Ah okee. Wel raar dan, is er een persoonlijke vete ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:41 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Van onderhandeling was toen nog geen sprake. Ik was aan het vissen hoe serieus de andere potentiele kopers waren (ook dorpsgenoten) , en toen wij de eerste bezichtiging wilden plannen kregen we pas te horen dat ze in onderhandeling waren.
Ach, ik zie het wel. Misschien rij ik er morgen gewoon brutaal langs en vraag ik het recht op de man af.
Jahoor, kan prima. Misschien even met wat hulp om erin te klimmen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef AwayTL het volgende:
Ik hoop snel voor je Twinkel!
Haha nee sq, die hoogte had ik wel verwacht! Is ook voor op het werk straks, als ze mij serieus moeten gaan nemen.
Vraagje.. Wat denken jullie. Wij hebben nu een douche in bad (instappen is hoog). Zou ik daar na de bevalling nog in kunnen douchen of moet ik voor een korte periode wat anders verzinnen?
met hulp idd, ik kon het niet met mn knip. Had de ondersteuning van mn lief en de kraam nodig om erin te komen en eruit ook. En dan nog uitglijden en een soort halve spagaat op de badrand maken... ; ( men wat deed dat zeerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor, kan prima. Misschien even met wat hulp om erin te klimmen.
* Kuukske gaat weer terug in lurkstand.
Ging hier prima 2x na de ks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef AwayTL het volgende:
Haha nee sq, die hoogte had ik wel verwacht! Is ook voor op het werk straks, als ze mij serieus moeten gaan nemen.
Vraagje.. Wat denken jullie. Wij hebben nu een douche in bad (instappen is hoog). Zou ik daar na de bevalling nog in kunnen douchen of moet ik voor een korte periode wat anders verzinnen?
dude, leg er dan ook een rubberen matje inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
met hulp idd, ik kon het niet met mn knip. Had de ondersteuning van mn lief en de kraam nodig om erin te komen en eruit ook. En dan nog uitglijden en een soort halve spagaat op de badrand maken... ; ( men wat deed dat zeer
lag er inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude, leg er dan ook een rubberen matje in
Ik kon het na mijn vaginale bevalling met knip wél. Leuk was anders maar douchen was hemelsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef AwayTL het volgende:
dat reflex had ik ook bij t visualiseren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
lag er inik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurde, wel dat t zeer deed en dat de kraam zo'n zelfde reflex reactie had als wat mannen hebben wanneer ze een skater met zn kruis op een leuning zien stuiteren
Dit was na 2,5 uur of zo. We gaan overmorgen voor de herkansing!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
En DaD, rustig aan he! Zeker met die hitte niet teveel van jezelf eisen! Ik ben toen ook maar een uurtje of vijf in Florence gebleven en toen was het wel mooi, en ik heb niet eens BI. Volgend jaar staat die stad er ook nog![]()
Niet te veel van jezelf vragen, een uurtje Florence en dan een uur terras is ooook twee uur Florence...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit was na 2,5 uur of zo. We gaan overmorgen voor de herkansing!
Goesso! En idd, veel terrasjes en veel kerken (omdat koel)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit was na 2,5 uur of zo. We gaan overmorgen voor de herkansing!
Ja, dat snap ik, maar vooral mijn vriend wil onze tijd daar dan ook wel echt benutten natuurlijk. Donderdag gaan we iig alleen naar het Uffizi, de kaartjes hebben we net online besteld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet te veel van jezelf vragen, een uurtje Florence en dan een uur terras is ooook twee uur Florence...
wacht maar... }:(quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef Skittles het volgende:
De sadist in mij moest toch wel een beetje lachen bij de visualisatie van een knip splagaat.
In mijn fantasie lig je dan ook direct van voor naar achter helemaal open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |