Wil je een foto waarop ik 80 weeg?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoor.. Echt eerder 80 ofzo
Is jouw weegschaal stuk?![]()
Ahh well ... denk ook niet dat mensen mij geloven als ik zeg dat ik een dikke 15 kg ben aangekomen nu. Schommel momenteel rond de 75-80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee vooruit, ik weeg hier 82. Ik ben 1.68. Ik denk dat ik gewoon zware botten en hersens heb en de rest zit in m'n tetten
disclaimer
Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroekquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]jouw familie
heeft ze les gehad van je tante ofzo?
Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd hebquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Skittles het volgende:
Wat betreft ongelukjes met kinderen maak ik me niet zo druk.![]()
Mijn moeder heeft af en toe spastische aanvallen in d'r handen/armen en heeft me zo vaak per ongeluk op de grond laten vallen. Ook wilde ze een keertje mijn jas met rits aantrekken en hij bleef steeds hangen. Na een flinke ruk waarbij ik omlaag keek zat de huid van mijn kin vast in de rits.Beetje vergelijkbaar met Kwak's verhaal
![]()
Daarnaast ben ik zelf over het opstapje van het balkon gevallen met als gevolg de helft van m'n gezicht als schaafwond, tegen de tafelpunt aangevallen met m'n lip waar ik nu nog een litteken van heb en toen ik 2 was, was m'n vader in de tuin bezig. Ik wilde van de trap rennen (want papa) en pleur zo over de tuinslang 20 treden naar beneden. Gebroken sleutelbeen waar m'n ouders na een week pas achter kwamen.
Ik leef nog steeds!Ben dus wel relaxed in dat opzicht, ze komen er vast zonder blijvend letsel vanaf.
SQ elke keer als jij zegt dat je zo'n vetzak bent of zwaar of whatever krijg ik Cartman's stem in m'n hoofd met "I'm not fat, I am bigboned!" Ik vind je totaal niet moddervet in ieder geval.
Daar spaar ik voor met goedkope schoenenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroek
Om het plaatje compleet te maken:quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd heb![]()
!!
En nee, echt een fatso valt ook wel mee, ik ben alleen wel erg zwaar, ik kan dus met 80 kilo makkelijk in maat 40/42, dus er zal wel heel veel ijzer in m'n bloed zitten.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu
koekjesKAST??quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel nu al weer motivatie om heel erg af te gaan vallen na de geboorte van Henka. Die foto's gaan op de koekjeskast
Welkom-thuis-giften van kattenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Om het plaatje compleet te maken:
Ik viel net bij thuiskomst stijl achterover door een plas kattenkots direct bij de voordeur![]()
Die kilo's raak je wel kwijt door eventueel borstvoeding en als Henka wat ouder is door achter haar aan te moeten rennen. Komt wel goed
Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, mutsquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
[..]
koekjesKAST??![]()
![]()
zware hersens en boobs ftw. Maar ik vind je haar nu leukeren je straalt! De rest komt vanzelf wel goed na henka's geboorte.
was vanmiddag even kinderwagens kijken, en omg! een nieuwe kanshebbert wordt steeds moeilijker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor jullie een met legging en mijn laatste paar goed zittende zomerschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door kwakz0r op 23-07-2014 17:47:32 ]Kwak
Ook zo harig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kijk net weer naar mijn before pregnant foto's maar betwijfel of dat ooit nog goed gaat komen![]()
Sowieso geen bv hiero. Maar ben bang dat mijn buik er dit keer ook uit zal zien zoals die eerste foto in het buikentopic. Mijn buik is waaaaay veel groter als vorige zwangerschap en mijn navel is kwijt![]()
Maja.. dat zien we over een paar maandjes wel hoe ik dat ga handelen.
Spannend! Vrijdag idd. En ik zie er weer flink tegenop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:43 schreef Cholula het volgende:
Nee maandag. Nog vijf dagen en dan hopelijk wat duidelijkheid!
Jij mag vrijdag weer toch?
haahaha ik zag al een halve supermarktvoorraad aan koekjes voor mequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, muts![]()
En, welke is er bij gekomen?
wat handig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels
Ohja, die heb ik ook overwogen, maar deze lost meteen het zwabber zweet buik probleem op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
wat handig!
Ik heb net deze besteld: http://www.bandelettes.com/
en als dat niks is ga ik ook die sweeties eens proberen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Crumpette het volgende:
ja echt he... foto's van de vakantie van toen ik zwanger werd.. toen was ik net heel slank! tot volgend jaar, hopelijk..
En daar ga je dus een goede oefening krijgen qua assertief zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Heliotrope het volgende:
Ik wil vooral niet dat ze er ineens ongevraagd staan, maar dat valt goed af te spreken natuurlijk en dan kunnen het melden wanneer we er aan toe zijn.
Ik zou ook zo voor een mooie volle B of C cup tekenenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef NotTheSame het volgende:
Ik hoop deze keer gewoon dit keer een paar kilo extra te houden... En dat mag dan mooi in m'n voorgevel blijven zitten na de bv! Ik begon (wederom) met A/AA, zit nu inmiddels op C maar ook daar knap ik nu uit m'n cups. Als dat nou eens blijft hangen ben ik tevreden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke.
Dit dus (spoiler want huuuuge)dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke.
Dit dus (spoiler want huuuuge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij heeft wel vering toch? iig onder de voorwielen.. bedoelde je wel de Crusi?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Crumpette, bedenk je dat je met die Stokke ook over betegelde straatjes moet lopenIk vond 'm in de winkel prima overkomen maar volgens mij bibbert ie enorm als je over iets grover wegdek rijdt, met die plastic wieltjes. Maar mooi is ie wel!
Wij zien wel wanneer we de familie en vrienden uitnodigen de eerste weken. Ze krijgen het sowieso snel te horen, en dan zien we wel wanneer we ze echt uitnodigen. Dat kun je de familie denk ik best zeggen hoor, zo van: jullie krijgen het snel te weten en je hoort het wanneer we bezoek willen ontvangen. Vriendelijk, maar duidelijk. Jullie baby, jullie feestje!
Verder smelt ik hier. Echt dodelijk heet. "Arme jij, hoogzwanger in de zomer." "Ach hoe warm is het nou eenmaal in die Scandinavische zomers?" Al 3 weken boven de 25 graden. Morgen vragen of er gestript kan worden want ik kan echt niet meer.![]()
Verder hoop ik dat ik na de zwangerschap net zo slank wordt als bij 3 maanden zwangerschap
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef NotTheSame het volgende:
Roomsnoes! Is die Stokke van dat plaatje wat ik postte niets voor bij jullie
?
Ach, wij hebben verlichting op onze kinderwagen... Zowel gevarenlicht als gewoon licht. Dus ik moet niet afgeven op 'andere' wagens.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Skittles het volgende:
Roomsnoes
Die StokkeIk zie er eigenlijk alleen "bepaalde mensen" mee lopen, zeg maar..
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik had nog helemaal niet gezegd dat slanke kwak een hottie is!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zangeressen met donkere krullen en hun rode Vikings!
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-denquote:
die rijden hier met de goedkope rip-offsquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den![]()
Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Desteney Hope met Shanaynay en J'ay-den![]()
Maar hey ik woon helemaal niet bij jou in de buurt, dus misschien zijn de mensen met Stokke bij jou wel hele mooie deernes met prachtig haar
Hier ook. Bij ons zijn het van die boot-eigenaren die Stokke's hebben of mensen met een eigen bedrijf enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rijden hier met de goedkope rip-offs
Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rijden hier met de goedkope rip-offs
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet bij hun heus wel echte Chanel tas en burberry huispak?
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de namen die jij noemde associeer ik met bijlmerafrikanende tokkies zijn meer "Priscilla met haar prinsje djayden deliano"
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.
Ik ken via-via-via een blond jochy dat D.jellyano heet. Meestal aangeduid als "onze d.jelly". Echt.
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
De eerste bekende kop gespot in het koor voor de gebedsdienst voor mh17 op TV (ja, ik heb nog niet gezapt na downton Abbey... Kan niet bij de afstandsbediening). Incestueus schnabbelwereldje...
Hier is het ook een zee van bugaboos, joolz en mutsies. Met hier en daar een quinny, maar daar loopt dan juist weer zo'n priscilla achter met een chanel in de wagen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Skittles het volgende:
Bij Bijlmerafrikanen denk ik dan meer aan Mo(hammed) of Djezminn
Excuses voor de spelling dan![]()
Disclaimer: de meeste vrouwen rijden hier met een Joolz of Bugaboo. Mijn referentie zal wel way off zijn
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeren #$%&%%##@
Ben op de fiets naar borstvoedingscursus, rem af voor het stoplicht, trekt ineens mijn remkabel zich muurvastEn ik krijg die kutbouten niet met de hand losgedraaid
![]()
Is dit Karma omdat ik sinds gisteren een nieuwe fiets heb?(die ik eigenlijk volgend jaar pas wilde gaan gebruiken)?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Cwen het volgende:
In navolging van vanmiddag:
http://www.famme.nl/14-beginnersfouten-die-iedere-ouder-maakt/
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..
Nee ik heb dinsdag pas weer controle. In principe ben ik a.s. zondag ook pas 40 weken dus ... ik hoor nog even op het wachtbankje officieel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
En voor het strippen van Twinkle. Hoop dat het de tweede keer wel iets gaat doen (overmorgen toch?)
Cygne, ik mag vrijdag! Hoelaat mogen jullie weer? Wij om 08:15 uur.quote:
Meisjes kunnen je ook flink onderplassen. En dat verwacht je dan weer nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
Maar dat 'doekje op het piemeltje van je baby', dat heb ik nooit gedaan. Nooit nodig geweest. Ze hebben heus wel een paar keer geplast op het aankleedkussen, maar dat is op 1 hand te tellen (per kind ). Snap de ophef daar dus nooit zo over .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |