+2....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, m'n make-up ben ik in elk geval kwijt.
Al die kisten
Mijn schoonouders waren nog met vakantie (mini besloot wat eerder dan gepland te komen).quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Heliotrope het volgende:
Oei al die doemscenarios! Vooral met baby en al van de trap afvallen bedenk ik altijd. Gelukkig gaan ze niet zo gauw stuk
Ik probeerde me voor te stellen hoe dat na de bevalling gaat, onze ouders bellen lijkt me wel snel leuk, maar wanneer is het fijn als ze langskomen? Ik heb geen zin om de eerste paar uur gestoord te worden in ons geluk ofzo, maar aan de andere kant vast ook supertrots. Hoe deden jullie, dames met al kinderen, dat?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Birkenstocks <3 Niet die teenslippermodellen uiteraard. Maar ze hebben heus leuke modellen. Leuke kleding erboven en het kan heus. Maar ik kom dan ook op bruiloftem waar de bruid en bruidegom op Chuck tailors trouwen
Phaidra, je heeft niet toevallig Brigitte?
Op de bruiloft van je zus waar je getuige bent ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind die teenslippermodellen van B. dus best mooi, en naar een zomerse bruiloft zou mijn voorheen passende paar wellicht ook de enige optie zijn qua zomers schoeisel. Screw dan maar t bruidspaar als ze me niet sjiek genoeg vinden hoor
Ja wellicht moeilijk in te denken maar ik kan simpelweg niet op hakken. Noch in ballerina's. If ander leuk schoeisel. Geen optie. Past niet. Pijn. Pijn. Pijn. Ik heb nog nooit iets gevonden (nou ja, de afgelopen twee jaar) waar lager dan vijf minuten draagbaar was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de bruiloft van je zus waar je getuige bent ja?
Laat het van dat moment af hangenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Heliotrope het volgende:
Malteser
Oei al die doemscenarios! Vooral met baby en al van de trap afvallen bedenk ik altijd. Gelukkig gaan ze niet zo gauw stuk
Ik probeerde me voor te stellen hoe dat na de bevalling gaat, onze ouders bellen lijkt me wel snel leuk, maar wanneer is het fijn als ze langskomen? Ik heb geen zin om de eerste paar uur gestoord te worden in ons geluk ofzo, maar aan de andere kant vast ook supertrots. Hoe deden jullie, dames met al kinderen, dat?
Met het verschil dat ik ze dus niet zó lelijk vindquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar ook voor moeilijke voeten zijn echt wel passende schoenen te vinden die geen birkenstocks zijnJe moet alleen wel wat beter zoeken en voor 30 euro gaat het inderdaad ook niet lukken
Maar goed, ieder zijn meug, ik zeg al, ik heb ook een paar lelijke schoenen, dus ik mag niks zeggen
Tegen de bruid moet iedereen sowieso z'n muil houdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
en och, verder zal het me ook verroesten, ik heb zelfs als bruid te horen gekregen dat mijn schoenen eigenlijk niet hoorden voor een bruid
Dan kun je ze idd beter verkopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook echt niet alsof ik momenteel mijn 109 kilo in elegante pumps prop ofzo
Klopt, ach, ik had er gewoon echt te veel. En kan ze anders alleen in verhuisdozen op zolder kwijt en dan raken ze sowieso in de vergetelheid. Ooit komt er wel weer een momentquote:
Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook echt niet alsof ik momenteel mijn 109 kilo in elegante pumps prop ofzo
Deze hadden best mooi gepast bij mijn boeket.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tegen de bruid moet iedereen sowieso z'n muil houdenal wil je op waterschoenen trouwen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:13 schreef Cygne het volgende:
Zus heeft normale voeten. Overigens wel te horen gekregen dat mijn dikke kenkels er eigenlijk niet uitzien onder een (trouw)jurk.
Van diezelfde zus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |