ik pas dus geen bikenstocks meer...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef rebel-angel het volgende:
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item![]()
Het is ook best een zeldzaam en bijzonder exemplaar.
Maar idd herkenbaar van die deurposten en dat soort![]()
Oooh en ik heb gewoon birckenstocks gekocht mensen![]()
Ik hou helemaal niet van slippers maar ik pas gewoon geen schoenen meer
huuuuquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef rebel-angel het volgende:
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item![]()
Het is ook best een zeldzaam en bijzonder exemplaar.
Maar idd herkenbaar van die deurposten en dat soort![]()
Oooh en ik heb gewoon birckenstocks gekocht mensen![]()
Ik hou helemaal niet van slippers maar ik pas gewoon geen schoenen meer
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu
Oh nu ben ik extra blij dat ik toch laatst Luc uit het stoeltje heb gehaald in dezelfde situatie..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sorry. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren
. Godzijdank had hij niks, maar dat doe ik dus ook nooooooooooooit meer
.
Nah verschilt heel erg waar je naco over gaat. Sowieso komt lang niet iedereen op nacontrole. Het is echt maatwerk, veel meer dan een standaard controle. Je hoort het wel te doen hoor, diastase controleren, litteken controleren, praatje over anticonceptie, over de afgelopen bevalling, voorlichting over een volgende zw.schap (bijv. na keizersnede hoor je de info te krijgen dat je de volgende keer bij de gyn zal bevallen) etc. Verder hoort er gevraagd te worden of je niet incontinent bent voor urine of ontlasting en je bloeddruk moet gemeten worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
Die pets had ik vanmiddag nog....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Risu het volgende:
Bhehehe.
Ik weet nog dat mijn moeder een keer vertelde dat ze mijn luier aan mijn buik vast had gespeld (gebruikte nog van die ouderwetse) daar heeft ze zich ook heel lang schuldig over gevoeld. Ik heb haar ondertussen wel vergeven hoor.![]()
Een keer gaf ze mijn broertje een pets op zijn luier omdat hij stout was, kwam ze er net voor de pets achter, dat ie net zindelijk was. Iets te harde pets dus. (Hij kreeg er spontaan een bloedneus van, maar die had hij sowieso wel vaak)
En mijn zusje is een keer van de schommel in de tuin af gevlogen, had vreselijk mazzel dat mijn vader net met de auto bezig was en de automatjes eruit had gehaald, daar landde ze op. Niks aan de hand.
ik geloof je direct, maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en ook standaard voeten ken je stuklope op van dat soort zolen![]()
Maar da's niet voor dit topic
Pas je wel goed op jezelf? Om jezelf met dit weer in een soort van sauna op te sluiten lijkt me al heftig voor een 'normaal' iemand. Laat staan voor een hoogzwangere.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Ok, nesteldrang heeft toegeslagen... Ik ben in deze warmte onze inimini-badkamer aan het schoonmaken met mijn stoomreiniger.... en vanavond wil ik samen met J. de keuken (die ook al inimini is) eens grondig onder handen nemen. Nu even wachten tot de stoomreiniger is afgekoeld zodat ik hem bij kan vullen.
Ik pas zeker goed op, heb alles openstaan om te ventileren en ga elke 10 minuten even naar beneden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Pas je wel goed op jezelf? Om jezelf met dit weer in een soort van sauna op te sluiten lijkt me al heftig voor een 'normaal' iemand. Laat staan voor een hoogzwangere.
Ik wilde de ramen wassen vandaag maar dat komt wel als het een paar graadjes afgekoeld is. Nu lekker binnen bij de ventilator.
Ik vond het zo erg! Ik heb even met hem meegehuild. Maar binnen een minuut was het huilen van schrik / pijn al overgegaan in huilen omdat hij niet meer op de fiets zatquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh nu ben ik extra blij dat ik toch laatst Luc uit het stoeltje heb gehaald in dezelfde situatie..
Ik zat ook te twijfelen, want ik krijg hem altijd zo moeilijk in en uit het stoeltje. Ben gewoon te klein
En Luc is ook nog eens een bollo
+1....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, m'n make-up ben ik in elk geval kwijt.
Al die kisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |