abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:57:03 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_142635668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Sorry ;(. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren :'(. Godzijdank had hij niks, maar dat doe ik dus ook nooooooooooooit meer :X.
:'(
Ik krijg nog wel eelt, toch?
(en mijn kint ook zo te lezen :'))
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:57:36 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_142635692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook niet! Ben wel een vetzak met dikke buik, grote baby en veel vruchtensap, maar mijn buikspieren waren al niet veel waard :')

Mijn rechterzij maakt steeds golfbewegingen :')
Inmiddels zie ik mijn rechtertiet ook af en toe omhoog wippen :')!!!
disclaimer
pi_142635734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij blijft het pijn doen als je kindje pijn heeft of ziek is (bij mij iig)
Maar dat hoort er natuurlijk bij O+
Je leert wel onderscheid maken tussen pijnpijn en mwah das zo voorbij (kusje dr op? :+ )
pi_142635762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, helaas. Na dit soort acties voel je je schuldig tot in lengte van dagen oO< :*. Gelukkig zijn kinderen wél heel vergevingsgezind O+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142635997
en kinderen zijn ook wonderbaarlijk gemaakt van rubber, op zulke momenten toch? :Y Maar.. ja.. ongelukjes zullen vast wel gebeuren, wij zijn er zelf allemaal ook nog.

Malteser :* en Franny :*

Zoe wat goed te zien dat je buik links "leeg" is :+ te gek hoe dat werkt.

ik kreeg net al mail terug van de het ensemble: niet quoten graag want ik haal het weg :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*; *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Crumpette op 23-07-2014 17:19:40 ]
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:08:07 #131
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142636076
Toppie crump! ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:11:19 #132
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142636192
Hoofdje vs deurpost: check
Baby van bed: check
Omverlopen: check
vingertjes knippen: check
Ze worden met vallen en opstaan groot (letterlijk en figuurlijk)

Malteser en Franny :*

Ik heb alleen in mijn 30e week nuchter bloed moeten prikken, alhoewel ik wel in de risicogroep val (hoog bmi).

Handig, zo'n oom als loodgieter/putjesschepper. De gootsteen bleek vanochtend niet/nauwelijks meer door te lopen, dus heeft J. zijn oom gebeld en die is nu as we speak de boel aan het doorspuiten. Daarna kan ik de badkamer gaan poetsen.

Vanochtend weer op controle geweest en alles was keurig in orde. Bloeddruk was acceptabel, wel weer ruim 1,5 kg aangekomen.
pi_142636926
hoofdje vs deurpost: check
vingertje knippen: check (en dat de leidster van het kdv dan heel lief zegt dat als je nagels knippen eng vind, zij het ook wel voor je willen doen, Lees: wij kunnen het beter dan jij: faalmoeder)

kap van de kinderwagen naar beneden vouwen en dat kind na een tijdje begint te huilen en dan denken; Oh, vind je het licht vervelend? Of zit er gewoon een boer dwars? en dat je er dan na een paar minuten pas achter komt dat haar vingertje ertussen zit en dat gewoon zeer doet.

(reactie van baby is in het begin nog wat traag, dus ik legde de relatie al niet meer, maar voelde me wel heel schuldig. Vingertje bleef ook gewoon minstens een uur een deukje houden)

rest gelukkig nog niet en inmiddels zit ze vooral onder de blauwe plekken van alle acties die ze zelf uithaalt: nieuwste truukje was een koprol uit de vensterbank de bank op en dan per ongeluk scheef en van de bank afvallen. vond ik niet zo'n toffe

Maar ook hier, kind doet t goed en vergeeft je zoiets ook vrijwel meteen
pi_142636992
OK, dit werkt echt heel geruststellend O+ ! Ik kan me hier dus echt vreselijk zorgen over maken, terwijl ik over andere dingen heel relaxed ben. Maar dit gaat goedkomen. Al klungelend leert men :7 .
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:31:54 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_142637008
Omg dat vingertje :o :')

Fijn crumpette!

En sugarsnap weer goedgekeurd *O*
disclaimer
pi_142637011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Razztwizzle het volgende:
OK, dit werkt echt heel geruststellend O+ ! Ik kan me hier dus echt vreselijk zorgen over maken, terwijl ik over andere dingen heel relaxed ben. Maar dit gaat goedkomen. Al klungelend leert men :7 .
de eerste is toch ook een oefenkind of niet? :P
pi_142637094
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hoofdje vs deurpost: check
vingertje knippen: check (en dat de leidster van het kdv dan heel lief zegt dat als je nagels knippen eng vind, zij het ook wel voor je willen doen, Lees: wij kunnen het beter dan jij: faalmoeder)

kap van de kinderwagen naar beneden vouwen en dat kind na een tijdje begint te huilen en dan denken; Oh, vind je het licht vervelend? Of zit er gewoon een boer dwars? en dat je er dan na een paar minuten pas achter komt dat haar vingertje ertussen zit en dat gewoon zeer doet.

(reactie van baby is in het begin nog wat traag, dus ik legde de relatie al niet meer, maar voelde me wel heel schuldig. Vingertje bleef ook gewoon minstens een uur een deukje houden)

rest gelukkig nog niet en inmiddels zit ze vooral onder de blauwe plekken van alle acties die ze zelf uithaalt: nieuwste truukje was een koprol uit de vensterbank de bank op en dan per ongeluk scheef en van de bank afvallen. vond ik niet zo'n toffe

Maar ook hier, kind doet t goed en vergeeft je zoiets ook vrijwel meteen
Ik moest even lachen om het vingertje :D. Die is bekend, ja!
Home is where the O+ is...
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:34:47 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142637107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Het stomme is, sommige dingen doe je net zo hard weer bij een 2e.... (deurpost etc)
pi_142637108
quote:

[..]

:Y

T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu :P
:)
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:36:54 #140
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142637185
Wat ook een leuke is, je de hele dag al afvragen waarom je kind zo jengelig en hangerig is, en jij daarvan mopperig word. 's Avonds concludeer je dat ie toch wel iets warm aanvoelt, en je tempt een flinke koorts. Conclusie, kind was gewoon de hele dag al ziek...
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:39:53 #141
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142637297
Sugar, fijn dat je weer bent goedgekeurd! ^O^

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

:o :X _O- _O- _O- _O- LOOOOLLLZZZ
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142637624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Wat ook een leuke is, je de hele dag al afvragen waarom je kind zo jengelig en hangerig is, en jij daarvan mopperig word. 's Avonds concludeer je dat ie toch wel iets warm aanvoelt, en je tempt een flinke koorts. Conclusie, kind was gewoon de hele dag al ziek...
Aww
Of dat je denkt; waarom huil je nou? (luier,voeding,temp check) zie je opeens het 1e tandje :'( O+
Achja allemaal leermomentjes

Mignonne
:D

& Sugar goedgekeurd *O*
pi_142637642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

dat drankje vond ik echt ontzettend meevallen... zeg maar limonadesiroop met verkeerde verhouding aangemaakt.

sodeju, ik wist niet dat je van voorwerk zo'n last kan hebben...
vanmorgen om 7:30 werd ik wakker vd pijnlijke kramp/steken in t maaggebied/ rand baarmoeder, ik dacht serieus dat mn maag stuk zou gaan.. :X
zodra ik op mn rug draai krijg ik wederom kramp in maag/darm gebied en in mn rug, maar als ik dan weer op mn zij lig heb ik hooguit wat kramp in mn rug...
raar en soms best eng gedoe....
Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zet :')

Die 'diastase' zoals Zoe laat zien heb ik ook. Wist niet eens dat dat zo heette en dat het wel iets is om na je bevalling in de gaten te houden :?
pi_142637713
Bhehehe.
Ik weet nog dat mijn moeder een keer vertelde dat ze mijn luier aan mijn buik vast had gespeld (gebruikte nog van die ouderwetse) daar heeft ze zich ook heel lang schuldig over gevoeld. Ik heb haar ondertussen wel vergeven hoor. ;)
Een keer gaf ze mijn broertje een pets op zijn luier omdat hij stout was, kwam ze er net voor de pets achter, dat ie net zindelijk was. Iets te harde pets dus. (Hij kreeg er spontaan een bloedneus van, maar die had hij sowieso wel vaak)
En mijn zusje is een keer van de schommel in de tuin af gevlogen, had vreselijk mazzel dat mijn vader net met de auto bezig was en de automatjes eruit had gehaald, daar landde ze op. Niks aan de hand.
pi_142637721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zet :')

Die 'diastase' zoals Zoe laat zien heb ik ook. Wist niet eens dat dat zo heette en dat het wel iets is om na je bevalling in de gaten te houden :?
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:50:36 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_142637771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

teehee :')
disclaimer
pi_142638281
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
Ja en dat vind ik ook zon kromme dan. Vorige bevalling alleen telefonisch consult gehad bij 6 weken :?

Dus ben blij dat het goed is afgelopen want uit mezelf had ik dat niet geweten :?

Oei Phaidra :{
Ik heb ook weleens domme dingen gedaan bij dreumes. Waarbij je eigenlijk van tevoren aan kunt voelen dat dat nooit goed kan gaan :|W . Maar ze doet het nog steeds! :s)
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:04:49 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142638463
Mijn moeder heeft in de supermarkt toen ik een dreumesje was mijn nekje meegeritst in mijn jasje O+ bloeden als een rund, met t schaamrood op de kaken naar huis. Ik heb er nog een littekentje van _O-

Mijn broertje heeft zichzelf een litteken in zijn gezicht gekrabd toen hij drie wrken was.

Daarnaast heb ik mijn vader toen ik nog een baby was een kras in zijn hoornvlies gekrabd...

Iets zegt me dat mijn moeder ook niet zo'n nagelknipheld was :')
Kwak
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:05:31 #149
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_142638499
Wij noemen de 1e altijd ons prototype en daar is ook wel altijd wat mee, m'n schoonvader noemt hem een collectors item :D
Het is ook best een zeldzaam en bijzonder exemplaar.
Maar idd herkenbaar van die deurposten en dat soort :P

Oooh en ik heb gewoon birckenstocks gekocht mensen :'(
Ik hou helemaal niet van slippers maar ik pas gewoon geen schoenen meer :'(
W
Z
E
pi_142638502
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Mijn nacontrole na de geboorte van E bestond uit een telefoontje. Er is dus niet naar een mogelijke diastase of ijzergehalte oid gekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')