abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142645219
Zojuist is mijn ECHT waterdichte matrasbeschermer gearriveerd *O*

Werd gek van dat zweterige kraamspul uit het pakket. Dus kom vannacht maar op met die gebroken vliezen :Y) >:)
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:17:08 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_142645227
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Als ik jouw foto's zie zou ik jou heul geen 109 kilo geven hoor :N .. Echt eerder 80 ofzo
Is jouw weegschaal stuk? :D

Ahh well ... denk ook niet dat mensen mij geloven als ik zeg dat ik een dikke 15 kg ben aangekomen nu. Schommel momenteel rond de 75-80.
Wil je een foto waarop ik 80 weeg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee vooruit, ik weeg hier 82. Ik ben 1.68. Ik denk dat ik gewoon zware botten en hersens heb en de rest zit in m'n tetten :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:18:51 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_142645292
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wacht nu met smart op de bezorging van mijn sarahs sweeties. Maat die ik besteld heb moet ook om zwangere buik passen. Geen legging onder mijn jurkje lijkt me hemels O+
Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroek :'(
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:18:51 #204
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142645293
Nou dat zal dan wel aan die hersenen en boobs liggen SQ, want ik zou jou ook veeeeeel lager inschatten (qua kilo's dan hé :P)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142645376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o jouw familie :o heeft ze les gehad van je tante ofzo?

o|O
Nee.
Maar het is wel lekker om je eigen ego omhoog te krikken door je kleine zusje de grond in te trappen. :')

Ik zou je idd geen 80 geven sq!
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:21:53 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_142645403
die familie van cygne lijkt me zo gezellig O+
disclaimer
pi_142645513
Wat betreft ongelukjes met kinderen maak ik me niet zo druk. :P
Mijn moeder heeft af en toe spastische aanvallen in d'r handen/armen en heeft me zo vaak per ongeluk op de grond laten vallen. Ook wilde ze een keertje mijn jas met rits aantrekken en hij bleef steeds hangen. Na een flinke ruk waarbij ik omlaag keek zat de huid van mijn kin vast in de rits. :') Beetje vergelijkbaar met Kwak's verhaal :P
Daarnaast ben ik zelf over het opstapje van het balkon gevallen met als gevolg de helft van m'n gezicht als schaafwond, tegen de tafelpunt aangevallen met m'n lip waar ik nu nog een litteken van heb en toen ik 2 was, was m'n vader in de tuin bezig. Ik wilde van de trap rennen (want papa O+ ) en pleur zo over de tuinslang 20 treden naar beneden. Gebroken sleutelbeen waar m'n ouders na een week pas achter kwamen.
Ik leef nog steeds! :D Ben dus wel relaxed in dat opzicht, ze komen er vast zonder blijvend letsel vanaf.

SQ elke keer als jij zegt dat je zo'n vetzak bent of zwaar of whatever krijg ik Cartman's stem in m'n hoofd met "I'm not fat, I am bigboned!" Ik vind je totaal niet moddervet in ieder geval.
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:24:33 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_142645525
ik heb trouwens wel nu al weer motivatie om heel erg af te gaan vallen na de geboorte van Henka. Die foto's gaan op de koekjeskast _O-
disclaimer
pi_142645550
Gelukkig zijn dat de enige twee die stom doen.

Overigens wordt mn zus wel weer witheet als tante stom doet. Ook weer vreemd.

Maar goed, gelukkig woon ik lekker ver weg. *O*

Tante en zus lijken allebei op oma. Die kwam ook regelmatig zo uit de hoek. :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:26:05 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_142645582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Skittles het volgende:
Wat betreft ongelukjes met kinderen maak ik me niet zo druk. :P
Mijn moeder heeft af en toe spastische aanvallen in d'r handen/armen en heeft me zo vaak per ongeluk op de grond laten vallen. Ook wilde ze een keertje mijn jas met rits aantrekken en hij bleef steeds hangen. Na een flinke ruk waarbij ik omlaag keek zat de huid van mijn kin vast in de rits. :') Beetje vergelijkbaar met Kwak's verhaal :P
Daarnaast ben ik zelf over het opstapje van het balkon gevallen met als gevolg de helft van m'n gezicht als schaafwond, tegen de tafelpunt aangevallen met m'n lip waar ik nu nog een litteken van heb en toen ik 2 was, was m'n vader in de tuin bezig. Ik wilde van de trap rennen (want papa O+ ) en pleur zo over de tuinslang 20 treden naar beneden. Gebroken sleutelbeen waar m'n ouders na een week pas achter kwamen.
Ik leef nog steeds! :D Ben dus wel relaxed in dat opzicht, ze komen er vast zonder blijvend letsel vanaf.

SQ elke keer als jij zegt dat je zo'n vetzak bent of zwaar of whatever krijg ik Cartman's stem in m'n hoofd met "I'm not fat, I am bigboned!" Ik vind je totaal niet moddervet in ieder geval.
Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd heb O+ :')!!

En nee, echt een fatso valt ook wel mee, ik ben alleen wel erg zwaar, ik kan dus met 80 kilo makkelijk in maat 40/42, dus er zal wel heel veel ijzer in m'n bloed zitten.
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:27:28 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645635
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ging even zoeken maar godkolere, 32 euro voor 'n onderbroek :'(
Daar spaar ik voor met goedkope schoenen O+ ;)

Nee seriously, als k dan verder blote benen onder mn jurkjes kan denk ik dat ik me er blut aan ga kopen...

Die vevina shit werkt ook niet voor me namelijk...

Ik zag er ook relatief slank uit bij 78-82 kilo (2008, all time low, nog steeds obees, voor ik depressief werd...). Voor ik zwanger werd was ik op 142 kg :@ wel echt vet met mn plofkop enzo. Nu dus tien kilo minder+kind is ???? minder in totaal. Hoofd is ook genormaliseerd :Y

Dus ja, dat prop ik ook niet in pumps en serieus schuren de bovenbenen ja!
Kwak
pi_142645694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Op de een of andere manier past dat ook helemaal in het plaatje wat ik van jou in mijn hoofd heb O+ :')!!

En nee, echt een fatso valt ook wel mee, ik ben alleen wel erg zwaar, ik kan dus met 80 kilo makkelijk in maat 40/42, dus er zal wel heel veel ijzer in m'n bloed zitten.
Om het plaatje compleet te maken:
Ik viel net bij thuiskomst stijl achterover door een plas kattenkots direct bij de voordeur O+

Die kilo's raak je wel kwijt door eventueel borstvoeding en als Henka wat ouder is door achter haar aan te moeten rennen. Komt wel goed *)
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:30:07 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142645738
Oh oh oh! Skittles! Ik had echt van die oeh aah visuals bij je verhalen _O-

Ik zoek even en foto van hoe ik wel weer wil worden ook al ben ik bij dat gewicht met mijn 1.60 nog steeds een adipoosje.
Kwak
pi_142645802
Jij was toch degene die een (vakantie)foto postte toen je een stuk lichter was, Kwak? Voor zover ik me kan herinneren bij een lantaarnpaal.. Daar zag je er ook heul goed uit!
pi_142645815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

:Y

T zijn net pannenkoeken hè, die eerste is altijd een beetje sneu :P
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel nu al weer motivatie om heel erg af te gaan vallen na de geboorte van Henka. Die foto's gaan op de koekjeskast _O-
koekjesKAST?? :o _O-

zware hersens en boobs ftw. Maar ik vind je haar nu leuker :Y en je straalt! De rest komt vanzelf wel goed na henka's geboorte.

was vanmiddag even kinderwagens kijken, en omg! een nieuwe kanshebber :') t wordt steeds moeilijker..
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:32:26 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_142645828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Om het plaatje compleet te maken:
Ik viel net bij thuiskomst stijl achterover door een plas kattenkots direct bij de voordeur O+

Die kilo's raak je wel kwijt door eventueel borstvoeding en als Henka wat ouder is door achter haar aan te moeten rennen. Komt wel goed *)
Welkom-thuis-giften van katten O+ O+

En ja, komt zeker ook wel goed, kan er echt niet wakker van liggen. Zolang de VK dat ook niet doet vind ik alles prima :')
disclaimer
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:33:09 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_142645855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

[..]

koekjesKAST?? :o _O-

zware hersens en boobs ftw. Maar ik vind je haar nu leuker :Y en je straalt! De rest komt vanzelf wel goed na henka's geboorte.

was vanmiddag even kinderwagens kijken, en omg! een nieuwe kanshebber :') t wordt steeds moeilijker..
Ja.... de kast waar ook koekjes liggen.... niet een kast met alleen maar koekjes, muts :') O+
En, welke is er bij gekomen? *O*
disclaimer
pi_142645953
Ik kijk net weer naar mijn before pregnant foto's maar betwijfel of dat ooit nog goed gaat komen :N
Sowieso geen bv hiero. Maar ben bang dat mijn buik er dit keer ook uit zal zien zoals die eerste foto in het buikentopic. Mijn buik is waaaaay veel groter als vorige zwangerschap en mijn navel is kwijt ;(

Maja.. dat zien we over een paar maandjes wel hoe ik dat ga handelen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:38:20 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142646007
Ca 80 kilo, bmi 31...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En speciaal voor jullie een met legging en mijn laatste paar goed zittende zomerschoenen O+

SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door kwakz0r op 23-07-2014 17:47:32 ]
Kwak
pi_142646068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kijk net weer naar mijn before pregnant foto's maar betwijfel of dat ooit nog goed gaat komen :N
Sowieso geen bv hiero. Maar ben bang dat mijn buik er dit keer ook uit zal zien zoals die eerste foto in het buikentopic. Mijn buik is waaaaay veel groter als vorige zwangerschap en mijn navel is kwijt ;(

Maja.. dat zien we over een paar maandjes wel hoe ik dat ga handelen.
Ook zo harig? ;)
pi_142646139
Cholula, had jij nou vrijdag ook echo?
pi_142646191
Ik ben nu zwanger op m'n dikst. Maar ik heb dan ook een heel groot voorbeeld hoe het niet moet. (Mamsie) en dat is voor mij dus wel een lopende waarschuwing. Zo wil ik dus absoluut nooit worden (niet alleen veel te dik, maar ook overal last van, want dat komt er dan ook vaak bij kijken) en dus is het voor mij dan in een keer heel erg makkelijk om de chips, friet en andere zooi te laten staan. Gelukkig sla ik daar dan niet te ver in door. Ik ben niet te dun. Eerder een beetje mollig, binnen de perken.
Vanmorgen op de weegschaal gestaan, ben gewoon een kilo afgevallen. Dat hoort toch heul nie? 8)7
pi_142646210
Nee maandag. Nog vijf dagen en dan hopelijk wat duidelijkheid!
Jij mag vrijdag weer toch?
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:46:36 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142646317
Spannend nog steeds voor jullie dames, ik draai mijn duimpjes voor jullie!
Kwak
pi_142646406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:43 schreef Cholula het volgende:
Nee maandag. Nog vijf dagen en dan hopelijk wat duidelijkheid!
Jij mag vrijdag weer toch?
Spannend! Vrijdag idd. En ik zie er weer flink tegenop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')