abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142646578
Ik moet/mag morgen. Zo zenuwachtig. Heb net gewoon een dutje van 2 uur gedaan, dan is de wachttijd korter. En morgen gelukkig al om 9 uur, is het snel voorbij.
Ik kan niet meteen melden, ga daarna meteen door naar schoonmoeder voor vieren/verdriet.
pi_142646688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, muts :') O+
En, welke is er bij gekomen? *O*
haahaha ik zag al een halve supermarktvoorraad aan koekjes voor me :') coooooookieeesss

Stokke Crusi! Ik heb al een tijd Joolz in mn hoofd omdat hij zo waanzinnig lekker rijdt en er mooi uitziet en lekker opvouwt enz, maar: hij heeft 0,0 opbergruimte met dat kleine zakkie onderin. Dus ik zat al te kijken naar Jools Geo, omdat daar een grote boodschappenmand in kan onderin.. en toen viel mijn oog op de Crusi. Ook mooi O+ en met een nog grotere mand onderin :o .. Rijdt bíjna net zo relaxt als Joolz.. dat is wel even iets om over te denken. Maar omdat ik geen auto heb en dus veel ga lopen en het OV ga gebruiken, word ik echt nu al naar van het idee dat ik dan ook nog een zware tas om moet als ik ergens heenga.. of boodschappen doe.. dus ik betaal met liefde iets meer voor een tas-vrije wandeling :)

Nou ga ik even die Crusi googlen of hij ook een beetje leuk opvouwt enzo.

Kwak, mooie foto's, en idd cute schoenen onder die legging! Maar rustig aan hoor, gezondheid voorop :* .
pi_142646713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels O+
wat handig!

Ik heb net deze besteld: http://www.bandelettes.com/
en als dat niks is ga ik ook die sweeties eens proberen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142646890
foto's van voor de zwangerschap... O+ Het geeft me een doel O+
S. 2014
J. 2016
pi_142647434
Phaidra, Twinkle, dank voor de antwoorden. Laten wel zien dat het erg ligt aan hoe je je voelt. Ik wil vooral niet dat ze er ineens ongevraagd staan, maar dat valt goed af te spreken natuurlijk en dan kunnen het melden wanneer we er aan toe zijn.

Duimen voor de dames met eerste echo's!

Mooi al die foto's! Lastig om gewicht in te schatten eigenlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:19:05 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142647463
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

wat handig!

Ik heb net deze besteld: http://www.bandelettes.com/
en als dat niks is ga ik ook die sweeties eens proberen.
Ohja, die heb ik ook overwogen, maar deze lost meteen het zwabber zweet buik probleem op.

Heb ze net aangepakt *O* zit goed! De pijpjes had ik 1 maat strakker voor kunnen hebben bij de donkerpaarse maar nu met de zwangerschap is t wel goed zo. De grijze is iets dikker en perfect.

Bij mijn jurkjes zie je denk ik soms een klein randje maar dat vind ik niet erg, en alleen als ik beweeg of buk.

Als ik bevallen brn kan ik wel weer kleinere maat bestellen. Draag ze wel met slip eronder denk ik dan hoeven ze niet meteen in de was.

Blote benen O+ ik kan wel huilen van geluk!
Kwak
pi_142647487
ja echt he... foto's van de vakantie van toen ik zwanger werd.. toen was ik net heel slank! tot volgend jaar, hopelijk..
pi_142647705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Crumpette het volgende:
ja echt he... foto's van de vakantie van toen ik zwanger werd.. toen was ik net heel slank! tot volgend jaar, hopelijk..
o|O je bent toch steeds heel slank miep!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:28:27 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_142647811
Ja, maar dat is vanuit een anders referentiekader GM, dat mag je niet vergelijken ;)

Yay voor blote benen kwak!

En stokke kinderwagens... Ik vind het net bureaustoelen :@ :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:29:43 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_142647862
Crumpette, heb je de extra mand voor onder de mutsy igo ook al gezien? Superveel ruimte :)

disclaimer
pi_142647885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Heliotrope het volgende:
Ik wil vooral niet dat ze er ineens ongevraagd staan, maar dat valt goed af te spreken natuurlijk en dan kunnen het melden wanneer we er aan toe zijn.

En daar ga je dus een goede oefening krijgen qua assertief zijn ^O^
Als je je ergens niet prettig voelt in je kraamperiode, dan moet je dat ECHT uitspreken. Echt doen hoor! Jammer dan wat andere mensen over jullie vinden/denken/zeggen.

Als ik ergens spijt van heb, is het de eerste week na mijn vorige bevalling.
Sowieso sliep (toen nog baby)dreumes op haar eigen kamertje. Dat maakte dat ik haar misschien 4 keer op een dag een half uurtje zag voor de voeding/knuffelen. Want voor de rest lag ze in haar bedje te tukken of deed man de voedingen.

Dan liet ik way too much bezoek komen die eerste week. Allemaal heel leuk en gezellig. Maar dat 4 x half uurtje betekende dus ook nog eens dat ik mijn kleintje aan hen 'af kon geven', want ik vond ergens immers dat ook zij het recht hadden om mini vast te houden en te bewonderen.

Na die eerste week (manlief was 2 weken vrij), heb ik het roer compleet omgegooid. Misschien waren het ook wel deels de kraamtranen, dat weet ik niet. Maar ik had echt het gevoel dat ik geleefd werd. Zelf zag ik mijn kind amper! die tweede week hebben we voor onszelf gehouden, geen bezoek. Alleen nog een paar dagen kraam. Daarna was het man, ik en baby. En daar heb ik op en top van mijn meisje kunnen genieten O+

Dus van bovenstaande heb ik zeker geleerd ^O^

Hoe ik het nu zie:
Als ik er lichamelijk en geestelijk goed aan ben, komen mijn schoonouders en dreumes, schoonzus en schoonbroer naar het zkh. In de eerste week mogen een paar goede vriendinnen ook komen. En de rest van de tijd is voor ONS O+ . Manlief heeft wederom 2 weken vrij, dat beviel de vorige keer uitstekend.

Sowieso zal mijn kraamperiode heel kort zijn, en mijn verlof ook gezien ik 1 september weer start met school. Des te meer zie ik er de noodzaak in om die eerste twee weken echt op en top te genieten :Y

Want men, cliche maar waar .. wat gaat het SNEL!
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:31:16 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142647924
De prenatale dame probeerde me volgens mij een maxi cosi wagen aan te praten. Die vind ik echt heel lelijk....
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:32:49 #238
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142647981
Ik hoop deze keer gewoon dit keer een paar kilo extra te houden... En dat mag dan mooi in m'n voorgevel blijven zitten na de bv! Ik begon (wederom) met A/AA, zit nu inmiddels op C maar ook daar knap ik nu uit m'n cups :') . Als dat nou eens blijft hangen ben ik tevreden :@ .
pi_142648044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef NotTheSame het volgende:
Ik hoop deze keer gewoon dit keer een paar kilo extra te houden... En dat mag dan mooi in m'n voorgevel blijven zitten na de bv! Ik begon (wederom) met A/AA, zit nu inmiddels op C maar ook daar knap ik nu uit m'n cups :') . Als dat nou eens blijft hangen ben ik tevreden :@ .
Ik zou ook zo voor een mooie volle B of C cup tekenen O+
pi_142648054
Crumpette, bedenk je dat je met die Stokke ook over betegelde straatjes moet lopen ;) Ik vond 'm in de winkel prima overkomen maar volgens mij bibbert ie enorm als je over iets grover wegdek rijdt, met die plastic wieltjes. Maar mooi is ie wel!

Wij zien wel wanneer we de familie en vrienden uitnodigen de eerste weken. Ze krijgen het sowieso snel te horen, en dan zien we wel wanneer we ze echt uitnodigen. Dat kun je de familie denk ik best zeggen hoor, zo van: jullie krijgen het snel te weten en je hoort het wanneer we bezoek willen ontvangen. Vriendelijk, maar duidelijk. Jullie baby, jullie feestje!

Verder smelt ik hier. Echt dodelijk heet. "Arme jij, hoogzwanger in de zomer." "Ach hoe warm is het nou eenmaal in die Scandinavische zomers?" Al 3 weken boven de 25 graden. Morgen vragen of er gestript kan worden want ik kan echt niet meer. :'(

Verder hoop ik dat ik na de zwangerschap net zo slank wordt als bij 3 maanden zwangerschap :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:34:44 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_142648061
Twinkle, goede tips :Y ik ga veel clusteren de eerste dagen!
disclaimer
pi_142648089
Ik zat te kijken naar de Mutsy Evo idd qua ondermand, niet mega maar wel beter dan joolz iig, maar ik vind wel dat hij nogal schokkerig is op ongelijk terrein.. verder vind ik ze wel heel mooi. zal even de exra Igo mand bekijken!

Maar kijk nou, de Crusi ziet er niet gek uit hoor!
http://www.stokke.com/nl-nl/strollers/stokke-crusi/2910.html Ik vind hem eigenlijk wel mooi! O+

en idd, ook ik mag best wel een ideaal gewicht hebben :6
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:37:09 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_142648141
Roomsnoes :* het is écht heet daar hè? -O-
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:37:20 #244
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142648150
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke _O- .

Dit dus (spoiler want huuuuge)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142648171
O Room dat strippen was echt een verademing! Ondanks dat het hier dus niks heeft uitgehaald. Maar wie weet doet het bij jou wel wat! Ik kan me zo voorstellen dat je er echt goed klaar mee bent. Ik ga duimen voor je hoor ^O^

Ik mag dinsdag pas weer :{ .. Liefste zou ik het morgen al doen maja.
pi_142648240
Ja echt belachelijk -O- Record na record wordt gebroken. Vet leuk... als je geen baby in je buik hebt en dus kan gaan zwemmen of de bergeni n kan vluchten :{
Morgen weer check in het ZH en ga even kijken of ze willen helpen. De boel een klein handje helpen bij 40+2 moet kunnen, vind ik :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:41:57 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_142648306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om die schaapsvachten die ze als accesoires verkopen bij Stokke _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dafuq :')
disclaimer
pi_142648320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:

SPOILER
_O-
pi_142648349
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Crumpette, bedenk je dat je met die Stokke ook over betegelde straatjes moet lopen ;) Ik vond 'm in de winkel prima overkomen maar volgens mij bibbert ie enorm als je over iets grover wegdek rijdt, met die plastic wieltjes. Maar mooi is ie wel!

Wij zien wel wanneer we de familie en vrienden uitnodigen de eerste weken. Ze krijgen het sowieso snel te horen, en dan zien we wel wanneer we ze echt uitnodigen. Dat kun je de familie denk ik best zeggen hoor, zo van: jullie krijgen het snel te weten en je hoort het wanneer we bezoek willen ontvangen. Vriendelijk, maar duidelijk. Jullie baby, jullie feestje!

Verder smelt ik hier. Echt dodelijk heet. "Arme jij, hoogzwanger in de zomer." "Ach hoe warm is het nou eenmaal in die Scandinavische zomers?" Al 3 weken boven de 25 graden. Morgen vragen of er gestript kan worden want ik kan echt niet meer. :'(

Verder hoop ik dat ik na de zwangerschap net zo slank wordt als bij 3 maanden zwangerschap :P
Maar hij heeft wel vering toch? iig onder de voorwielen.. bedoelde je wel de Crusi?
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:42:55 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142648350
Ik hoop zo voor je dat t opschiet roomsnoes!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')