quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zulke namenkots verzonnen krijgen.
Ik ken via-via-via een blond jochy dat D.jellyano heet. Meestal aangeduid als "onze d.jelly". Echt.
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
De eerste bekende kop gespot in het koor voor de gebedsdienst voor mh17 op TV (ja, ik heb nog niet gezapt na downton Abbey... Kan niet bij de afstandsbediening). Incestueus schnabbelwereldje...
Hier is het ook een zee van bugaboos, joolz en mutsies. Met hier en daar een quinny, maar daar loopt dan juist weer zo'n priscilla achter met een chanel in de wagen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Skittles het volgende:
Bij Bijlmerafrikanen denk ik dan meer aan Mo(hammed) of Djezminn
Excuses voor de spelling dan![]()
Disclaimer: de meeste vrouwen rijden hier met een Joolz of Bugaboo. Mijn referentie zal wel way off zijn
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeren #$%&%%##@
Ben op de fiets naar borstvoedingscursus, rem af voor het stoplicht, trekt ineens mijn remkabel zich muurvastEn ik krijg die kutbouten niet met de hand losgedraaid
![]()
Is dit Karma omdat ik sinds gisteren een nieuwe fiets heb?(die ik eigenlijk volgend jaar pas wilde gaan gebruiken)?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Cwen het volgende:
In navolging van vanmiddag:
http://www.famme.nl/14-beginnersfouten-die-iedere-ouder-maakt/
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ohja, ik kreeg die oproep ook. Heb er wel even over gedacht, maar toch besloten niet te doen. Te veel diensten al gehad de laatste tijd..
Nee ik heb dinsdag pas weer controle. In principe ben ik a.s. zondag ook pas 40 weken dus ... ik hoor nog even op het wachtbankje officieel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
En voor het strippen van Twinkle. Hoop dat het de tweede keer wel iets gaat doen (overmorgen toch?)
Cygne, ik mag vrijdag! Hoelaat mogen jullie weer? Wij om 08:15 uur.quote:
Meisjes kunnen je ook flink onderplassen. En dat verwacht je dan weer nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
Maar dat 'doekje op het piemeltje van je baby', dat heb ik nooit gedaan. Nooit nodig geweest. Ze hebben heus wel een paar keer geplast op het aankleedkussen, maar dat is op 1 hand te tellen (per kind ). Snap de ophef daar dus nooit zo over .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |