quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sorry. Van de week nog zo'n actie. Mini zat al in het fietsstoeltje. Ik was wat vergeten en dacht dat ik wel heel snel heen en weer kon rennen (kind eruit halen = gedoe, kost tijd en geeft sowieso een driftbui, want fietsen is natuurlijk awesome). Op de terugweg zie ik nét buiten bereik zo die fiets omkletteren
. Godzijdank had hij niks, maar dat doe ik dus ook nooooooooooooit meer
.
Inmiddels zie ik mijn rechtertiet ook af en toe omhoog wippenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook niet! Ben wel een vetzak met dikke buik, grote baby en veel vruchtensap, maar mijn buikspieren waren al niet veel waard
Mijn rechterzij maakt steeds golfbewegingen
Volgens mij blijft het pijn doen als je kindje pijn heeft of ziek is (bij mij iig)quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nog wel eelt, toch?
(en mijn kint ook zo te lezen)
Nee, helaas. Na dit soort acties voel je je schuldig tot in lengte van dagenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nog wel eelt, toch?
(en mijn kint ook zo te lezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Crumpette op 23-07-2014 17:19:40 ]
de eerste is toch ook een oefenkind of niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Razztwizzle het volgende:
OK, dit werkt echt heel geruststellend! Ik kan me hier dus echt vreselijk zorgen over maken, terwijl ik over andere dingen heel relaxed ben. Maar dit gaat goedkomen. Al klungelend leert men
.
Ik moest even lachen om het vingertjequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hoofdje vs deurpost: check
vingertje knippen: check (en dat de leidster van het kdv dan heel lief zegt dat als je nagels knippen eng vind, zij het ook wel voor je willen doen, Lees: wij kunnen het beter dan jij: faalmoeder)
kap van de kinderwagen naar beneden vouwen en dat kind na een tijdje begint te huilen en dan denken; Oh, vind je het licht vervelend? Of zit er gewoon een boer dwars? en dat je er dan na een paar minuten pas achter komt dat haar vingertje ertussen zit en dat gewoon zeer doet.
(reactie van baby is in het begin nog wat traag, dus ik legde de relatie al niet meer, maar voelde me wel heel schuldig. Vingertje bleef ook gewoon minstens een uur een deukje houden)
rest gelukkig nog niet en inmiddels zit ze vooral onder de blauwe plekken van alle acties die ze zelf uithaalt: nieuwste truukje was een koprol uit de vensterbank de bank op en dan per ongeluk scheef en van de bank afvallen. vond ik niet zo'n toffe
Maar ook hier, kind doet t goed en vergeeft je zoiets ook vrijwel meteen
Het stomme is, sommige dingen doe je net zo hard weer bij een 2e.... (deurpost etc)quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
de eerste is toch ook een oefenkind of niet?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu
Awwquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Wat ook een leuke is, je de hele dag al afvragen waarom je kind zo jengelig en hangerig is, en jij daarvan mopperig word. 's Avonds concludeer je dat ie toch wel iets warm aanvoelt, en je tempt een flinke koorts. Conclusie, kind was gewoon de hele dag al ziek...
Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dat drankje vond ik echt ontzettend meevallen... zeg maar limonadesiroop met verkeerde verhouding aangemaakt.
sodeju, ik wist niet dat je van voorwerk zo'n last kan hebben...
vanmorgen om 7:30 werd ik wakker vd pijnlijke kramp/steken in t maaggebied/ rand baarmoeder, ik dacht serieus dat mn maag stuk zou gaan..
zodra ik op mn rug draai krijg ik wederom kramp in maag/darm gebied en in mn rug, maar als ik dan weer op mn zij lig heb ik hooguit wat kramp in mn rug...
raar en soms best eng gedoe....
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevallingquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Troost je.. daar loop ik dus al drie weken mee rond. En iedere keer maar hopen dat het serieus door zet![]()
Die 'diastase' zoals Zoe laat zien heb ik ook. Wist niet eens dat dat zo heette en dat het wel iets is om na je bevalling in de gaten te houden
teeheequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu
Ja en dat vind ik ook zon kromme dan. Vorige bevalling alleen telefonisch consult gehad bij 6 wekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
Mijn nacontrole na de geboorte van E bestond uit een telefoontje. Er is dus niet naar een mogelijke diastase of ijzergehalte oid gekeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Als het goed is kijken ze er naar tijdens de controle bij de VK (6weken?) na de bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |