abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142634492
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Duidelijk!

Overigens: als t om 75 gram gaat, zou ik denk ik liever 700 ml appelsap drinken dan zo'n speciaal drankje :@ ik knijp m echt een beetje, met MN voedselfobieen en sterke gag-reflex... :@
Het gaat ook om de verhouding geloof ik in hoeveel vocht het is opgelost ofzoiets. In de meeste gevallen is het ook niet de bedoeling bijvoorbeeld dat je in de tussenliggende twee uren veel water gaat drinken bijvoorbeeld. Hooguit een paar slokjes om de smaak weg te spoelen.

Maar then again, das niet overal. Fijn hoor, die 'standaard'protocollen :')
:)
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:30:01 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_142634546
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het gaat ook om de verhouding geloof ik in hoeveel vocht het is opgelost ofzoiets. In de meeste gevallen is het ook niet de bedoeling bijvoorbeeld dat je in de tussenliggende twee uren veel water gaat drinken bijvoorbeeld. Hooguit een paar slokjes om de smaak weg te spoelen.

Maar then again, das niet overal. Fijn hoor, die 'standaard'protocollen :')
Dat lijkt me ook niet nee, als je er meteen 2 liter water achteraan giet, spoel je de glucose al weg voor het in je bloed kan worden opgenomen :')

Ik had overigens liever een bak zwarte koffie gehad dan dat bekertje water, maar ja, je ken niet alles hebbe :Y)
disclaimer
pi_142634580
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Duidelijk!

Overigens: als t om 75 gram gaat, zou ik denk ik liever 700 ml appelsap drinken dan zo'n speciaal drankje :@ ik knijp m echt een beetje, met MN voedselfobieen en sterke gag-reflex... :@
dat drankje vond ik echt ontzettend meevallen... zeg maar limonadesiroop met verkeerde verhouding aangemaakt.

sodeju, ik wist niet dat je van voorwerk zo'n last kan hebben...
vanmorgen om 7:30 werd ik wakker vd pijnlijke kramp/steken in t maaggebied/ rand baarmoeder, ik dacht serieus dat mn maag stuk zou gaan.. :X
zodra ik op mn rug draai krijg ik wederom kramp in maag/darm gebied en in mn rug, maar als ik dan weer op mn zij lig heb ik hooguit wat kramp in mn rug...
raar en soms best eng gedoe....
S. 2014
J. 2016
pi_142634603
Razz ik was eerder ook niet zo van baby's vasthouden (huu straks gaat ie kapot). En dat had ik de eerste dagen met M. nog een beetje, maar het went snel. En ze blijken niet zomaar kapot te gaan. :+ O+
pi_142634685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Zolena het volgende:
Razz ik was eerder ook niet zo van baby's vasthouden (huu straks gaat ie kapot). En dat had ik de eerste dagen met M. nog een beetje, maar het went snel. En ze blijken niet zomaar kapot te gaan. :+ O+
:D Nee, dat dacht ik al. En het went vast ook vanzelf! Maar ik zie dan hoe mijn vriendin/collega zo heel natuurlijk met dat kindje omgaat en vraag me dan echt af of ik niet totaal ga stressen, het kind verkeerd vasthoud, of haar van het bed laat vallen ofzo :@ . Horrorbabyscenario's FTW.
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:35:21 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_142634735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D Nee, dat dacht ik al. En het went vast ook vanzelf! Maar ik zie dan hoe mijn vriendin/collega zo heel natuurlijk met dat kindje omgaat en vraag me dan echt af of ik niet totaal ga stressen, het kind verkeerd vasthoud, of haar van het bed laat vallen ofzo :@ . Horrorbabyscenario's FTW.
Dat je door de deurpost loopt met de baby op je arm en dat hoofdje keihard tegen de deurpost laat kletsen. Dat je de trap af stapt en uitglijdt en op je baby valt. Het gaat dagelijks door mijn hoofd. Het zal er wel een beetje bij horen :')
disclaimer
pi_142634779
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

maag beklemming? Dat.klinkt echt nasty. Ik zal het effe in de gaten houden! Thanks!
Komt heel weinig voor hoor! Maar omdat je spieren scheuren kan er een stukje maagwand tussen komen. En da's niet tof.

Maar wat ik zei, overleg het ff met je vk/gyn volgende keer. Die van mij is nu, 11 maanden na de bevalling, aan de bovenkant weer bijna geheeld.

_O-. Horrorscenario's! Ze horen erbij en ze gaan je ook gebeuren :Y. Hoofdje tegen deurpost? Check. Baby van bed gevallen? Check. Baby tegen tafel gevallen? Check. Komt wel goed hoor :*
Home is where the O+ is...
pi_142634846
Oh verkeerd vasthouden gaat lukken. Hoofd/voeten ergens tegenaan stoten ook. Andere onhandigheden gaat ook lukken, maar komt goed. En dan opeens doe jij dat ook zo natuurlijk en relaxed. O+
pi_142634949
Heel erg offtopic maar ik kom er zojuist achter dat ik wel iemand ken die in het bewuste vliegtuig zat ;(. Had de krant niet goed gelezen maar scan net in de lunchpauze door de lijst met slachtoffers en ineens zie ik haar naam staan. Twee tellen getwijfeld of ze het was, vriendinnetje geappt die haar ook kent, en helaas. Ze is het ;(.
pi_142634983
Sorry voor de offtopic. Ben er even heel stil van. Iets met leven en dood en dicht bij elkaar....
pi_142634994
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat je door de deurpost loopt met de baby op je arm en dat hoofdje keihard tegen de deurpost laat kletsen. Dat je de trap af stapt en uitglijdt en op je baby valt. Het gaat dagelijks door mijn hoofd. Het zal er wel een beetje bij horen :')
Gaat je vast wel een keer gebeuren, shit happens :P net als in de vingertjes knippen bij het nagelknippen, ook zo'n fijne :')
En als ze wat groter zijn en kunnen staan, dat ze dan vlak achter je gaan staan als je wat uit de (koel)kast pakt, en dat je je dan zo omdraait en direct weg wil lopen en ze dan dus fairly hard omver host :')

Die laatste zit nog steeds niet in mijn systeem :')
Verder doen ze het goed hoor, mn kiddo's :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:41:16 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142634998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef mignonne het volgende:
En Kwak, ik blijf het een vreemde bedoening vinden, hoe het naar je verwoord is. Er zijn idd 'harde' indicaties waarbij een gtt standaard gedaan wordt, zoals tweelingen, hoog bmi en bepaalde ethnische achtergronden of bijv. eerdere zw.schap met diabetes. In die gevallen moet er dus altijd direct een gtt gedaan worden en voor zover ik weet (en jij al aangaf) gebeurd dat ook in jouw zh.

Een nuchtere glucose wordt in sommige praktijken en ziekenhuizen ook standaard geprikt rond de 30e week, tegelijk met het ijzer. Dat gebeurd in lang niet alle praktijken en ziekenhuizen overigens. En aan de hand van die uitslag wordt er verder gekeken of er aanvullend onderzoek nodig is. Maar dat gaat dus over de 'normale' populatie die niet al een risico voor DG hebben.

Ik vind het vreemd dat je aan iemand die niets te maken heeft met dat tweede onderzoek die wel uit te gaan leggen, dat zorgt, lijkt me, alleen maar voor verwarring.
was en fout van de verpleegkundige. :Y Ik heb t zelf aangekaart bij de gyn en die heeft het op t formulier aangepast voor me (en meteen HB erbij gezet).

Misschien had de vpk niet goed gekeken naar mijn gewicht, flatteer ik mezelf dan maar even dat ze me niet obees vond ogen ofzo :P
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:42:06 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_142635030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

Gaat je vast wel een keer gebeuren, shit happens :P net als in de vingertjes knippen bij het nagelknippen, ook zo'n fijne :')
En als ze wat groter zijn en kunnen staan, dat ze dan vlak achter je gaan staan als je wat uit de (koel)kast pakt, en dat je je dan zo omdraait en direct weg wil lopen en ze dan dus fairly hard omver host :')

Die laatste zit nog steeds niet in mijn systeem :')
Verder doen ze het goed hoor, mn kiddo's :P
:'(

Bah Malteser, toch nog een klap in het gezicht dus ;( :*
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:43:20 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142635088
Och Malteser, daar is ook een klap dan... :*
Kwak
pi_142635240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Check!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:48:54 #116
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142635324
Ach gossie Malteser, sterkte meis. :*
En off-topic is hier toch geen probleem joh
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:49:02 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_142635333
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Check!
NEE DAT WIL IK NIET HOREN!
Stelletje valse wijven :'(
disclaimer
pi_142635358
Bedankt voor de info Cwen en Mignonne!
En de rest natuurlijk met adviezen.
Zo fijn om hier te lezen en dingen te kunnen vragen

KwakzOr
Op mijn briefje staat in 250ml
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:50:45 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_142635400
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt voor de info Cwen en Mignonne!
En de rest natuurlijk met adviezen.
Zo fijn om hier te lezen en dingen te kunnen vragen

KwakzOr
Op mijn briefje staat in 250ml
klopt, 't is een klein flesje. Ik kreeg eerst een bekertje en toen zei ik: zo veel? En toen zei die mevrouw: joh, je krijgt de rest van de fles er meteen achteraan!
Ik dacht echt dat het drie slokken waren :')
disclaimer
pi_142635429
Aww Malteser :* verschrikkelijk
pi_142635460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

klopt, 't is een klein flesje. Ik kreeg eerst een bekertje en toen zei ik: zo veel? En toen zei die mevrouw: joh, je krijgt de rest van de fles er meteen achteraan!
Ik dacht echt dat het drie slokken waren :')
:D haha
pi_142635466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Malteser het volgende:
Heel erg offtopic maar ik kom er zojuist achter dat ik wel iemand ken die in het bewuste vliegtuig zat ;(. Had de krant niet goed gelezen maar scan net in de lunchpauze door de lijst met slachtoffers en ineens zie ik haar naam staan. Twee tellen getwijfeld of ze het was, vriendinnetje geappt die haar ook kent, en helaas. Ze is het ;(.
Ha malteser, zo'n moment had ik ook toen ik zondag mijn werkmail opende en ik las dat een oud-leerlinge in het vliegtuig zat. :'( . Het komt echt hard binnen zoiets.

En Razz, mijn baby is dus inderdaad uit bed gevallen.. ;( . Zij had niets, maar ik was een week van slag. En verder: je bent zoveel met haar bezig dat het vanzelf ineens heel automatisch en natuurlijk gaat.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142635490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

NEE DAT WIL IK NIET HOREN!
Stelletje valse wijven :'(
Sorry ;(. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren :'(. Godzijdank had hij niks, maar dat doe ik dus ook nooooooooooooit meer :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142635582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Sorry ;(. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren :'(. Godzijdank had hij niks, maar dat doe ik dus ook nooooooooooooit meer :X.
Oei :X
pi_142635588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Malteser het volgende:
Heftig :'( :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:57:03 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_142635668
quote:

[..]

Ik krijg nog wel eelt, toch?
(en mijn kint ook zo te lezen :'))
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:57:36 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_142635692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook niet! Ben wel een vetzak met dikke buik, grote baby en veel vruchtensap, maar mijn buikspieren waren al niet veel waard :')

Mijn rechterzij maakt steeds golfbewegingen :')
Inmiddels zie ik mijn rechtertiet ook af en toe omhoog wippen :')!!!
disclaimer
pi_142635734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij blijft het pijn doen als je kindje pijn heeft of ziek is (bij mij iig)
Maar dat hoort er natuurlijk bij O+
Je leert wel onderscheid maken tussen pijnpijn en mwah das zo voorbij (kusje dr op? :+ )
pi_142635762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, helaas. Na dit soort acties voel je je schuldig tot in lengte van dagen oO< :*. Gelukkig zijn kinderen wél heel vergevingsgezind O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142635997
en kinderen zijn ook wonderbaarlijk gemaakt van rubber, op zulke momenten toch? :Y Maar.. ja.. ongelukjes zullen vast wel gebeuren, wij zijn er zelf allemaal ook nog.

Malteser :* en Franny :*

Zoe wat goed te zien dat je buik links "leeg" is :+ te gek hoe dat werkt.

ik kreeg net al mail terug van de het ensemble: niet quoten graag want ik haal het weg :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*; *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Crumpette op 23-07-2014 17:19:40 ]
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:08:07 #131
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142636076
Toppie crump! ^O^
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:11:19 #132
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142636192
Hoofdje vs deurpost: check
Baby van bed: check
Omverlopen: check
vingertjes knippen: check
Ze worden met vallen en opstaan groot (letterlijk en figuurlijk)

Malteser en Franny :*

Ik heb alleen in mijn 30e week nuchter bloed moeten prikken, alhoewel ik wel in de risicogroep val (hoog bmi).

Handig, zo'n oom als loodgieter/putjesschepper. De gootsteen bleek vanochtend niet/nauwelijks meer door te lopen, dus heeft J. zijn oom gebeld en die is nu as we speak de boel aan het doorspuiten. Daarna kan ik de badkamer gaan poetsen.

Vanochtend weer op controle geweest en alles was keurig in orde. Bloeddruk was acceptabel, wel weer ruim 1,5 kg aangekomen.
pi_142636926
hoofdje vs deurpost: check
vingertje knippen: check (en dat de leidster van het kdv dan heel lief zegt dat als je nagels knippen eng vind, zij het ook wel voor je willen doen, Lees: wij kunnen het beter dan jij: faalmoeder)

kap van de kinderwagen naar beneden vouwen en dat kind na een tijdje begint te huilen en dan denken; Oh, vind je het licht vervelend? Of zit er gewoon een boer dwars? en dat je er dan na een paar minuten pas achter komt dat haar vingertje ertussen zit en dat gewoon zeer doet.

(reactie van baby is in het begin nog wat traag, dus ik legde de relatie al niet meer, maar voelde me wel heel schuldig. Vingertje bleef ook gewoon minstens een uur een deukje houden)

rest gelukkig nog niet en inmiddels zit ze vooral onder de blauwe plekken van alle acties die ze zelf uithaalt: nieuwste truukje was een koprol uit de vensterbank de bank op en dan per ongeluk scheef en van de bank afvallen. vond ik niet zo'n toffe

Maar ook hier, kind doet t goed en vergeeft je zoiets ook vrijwel meteen
pi_142636992
OK, dit werkt echt heel geruststellend O+ ! Ik kan me hier dus echt vreselijk zorgen over maken, terwijl ik over andere dingen heel relaxed ben. Maar dit gaat goedkomen. Al klungelend leert men :7 .
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:31:54 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_142637008
Omg dat vingertje :o :')

Fijn crumpette!

En sugarsnap weer goedgekeurd *O*
disclaimer
pi_142637011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Razztwizzle het volgende:
OK, dit werkt echt heel geruststellend O+ ! Ik kan me hier dus echt vreselijk zorgen over maken, terwijl ik over andere dingen heel relaxed ben. Maar dit gaat goedkomen. Al klungelend leert men :7 .
de eerste is toch ook een oefenkind of niet? :P
pi_142637094
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hoofdje vs deurpost: check
vingertje knippen: check (en dat de leidster van het kdv dan heel lief zegt dat als je nagels knippen eng vind, zij het ook wel voor je willen doen, Lees: wij kunnen het beter dan jij: faalmoeder)

kap van de kinderwagen naar beneden vouwen en dat kind na een tijdje begint te huilen en dan denken; Oh, vind je het licht vervelend? Of zit er gewoon een boer dwars? en dat je er dan na een paar minuten pas achter komt dat haar vingertje ertussen zit en dat gewoon zeer doet.

(reactie van baby is in het begin nog wat traag, dus ik legde de relatie al niet meer, maar voelde me wel heel schuldig. Vingertje bleef ook gewoon minstens een uur een deukje houden)

rest gelukkig nog niet en inmiddels zit ze vooral onder de blauwe plekken van alle acties die ze zelf uithaalt: nieuwste truukje was een koprol uit de vensterbank de bank op en dan per ongeluk scheef en van de bank afvallen. vond ik niet zo'n toffe

Maar ook hier, kind doet t goed en vergeeft je zoiets ook vrijwel meteen
Ik moest even lachen om het vingertje :D. Die is bekend, ja!
Home is where the O+ is...
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:34:47 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142637107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Het stomme is, sommige dingen doe je net zo hard weer bij een 2e.... (deurpost etc)
pi_142637108
quote:

[..]

:Y

T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:36:54 #140
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142637185
Wat ook een leuke is, je de hele dag al afvragen waarom je kind zo jengelig en hangerig is, en jij daarvan mopperig word. 's Avonds concludeer je dat ie toch wel iets warm aanvoelt, en je tempt een flinke koorts. Conclusie, kind was gewoon de hele dag al ziek...
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:39:53 #141
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142637297
Sugar, fijn dat je weer bent goedgekeurd! ^O^

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

:o :X _O- _O- _O- _O- LOOOOLLLZZZ
pi_142637624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Wat ook een leuke is, je de hele dag al afvragen waarom je kind zo jengelig en hangerig is, en jij daarvan mopperig word. 's Avonds concludeer je dat ie toch wel iets warm aanvoelt, en je tempt een flinke koorts. Conclusie, kind was gewoon de hele dag al ziek...
Aww
Of dat je denkt; waarom huil je nou? (luier,voeding,temp check) zie je opeens het 1e tandje :'( O+
Achja allemaal leermomentjes

Mignonne
:D

& Sugar goedgekeurd *O*
pi_142637642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

dat drankje vond ik echt ontzettend meevallen... zeg maar limonadesiroop met verkeerde verhouding aangemaakt.

sodeju, ik wist niet dat je van voorwerk zo'n last kan hebben...
vanmorgen om 7:30 werd ik wakker vd pijnlijke kramp/steken in t maaggebied/ rand baarmoeder, ik dacht serieus dat mn maag stuk zou gaan.. :X
zodra ik op mn rug draai krijg ik wederom kramp in maag/darm gebied en in mn rug, maar als ik dan weer op mn zij lig heb ik hooguit wat kramp in mn rug...
raar en soms best eng gedoe....
Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zet :')

Die 'diastase' zoals Zoe laat zien heb ik ook. Wist niet eens dat dat zo heette en dat het wel iets is om na je bevalling in de gaten te houden :?
pi_142637713
Bhehehe.
Ik weet nog dat mijn moeder een keer vertelde dat ze mijn luier aan mijn buik vast had gespeld (gebruikte nog van die ouderwetse) daar heeft ze zich ook heel lang schuldig over gevoeld. Ik heb haar ondertussen wel vergeven hoor. ;)
Een keer gaf ze mijn broertje een pets op zijn luier omdat hij stout was, kwam ze er net voor de pets achter, dat ie net zindelijk was. Iets te harde pets dus. (Hij kreeg er spontaan een bloedneus van, maar die had hij sowieso wel vaak)
En mijn zusje is een keer van de schommel in de tuin af gevlogen, had vreselijk mazzel dat mijn vader net met de auto bezig was en de automatjes eruit had gehaald, daar landde ze op. Niks aan de hand.
pi_142637721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zet :')

Die 'diastase' zoals Zoe laat zien heb ik ook. Wist niet eens dat dat zo heette en dat het wel iets is om na je bevalling in de gaten te houden :?
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:50:36 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_142637771
quote:

[..]

teehee :')
disclaimer
pi_142638281
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
Ja en dat vind ik ook zon kromme dan. Vorige bevalling alleen telefonisch consult gehad bij 6 weken :?

Dus ben blij dat het goed is afgelopen want uit mezelf had ik dat niet geweten :?

Oei Phaidra :{
Ik heb ook weleens domme dingen gedaan bij dreumes. Waarbij je eigenlijk van tevoren aan kunt voelen dat dat nooit goed kan gaan :|W . Maar ze doet het nog steeds! :s)
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:04:49 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142638463
Mijn moeder heeft in de supermarkt toen ik een dreumesje was mijn nekje meegeritst in mijn jasje O+ bloeden als een rund, met t schaamrood op de kaken naar huis. Ik heb er nog een littekentje van _O-

Mijn broertje heeft zichzelf een litteken in zijn gezicht gekrabd toen hij drie wrken was.

Daarnaast heb ik mijn vader toen ik nog een baby was een kras in zijn hoornvlies gekrabd...

Iets zegt me dat mijn moeder ook niet zo'n nagelknipheld was :')
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:05:31 #149
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_142638499
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item :D
Het is ook best een zeldzaam en bijzonder exemplaar.
Maar idd herkenbaar van die deurposten en dat soort :P

Oooh en ik heb gewoon birckenstocks gekocht mensen :'(
Ik hou helemaal niet van slippers maar ik pas gewoon geen schoenen meer :'(
W
Z
E
pi_142638502
quote:

[..]

Mijn nacontrole na de geboorte van E bestond uit een telefoontje. Er is dus niet naar een mogelijke diastase of ijzergehalte oid gekeken.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:07:05 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142638560
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef rebel-angel het volgende:
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item :D

ik pas dus geen bikenstocks meer... :')
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:07:38 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_142638584
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef rebel-angel het volgende:

huuuu :'(
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:09:07 #153
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_142638637
quote:

[..]

_O-
Nu waardeer ik de veiligheid in mijn buik nog meer voor mijn kindje, dat ie nog maar even mag blijven zitten O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_142638658
Birckenstocks.
Mijn zus droeg ze op mijn bruiloft.
:')
pi_142638676
quote:

[..]

Oh nu ben ik extra blij dat ik toch laatst Luc uit het stoeltje heb gehaald in dezelfde situatie..
Ik zat ook te twijfelen, want ik krijg hem altijd zo moeilijk in en uit het stoeltje. Ben gewoon te klein :D
En Luc is ook nog eens een bollo
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142638741
Birckenstocks: ik heb ze :@. Wegens slechte voeten en steunzoolellende zijn het de enige slippers die ik van de orthopeed mag dragen. Echt hopeloos lelijk. En toch is man met mij getrouwd vorige maand *;. (Ik droeg ze niet tijdens de bruiloft btw, het staat er een beetje raar hahaha. Ik had keurige trouwschoenen.)

Cygne: Op je bruiloft?? Aj....

[ Bericht 11% gewijzigd door Malteser op 23-07-2014 15:13:00 (Voordat jullie denken dat ik heel erg ben ;)) ]
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:13:34 #157
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142638803
Omvallende fiets met mini check ;( .

Birckenstocks check :'( .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:14:26 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_142638828
Ja, ik mag ook eigenlijk niks zeggen, met mijn Clarks sandalen :')!!
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:15:43 #159
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142638876
Muuuh, ik ben toch wel heel blij met mijn one-of-a-kind-Draakje, maar mèèèèn, ik hoop toch dat Piranha iets minder hevig is :@ !

Ow ja en hier nu op Tommy Hilfiger slippers, maar normaal zijn de Crocks hier niet aan te slepen :X _O- !
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:16:52 #160
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142638921
Mijn moeder mag juist geen birkenstocks meer dragen van de orthopeed, als he ze veel draagt loop je net zoveel kans op hielspoor als met plastic teenslippers, met het verschil dat je die ivm comfort vaak niet zo lang draagt als birkies.

Ik loop op lelijke teva sandalen :')
Kwak
pi_142638962
quote:

[..]

Nah verschilt heel erg waar je naco over gaat. Sowieso komt lang niet iedereen op nacontrole. Het is echt maatwerk, veel meer dan een standaard controle. Je hoort het wel te doen hoor, diastase controleren, litteken controleren, praatje over anticonceptie, over de afgelopen bevalling, voorlichting over een volgende zw.schap (bijv. na keizersnede hoor je de info te krijgen dat je de volgende keer bij de gyn zal bevallen) etc. Verder hoort er gevraagd te worden of je niet incontinent bent voor urine of ontlasting en je bloeddruk moet gemeten worden.
Maar ook advies over weer aan het werk gaan, borstvoeding of flesvoeding etc. etc. T is best veel soms en een beetje gek dat er vaak maar 15 mins voor staat. En dan heb je het sociale praatje nog niet gehad en dan is het ook nog een niets-aan-de-hand mevrouw. Dan lukt het nét om het allemaal te bespreken en doen.

-edit-
that having said, als iemand de bevalling als vreselijk traumatisch ervaren heeft, en aangeeft geen last meer te hebben van het litteken dan wordt het dus vaak zo gelaten en dan wordt de tijd besteedt aan het praten over de bevalling bijvoorbeeld. En terecht imho.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:21:18 #162
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142639104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Risu het volgende:
Bhehehe.
Ik weet nog dat mijn moeder een keer vertelde dat ze mijn luier aan mijn buik vast had gespeld (gebruikte nog van die ouderwetse) daar heeft ze zich ook heel lang schuldig over gevoeld. Ik heb haar ondertussen wel vergeven hoor. ;)
Een keer gaf ze mijn broertje een pets op zijn luier omdat hij stout was, kwam ze er net voor de pets achter, dat ie net zindelijk was. Iets te harde pets dus. (Hij kreeg er spontaan een bloedneus van, maar die had hij sowieso wel vaak)
En mijn zusje is een keer van de schommel in de tuin af gevlogen, had vreselijk mazzel dat mijn vader net met de auto bezig was en de automatjes eruit had gehaald, daar landde ze op. Niks aan de hand.
Die pets had ik vanmiddag nog.... :@ en het was liefdevol bedoeld deze keer. Maar E. is net sinds deze week helemaal zindeljk en dat vergeet ik nog wel eens...
pi_142639127
ik loop op een paar H&M-slippertjes van 4,90 met zo'n strooien zool waar ik bijna doorheen ben *O* :P
en voor stage op donkerblauwe gympjes. Ook van de H&M :+ blij met mn standaard pasvorm-voeten ;)

which reminds me dat k even nieuwe stageschoenen moet kopen komende week :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:23:08 #164
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142639196
Ik loop momenteel alleen nog maar op kruidvat 1-euro slippertjes... De rest past niet meer -O-
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:23:14 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_142639205
Ja en ook standaard voeten ken je stuklope op van dat soort zolen :+
Maar da's niet voor dit topic :P
disclaimer
pi_142639215
Ik heb zelfs drie paar Birkenstocks. :D. Net als bij Malteser het enige wat ik zonder steunzooltjes kan dragen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_142639283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en ook standaard voeten ken je stuklope op van dat soort zolen :+
Maar da's niet voor dit topic :P
ik geloof je direct, maar er zijn grenzen :P birkenstocks... *ril*
bedoelde vooral dat ik blij ben dat ik ze pas met mn standaardpeuten :+ en verder loop ik vooral op blote voeten als t even kan. Heerlijk O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:30:39 #168
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142639544
Ok, nesteldrang heeft toegeslagen... Ik ben in deze warmte onze inimini-badkamer aan het schoonmaken met mijn stoomreiniger.... en vanavond wil ik samen met J. de keuken (die ook al inimini is) eens grondig onder handen nemen. Nu even wachten tot de stoomreiniger is afgekoeld zodat ik hem bij kan vullen.
pi_142639779
Ik vind t niet boeiend. Maar op een bruiloft. Ze was ook getuige. _O-

Maar t kan nog erger. Toen mn schoonzus trouwde had de broer van haar man geld gehad van hun vader om nette kleding te kopen. Had ie een trainingspak gekocht. Met corsage. Schoonzus was not amused.
pi_142639916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Ok, nesteldrang heeft toegeslagen... Ik ben in deze warmte onze inimini-badkamer aan het schoonmaken met mijn stoomreiniger.... en vanavond wil ik samen met J. de keuken (die ook al inimini is) eens grondig onder handen nemen. Nu even wachten tot de stoomreiniger is afgekoeld zodat ik hem bij kan vullen.
Pas je wel goed op jezelf? Om jezelf met dit weer in een soort van sauna op te sluiten lijkt me al heftig voor een 'normaal' iemand. Laat staan voor een hoogzwangere.

Ik wilde de ramen wassen vandaag maar dat komt wel als het een paar graadjes afgekoeld is. Nu lekker binnen bij de ventilator.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:39:55 #171
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142639971
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Pas je wel goed op jezelf? Om jezelf met dit weer in een soort van sauna op te sluiten lijkt me al heftig voor een 'normaal' iemand. Laat staan voor een hoogzwangere.

Ik wilde de ramen wassen vandaag maar dat komt wel als het een paar graadjes afgekoeld is. Nu lekker binnen bij de ventilator.
Ik pas zeker goed op, heb alles openstaan om te ventileren en ga elke 10 minuten even naar beneden.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:42:52 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142640121
Hier valt het vandaag zowaar mee!

Zeker sinds en uurtje of wat. De wind trekt aan, heerlijk!
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:24:05 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_142642511
nou, m'n make-up ben ik in elk geval kwijt.
Al die kisten ;(
disclaimer
pi_142642634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef Skoap het volgende:

[..]

Oh nu ben ik extra blij dat ik toch laatst Luc uit het stoeltje heb gehaald in dezelfde situatie..
Ik zat ook te twijfelen, want ik krijg hem altijd zo moeilijk in en uit het stoeltje. Ben gewoon te klein :D
En Luc is ook nog eens een bollo
Ik vond het zo erg! Ik heb even met hem meegehuild. Maar binnen een minuut was het huilen van schrik / pijn al overgegaan in huilen omdat hij niet meer op de fiets zat :'). Ik heb wel op het kdv gevraagd of ze goed op hem wilden letten. Gelukkig was er niks raars en hij heeft er duidelijk geen trauma's voor fietsen eraan overgehouden.

Ik vind het ook zo lastig idd om mini in het stoeltje te hijsen. Tegenwoordig helpt hij zelf wat mee, maar zeker tot 15 maanden ofzo ben je eerst 3 pogingen aan het doen voordat alle ledematen goed zitten (en niet dubbelgevouwen, over het stuur, etc). Maar het is wel gezellig, kindje voorop :Y O+.

Vorige zwangerschap kon ik mijn slippers (Reef) 's ochtends nog wel aankrijgen, maar dan moest ik ze de rest van de dag niet meer uitdoen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142642716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Al die kisten ;(
+1.... ;(
S. 2014
J. 2016
pi_142642795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Al die kisten ;(
+2....
pi_142642827
oh en ik wandel de hele zomer op mn birckenstocks... ook als ik niet zwanger ben, ik kan dus echt niet op goedkope flipflops lopen.

voor in huis heb ik badstoffen van de hunkemöller O+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:29:14 #178
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142642836
Ik ben ook zo blij dat Elin nu in het stoeltje achterop zit, kreeg haar echt niet meer zo hoog opgetild...

Verdrietig hè, die kisten :( (en het gezicht van Maxima, die kan echt zo intens verdrietig kijken
)
pi_142642889
Malteser :*

Oei al die doemscenarios! Vooral met baby en al van de trap afvallen bedenk ik altijd. Gelukkig gaan ze niet zo gauw stuk ;)

Ik probeerde me voor te stellen hoe dat na de bevalling gaat, onze ouders bellen lijkt me wel snel leuk, maar wanneer is het fijn als ze langskomen? Ik heb geen zin om de eerste paar uur gestoord te worden in ons geluk ofzo, maar aan de andere kant vast ook supertrots. Hoe deden jullie, dames met al kinderen, dat?
pi_142643008
Birkenstocks <3 Niet die teenslippermodellen uiteraard. Maar ze hebben heus leuke modellen. Leuke kleding erboven en het kan heus. Maar ik kom dan ook op bruiloftem waar de bruid en bruidegom op Chuck tailors trouwen :D

Phaidra, je heeft niet toevallig Brigitte? :D
pi_142643168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Heliotrope het volgende:
Oei al die doemscenarios! Vooral met baby en al van de trap afvallen bedenk ik altijd. Gelukkig gaan ze niet zo gauw stuk ;)

Ik probeerde me voor te stellen hoe dat na de bevalling gaat, onze ouders bellen lijkt me wel snel leuk, maar wanneer is het fijn als ze langskomen? Ik heb geen zin om de eerste paar uur gestoord te worden in ons geluk ofzo, maar aan de andere kant vast ook supertrots. Hoe deden jullie, dames met al kinderen, dat?
Mijn schoonouders waren nog met vakantie (mini besloot wat eerder dan gepland te komen).

Mijn moeder was afhankelijk van vervoer door anderen (mijn zussen) en mijn zussen zitten zelf met kindjes dus die konden ook niet a la minute langskomen. Mini werd geboren om 17 uur, dus ook nog eens spitsuur op een doordeweekse dag. Uiteindelijk kregen we pas de eerste visite na 3 dagen (en dat is ook weer niet leuk).

We hebben iedereen wel direct gebeld en wat mij betreft hadden ze ook best langs mogen komen na een uurtje (of twee). Maar ja.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142643262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Birkenstocks <3 Niet die teenslippermodellen uiteraard. Maar ze hebben heus leuke modellen. Leuke kleding erboven en het kan heus. Maar ik kom dan ook op bruiloftem waar de bruid en bruidegom op Chuck tailors trouwen :D

Phaidra, je heeft niet toevallig Brigitte? :D
:D Nee, maar die sketch is wel hilarisch!!
En behoorlijk herkenbaar :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:44:45 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142643698
Ik vind die teenslippermodellen van B. dus best mooi, en naar een zomerse bruiloft zou mijn voorheen passende paar wellicht ook de enige optie zijn qua zomers schoeisel. Screw dan maar t bruidspaar als ze me niet sjiek genoeg vinden hoor :@
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:47:42 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_142643862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind die teenslippermodellen van B. dus best mooi, en naar een zomerse bruiloft zou mijn voorheen passende paar wellicht ook de enige optie zijn qua zomers schoeisel. Screw dan maar t bruidspaar als ze me niet sjiek genoeg vinden hoor :@
Op de bruiloft van je zus waar je getuige bent ja?
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:52:06 #185
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142644110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Op de bruiloft van je zus waar je getuige bent ja?
Ja wellicht moeilijk in te denken maar ik kan simpelweg niet op hakken. Noch in ballerina's. If ander leuk schoeisel. Geen optie. Past niet. Pijn. Pijn. Pijn. Ik heb nog nooit iets gevonden (nou ja, de afgelopen twee jaar) waar lager dan vijf minuten draagbaar was.

Mijn niet bestaande zus weet dat :7 en zou het me denk ik vergeven als ik een mooi jurkje met zwarte lak birkies aan zou hebben ja. :+

Ik voel me overigens niet persoonlijk aangevallen (voor de verandering, ik kan het!) maar ik denk dat je dit echt pas snapt als je echt moeilijke pootjes hebt. Ik pad nu overigens niet eens meer birkenstocjs :') dus t is nu wel heel hypothetisch
Kwak
pi_142644641
Ik zei het alleen maar.. Omdat het toevallig daarover ging. Als ik daarmee iemand gekwetst heb dan spijt me dat.

En het spijt me ook als ik overkom als een enorme snob die sjiekheid zo belangrijk vindt. Want zo ben ik dus niet. Dan had ik namelijk die vriendin die zich kleed als cybergoth met blauw haar en piercings in dr gezicht niet uitgenodigd. Oh en een fotograaf zonder dreads genomen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:03:11 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_142644650
ja maar ook voor moeilijke voeten zijn echt wel passende schoenen te vinden die geen birkenstocks zijn :D Je moet alleen wel wat beter zoeken en voor 30 euro gaat het inderdaad ook niet lukken ;) maar dat weet je zelf ook vast :Y

Maar goed, ieder zijn meug, ik zeg al, ik heb ook een paar lelijke schoenen, dus ik mag niks zeggen :+
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:05:40 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_142644766
en och, verder zal het me ook verroesten, ik heb zelfs als bruid te horen gekregen dat mijn schoenen eigenlijk niet hoorden voor een bruid :')
disclaimer
pi_142644950
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Heliotrope het volgende:
Malteser :*

Laat het van dat moment af hangen :Y
Je weet nu nog niet hoe je je na de bevalling voelt. Misschien heb je veel pijn, voel je je te zwak. Misschien voel je je gelijk toppie joppie ^O^

Bij bevalling van nr 1 dacht ik van tevoren dat ik pas mensen wilde zien toen we thuis waren. Echter, al een kwartier na de geboorte hing ik met schoonmoeder aan de lijn want wat waren we trots! En lichamelijk gezien ging dat prima :Y

Dus die zijn toen als een idioot naar het zkh gereden :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:10:22 #190
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142644955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar ook voor moeilijke voeten zijn echt wel passende schoenen te vinden die geen birkenstocks zijn :D Je moet alleen wel wat beter zoeken en voor 30 euro gaat het inderdaad ook niet lukken ;)

Maar goed, ieder zijn meug, ik zeg al, ik heb ook een paar lelijke schoenen, dus ik mag niks zeggen :+
Met het verschil dat ik ze dus niet zó lelijk vind ;) net als leggings. Ieder zijn ding toch? Ik vind teva's en Clarks idd nog lelijker... Ik heb ook prachtige hush puppie pumps met wat een lage hak lijkt... Die gingen bij de laatste bruiloft jankend uit na een half uur. Helaas pindakaas.

Ik heb nog nooit weinig geld uitgegeven aan schoenen hoor :D ja toen ik 16 was ofzo. Winterschoenen zijn gewoon fijner en makkelijker (ook al tel ik dan 250 euro neer voor een paar laarzen van duoboots)...

En cygne: zo bedoelde ik het heel niet, gekkie! :* Als je zus geen aidspoten heeft zoals ik zou ik ook mooiere schoenen verwachten :P maar ik bedoelde alleen dat je dingen soms in context moet zien.

Ik snap zelf ook wel dat mensen iets spuuglelijk kunnen vinden (birks, leggings), maar tegelijk kan dat t mooiste zijn wat mogelijk is voor een ander.
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:11:09 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142644981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
en och, verder zal het me ook verroesten, ik heb zelfs als bruid te horen gekregen dat mijn schoenen eigenlijk niet hoorden voor een bruid :')
Tegen de bruid moet iedereen sowieso z'n muil houden :P al wil je op waterschoenen trouwen!

Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:11:35 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_142644997
ik heb ook een legging hoor, alleen mogen daar alleen (enkel)laarzen over van mezelf :P

En ik zei idd al: ieder zijn ding.
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:12:10 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_142645014
het is ook echt niet alsof ik momenteel mijn 109 kilo in elegante pumps prop ofzo :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:12:44 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645038
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook echt niet alsof ik momenteel mijn 109 kilo in elegante pumps prop ofzo :')
Dan kun je ze idd beter verkopen :7

:*
Kwak
pi_142645077
Zus heeft normale voeten. Overigens wel te horen gekregen dat mijn dikke kenkels er eigenlijk niet uitzien onder een (trouw)jurk.

Van diezelfde zus. :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:14:19 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_142645112
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dan kun je ze idd beter verkopen :7

:*
Klopt, ach, ik had er gewoon echt te veel. En kan ze anders alleen in verhuisdozen op zolder kwijt en dan raken ze sowieso in de vergetelheid. Ooit komt er wel weer een moment :')
disclaimer
pi_142645120
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoor :N .. Echt eerder 80 ofzo
Is jouw weegschaal stuk? :D

Ahh well ... denk ook niet dat mensen mij geloven als ik zeg dat ik een dikke 15 kg ben aangekomen nu. Schommel momenteel rond de 75-80.
pi_142645123
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Tegen de bruid moet iedereen sowieso z'n muil houden :P al wil je op waterschoenen trouwen!

[ afbeelding ]
Deze hadden best mooi gepast bij mijn boeket. O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:14:50 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645129
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels O+
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:15:54 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645171
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:13 schreef Cygne het volgende:
Zus heeft normale voeten. Overigens wel te horen gekregen dat mijn dikke kenkels er eigenlijk niet uitzien onder een (trouw)jurk.

Van diezelfde zus. :')
:o jouw familie :o heeft ze les gehad van je tante ofzo?

o|O
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')