Spees wat een knapperd
Vind haar ook echt typische meiden gelaatstrekkingen hebben
Ben al vanaf 2.30 klaar wakker

. En dat terwijl ik pas rond 23.00 in slaap ben gevallen. Het hoort erbij. Maar ik kan mezelf dan zo druk maken en het maalt maar constant in mijn hoofd 'je moet slapen je moet slapen je moet slapen' dat dat dan ook niet meer lukt
Ach ja .. er zijn ergere dingen.
Kreeg gisteren trouwens te horen dat een neef van mijn man en diens vrouw hun kindje van 17 weken geboren hebben moeten laten worden omdat ze het syndroom van Turner had. Heel sneu. Alleen heeft de familie dit voor ons stil gehouden omdat ze dachten dat wij ons dan druk zouden maken om onze zwangerschap/laatste loodjes bladiebladiebla.
Dus wij hadden vorig weekend een gezellige picknick met de hele family. Iedereen wist het behalve wij. En wij gaan daar vrolijk lopen beppen over onze geweeeeeldige zwangerschap en die van andere stellen (er zijn er momenteel 5 zwanger). Ja nu snap ik wel waarom iedereen zo ingetogen was als het daarover ging

.... want het bewuste stel in kwestie was er ook.
Dus heb gisteren ook gezegd dat ik het toch wel op prijs stel als zoiets dan ook tegen ons gezegd wordt. En dat men niet eventuele gevoelens voor ons in moet gaan lopen vullen.
Want nu voelen wij ons natuurlijk super lullig naar dat stel toe. Hadden we het geweten net als de rest, dan hadden we ons aan kunnen passen naar de situatie.
Straks maar even een kaartje erheen sturen want vind het echt heel sneu voor ze.