gnorkquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:23 schreef Skittles het volgende:
Kursor gefeliciteerd!
Stardust hopelijk is alles in orde bij je echo![]()
Vandaag 20 weken en ook de SEO gehad. Alles ziet er goed uit en ze heeft dezelfde brede bovenlip en vorm neus als ik.![]()
Ze heeft ook een favoriete houding met haar handjes, alsof ze diep aan het nadenken is. Tijdens de echo probeerde ze ook allebei d'r handen in haar mond te proppen met weinig succes. Einstein![]()
Zal straks even een paar foto's uploaden.
Naja ik herkende er niets in. De echoscopiste zei "Joh wat heeft ze een brede bovenlip" *kijkt naar mij* "Ooh dat heb jij ook!" Als ze had gezegd dat het een stuk kaak of oogkas was had ik haar ook geloofdquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Radyhyn het volgende:
Skittles. Wat goed en wat leuk dat je dingen van jezelf herkent! Dat van die handjes
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Naja ik herkende er niets in. De echoscopiste zei "Joh wat heeft ze een brede bovenlip" *kijkt naar mij* "Ooh dat heb jij ook!" Als ze had gezegd dat het een stuk kaak of oogkas was had ik haar ook geloofd
Steven Tylerquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te bedenken wat ik mij voor moet stellen bij een 'brede bovenlip'
Ik ben benieuwd naar je eerste babyfoto!quote:
Ik ga voor doutzenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je eerste babyfoto!
De echoscopist zei bij onze echo: "wow dit is wel een bijzonder gezichtje. Meestal lijken ze zo op elkaar maar dit is echt een ander gezichtje, leuk! "
Dus ik dacht aan drie opties:
1) dit zegt ze tegen iedereen vast
2) ehm. Is dit positief? Of krijgen we een freak of nature?
3) de nieuwe Doutzen!
Fijn GM, geen suiker!
Optie 3quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je eerste babyfoto!
De echoscopist zei bij onze echo: "wow dit is wel een bijzonder gezichtje. Meestal lijken ze zo op elkaar maar dit is echt een ander gezichtje, leuk! "
Dus ik dacht aan drie opties:
1) dit zegt ze tegen iedereen vast
2) ehm. Is dit positief? Of krijgen we een freak of nature?
3) de nieuwe Doutzen!
Fijn GM, geen suiker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |