergelijkbaar met Kwak's verhaal :P
Daarnaast ben ik zelf over het opstapje van het balkon gevallen met als gevolg de helft van m'n gezicht als schaafwond, tegen de tafelpunt aangevallen met m'n lip waar ik nu nog een litteken van heb en toen ik 2 was, was m'n vader in de tuin bezig. Ik wilde van de trap rennen (want papa O+ ) en pleur zo over de tuinslang 20 treden naar beneden. Gebroken sleutelbeen waar m'n ouders na een week pas achter kwamen.
Ik leef nog steeds! :D Ben dus wel relaxed in dat opzicht, ze komen er vast zonder blijvend letsel vanaf.

SQ elke keer als jij zegt dat je zo'n vetzak bent of zwaar of whatever krijg ik Cartman's stem in m'n hoofd met "I'm not fat, I am bigboned!" Ik vind je totaal niet moddervet in ieder geval.
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:24:33 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_142645525
ik heb trouwens wel nu al weer motivatie om heel erg af te gaan vallen na de geboorte van Henka. Die foto's gaan op de koekjeskast _O-
disclaimer
pi_142645550
Gelukkig zijn dat de enige twee die stom doen.

Overigens wordt mn zus wel weer witheet als tante stom doet. Ook weer vreemd.

Maar goed, gelukkig woon ik lekker ver weg. *O*

Tante en zus lijken allebei op oma. Die kwam ook regelmatig zo uit de hoek. :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:26:05 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_142645582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Skittles het volgende:
Wat betreft ongelukjes met kinderen maak ik me niet zo druk. :P
Mijn moeder heeft af en toe spastische aanvallen in d'r handen/armen en heeft me zo vaak per ongeluk op de grond laten vallen. Ook wilde ze een keertje mijn jas met rits aantrekken en hij bleef steeds hangen. Na een flinke ruk waarbij ik omlaag keek zat de huid van mijn kin vast in de rits. :') Beetje vergelijkbaar met Kwak's verhaal :P
Daarnaast ben ik zelf over het opstapje van het balkon gevallen met als gevolg de helft van m'n gezicht als schaafwond, tegen de tafelpunt aangevallen met m'n lip waar ik nu nog een litteken van heb en toen ik 2 was, was m'n vader in de tuin bezig. Ik wilde van de trap rennen (want papa O+ ) en pleur zo over de tuinslang 20 treden naar beneden. Gebroken sleutelbeen waar m'n ouders na een week pas achter kwamen.
Ik leef nog steeds! :D Ben dus wel relaxed in dat opzicht, ze komen er vast zonder blijvend letsel vanaf.

SQ elke keer als jij zegt dat je zo'n vetzak bent of zwaar of whatever krijg ik Cartman's stem in m'n hoofd met "I'm not fat, I am bigboned!" Ik vind je totaal niet moddervet in ieder geval.
Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd heb O+ :')!!

En nee, echt een fatso valt ook wel mee, ik ben alleen wel erg zwaar, ik kan dus met 80 kilo makkelijk in maat 40/42, dus er zal wel heel veel ijzer in m'n bloed zitten.
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:27:28 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645635
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroek :'(
Daar spaar ik voor met goedkope schoenen O+ ;)

Nee seriously, als k dan verder blote benen onder mn jurkjes kan denk ik dat ik me er blut aan ga kopen...

Die vevina shit werkt ook niet voor me namelijk...

Ik zag er ook relatief slank uit bij 78-82 kilo (2008, all time low, nog steeds obees, voor ik depressief werd...). Voor ik zwanger werd was ik op 142 kg :@ wel echt vet met mn plofkop enzo. Nu dus tien kilo minder+kind is ???? minder in totaal. Hoofd is ook genormaliseerd :Y

Dus ja, dat prop ik ook niet in pumps en serieus schuren de bovenbenen ja!
Kwak
pi_142645694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd heb O+ :')!!

En nee, echt een fatso valt ook wel mee, ik ben alleen wel erg zwaar, ik kan dus met 80 kilo makkelijk in maat 40/42, dus er zal wel heel veel ijzer in m'n bloed zitten.
Om het plaatje compleet te maken:
Ik viel net bij thuiskomst stijl achterover door een plas kattenkots direct bij de voordeur O+

Die kilo's raak je wel kwijt door eventueel borstvoeding en als Henka wat ouder is door achter haar aan te moeten rennen. Komt wel goed *)
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:30:07 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645738
Oh oh oh! Skittles! Ik had echt van die oeh aah visuals bij je verhalen _O-

Ik zoek even en foto van hoe ik wel weer wil worden ook al ben ik bij dat gewicht met mijn 1.60 nog steeds een adipoosje.
Kwak
pi_142645802
Jij was toch degene die een (vakantie)foto postte toen je een stuk lichter was, Kwak? Voor zover ik me kan herinneren bij een lantaarnpaal.. Daar zag je er ook heul goed uit!
pi_142645815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

:Y

T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu :P
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel nu al weer motivatie om heel erg af te gaan vallen na de geboorte van Henka. Die foto's gaan op de koekjeskast _O-
koekjesKAST?? :o _O-

zware hersens en boobs ftw. Maar ik vind je haar nu leuker :Y en je straalt! De rest komt vanzelf wel goed na henka's geboorte.

was vanmiddag even kinderwagens kijken, en omg! een nieuwe kanshebber :') t wordt steeds moeilijker..
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:32:26 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_142645828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Om het plaatje compleet te maken:
Ik viel net bij thuiskomst stijl achterover door een plas kattenkots direct bij de voordeur O+

Die kilo's raak je wel kwijt door eventueel borstvoeding en als Henka wat ouder is door achter haar aan te moeten rennen. Komt wel goed *)
Welkom-thuis-giften van katten O+ O+

En ja, komt zeker ook wel goed, kan er echt niet wakker van liggen. Zolang de VK dat ook niet doet vind ik alles prima :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:33:09 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_142645855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

[..]

koekjesKAST?? :o _O-

zware hersens en boobs ftw. Maar ik vind je haar nu leuker :Y en je straalt! De rest komt vanzelf wel goed na henka's geboorte.

was vanmiddag even kinderwagens kijken, en omg! een nieuwe kanshebber :') t wordt steeds moeilijker..
Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, muts :') O+
En, welke is er bij gekomen? *O*
disclaimer
pi_142645953
Ik kijk net weer naar mijn before pregnant foto's maar betwijfel of dat ooit nog goed gaat komen :N
Sowieso geen bv hiero. Maar ben bang dat mijn buik er dit keer ook uit zal zien zoals die eerste foto in het buikentopic. Mijn buik is waaaaay veel groter als vorige zwangerschap en mijn navel is kwijt ;(

Maja.. dat zien we over een paar maandjes wel hoe ik dat ga handelen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:38:20 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142646007
Ca 80 kilo, bmi 31...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En speciaal voor jullie een met legging en mijn laatste paar goed zittende zomerschoenen O+

SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door kwakz0r op 23-07-2014 17:47:32 ]
Kwak
pi_142646068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kijk net weer naar mijn before pregnant foto's maar betwijfel of dat ooit nog goed gaat komen :N
Sowieso geen bv hiero. Maar ben bang dat mijn buik er dit keer ook uit zal zien zoals die eerste foto in het buikentopic. Mijn buik is waaaaay veel groter als vorige zwangerschap en mijn navel is kwijt ;(

Maja.. dat zien we over een paar maandjes wel hoe ik dat ga handelen.
Ook zo harig? ;)
pi_142646139
Cholula, had jij nou vrijdag ook echo?
pi_142646191
Ik ben nu zwanger op m'n dikst. Maar ik heb dan ook een heel groot voorbeeld hoe het niet moet. (Mamsie) en dat is voor mij dus wel een lopende waarschuwing. Zo wil ik dus absoluut nooit worden (niet alleen veel te dik, maar ook overal last van, want dat komt er dan ook vaak bij kijken) en dus is het voor mij dan in een keer heel erg makkelijk om de chips, friet en andere zooi te laten staan. Gelukkig sla ik daar dan niet te ver in door. Ik ben niet te dun. Eerder een beetje mollig, binnen de perken.
Vanmorgen op de weegschaal gestaan, ben gewoon een kilo afgevallen. Dat hoort toch heul nie? 8)7
pi_142646210
Nee maandag. Nog vijf dagen en dan hopelijk wat duidelijkheid!
Jij mag vrijdag weer toch?
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:46:36 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142646317
Spannend nog steeds voor jullie dames, ik draai mijn duimpjes voor jullie!
Kwak
pi_142646406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:43 schreef Cholula het volgende:
Nee maandag. Nog vijf dagen en dan hopelijk wat duidelijkheid!
Jij mag vrijdag weer toch?
Spannend! Vrijdag idd. En ik zie er weer flink tegenop.
pi_142646578
Ik moet/mag morgen. Zo zenuwachtig. Heb net gewoon een dutje van 2 uur gedaan, dan is de wachttijd korter. En morgen gelukkig al om 9 uur, is het snel voorbij.
Ik kan niet meteen melden, ga daarna meteen door naar schoonmoeder voor vieren/verdriet.
pi_142646688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, muts :') O+
En, welke is er bij gekomen? *O*
haahaha ik zag al een halve supermarktvoorraad aan koekjes voor me :') coooooookieeesss

Stokke Crusi! Ik heb al een tijd Joolz in mn hoofd omdat hij zo waanzinnig lekker rijdt en er mooi uitziet en lekker opvouwt enz, maar: hij heeft 0,0 opbergruimte met dat kleine zakkie onderin. Dus ik zat al te kijken naar Jools Geo, omdat daar een grote boodschappenmand in kan onderin.. en toen viel mijn oog op de Crusi. Ook mooi O+ en met een nog grotere mand onderin :o .. Rijdt bíjna net zo relaxt als Joolz.. dat is wel even iets om over te denken. Maar omdat ik geen auto heb en dus veel ga lopen en het OV ga gebruiken, word ik echt nu al naar van het idee dat ik dan ook nog een zware tas om moet als ik ergens heenga.. of boodschappen doe.. dus ik betaal met liefde iets meer voor een tas-vrije wandeling :)

Nou ga ik even die Crusi googlen of hij ook een beetje leuk opvouwt enzo.

Kwak, mooie foto's, en idd cute schoenen onder die legging! Maar rustig aan hoor, gezondheid voorop :* .
pi_142646713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels O+
wat handig!

Ik heb net deze besteld: http://www.bandelettes.com/
en als dat niks is ga ik ook die sweeties eens proberen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142646890
foto's van voor de zwangerschap... O+ Het geeft me een doel O+
S. 2014
J. 2016
pi_142647434
Phaidra, Twinkle, dank voor de antwoorden. Laten wel zien dat het erg ligt aan hoe je je voelt. Ik wil vooral niet dat ze er ineens ongevraagd staan, maar dat valt goed af te spreken natuurlijk en dan kunnen het melden wanneer we er aan toe zijn.

Duimen voor de dames met eerste echo's!

Mooi al die foto's! Lastig om gewicht in te schatten eigenlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:19:05 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142647463
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

wat handig!

Ik heb net deze besteld: http://www.bandelettes.com/
en als dat niks is ga ik ook die sweeties eens proberen.
Ohja, die heb ik ook overwogen, maar deze lost meteen het zwabber zweet buik probleem op.

Heb ze net aangepakt *O* zit goed! De pijpjes had ik 1 maat strakker voor kunnen hebben bij de donkerpaarse maar nu met de zwangerschap is t wel goed zo. De grijze is iets dikker en perfect.

Bij mijn jurkjes zie je denk ik soms een klein randje maar dat vind ik niet erg, en alleen als ik beweeg of buk.

Als ik bevallen brn kan ik wel weer kleinere maat bestellen. Draag ze wel met slip eronder denk ik dan hoeven ze niet meteen in de was.

Blote benen O+ ik kan wel huilen van geluk!
Kwak
pi_142647487
ja echt he... foto's van de vakantie van toen ik zwanger werd.. toen was ik net heel slank! tot volgend jaar, hopelijk..
pi_142647705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Crumpette het volgende:
ja echt he... foto's van de vakantie van toen ik zwanger werd.. toen was ik net heel slank! tot volgend jaar, hopelijk..
o|O je bent toch steeds heel slank miep!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:28:27 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_142647811
Ja, maar dat is vanuit een anders referentiekader GM, dat mag je niet vergelijken ;)

Yay voor blote benen kwak!

En stokke kinderwagens... Ik vind het net bureaustoelen :@ :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:29:43 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_142647862
Crumpette, heb je de extra mand voor onder de mutsy igo ook al gezien? Superveel ruimte :)

disclaimer
pi_142647885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Heliotrope het volgende:
Ik wil vooral niet dat ze er ineens ongevraagd staan, maar dat valt goed af te spreken natuurlijk en dan kunnen het melden wanneer we er aan toe zijn.

En daar ga je dus een goede oefening krijgen qua assertief zijn ^O^
Als je je ergens niet prettig voelt in je kraamperiode, dan moet je dat ECHT uitspreken. Echt doen hoor! Jammer dan wat andere mensen over jullie vinden/denken/zeggen.

Als ik ergens spijt van heb, is het de eerste week na mijn vorige bevalling.
Sowieso sliep (toen nog baby)dreumes op haar eigen kamertje. Dat maakte dat ik haar misschien 4 keer op een dag een half uurtje zag voor de voeding/knuffelen. Want voor de rest lag ze in haar bedje te tukken of deed man de voedingen.

Dan liet ik way too much bezoek komen die eerste week. Allemaal heel leuk en gezellig. Maar dat 4 x half uurtje betekende dus ook nog eens dat ik mijn kleintje aan hen 'af kon geven', want ik vond ergens immers dat ook zij het recht hadden om mini vast te houden en te bewonderen.

Na die eerste week (manlief was 2 weken vrij), heb ik het roer compleet omgegooid. Misschien waren het ook wel deels de kraamtranen, dat weet ik niet. Maar ik had echt het gevoel dat ik geleefd werd. Zelf zag ik mijn kind amper! die tweede week hebben we voor onszelf gehouden, geen bezoek. Alleen nog een paar dagen kraam. Daarna was het man, ik en baby. En daar heb ik op en top van mijn meisje kunnen genieten O+

Dus van bovenstaande heb ik zeker geleerd ^O^

Hoe ik het nu zie:
Als ik er lichamelijk en geestelijk goed aan ben, komen mijn schoonouders en dreumes, schoonzus en schoonbroer naar het zkh. In de eerste week mogen een paar goede vriendinnen ook komen. En de rest van de tijd is voor ONS O+ . Manlief heeft wederom 2 weken vrij, dat beviel de vorige keer uitstekend.

Sowieso zal mijn kraamperiode heel kort zijn, en mijn verlof ook gezien ik 1 september weer start met school. Des te meer zie ik er de noodzaak in om die eerste twee weken echt op en top te genieten :Y

Want men, cliche maar waar .. wat gaat het SNEL!
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:31:16 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142647924
De prenatale dame probeerde me volgens mij een maxi cosi wagen aan te praten. Die vind ik echt heel lelijk....
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:32:49 #238
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142647981
Ik hoop deze keer gewoon dit keer een paar kilo extra te houden... En dat mag dan mooi in m'n voorgevel blijven zitten na de bv! Ik begon (wederom) met A/AA, zit nu inmiddels op C maar ook daar knap ik nu uit m'n cups :') . Als dat nou eens blijft hangen ben ik tevreden :@ .
pi_142648044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef NotTheSame het volgende:
Ik hoop deze keer gewoon dit keer een paar kilo extra te houden... En dat mag dan mooi in m'n voorgevel blijven zitten na de bv! Ik begon (wederom) met A/AA, zit nu inmiddels op C maar ook daar knap ik nu uit m'n cups :') . Als dat nou eens blijft hangen ben ik tevreden :@ .
Ik zou ook zo voor een mooie volle B of C cup tekenen O+
pi_142648054
Crumpette, bedenk je dat je met die Stokke ook over betegelde straatjes moet lopen ;) Ik vond 'm in de winkel prima overkomen maar volgens mij bibbert ie enorm als je over iets grover wegdek rijdt, met die plastic wieltjes. Maar mooi is ie wel!

Wij zien wel wanneer we de familie en vrienden uitnodigen de eerste weken. Ze krijgen het sowieso snel te horen, en dan zien we wel wanneer we ze echt uitnodigen. Dat kun je de familie denk ik best zeggen hoor, zo van: jullie krijgen het snel te weten en je hoort het wanneer we bezoek willen ontvangen. Vriendelijk, maar duidelijk. Jullie baby, jullie feestje!

Verder smelt ik hier. Echt dodelijk heet. "Arme jij, hoogzwanger in de zomer." "Ach hoe warm is het nou eenmaal in die Scandinavische zomers?" Al 3 weken boven de 25 graden. Morgen vragen of er gestript kan worden want ik kan echt niet meer. :'(

Verder hoop ik dat ik na de zwangerschap net zo slank wordt als bij 3 maanden zwangerschap :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:34:44 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_142648061
Twinkle, goede tips :Y ik ga veel clusteren de eerste dagen!
disclaimer
pi_142648089
Ik zat te kijken naar de Mutsy Evo idd qua ondermand, niet mega maar wel beter dan joolz iig, maar ik vind wel dat hij nogal schokkerig is op ongelijk terrein.. verder vind ik ze wel heel mooi. zal even de exra Igo mand bekijken!

Maar kijk nou, de Crusi ziet er niet gek uit hoor!
http://www.stokke.com/nl-nl/strollers/stokke-crusi/2910.html Ik vind hem eigenlijk wel mooi! O+

en idd, ook ik mag best wel een ideaal gewicht hebben :6
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:37:09 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_142648141
Roomsnoes :* het is écht heet daar hè? -O-
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:37:20 #244
348178 NotTheSame
pi_142648150
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke _O- .

Dit dus (spoiler want huuuuge)
SPOILER
pi_142648171
O Room dat strippen was echt een verademing! Ondanks dat het hier dus niks heeft uitgehaald. Maar wie weet doet het bij jou wel wat! Ik kan me zo voorstellen dat je er echt goed klaar mee bent. Ik ga duimen voor je hoor ^O^

Ik mag dinsdag pas weer :{ .. Liefste zou ik het morgen al doen maja.
pi_142648240
Ja echt belachelijk -O- Record na record wordt gebroken. Vet leuk... als je geen baby in je buik hebt en dus kan gaan zwemmen of de bergeni n kan vluchten :{
Morgen weer check in het ZH en ga even kijken of ze willen helpen. De boel een klein handje helpen bij 40+2 moet kunnen, vind ik :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:41:57 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_142648306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke _O- .

SPOILER
dafuq :')
disclaimer
pi_142648320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:

SPOILER
_O-
pi_142648349
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Crumpette, bedenk je dat je met die Stokke ook over betegelde straatjes moet lopen ;) Ik vond 'm in de winkel prima overkomen maar volgens mij bibbert ie enorm als je over iets grover wegdek rijdt, met die plastic wieltjes. Maar mooi is ie wel!

Wij zien wel wanneer we de familie en vrienden uitnodigen de eerste weken. Ze krijgen het sowieso snel te horen, en dan zien we wel wanneer we ze echt uitnodigen. Dat kun je de familie denk ik best zeggen hoor, zo van: jullie krijgen het snel te weten en je hoort het wanneer we bezoek willen ontvangen. Vriendelijk, maar duidelijk. Jullie baby, jullie feestje!

Verder smelt ik hier. Echt dodelijk heet. "Arme jij, hoogzwanger in de zomer." "Ach hoe warm is het nou eenmaal in die Scandinavische zomers?" Al 3 weken boven de 25 graden. Morgen vragen of er gestript kan worden want ik kan echt niet meer. :'(

Verder hoop ik dat ik na de zwangerschap net zo slank wordt als bij 3 maanden zwangerschap :P
Maar hij heeft wel vering toch? iig onder de voorwielen.. bedoelde je wel de Crusi?
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:42:55 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142648350
Ik hoop zo voor je dat t opschiet roomsnoes!
Kwak
pi_142648376
Roomsnoes :* hoop voor je dat het snel losgaat daar.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:43:48 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_142648392
En dan lekker door de sneeuw raggen met je bureaustoelwielen O+
disclaimer
pi_142648481
Die wielen zijn net zo groot als de mutsy hoor :6 t lijkt gewoon kleiner omdat de hele constructie groter/hoger is.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:46:32 #254
348178 NotTheSame
pi_142648514
Roomsnoes :* ! Is die Stokke van dat plaatje wat ik postte niets voor bij jullie _O- ?

Ach, wij hebben verlichting op onze kinderwagen... Zowel gevarenlicht als gewoon licht :') . Dus ik moet niet afgeven op 'andere' wagens.
pi_142648557
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef NotTheSame het volgende:
Roomsnoes :* ! Is die Stokke van dat plaatje wat ik postte niets voor bij jullie _O- ?

Ach, wij hebben verlichting op onze kinderwagen... Zowel gevarenlicht als gewoon licht :') . Dus ik moet niet afgeven op 'andere' wagens.
:D ook leuk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:49:40 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_142648646
Sorry crumpette, het komt echt door mijn stokke-vooroordelen :@
disclaimer
pi_142648724
Roomsnoes :*

Die Stokke :D Ik zie er eigenlijk alleen "bepaalde mensen" mee lopen, zeg maar.. :@
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:53:34 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_142648828
Oh, en ik had nog helemaal niet gezegd dat slanke kwak een hottie is!
disclaimer
pi_142648890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Skittles het volgende:
Roomsnoes :*

Die Stokke :D Ik zie er eigenlijk alleen "bepaalde mensen" mee lopen, zeg maar.. :@
-O- wat voor mensen :'(
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:55:56 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142648933
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik had nog helemaal niet gezegd dat slanke kwak een hottie is!
O+ spanks!

Je stokke haat zit diep he?

_O-

Ik vind bijna alle wagens lelijk, dus ach... :')
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:56:21 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142648954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:55 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Zangeressen met donkere krullen en hun rode Vikings!
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:58:36 #262
348178 NotTheSame
pi_142649064
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zangeressen met donkere krullen en hun rode Vikings!
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_142649190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:55 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den :@

Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar O+
pi_142649204
Mooie foto's kwakzOr en SQ.

[ Bericht 93% gewijzigd door Zoë23 op 23-07-2014 21:41:18 ]
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:02:45 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_142649226
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:

[..]

Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar O+
die rijden hier met de goedkope rip-offs :D
disclaimer
pi_142649234
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:

[..]

8-) :P
pi_142649269
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hier ook. Bij ons zijn het van die boot-eigenaren die Stokke's hebben of mensen met een eigen bedrijf enzo.
Daar pas ik dus weer totaal niet bij :9. Kreeg altijd wel complimentjes van dat soort mensen.
pi_142649278
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak? -O-
pi_142649290
Home is where the O+ is...
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:06:30 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_142649366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak? -O-
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanen :') de tokkies zijn meer "Priscilla met haar prinsje djayden deliano"
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:09:52 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_142649535
(Ja, de spelling maakt het verschil)
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:10:31 #272
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142649559
Ik vind de meeste stokkes die ik zie rijden eigenlijk best mooi :D is dat fout? Ik vind wel vaak dat er mensendiegraaggezienwillenworden achter lopen. En dat geld :X

Gewicht gaat hier ook best hard (nu +13 a 14 denk ik), al weeg ik me nu niet omdat ik zelf ook wel aan mn enkels en benen zie dat ik vocht vasthoud in de warmte. Mijn bovenbenen raken elkaar bij het lopen,dat voelt raar want ben ik niet gewend. Maar ik weet wel nog heel goed dat ik mn 7 weken zwanger-fotos zooo bol vond en daar lach ik mezelf nu wel een beetje om uit.

Kwakzor je zag er idd echt goed uit op die vakantiefotos! En SQ ook in je sjieke jurk!
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:12:20 #273
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142649649
De eerste bekende kop gespot in het koor voor de gebedsdienst voor mh17 op TV (ja, ik heb nog niet gezapt na downton Abbey... Kan niet bij de afstandsbediening). Incestueus schnabbelwereldje...
Kwak
pi_142649690
Bij Bijlmerafrikanen denk ik dan meer aan Mo(hammed) of Djezminn

Excuses voor de spelling dan ;(

Disclaimer: de meeste vrouwen rijden hier met een Joolz of Bugaboo. Mijn referentie zal wel way off zijn :P
pi_142649733
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanen :') de tokkies zijn meer "Priscilla met haar prinsje djayden deliano"
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.

Ik ken via-via-via een blond jochie dat D.jellyano heet. Meestal aangeduid als "onze d.jelly". Echt. :')
pi_142649758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.

Ik ken via-via-via een blond jochy dat D.jellyano heet. Meestal aangeduid als "onze d.jelly". Echt. :')
:D _O-
pi_142649917
Kreeg er spontaan typtyfus van. :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:23:30 #278
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142650139
Wij zijn trouwens helemaal weg van deze wagen. Nuna ivvi :D

Heuul grote berging onderin :D
pi_142650327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
De eerste bekende kop gespot in het koor voor de gebedsdienst voor mh17 op TV (ja, ik heb nog niet gezapt na downton Abbey... Kan niet bij de afstandsbediening). Incestueus schnabbelwereldje...
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:27:31 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_142650329
Hoeren #$%&%%##@

Ben op de fiets naar borstvoedingscursus, rem af voor het stoplicht, trekt ineens mijn remkabel zich muurvast :? En ik krijg die kutbouten niet met de hand losgedraaid :(

Is dit Karma omdat ik sinds gisteren een nieuwe fiets heb?(die ik eigenlijk volgend jaar pas wilde gaan gebruiken :'))?
disclaimer
pi_142650448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Skittles het volgende:
Bij Bijlmerafrikanen denk ik dan meer aan Mo(hammed) of Djezminn

Excuses voor de spelling dan ;(

Disclaimer: de meeste vrouwen rijden hier met een Joolz of Bugaboo. Mijn referentie zal wel way off zijn :P
Hier is het ook een zee van bugaboos, joolz en mutsies. Met hier en daar een quinny, maar daar loopt dan juist weer zo'n priscilla achter met een chanel in de wagen.

Ik pas iig niet in een enkele van de groepen die hier genoemd is :') wat betreft stokkes.
pi_142650460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeren #$%&%%##@

Ben op de fiets naar borstvoedingscursus, rem af voor het stoplicht, trekt ineens mijn remkabel zich muurvast :? En ik krijg die kutbouten niet met de hand losgedraaid :(

Is dit Karma omdat ik sinds gisteren een nieuwe fiets heb?(die ik eigenlijk volgend jaar pas wilde gaan gebruiken :'))?
:o dat heb ik ook een keer gehad. Zooo irritant is dat. Uiteindelijk opgelost met wat wd40 dacht ik (dat wonderspul) ben je nog onderweg?
pi_142650746
ook een mooie wagen Rady!

Balen SQ, ik heb dat ook wel gehad op mijn laatste fiets met remkabels, maar dan vooral in de winter als alles er zowat afvroor -O- sta je dan met je goeie gedrag.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:49:30 #284
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142651468
quote:
:D Ze zijn leuk. En ik kan er idd een heel aantal afvinken :P.
Maar dat 'doekje op het piemeltje van je baby', dat heb ik nooit gedaan. Nooit nodig geweest. Ze hebben heus wel een paar keer geplast op het aankleedkussen, maar dat is op 1 hand te tellen (per kind :+ ). Snap de ophef daar dus nooit zo over :D.

Kinderwagens... ondingen zijn het, allemaal :6 . Dragen FTW :Y .

Ik zag een prachtige echo van Spees voorbij komen O+ . Super duidelijk!!

En ik had nog niet voor Malteser's goede echo gejompeld *O* .

En voor het strippen van Twinkle *O* . Hoop dat het de tweede keer wel iets gaat doen (overmorgen toch?)

Heel mooie foto's van SQ en Kwak!

En verder loop ik weer hopeloos op achter...
Vandaag waren mijn jongens weer naar het strand met mijn moeder en zusjes. Ik heb een enorm chill dagje gehad. Het enige nuttige dat ik heb gedaan is babykleertjes uitzoeken (van de megastapel die ik heb gekregen). Zoveel leuks O+ .

Oei SQ ik hoop dat je de cursus nog kunt bijwonen nu!

Zo en nu even mijn kind knock out slaan in z'n bedje. Blijft herrie schoppen ~O> :+ .
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:53:42 #285
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142651664
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..
Kan ik me voorstellen :*
Kwak
pi_142652253
Kan nu pas de beelden kijken van vanmiddag, wel heftig.

Twinkle dank voor de nuttige tips!
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:10:55 #287
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142652373
Room, hopelijk komt het snel op gang. Helemaal als je er zo doorheen zit.

SQ, gewoon met een hamer op slaan.. misschien dat t helpt :')
pi_142653428
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:

En voor het strippen van Twinkle *O* . Hoop dat het de tweede keer wel iets gaat doen (overmorgen toch?)

Nee ik heb dinsdag pas weer controle. In principe ben ik a.s. zondag ook pas 40 weken dus ... ik hoor nog even op het wachtbankje officieel.

Maar ik wil zo graag! (zeg ik nu ... herinner me er nog maar eens aan als ik vol in de weeen zit
:') )
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:36:28 #289
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142653646
Waarom hadden ze ook alweer gestript vóór de 40 weken Twinkle?

SQ, hoop dat je inmiddels weer mobiel bent :{
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:53:43 #290
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142654575
Helio ik had nog niet gereageerd op je vraag, maar kan natuurlijk wel een bijdrage leveren over wat vooral niet te doen: bel niet tijdens de bevalling, dan staan ze net te snel op de stoep!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_142654717
volgens mij omdat twinkle al 3cm ontsluiting had...

ik had vandaag een aanval van mn prikkelbare darm, maar mn darm is natuurlijk verhuisd... Ik dacht serieus dat t was begonnen, alleen de regelmaat ontbrak..
zo blij dat ik niet gebeld heb en gewoon heb afgewacht want toen ik eenmaal naar de wc kon was t daarna een stuk minder... :') :@

darmkramp van pds zijn ook weg te puffen en ik was al maanden aanvalsvrij..
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:05:52 #292
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142655197
Oh gm goeie dat je dat zegt.. Ik zou daar dan ook niet aan gedacht hebben.

Jeej voor (fatsoenlijk) poepen.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:14:17 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_142655562
Remkabel er onvriendelijk af slopen hielp :') met een beetje hulp van bleiblei :@
Ik heb nét niet gehuild O+
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:40:00 #294
140412 Danaa
🍎
pi_142656653
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:41 schreef Cygne het volgende:
Cholula, had jij nou vrijdag ook echo?
Cygne, ik mag vrijdag! Hoelaat mogen jullie weer? Wij om 08:15 uur.

Phaidra, Malteser *O* Ben blij voor jullie!

Risu, veel succes morgen!
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:41:51 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_142656740
Ooh, zoveel spannende echo's!!
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:45:17 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_142656909
En yay voor poepen :D
disclaimer
pi_142657314
succes morgen Risu.

SQ was de bijeenkomst wel de moeite waard?
S. 2014
J. 2016
pi_142657381
aww :* huilen mag ook hoor.

Met gevaar dat jullie gek van me worden... na een paar uur googlen en youtuben enz neig ik nou weer naar deze:

http://www.babypark.nl/joolz-geo-mono-rocky-grey-zwart.html
voordelen boven de crusi:
opvouwbaar met zitje én mandje, klikt dan vast en aan het handvat (aan de voorkant) op te hangen aan de muur (Crusi klikt niet vast), gezien bovenwoning. Ook grotere kans dat hij in de achterbak van ouders auto past, crusi is nog wel groot opgevouwen.
Kleiner in omvang en ws makkelijker in het OV te manoevreren? ook aan datzelfde handvat makkelijk een trein in te tillen voor willekeurige voorbijganger :Y

vraagtekens: pas beschikbaar eind september? precieze afmetingen van het mandje/ruimte tussen mandje/wieg (voor weekendtas oid)? kleuren niet fabeltastisch :').. kan wel het onderstel gaan proefrijden in de prenatal want dat is er wel.

Hier ook echo op vrijdag! SEO om 8.00 *O* spannneeennnddd

poepen: ijzerpillen geven mij geen constipatie, zeg maar :') an sich een welkome verassing!
pi_142657389
Razz ik houd er ook niet van om andermans babietjes vast te houden, ik heb daar gewoon niks mee :N ... Maar die van mijzelf dadelijk O+ O+ O+ ... Die krijgt de hele dag door de knuffeldood :D

Spees dat was op mijn verzoek. Er was geen medische noodzaak. Maar omdat ik vorige week zondag dus al met serieuze weeen en 3 cm zat te kijken .. Hadden we gehoopt hiermee het laatste zetje te kunnen geven.

De meningen over strippen uberhaupt zijn verdeeld. En dan heb je nog de categorie gynaecologen waarbij de een het voor de 40 weken niet nodig vindt, een ander is daar iets makkelijker in. Ik trof (gelukkig) de laatste. Ook al heeft het niet geholpen. We hebben het in ieder geval geprobeerd :)
Maar ik besef me dondersgoed dat als ik iemand anders getroffen had, ik waarschijnlijk dikke pech had gehad! Dit was een hele ruimdenkende :)

Echodames succes morgen *O*
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:56:31 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142657490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
Maar dat 'doekje op het piemeltje van je baby', dat heb ik nooit gedaan. Nooit nodig geweest. Ze hebben heus wel een paar keer geplast op het aankleedkussen, maar dat is op 1 hand te tellen (per kind ). Snap de ophef daar dus nooit zo over .
Meisjes kunnen je ook flink onderplassen. En dat verwacht je dan weer niet }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')