abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142513323
Laatste updates
• De separatisten hebben lijken naar koelwagons gebracht. 196 lijken zouden geteld zijn. http://www.theguardian.co(...)-russia-live-updates

De slachtoffers krijgen een gezicht

Actueel:
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live

Journalisten ter plekke:
https://twitter.com/PaulSonne
https://twitter.com/obk
https://twitter.com/ChristopherJM
https://twitter.com/maxseddon
Overzicht van alle Twitteraccounts van journalisten ter plekke :
https://twitter.com/Bertine83/mh17-eyes-on-site/members

Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.

Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
· 193 Nederland
· 43 Maleisië
· 27 Australië
· 12 Indonesië
· 10 Verenigd Koninkrijk
· 4 België
· 4 Duitsland
· 3 Filippijnen
· 1 Canada
· 1 Nieuw-Zeeland
Totaal: 298

Officiële passagierslijst

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.

Samenvatting:

• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne
• Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• OVSE experts zijn gearriveerd
• Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers
• Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald
• De locatie van de zwarte dozen (FDR en CVR) is momenteel onbekend
• Geruchten komen binnen dat de Berkut (separatistische troepen) de crashsite overgenomen zouden hebben

Overige feiten/speculaties

• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.

• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO

• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden beschikbaar voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt.

• Onder de slachtoffers bevonden zich Minimaal 6 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is één van de slachtoffers

Toespraak Rutte rond 18.00 op 19 juli

Uitspraak Rutte in de middag van 18 juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Video speech Obama omtrent MH17

Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomst
SPOILER
Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident

Video's
SPOILER
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:01:05 #2
145738 superworm
is erbij
pi_142513343
quote:
2.00pm BST

Paul Sonne tweets an image of wreckage from MH17 that fell on neighbouring houses and was moved to the street by residents.

quote:
aul Sonne @PaulSonne
Follow
Console ceiling on the side of the road by a house. #MH17
2:30 PM - 20 Jul 2014
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142513344
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef clavier het volgende:
Vader: Poetin, 'bedankt' voor moord op mijn lieve dochter

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)-lieve-dochter.dhtml
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zondag 20 juli 2014 @ 15:01:12 #4
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513345
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ondertussen in het Kremlin. "Jeuh wat krijg ik ineens veel fanmail?"
Al die lui die voor Putin werken en al die brieven omschrijven... _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142513386
;(
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:03:03 #6
145738 superworm
is erbij
pi_142513404
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:01 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Al die lui die voor Putin werken en al die brieven omschrijven... _O-
"This one calls you an asshole, sir."

(In Rusland spreekt men Engels met een gebrekkig accent.)
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142513406
Geen nieuws maar toch een interessant stukje (filosofische) opinie over hoe er met de lichamen is omgegaan.

quote:
Waarom het gesol met lichamen een misdaad is

Een van de grootste misdaden is de ontkenning dat een mensenleven betekenis heeft, alsof het niet meer is dan een steen. Of misschien moeten we het omdraaien, en is een van de grootste misdaden juist de bevestiging dat een mensenleven geen betekenis heeft, en dat we uiteindelijk niet zo veel verschillen van stenen. Op dit moment wachten vele honderden mensen in Nederland op het moment dat ze afscheid kunnen nemen van hun dierbaren, wier lichamen nog steeds op een onbekende locatie liggen, ergens in het oosten van Oekraïne – hopelijk eindelijk gekoeld. Ze moesten via media toezien hoe er met die lichamen is gesleept, en dat zogeheten separatisten voor camera’s poseren met persoonlijke bezittingen, zoals een knuffeldier. Het voelt aan als existentiële diefstal; dit gaat verder dan plundering. Levens worden beroofd van hun betekenis, lichamen gereduceerd tot dingen. Zelfs als uiteindelijk alle lichamen gerepatrieerd kunnen worden, is deze banalisering van het menselijke bestaan nauwelijks nog uit te wissen. De doden en hun nabestaanden zijn geconfronteerd met het ergste dat je een mens kunt aandoen: de totale onverschilligheid.

Emmanuel Levinas beschrijft in De l’existence à l’existant (1947) de horror van de dood – de dood reduceert een mens tot een onpersoonlijk zijn, een iets dat slechts is, een ‘il y a’. In de dood vinden we de volstrekte anonimiteit. We kunnen ons niet meer verhouden tot onszelf en anderen, beroofd van al onze eigenschappen. Het gaat niet eens om ‘ik sterf’, maar om ‘het sterft’. Toch is dat slechts één kant van het verhaal. Deze anonimiteit wordt deels ook overwonnen door nabestaanden. Niet voor niets zetten we een dood lichaam niet zo maar bij het vuilnis; we wassen de dode, kleden hem aan, en gedenken zijn leven en naam bij een uitvaart. We weten dat de dood onvermijdelijk het leven uitwist, tegelijkertijd verzetten we ons tegen de gedachte dat daardoor dit leven geen zin had. Een goed uitvaartritueel is de bemiddeling tussen gedenken en in gedachte levend houden, en tegelijkertijd loslaten en afsluiten.

Een uitvaart is misschien wel de uitbeelding bij uitstek van het menselijke bestaan, in ieder geval zoals Søren Kierkegaard dat bestaan beschrijft in De ziekte tot de dood – wat van grote invloed is geweest op existentiële denkers als Jean-Paul Sartre. Dat bestaan is getekend door een spanning tussen tijdelijkheid en eeuwigheid. Dat alles onderhevig is aan de kaken van de tijd is onontkoombaar, maar toch streven we altijd naar een betekenis die de tijd overleeft. Wat ons tot persoon of een ‘iemand’ maakt, is de manier waarop we bemiddelen tussen het tijdelijke en het eeuwige. Dat kan mislukken. Wie alleen maar benadrukt dat alles vergankelijk is, verliest zich zelf in zinloosheid. Wat is voor zo iemand nog van waarde? Waar staat hij nog voor? Waar kunnen we hem op aanspreken? Hij is onverschillig. Alles vergaat toch, zal hij antwoorden. Maar wie krampachtig vasthoudt aan het bestaande, weigert verantwoordelijkheid te nemen voor hoe zaken met de tijd kunnen veranderen, zelfs de meest intieme als vriendschap of liefde. Een persoon is volgens Kierkegaard en Sartre daarmee nooit een definitief ‘zijn’ of essentie, maar een voortdurend ‘worden’. Niet willekeurig, maar ook niet bij voorbaat vastgelegd; zo groeit een betekenisvol levensverhaal. Een verhaal dat op een bepaalde manier ook de dood overleeft, hoewel nabestaanden het noodgedwongen eenzijdig zullen moeten overnemen door de herinneringen aan een geliefde een plek te geven in hun eigen levensverhaal, alsook hem los te laten. Om hem na zijn dood nog steeds een persoon te laten zijn, een bemiddeling tussen wat vergaat en wat de tijd overleeft – het tijdelijke en het eeuwige – ook als hij niet meer lijfelijk aanwezig is. Gedenken is niet alleen afsluiten, maar ook hernieuwd levend houden, al is het slechts in gedachten en rituelen. Het is onze manier om de dood te overwinnen, zonder hem te verloochenen.

Dat geeft aan hoe ernstig het is als nabestaanden niet kunnen gedenken. Het is een soort tweede moord – een persoonlijkheid kapot maken, iemand reduceren tot een ding. Wat gezien het waagstuk van het menselijke bestaan – de bemiddeling tussen het tijdelijke en het eeuwige kan altijd mislukken – helaas mogelijk is. Maar daarmee nog niet minder schandalig. Als Priamus, de laatste koning van Troje, bij de Griekse held Achilles het gekneusde lichaam van zijn dode zoon Hektor opeist om hem te kunnen begraven volgens de geldende rituelen, zegt hij een ‘onmetelijk losgeld’ mee te brengen. Dat losgeld is misschien niets anders dan een aanbod voor Achilles om iets van zijn menselijkheid terug te winnen. Achilles heeft het lichaam van Hektor aan zijn strijdwagen gebonden, en uiteindelijk als een ding neer gesmeten. Maar in hoeverre is hij zelf nog mens, als hij zijn grootste tegenstander behandelt als een naamloos stuk vlees? Wie de persoonlijkheid van een ander ontkent, kan zelf niet langer mens worden genoemd. Hij ontkent namelijk precies wat ons tot mensen maakt; de manier waarop wij betekenis geven aan ons leven of dat van onze geliefden, in strijd alsook overeenstemming met de dood. De misdaad die in Oekraïne is begaan, door het bergen van lichamen te hinderen en persoonlijke bezittingen te plunderen, strekt verder dan de doden hun persoonlijkheid te ontnemen, en de pijn die dit bezorgt bij nabestaanden – hoewel dit beslist het zwaarste moet wegen. Deze zogeheten separatisten tonen door hun onverschilligheid of zelfs minachting de mogelijkheid dat een lichaam slechts een banaal ding is, en een leven niets waard – een horror vacui, een misdaad tegen de menselijkheid.
http://www.filosofie.nl/n(...)-een-misdaad-is.html
pi_142513407
quote:
9s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest een beetje lachen :@
pi_142513409
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
#superniger2020
  zondag 20 juli 2014 @ 15:04:08 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513440
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef superniger het volgende:
;(
Tja het zal een manier zijn om van je af te schrijven dat begrijp ik...
Maar de waan dat die brieven verder komen dan de beveiliging is natuurlijk een klein beetje.. heel veel naief..
  zondag 20 juli 2014 @ 15:04:42 #11
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142513462
quote:

[..]

[ afbeelding ]
smakeloos
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142513475
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

smakeloos
Dit is gewoon humor.
#superniger2020
pi_142513481
quote:

[..]

smakeloos
Maar natuurlijk wel gewoon hoe het zit.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:05:37 #14
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142513485
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef superniger het volgende:

[..]

Dit is gewoon humor.
Smakeloos ja.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 20 juli 2014 @ 15:05:40 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513487
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:03 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom het gesol met lichamen een misdaad is

Ze laten liggen was een betere optie..?

(verder niet gelezen, veel te lang zonder samenvatting)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:05:41 #16
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142513490
quote:

[..]

smakeloos
Eerder een pijnlijke waarheid.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 20 juli 2014 @ 15:06:09 #17
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142513504
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vraag me echt oprecht af of het die Poetin echt iets doet...
Hij ziet toch ook wel beelden uit NL of een ander getroffen land....
pi_142513505
quote:

[..]

smakeloos
Is niet bedoeld om te shockeren o.i.d. Excuses als ik dat wel gedaan heb.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:06:52 #19
430880 mig72
De Professional
pi_142513529
Misschien was het al Qaeda. Nu gaan de Amerikanen binnenvallen. :')
pi_142513534
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:06 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen enkele leider is in een dergelijke conflict die wakker ligt om persoonlijk leed. Zodra ze dat gaan doen, kunnen ze hun werk niet meer uitvoeren omdat ze dan gek worden.
pi_142513564
Later vandaag een persco toch?
Zonder wrijving geen glans
pi_142513565
quote:
k vraag me echt oprecht af of het die Poetin echt iets doet...
Dat ligt eraan of hij 1) verantwoordelijk is, of in welke mate, 2) of hij zich verantwoordelijk voelt, en/of hij 3) empathie kent, 4) of hij zichzelf kan afsluiten van empathie.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:08:35 ]
pi_142513569
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:55 schreef Snowballed het volgende: Nu ook bij de NOS: Rebellenleider heeft zwarte dozen Toegevoegd: zondag 20 jul 2014, 14:52 De leider van de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne heeft gezegd dat hij de twee zwarte dozen heeft van de neergeschoten Boeing van Malaysia Airlines. Volgens Aleksander Borodai staan de vluchtrecorders op zijn kantoor en zullen ze worden overhandigd aan de internationale luchtvaartautoriteiten. Het was tot nu toe onduidelijk of de vluchtrecorders waren gevonden. Op beelden van het Britse persbureau Reuters is te zien dat iemand door een korenveld loopt met een box, die er volgens experts uitziet als een vluchtrecorder. De beelden zouden twee dagen geleden zijn gemaakt. De zelfbenoemde leider van de volksrepubliek Donetsk, Borodai, heeft volgens de Russische nieuwszender Russia Today gezegd dat hij persoonlijk toezicht houdt op de twee recorders. "De vliegtuigonderdelen die op de zwarte dozen lijken, zijn op de plaats van de crash gevonden en staan nu op het hoofdkwartier van de volksrepubliek in Donetsk." Regering in Kiev Hij zei verder dat de zwarte dozen "zeker niet" overgedragen zullen worden aan vertegenwoordigers van de Oekraïense regering. "Zij kunnen de gegevens op de vluchtrecorders wissen om de waarheid te verdoezelen." Borodai haakte ook in op de verblijfplaats van de geborgen lichamen. Hij zei dat die inderdaad in gekoelde wagons liggen in het station van de stad Torez. De trein blijft daar staan totdat internationale experts zijn gearriveerd, zei hij. http://nos.nl/artikel/677(...)ft-zwarte-dozen.html
De black boxes zijn dus terecht. Lijkt me geen slecht nieuws. Vraag is aan wie deze wel overgedragen gaat worden. Zou fijn zijn als het in 'onafhankelijke handen' terecht komt.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:08:03 #24
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142513570
Kerry nu bij CNN
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 20 juli 2014 @ 15:08:08 #25
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513574
quote:

[..]

Het komt ook wel hoor... misschien wat later maar het volk is niet achterlijk daar.. absoluut niet...
http://www.suvnieuws.nl/nieuws/1757/De_blauwe_emmertjes_in_Moskou

http://www.nrc.nl/wereld/2010/05/15/de-blauwe-emmer/
pi_142513577
tuurlijk is het uit de lucht geschoten, kijk naar wat er nu gaande is daar, de Oekraïners staan machteloos dit zijn pure macht spelletjes, hier zit gewoon een strategie achter.

dit is nu al de derde keer dat rusland dit geintje flikt met doelbewust een civiel toestel neerschieten om de wereld weer eens te laten zien dat ze de macht daar in handen hebben.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:08:38 #27
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513594
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Later vandaag een persco toch?
Niet bekend
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:08:40 #28
145738 superworm
is erbij
pi_142513597
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen enkele leider is in een dergelijke conflict die wakker ligt om persoonlijk leed. Zodra ze dat gaan doen, kunnen ze hun werk niet meer uitvoeren omdat ze dan gek worden.
enige wat poetin en persoonlijk leed overeenkomstig zijn is de p aan het begin. Maar ja, same goes for penis.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:09:34 #29
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142513635
Kut slowchat hier
*Hosselcopter*
pi_142513644
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef superworm het volgende:

[..]

enige wat poetin en persoonlijk leed overeenkomstig zijn is de p aan het begin. Maar ja, same goes for penis.
Het is simpelweg ook belachelijk om te denken dat Poetin iemand vermoord heeft in dit geval. Maar goed, emoties, ik begrijp het wel, die arme vader ;( .
pi_142513657
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

De black boxes zijn dus terecht. Lijkt me geen slecht nieuws. Vraag is aan wie deze wel overgedragen gaat worden. Zou fijn zijn als het in 'onafhankelijke handen' terecht komt.
Welke gegevens kan men eigenlijk uit de black box halen? Ook gesprekken tussen piloot en co-piloot?
pi_142513679
quote:

[..]

Waarschijnlijk niet, zijn eigen volk maakt hem niet eens uit tenzij hij er misbruik van kan maken.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:10:58 #33
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513681
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef Dibble het volgende:
Kut slowchat hier
En verder heb ik je dit hele topic niet gezien... ^O^
pi_142513684
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:10 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Welke gegevens kan men eigenlijk uit de black box halen? Ook gesprekken tussen piloot en co-piloot?
Alle sensoren die iets bijdragen aan het daadwerkelijke vliegen dacht ik.
pi_142513688
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef yamazaki het volgende:
tuurlijk is het uit de lucht geschoten, kijk naar wat er nu gaande is daar, de Oekraïners staan machteloos dit zijn pure macht spelletjes, hier zit gewoon een strategie achter.

dit is nu al de derde keer dat rusland dit geintje flikt met doelbewust een civiel toestel neerschieten om de wereld weer eens te laten zien dat ze de macht daar in handen hebben.
Wat waren de andere 2 keren?
pi_142513689
quote:
Ja. -Of eigenlijk, als ze ... open hebben staan..*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:11:32 ]
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:12:01 #37
145738 superworm
is erbij
pi_142513711
quote:
15:06
'Nederlander leidt onderzoekscommissie naar ramp'

NOS-verslaggever Gert-Jan Dennekamp:

gjdennekamp Gert-Jan DennekampNederlander leidt technische commissie bij onderzoek naar de ramp15 minuten geleden
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142513713
quote:
15u08 198 lichamen van slachtoffers van rampvlucht MH17 zijn naar een station in Oost-Oekraïne gebracht, in de buurt van de rampplek. Dat heeft de OVSE zojuist bevestigd, meldt ANP-fotograaf Pierre Crom, die ter plaatse is.

De stoffelijke overschotten liggen in vier wagons, zegt Crom. Volgens hem is niet bekend waar de lijkenzakken naartoe worden gebracht. Treinpersoneel wacht op vertrekorders.

volkskrant.nl
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:12:22 #39
145738 superworm
is erbij
pi_142513719
quote:
2.10pm BST

Another meeting of the emergency Cobra committee to discuss the shooting down of the Malaysia Airlines plane is being held at Downing Street this afternoon.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:14:26 #40
361691 DeJori
pi_142513795
koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:03:03 Groysman: de trein kan nu niet vertrekken omdat ie wordt tegengehouden door seperatisten. reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:14:34 #41
145738 superworm
is erbij
pi_142513801

Foto black box opgedoken. :')
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:15:42 #42
361691 DeJori
pi_142513833
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]

130620_3926_aRuOX_450_318.png
pi_142513845
quote:

[..]

Volgens mij worden alleen gegevens van het laatste deel van de vlucht opgeslagen. Dus van dat deel zijn denk ik ook de gesprekken opgeslagen.
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 15:15:51 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_142513847
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef DeJori het volgende:
koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:03:03 Groysman: de trein kan nu niet vertrekken omdat ie wordt tegengehouden door seperatisten. reageer retweet
Dat kutvolk houdt ook niet op met het hinderen van de afwikkeling. Echt waar.. en maar afvragen waar het beeld vandaan komt dat veel oost Europeanen onderontwikkelde apen zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_142513851
quote:
[ afbeelding ]

Niet eens bijna grappig.
pi_142513866
quote:
[ afbeelding ]

:N
pi_142513875
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Alle sensoren die iets bijdragen aan het daadwerkelijke vliegen dacht ik.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja. -Of eigenlijk, als ze ... open hebben staan..*
Ok, bedankt. Heel veel informatie geven de separatisten natuurlijk dan ook niet weg als ze black boxen overdragen. Waarschijnlijk komt uit de gegevens naar voren dat er een inslag is geweest. Maar dan kunnen de Russen en Oekraïners nog steeds naar elkaar wijzen als schuldigen.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:16:39 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142513876
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

welke staten zijn vrienden met Rusland, ook acceptabel voor de NL/Australië, en hebben enige vaardigheid op het gebied van zwarte dozen? kan de VN hier bemiddelen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:16:44 #49
145738 superworm
is erbij
pi_142513880
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Niet eens bijna grappig.
Nog minder grappig als je bedenkt hoe lang ik heb moeten scrollen om een zwarte box te vinden :')
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:17:11 #50
145738 superworm
is erbij
pi_142513898
quote:
2.13pm BST

John Kerry, the US secretary of state, tells CNN that evidence "points a very clear finger at the separatists".
op FOK!
op Facebook
op de website
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 15:17:14 #51
pi_142513901
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Volgens mij worden alleen gegevens van het laatste deel van de vlucht opgeslagen. Dus van dat deel zijn denk ik ook de gesprekken opgeslagen.
Technisch gezien heb je er twee. Eentje die de stemmen in de cockpit opneemt en eentje die alle (technische) details van de vlucht opslaat. Ik geloof dat het een half uur of een uur is, wat er opgenomen word. Zo is altijd het laatste half uur/uur beschikbaar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_142513915
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef superworm het volgende:

[..]

Nog minder grappig als je bedenkt hoe lang ik heb moeten scrollen om een zwarte box te vinden :')
:D
  zondag 20 juli 2014 @ 15:17:34 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142513919
Een vriendin van me op FB die zelf stewardess zegt is dat de separatisten geld hebben opgenomen van creditcards van de slachtoffers. Ik heb alleen geen bron, dus vindt het moeilijk te controleren :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_142513920
quote:
[ afbeelding ]

xd
#superniger2020
pi_142513926
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Andromache het volgende:
welke staten zijn vrienden met Rusland, ook acceptabel voor de NL/Australië, en hebben enige vaardigheid op het gebied van zwarte dozen? kan de VN hier bemiddelen?
Je kan kiezen tussen Cuba, Iran en Syrië.
pi_142513930
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:11 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Wat waren de andere 2 keren?
luister naar een geniale rant van Reagan (zou rutte ook moeten doen)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:18:27 #57
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513947
quote:
[ afbeelding ]

:{w

zondag 20 juli 2014 @ 15:18:49 #58
138876 Andromache
pi_142513953
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je kan kiezen tussen Cuba, Iran en Syrië.
en Japan dan, als buurland? India?
pi_142513954
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Een vriendin van me op FB die zelf stewardess zegt is dat de separatisten geld hebben opgenomen van creditcards van de slachtoffers. Ik heb alleen geen bron, dus vindt het moeilijk te controleren :{
waarom zou een stewardess meer weten dan een ander :')
  zondag 20 juli 2014 @ 15:19:06 #60
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_142513962
quote:
[ afbeelding ]

niet eens bijna grappig :|W
  zondag 20 juli 2014 @ 15:19:14 #61
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142513967
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef superworm het volgende:

[..]

Google maar eens een oranje.. :(
pi_142513970
quote:
Als je meer weet, hou ons op de hoogte.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:19:21 #63
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142513973
quote:
[ afbeelding ]

Triest mannetje
pi_142513982
quote:
Gelijk ontslaan, beetje in de wilde weg dingen roepen. :{w
  zondag 20 juli 2014 @ 15:20:02 #65
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_142513999
quote:
Daar kon je op wachten natuurlijk :(
Maargoed dat de banken wel toegezegd hebben de transacties in de gaten te houden en te vergoeden.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:20:05 #66
145738 superworm
is erbij
pi_142514002
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:19 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Triest mannetje
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142514010
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Andromache het volgende:
en Japan dan, als buurland? India?
Ja, probleem met India, Brazilië en China is dat ze belang hebben bij een niet kapot-gesanctioneerd Rusland. Verhoudingen tussen Rusland en Japan ken ik niet.
pi_142514021
quote:
15u15 De separatisten houden vooralsnog de trein tegen met de bijna 200 lichamen van de vliegramp op het station van Torez. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken en waar de trein naartoe gaat. Mogelijk worden de lichamen overgedragen aan de Oekraïense autoriteiten. Dat heeft de Oekraïense vicepremier Vladimir Groisman zojuist gezegd op een persconferentie in Kiev. In de trein zitten volgens Groisman '192 lichamen en 8 lichaamsdelen' . De trein is volgens hem verzegeld.

Volkskrant.nl
  zondag 20 juli 2014 @ 15:20:50 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514032
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet he :') . Goed blijven lezen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 20 juli 2014 @ 15:21:21 #71
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_142514051
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:21:21 #72
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514052
quote:
Dat is geen probleem.. de banken dekken alle schade en houden het betalingsverkeer in de gaten.. ;)
pi_142514054
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Was gewoon even interessant toch? :)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:21:28 #74
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142514057
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

aandacht vragen, me dunkt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142514058
quote:

[..]

Snap ineens weer waarom ik nooit op de FrontPage kom.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:21:39 #76
361691 DeJori
pi_142514064
Op www.4chan.org/int/ (normaal gesproken een normaal board, geen /b/ dus) zitten een aantal russen. Apart om te zien wat die posten:
quote:
Well..I have never seen such amount of aggressive brainwashed idiots on the Internet.

Not only you aren't even allowed to think that there is a CIVIL war in Ukraine, not a war with Russia. There are 7 million people in Donbass, they are Ukrainian citizens, you know. You are also not even allowed to think that there is somebody to blame except Russia. You know, for sending a plane into a closed warzone airspace, for example.

I am enough with this shit. After talking to you I really feel dirty.

You idiots thought that you can support genocide on Eastern Ukraine, support another American started civil war, like many others and it will not backfire you.

You called peaceful citizens shelled by Ukr artillery a "collateral damage".

Your Boeing is also a "collateral damage" in a war that YOU supported.

DID YOU LIKE IT, MOTHERFUCKERS?

American Jews aren't counting you as human beings as well. And if you thought that the war will not touch you "white europeans" - you fail.

And it is only beginnig.
quote:
No. YOU fuckers must be stopped.
For starting another civil war, for supportuing genoocide, for the total brainwash system installed by your jews.

How many people should die because of you?

Oh..I forgot..I am talking to a resident of a glorious "Human Farm aka USA".
You aren't allowed to think about such things.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:21:53 #77
145738 superworm
is erbij
pi_142514069
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Snap ineens weer waarom ik nooit op de FrontPage kom.
Tuurlijk joh.

quote:
2.19pm BST

Harriet Salem reports that Olga Tikhanovna, chair of Luhansk Red Cross, says her team of eight workers and volunteers have been trapped in the basement of their suburban office since this morning. The area is under heavy fire from mortars.

Tikhanovna said that her team have recorded 44 civilian deaths in Luhansk and surrounding suburbs in the past two days, and 258 in the past month. A further 850 civilians have been wounded, she said.

Heavy artillery fire has reined down on Luhansk for more than a week as Ukraine's anti-terrorism operation forces have tightened their ring around the city.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:21:58 #78
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142514072
quote:

[..]

Nee er is ook geen enkele reden voor om hierom een grap te maken
  zondag 20 juli 2014 @ 15:22:19 #79
138876 Andromache
pi_142514084
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat is geen probleem.. de banken dekken alle schade en houden het betalingsverkeer in de gaten.. ;)
als bank zou ik even iets proactiever dan normaal te werk gaan, een gok doen op naam en woonplaats en direct al het betaalverkeer buiten het woonland blokkeren. de passagierslijst is al even online
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:22:35 #80
145738 superworm
is erbij
pi_142514092
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Relativering, wellicht? Humor is ook een manier om te verwerken.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142514094
quote:
Dat hebben ze gedaan zodat het geld op een veilige plek terecht komt. Die mensen hebben geen kwade bedoelingen.
pi_142514095
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef yamazaki het volgende:

Reagan was helemaal (ook niet op dit moment) geniaal, maar een gek (net zo als jaren later GW Bush) die door de rechts havikken in de USA werd bestuurt. Diezelfde Reagan die ooit de USSR "evil empire"noemde en jaar of wat later op het rode Plein met een Russisch kind in de armen dit ontkrachte toen diezelfde vraag hem gesteld werd ( of Rusland nog steeds "evil empire"was)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:23:22 ]
pi_142514097
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Technisch gezien heb je er twee. Eentje die de stemmen in de cockpit opneemt en eentje die alle (technische) details van de vlucht opslaat. Ik geloof dat het een half uur of een uur is, wat er opgenomen word. Zo is altijd het laatste half uur/uur beschikbaar.
Klopt dat er 2 zijn.
Van dat laatste uur/ half uur wist ik niet.
Wel het laatste deel.
pi_142514101
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:

[..]

;(
pi_142514103
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee. maar waarom moet je het er dan bij vermelden dat ze dat is
  zondag 20 juli 2014 @ 15:22:50 #86
361691 DeJori
pi_142514106
ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07 John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:23:01 #87
54408 Parzival
Where it happens
pi_142514113
die foto van het plafond geeft trouwens wel nuttige info.. de zuurstofmasters zijn niet gedeployed.. wat inhoud dat het dus zo snel ging dat zelfs dat beveiligingssysteem niet meer de tijd gehad heeft om in actie te komen.. as said.. totale destructie op grote hoogte en heel snel
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142514118
De trein blijft toch staan tot de internationale deskundigen gearriveerd zijn. Helemaal onredelijk is dat niet. Dan hoeft Kiev niet gelijk onrust daarover stoken.
pi_142514131
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef koekii het volgende:

[..]

;(
Zo'n slecht nieuws is dat niet, de trein is verzegeld, dat is goed nieuws.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:23:46 #90
145738 superworm
is erbij
pi_142514137
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef Fossieltje het volgende:
Dan hoeft Kiev niet gelijk onrust daarover stoken.
Dat doen ze al vier maanden chronisch. (Van beide kanten).
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142514147
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Reagan was helemaal (ook niet op dit moment) geniaal, maar een gek (net zo als jaren later GW Bush) die door de rechts havikken in de USA werd bestuurt. Diezelfde Reagan die ooit de USSR "evil empire"noemde en jaar of wat later op het rode Plein met een Russisch kind in de armen dit ontkrachte toen diezelfde vraag hem gesteld werd ( of Rusland nog steeds "evil empire"was)
luister het laatste stuk
  zondag 20 juli 2014 @ 15:24:24 #92
211040 Uccie
pi_142514155
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef Fossieltje het volgende:
De trein blijft toch staan tot de internationale deskundigen gearriveerd zijn. Helemaal onredelijk is dat niet. Dan hoeft Kiev niet gelijk onrust daarover stoken.
Daarbij, ik neem aan dat die ziekenhuizen waar ze naartoe gaan niet al te groot zijn dus dat er koelcapaciteit voor 200 lichamen geregeld moet worden. Dat zal in die omgeving daar ook niet zo even gefixt zijn.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:24:25 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514156
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Voorlopig zie ik alleen een bron van de Oekraïne zelf en die zijn erbij gebaat om onrust te verspreiden, dus ik vind hem niet 100% betrouwbaar:

quote:
Anton Geraschenko, an advisor to the Ukraine Interior Minister, said:

“Terrorists ransacked belongings of the victims, they took all the money, all the jewels. And what is very important -they took passengers’ credit cards, and now via their intercepted talks we can hear they want to withdraw money from these cards. They’re considering the possibility of transferring the cards to the Russian Federation to withdraw money. We ask all the victims’ relatives to block the cards so that their money can’t be used to strengthen terrorism”.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:24:36 #94
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514158
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Andromache het volgende:

[..]

als bank zou ik even iets proactiever dan normaal te werk gaan, een gok doen op naam en woonplaats en direct al het betaalverkeer buiten het woonland blokkeren. de passagierslijst is al even online
Dat bericht kwam dan ook al direct de dag na de crash ;)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:24:52 #95
361691 DeJori
pi_142514165
usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:23:50 Secretary @JohnKerry : We know for certain that major flows of arms from Russia into Ukraine in recent months. reageer retweet
usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:24:24 Secretary @JohnKerry : We know for certain that separatists have been trained and had the SA-11 system as of July 14. reageer retweet
usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:24:40 Secretary @JohnKerry : We know for certain that separatists had SA-11 in vicinity of the shootdown at time of attack. reageer retweet
usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:24:58 Secretary @JohnKerry : We know for certain that Ukrainian forces did not have such a system in the area at that time. reageer retweet
usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:25:12 Secretary Kerry: We know for certain that a rocket was fired from separatist area at the time MH-17 went down. reageer retweet
pi_142514168
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07 John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.
Dan is het toch jammer dat de VS aardig wat van hun geloofwaardigheid hebben weggegooid de laatste paar jaren.
pi_142514170
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Die is er wel.
#superniger2020
  zondag 20 juli 2014 @ 15:26:01 #98
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_142514201
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef yamazaki het volgende:

[..]

Om vervolgens 5 jaar later zelf een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.............................
  zondag 20 juli 2014 @ 15:26:03 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514202
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Nee. maar waarom moet je het er dan bij vermelden dat ze dat is
Waarom trek jíj er meteen allerlei conclusies uit :')
pi_142514208
Obama's geweldige inzicht in de geopolitiek is hier trouwens te zien:

''The 1980's calling and asking for their foreign policy back, the Cold War has been over for 20 years...''

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:28:40 ]
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:27:16 #101
145738 superworm
is erbij
pi_142514244
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef LelijKnap het volgende:

''The 1980's calling and asking for their foreign power back, the Cold War has been over for 20 years...''
Dat klopt als een bus. De Tweede Koude Oorlog is dan ook pas vanaf 2014 bezig.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:27:20 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_142514246
quote:
for the total brainwash system installed by your jews.
O+. Rusland is al jaren de strontvlek van de Westerse beschaving. Jammer dat ze met zovelen zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:27:22 #103
361691 DeJori
pi_142514248
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef LelijKnap het volgende:

''The 1980's calling and asking for their foreign power back, the Cold War has been over for 20 years...''
Sssst, je mag in Nederland geen kritiek hebben op Obama, want dan ben je een Republikein in die zijn allemaal gek.
pi_142514249
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een ondernemer zo gek is om een dergelijke creditcard te accepteren, je krijgt vast geen geld van die creditcard maatschappij.
pi_142514262
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:25 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Dan is het toch jammer dat de VS aardig wat van hun geloofwaardigheid hebben weggegooid de laatste paar jaren.
Dat bewijs moet je niet zomaar aannemen in elk geval. :P

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_142514265
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef superworm het volgende:
Dat klopt als een bus. De Tweede Koude Oorlog is dan ook pas vanaf 2014 bezig.
Het gaat om het gebrek aan inzicht. Wat er nu gaande is begon niet ''opeens'' in 2014.
pi_142514283
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een ondernemer zo gek is om een dergelijke creditcard te accepteren, je krijgt vast geen geld van die creditcard maatschappij.
Wel als je aan alle voorwaarden hebt voldaan.
Er is op dat moment maar één verliezer en dat is de creditcardmaatschappij
pi_142514288
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je vergeet ook een beetje dat toen een koude oorlog heerste hé... Alles werd aangegrepen pm de commies af te schilderen als beesten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:29:30 #109
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514320
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Voorlopig zie ik alleen een bron van de Oekraïne zelf en die zijn erbij gebaat om onrust te verspreiden, dus ik vind hem niet 100% betrouwbaar:

[..]

Google even:
creditcards oekraine

Heb je een hele rij bronnen... ;)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:29:39 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_142514324
quote:
Volgens mij is het enige bewijs dat niet vrijgegeven is, hoe de VS weet dat de raket waarschijnlijk een SA-11 gevuurd uit rebellengebied is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:30:02 #111
138876 Andromache
pi_142514337
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat bericht kwam dan ook al direct de dag na de crash ;)
dan snap ik niet berichten over 'vergoeden' als je toch de boel al geblokkeerd hebt?
pi_142514347
Niet echt veel nieuwe ontwikkelingen vandaag.
pi_142514357
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef betyar het volgende:

[..]

Om vervolgens 5 jaar later zelf een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.............................
over welke vliegtuig heb jij het?
pi_142514360
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Google even:
creditcards oekraine

Er staat geen één tussen
Beneath the gold, the bitter steel
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:31:05 #115
145738 superworm
is erbij
pi_142514369
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

over welke vliegtuig heb jij het?
Irak-Iranoorlog. Iraans toestel.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:31:10 #116
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142514373
Hebben de OVSE-waarnemers nu al vrije toegang tot het gebied?
Dit is gewoon raar :l
  zondag 20 juli 2014 @ 15:31:46 #117
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514393
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

dan snap ik niet berichten over 'vergoeden' als je toch de boel al geblokkeerd hebt?
Omdat waarschijnlijk niet ala minute de kaarten geblokt kunnen worden (heel veel hebben ook een pincode btw)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:31:52 #118
361691 DeJori
pi_142514400
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige bewijs dat niet vrijgegeven is, hoe de VS weet dat de raket waarschijnlijk een SA-11 gevuurd uit rebellengebied is?
Zie de rits tweets van de Amerikaanse ambassade die ik postte, dat is alles wat wordt vrijgegeven. Plus daarna nog wat tweets over dat ze weten dat de separatisten op facebook meldden dat ze hadden geschoten, plus die audio-opname tussen de separatisten en de Russen. Waar de rest van die info vandaan komt? Waarschijnlijk satellieten. Sluit bovendien niet uit dat ze mensen op de grond hebben daar.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:32:06 #119
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142514406

wel een scene uit een film.
Maar zoiets kan er gebeurd zijn met het vliegtuig¿
8seconden.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142514412
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef superworm het volgende:

[..]

Irak-Iranoorlog. Iraans toestel.
ah dank, dacht even dat het over een vliegtuig ging wat vijf jaar na zijn presidentschap was neergeschoten
  zondag 20 juli 2014 @ 15:32:34 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514421
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Google even:
creditcards oekraine

Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:32:36 #122
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514423
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Kirov het volgende:

[..]

Er staat geen één tussen
Dan google je net even anders.. ik heb het 200 topics terug wel gepost met bron.. ^O^
pi_142514432
Hoe lang zou het nog duren voordat de onderzoeksteams daar arriveren? Het is natuurlijk een groot land, maar ze waren gisteravond al vertrokken toch?
  zondag 20 juli 2014 @ 15:32:57 #124
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514435
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben de OVSE-waarnemers nu al vrije toegang tot het gebied?
Ja de hele dag al..
pi_142514440
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je vergeet ook een beetje dat toen een koude oorlog heerste hé... Alles werd aangegrepen pm de commies af te schilderen als beesten.
Raegan was natuurlijk een echte politicus, en dus een huichelaar, maar dat communisten gewelddadige beesten zijn hoef je niet aan te dikken natuurlijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:33:31 #126
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142514451
quote:
11s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef wise het volgende:

wel een scene uit een film.
Maar zoiets kan er gebeurd zijn met het vliegtuig¿
8seconden.
Kan nooit bij het toestel van de president, die heeft allemaal afleiders voor raketten erop zitten
Dit is gewoon raar :l
pi_142514455
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niet echt veel nieuwe ontwikkelingen vandaag.
wen er maar alvast aan..
  zondag 20 juli 2014 @ 15:33:50 #128
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514461
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.
Het NOS heeft het gemeld... ergens...
  zondag 20 juli 2014 @ 15:34:07 #129
361691 DeJori
pi_142514477
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

quote:
Banken alert op gestolen bankpassen

De Nederlandse banken houden het betalingsverkeer in Oekraïne extra in de gaten, dat zegt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) in een verklaring.

Internationale media berichten dat er op de rampplek mogelijk bankpassen en creditcards zijn gestolen van slachtoffers. De NVB zegt preventieve maatregelen te nemen mocht dat nodig zijn.
http://nos.nl/liveblog/676759-.html
  zondag 20 juli 2014 @ 15:34:15 #130
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514482
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Fossieltje het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat de onderzoeksteams daar arriveren? Het is natuurlijk een groot land, maar ze waren gisteravond al vertrokken toch?
Die zijn er al als het goed is..
  zondag 20 juli 2014 @ 15:35:19 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_142514512
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef DeJori het volgende:

[..]

Zie de rits tweets van de Amerikaanse ambassade die ik postte, dat is alles wat wordt vrijgegeven. Plus daarna nog wat tweets over dat ze weten dat de separatisten op facebook meldden dat ze hadden geschoten, plus die audio-opname tussen de separatisten en de Russen. Waar de rest van die info vandaan komt? Waarschijnlijk satellieten. Sluit bovendien niet uit dat ze mensen op de grond hebben daar.
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.

Waarschijnlijk satellieten inderdaad.

http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/

Stuff of nightmares
  zondag 20 juli 2014 @ 15:35:28 #132
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514517
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef DeJori het volgende:

[..]

[..]

Dit
en ook al eerder dat ze banken geleden schade zouden vergoeden..
  zondag 20 juli 2014 @ 15:35:51 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514525
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef DeJori het volgende:

[..]

[..]

Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:36:04 #134
145738 superworm
is erbij
pi_142514534
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:

[..]

En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.

[ afbeelding ]

Stuff of nightmares
Dat logo _O_
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:36:22 #135
361691 DeJori
pi_142514545
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Stuff of nightmares
Net op CNN (korreltje zout dus) dat de Amerikanen een traject van de raket hebben.
pi_142514546
quote:
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:36:53 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_142514563
Mijn CC werd al geblokkeerd toen ik wat bij de dixons wilde kopen. Iemand die een ticket naar Maleisie koopt en vervolgens in Oekraiene een bestelling plaatst wordt echt wel geblokkeerd.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:37:34 #138
361691 DeJori
pi_142514579
koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:36:36 Goed. Situatie zoals we hem nu begrijpen: 192 lichamen in de trein. Nog 27 op een andere locatie. Die worden naar de trein gebracht. reageer retweet
koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:37:29 De trein staat klaar om te vertrekken, maar kan nog niet weg door seperatisten, zegt Oekraïense regering. Waar ie heen zou gaan is onbekend. reageer retweet
  zondag 20 juli 2014 @ 15:37:50 #139
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514590
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.
Is het nou zo moeilijk..? :')

http://www.nvb.nl/nieuws/(...)-v-de-vliegramp.html
  zondag 20 juli 2014 @ 15:38:07 #140
211040 Uccie
pi_142514602
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef speknek het volgende:
Mijn CC werd al geblokkeerd toen ik wat bij de dixons wilde kopen. Iemand die een ticket naar Maleisie koopt en vervolgens in Oekraiene een bestelling plaatst wordt echt wel geblokkeerd.
Een collega van mij, werd ook geblokkeerd toen hij twee transacties in Polen en Kiev had gedaan, en hij was daar echt zelf.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 15:38:09 #141
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142514604
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef speknek het volgende:
de dixons zit ook al in oekraine?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 15:38:17 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_142514609
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Gezien het Kremlin meteen begon met een doorzichtige leugencampagne heb je ook niet meer nodig.
pi_142514613
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze had familie in het toestel?
pi_142514628
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je kan maar weinigen vinden die de Amerikanen op hun blauwe ogen nog gelooft maar misschien zijn er zeer valide redenen waarom dat bewijs materiaal (nog) niet naar buiten is gebracht.

Als de Amerikanen hun bewijs materiaal naar buiten brengen, word ook meteen duidelijk hoe de Amerikanen het gebied daar (of de partijen) in de gaten houden. Misschien is het zeer onwenselijk om dit naar buiten te brengen.

Dat de Amerikanen in het verleden meerdere keren hebben laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn, doet deze beweringen van de Amerikanen geen goed
  zondag 20 juli 2014 @ 15:38:46 #145
361691 DeJori
pi_142514631
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ze bedoelt berichten die aangeven dat er ook daadwerkelijk afschrijvingen plaatsvinden.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:38:50 #146
211040 Uccie
pi_142514636
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef DeJori het volgende:
koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:36:36 Goed. Situatie zoals we hem nu begrijpen: 192 lichamen in de trein. Nog 27 op een andere locatie. Die worden naar de trein gebracht. reageer retweet
koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:37:29 De trein staat klaar om te vertrekken, maar kan nog niet weg door seperatisten, zegt Oekraïense regering. Waar ie heen zou gaan is onbekend. reageer retweet
Staat die trein niet gewoon te wachten op die 27 :?
  zondag 20 juli 2014 @ 15:39:07 #147
361691 DeJori
pi_142514649
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op, ja.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:39:41 #148
211040 Uccie
pi_142514663
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op, ja.
Koen is een beetje warrig.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:40:06 #149
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514676
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ze bedoelt berichten die aangeven dat er ook daadwerkelijk afschrijvingen plaatsvinden.
Ah oke...

Sorry warm enzo...
(geweldig excuus is dat toch *O* )
  zondag 20 juli 2014 @ 15:40:16 #150
361691 DeJori
pi_142514682
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:39 schreef Uccie het volgende:

[..]

Koen is een beetje warrig.
Zo zitten er wel meer op twitter. Journalisten....
pi_142514692
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar de trein was al versleuteld?
Ach er wordt zoveel beweert, waarschijnlijk heb je gelijk. Dat niemand dit weet zegt wel veel over de situatie daar
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 15:41:14 #152
pi_142514706
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ach er wordt zoveel beweert, waarschijnlijk heb je gelijk. Dat niemand dit weet zegt wel veel over de situatie daar
verzegeld bedoel je ja. las ik ook
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 15:41:18 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514709
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Snowballed het volgende:

[..]

God, je kunt echt niet lezen |:( . Jouw bron geef ik hierboven ook al aan en ken ik ook al. Wat mijn vriendin beweert is ook echt een opname. En die lijkt me niet te onderbouwen.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:41:47 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514725
quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze had familie in het toestel?
:') Nee, ik denk vooral een vaag gerucht waar ze op af gegaan is.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:41:53 #155
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514727
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

God, je kunt echt niet lezen |:( . Jouw bron geef ik hierboven ook al aan en ken ik ook al aan. Wat mijn vriendin beweert is ook echt een opname. En die lijkt me niet te onderbouwen.
JAAA HAAA schat... :* :* :* O+
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:42:08 #156
145738 superworm
is erbij
pi_142514740
Aiai...

quote:
2.34pm BST

Friends and allies of Vladimir Putin could be targeted in a fresh wave of sanctions against Russia following the MH17 tragedy.

Philip Hammond, the Foreign Secretary, said the "cronies" around the Russian president could be included in measures after European leaders including David Cameron agreed on the need for tougher measures.

Mr Hammond acknowledged London could be affected by any restrictions on the flow of Russian money, and insisted other European countries would also have to take some of the pain of a more punitive sanctions regime.

The Foreign Secretary and counterparts from across the European Union will meet on Tuesday to discuss the measures, which would build on existing sanctions imposed as a result of Russia's involvement in the crisis in Ukraine.

The Prime Minister reached agreement with German Chancellor Angela Merkel and French President Francois Hollande that the EU should be ready to impose more stringent penalties on Russia.

Mr Hammond told BBC Radio 4's The World This Weekend: "What we need to do now is use the sense of shock, the sense of outrage, to galvanise opinion behind a more robust stance. We have tools in our toolbox, we have levers which we can apply to Russia. We can inflict damage on the Russian economy.

He added: "If they continue to allow arms to pass across the border, if they continue to provide the kind of support they have been to the rebels ... there will be stiffer and longer lasting consequences for the Russian economy."
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:42:09 #157
211040 Uccie
pi_142514742
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk dat die mensen ook niet alles aan journalisten vertellen, die zullen ze ook wel wantrouwen.
pi_142514771
quote:
Sommige bronnen zeggen dat het om tientallen gaat, andere melden dat alle 196 geborgen lichamen erin liggen. Volgens The Guardian willen rebellen op de rampplek niet zeggen hoeveel lichamen in de trein liggen en waar die naartoe gaan. Ook is niet duidelijk of de trein er nog staat, of dat hij al vertrokken is.
lolwut?

Als dat echt waar is krijg je toch spontaan zin er met wat tanks heen te rijden om die rebellen ervan weg te slaan? ware het niet dat dat totaal averechts zou werken en dat we geen tanks meer hebben omdat geld :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_142514774
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

God, je kunt echt niet lezen |:( . Jouw bron geef ik hierboven ook al aan en ken ik ook al aan. Wat mijn vriendin beweert is ook echt een opname. En die lijkt me niet te onderbouwen.
Die vriendin lult uit haar nek, wanneer het zo zou zijn dan wordt dat zorgvuldig onder de tafel gehouden.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:43:20 #160
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142514777
15:20 uur
Druk grote EU-landen op Poetin

De leiders van Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië zetten de Russische president Poetin onder druk om vrije toegang te krijgen tot het gebied waar vlucht MH17 is neergestort. Pro-Russische rebellen hebben het gebied in handen.

15:32 uur
Minuut stilte op open dagen

Bij veel evenementen wordt met een moment van stilte stilgestaan bij de ramp met vlucht MH17. Dat gebeurde onder meer op de open dag van de voetbalclubs Feyenoord en FC Utrecht.

http://nos.nl/liveblog/677055-.html
  zondag 20 juli 2014 @ 15:44:40 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142514824
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die vriendin lult uit haar nek, wanneer het zo zou zijn dan wordt dat zorgvuldig onder de tafel gehouden.
Ik denk vooral panieken en reageren op alles wat voorbij komt op internet. Menselijk, vind ik. We worden overspoeld met allerlei tegenstrijdige berichten en moet zelf uitfilteren wat waar is en wat niet.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:45:44 #162
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142514861
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef Snowballed het volgende:
15:20 uur
Druk grote EU-landen op Poetin

De leiders van Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië zetten de Russische president Poetin onder druk om vrije toegang te krijgen tot het gebied waar vlucht MH17 is neergestort. Pro-Russische rebellen hebben het gebied in handen.

15:32 uur
Minuut stilte op open dagen

[ afbeelding ]

Bij veel evenementen wordt met een moment van stilte stilgestaan bij de ramp met vlucht MH17. Dat gebeurde onder meer op de open dag van de voetbalclubs Feyenoord en FC Utrecht.

Feyenoorders kunnen 1 minuut stil zijn? :o :o :o
#superniger2020
pi_142514865
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die zijn er al als het goed is..
Hopelijk zijn ze er inderdaad, anders is er alweer een dag verloren.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:45:52 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_142514867
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:42 schreef superworm het volgende:
Aiai...

[..]

Ik zie weinig in die gerichte sancties. Rusland is corrupt en groot genoeg dat ze tot het einde der tijden als koning in eigen land kunnen leven. Dan maar niet een buitenlands voetbalteam erbij kopen.
Het enige wat werkt is de gaskraan dichtdraaien.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 15:46:22 #165
pi_142514882
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef superniger het volgende:

[..]

daar zitten niet bepaald hooligans heb ik het idee. eerder gezinnen. op die opendag bedoel ik.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:46:46 #166
145738 superworm
is erbij
pi_142514889
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zie weinig in die gerichte sancties. Rusland is corrupt en groot genoeg dat ze tot het einde der tijden als koning in eigen land kunnen leven. Dan maar niet een buitenlands voetbalteam erbij kopen.
Wellicht dat dit in die richting wijst?

Mr Hammond acknowledged London could be affected by any restrictions on the flow of Russian money, and insisted other European countries would also have to take some of the pain of a more punitive sanctions regime.

We have tools in our toolbox, we have levers which we can apply to Russia. We can inflict damage on the Russian economy.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:48:16 #167
145738 superworm
is erbij
pi_142514933
35 km2...

quote:
2.47pm BST

The Wall Street Journal's Paul Sonne tweets:

Paul Sonne ✔ @PaulSonne
Follow
Crash site is massive, covering miles of fields, three or four different villages. 35 sq km. Difficult task in best of circumstances. #MH17
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 15:48:47 #168
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142514950
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is een politiek wapen daar verdienen ze hun centen niet mee. Olie is de cash cow.

Als ze de Russiche economie echt willen raken, moeten ze dit doen: http://www.telegraph.co.u(...)-for-both-sides.html
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_142514973
Zie deze net voorbijkomen op facebook:

https://www.facebook.com/Actienu

:{
  zondag 20 juli 2014 @ 15:50:08 #170
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515017
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Hopelijk zijn ze er inderdaad, anders is er alweer een dag verloren.
Dat is er al... die mensen moeten 800km reizen over hobbelweggetjes door een oorlogsgebied... het eerste wat ze doen is rusten lijkt me...
pi_142515035
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je kan maar weinigen vinden die de Amerikanen op hun blauwe ogen nog gelooft maar misschien zijn er zeer valide redenen waarom dat bewijs materiaal (nog) niet naar buiten is gebracht.

Als de Amerikanen hun bewijs materiaal naar buiten brengen, word ook meteen duidelijk hoe de Amerikanen het gebied daar (of de partijen) in de gaten houden. Misschien is het zeer onwenselijk om dit naar buiten te brengen.

Dat de Amerikanen in het verleden meerdere keren hebben laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn, doet deze beweringen van de Amerikanen geen goed
Zolang ze niet met concreet bewijs komen blijft het heet gebakken lucht . Laat onafhankelijke onderzoekers hun werk doen en we zien wel wat uit die onderzoek komt

Verwacht trouwens dat Kerry de twee machische woorden '' we know '' een keer of 80 zal herhalen :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_142515043
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:

kun je nagaan hoe groot de onvrede is als er over drie dagen nog niks bereikt is, komt dan veel druk op het kabinet
  zondag 20 juli 2014 @ 15:51:25 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142515070
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef superworm het volgende:
35 km2...

[..]

En mogelijk groeiende. Nog niet iedereen is ontdekt/gevonden. Ik hoop echt dat iedereen, al is het maar met een kleine flinter, teruggevonden wordt. Dat de families afsluiting hebben.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:51:31 #174
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515076
quote:

Ja actie.. direct al die mensen oppakken en afvoeren graag... ^O^
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 15:52:55 #175
145738 superworm
is erbij
pi_142515118
Guardian bevestigt vondst 27 lichamen:

quote:
2.52pm BST

Another 27 bodies from MH17 found

Twenty-seven more bodies have been found along with 20 fragments of bodies at the site where the Malaysia Airlines plane crashed, Ukrainian Deputy Prime Minister Volodymyr Groysman said.

He told a news conference that the bodies of 192 of the 298 people killed when the plane was shot down in eastern Ukraine on Thursday had been placed in refrigerated train wagons before being sent home for burial.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142515122
quote:

De telegraaf hitst het volk op.
Hallo
  zondag 20 juli 2014 @ 15:53:10 #177
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_142515123
quote:

:|W Allemaal SBS en Telegraaftokkies.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_142515136
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Zoals ze met de joden deden. Goed plan man!
  zondag 20 juli 2014 @ 15:53:39 #179
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142515140
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef clavier het volgende:

[..]

De telegraaf hitst het volk op.
Dat deden ze ook al in de oorlog.
#superniger2020
pi_142515143
Wat is dit? Door een FOKker geschreven? :')
zo 20 jul 2014, 00:00 | 104 reacties

quote:
Het is nu tijd voor actie

Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen.

Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis.

Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting. Het is nu tijd voor actie.
pi_142515154
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor onzin?
  zondag 20 juli 2014 @ 15:54:11 #182
361691 DeJori
pi_142515159
quote:
9:30 a.m. ET: U.S. lays out the evidence

The United States released its evidence on Sunday that it says shows Malaysia Airlines Flight 17 was downed by a missile fired from within rebel-held territory in eastern Ukraine.

Among those factors, which were posted on the website for the U.S. Embassy in Kiev, Ukraine (and summarized below by Mashable):

Russia is training separatist fighters on air defense systems at a facility in southwest Russia.

Rebels have downed more than a dozen aircraft over the past few months.

Around the time MH17 dropped out of the air, the U.S. detected a surface-to-air missile launch from a separatist-controlled area in southeastern Ukraine. “We believe this missile was an SA-11,” the U.S. says.

Separatist communications obtained by the Ukrainian government reveal rebels discussing having and repositioning antiaircraft systems.

Social media posts and a video that show a SA-11 system traveling through the separatist-controlled area where the jet was downed. One of the systems was missing one missile.

Social media posts that show rebel leaders claiming responsibility for shooting down what they thought was a military transport plane on social media. Those posts were later deleted.

Read the full list of allegations here.

http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link
pi_142515161
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

kun je nagaan hoe groot de onvrede is als er over drie dagen nog niks bereikt is, komt dan veel druk op het kabinet
Zo'n facebookpagina gaat veel druk op de ketel zetten.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 15:54:31 #184
pi_142515172
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef RVer het volgende:
Wat is dit? Door een FOKker geschreven? :')
zo 20 jul 2014, 00:00 | 104 reacties

[..]

ook gewoon op de startpagina van die site :{
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 15:54:41 #185
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515181
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Zoals ze met de joden deden. Goed plan man!
Dat maak jij er van slimpie... :{w :r
pi_142515198
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zo'n facebookpagina gaat veel druk op de ketel zetten.
nee maar de onvrede over het optreden van de nederlandse regering groeit natuurlijk met het uur. En we zijn al behoorlijk anti Rusland
  zondag 20 juli 2014 @ 15:55:11 #187
361691 DeJori
pi_142515205
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat soort opmerking worden geplaatst om het ego op te krikken en superieur over te komen over het plebs.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:55:35 #188
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515223
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die FB pagina is onzin...
Hetzelfde als in Haren een feestje willen vieren...
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 15:56:12 #189
pi_142515240
taalgebruik van sommige ouderen op die fb pagina ;(
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142515267
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

nee maar de onvrede over het optreden van de nederlandse regering groeit natuurlijk met het uur. En we zijn al behoorlijk anti Rusland
3/4 van NL is al vliegtuigramp moe.
pi_142515275
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef DeJori het volgende:

[..]

Alle social media berichten en 'bewijzen' van de Oekraïense regering zou ik toch met een korreltje zout nemen.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:57:32 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142515288
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef trancethrust het volgende:

[..]

lolwut?

Als dat echt waar is krijg je toch spontaan zin er met wat tanks heen te rijden om die rebellen ervan weg te slaan? ware het niet dat dat totaal averechts zou werken en dat we geen tanks meer hebben omdat geld :')
vooralsnog staat de trein er nog?

quote:
De separatisten daar houden vooralsnog de trein tegen. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken.
laatst bijgewerkt rond half 4 dacht ik nu.nl
  zondag 20 juli 2014 @ 15:58:23 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_142515326
quote:
Igor Bezler, the GRU officer and commander of the separatists in Gorlovka, known as Bes or "Demon," has admitted that the audio tape published by the Ukrainian Security Service (SBU) is from a conversation that did take place, but he says that the discussion was not about the Malaysian airliner shot down July 17, Lenta.ru reported 18 July.

The Interpreter has translated an excerpt:

"We really did discuss over the telephone the searches for a plane, but those who think that we shot it down, have to pour the kefir out of their brains.

On the tape, it is clearly audible that the talk was about a plane in Enakievo. The Boeing fell in the area of Snezhnyoe. There are 100 kilometers between them, I don't have weapons capable of downing planes at such a distance."

The flight path of the Malaysian plane was over Enakievo and it crashed in Grabovo, which is roughly equidistant from either Torez or Snezhnoye, both towns controlled by separatists where the BUK anti-aircraft system has been spotted.

Another person who doubts the authenticity of the tape is Aleksandr Kofman, vice speaker of the parliament of the Union of People's Republics, the joint body of "Novorossiya," the putative nation created by the separatists. He says the tape is a montage of several conversations:

"The first conversation likely [was taped when] at the Chernukhino road block there was an SU shot down, they have already shot down a fair number. The second piece are when people saw the falling airplane and hurried to the site of the crash and found the '200s' [dead bodies]. But the second part of the conversation has no relationship to the first. This is visible to the naked eye. That is, it is an entirely clumsy collage, Kofman told Rossiya 24.

Rossiya 24 also produced an audio expert who pronounced the tape was made up of snippets of conversations -- something that was in fact already clear as the SBU presented the material as three distinct conversations in a YouTube video.

Bezler -- and Lenta.ru -- don't seem to realize that by authenticating this conversation, they've also exposed how the separatist leadership reports to the Russian GRU -- Geranin is described as a colonel in Russia’s Main Intelligence Directorate of the General Staff, known commonly by its Russian initials "GRU".

Lenta.ru is a formerly independent news site whose editor-in-chief was recently fired and replaced by a pro-Kremlin manager, causing many of the journalists to resign.
whoopsie
  zondag 20 juli 2014 @ 15:58:55 #194
361691 DeJori
pi_142515350
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Alle social media berichten en 'bewijzen' van de Oekraïense regering zou ik toch met een korreltje zout nemen.
Komt van de US. Is eigenlijk een samenvatting van wat Kerry net zei in het interview op CNN. Hij is nu Amerikaanse zenders aan het langsgaan. Zit zometeen bij Fox.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:59:29 #195
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515379
Hoe lekker ben je dan?

Wie heeft voor mij wat e-mailadressen van Cameron van GB , Barack Obama USA , Angela Merkel GR vraag ik het ze zelf wel , VIEZE SMERIGE KUT VVD-ER voor de camara zeggen dat je ontzet ben maar durven in te grijpen vanaf dat moment hoo maar ... RUSLAND & DE REBELLEN HEBBEN SCHIJT AAN JOU EN ONZE BEVOLKING , NOU RUTTE JIJ SPREEKT NIET NAMENS MIJ , IK WIL GEEN WOORDEN MAAR DADEN EN GERECHTIGHEID !!!!

Etc etc |:(
pi_142515389
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is ook omdat er nog geen Nederlandse official te bekennen is op de rampplek en het ondertussen 3 dagen geleden gebeurd is. Maar hopelijk is men eindelijk vandaag gearriveerd.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:00:13 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142515402
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef DeJori het volgende:

[..]

Komt van de US. Is eigenlijk een samenvatting van wat Kerry net zei in het interview op CNN. Hij is nu Amerikaanse zenders aan het langsgaan. Zit zometeen bij Fox.
US heeft er net zoveel baat bij anti-Russische berichten te verspreiden. Waarmee ik weer niet de Russen verdedig (alsjeblieft niet zeg..)
pi_142515429
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat maak jij er van slimpie... :{w :r
Jij wilt ze afvoeren, niet ik :N. En ja die mensen daar gaan een beetje over de top maar dat is nog geen reden om ze het zwijgen op te leggen.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:01:41 #199
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142515472
219 lichamen geborgeb
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:08 #200
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515492
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Jij wilt ze afvoeren, niet ik :N. En ja die mensen daar gaan een beetje over de top maar dat is nog geen reden om ze het zwijgen op te leggen.
Maar wel precies de reden waarom ik nooit FB gehad heb... ;)
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:14 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142515496
quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Snowballed het volgende:
Hoe lekker ben je dan?

Wie heeft voor mij wat e-mailadressen van Cameron van GB , Barack Obama USA , Angela Merkel GR vraag ik het ze zelf wel , VIEZE SMERIGE KUT VVD-ER voor de camara zeggen dat je ontzet ben maar durven in te grijpen vanaf dat moment hoo maar ... RUSLAND & DE REBELLEN HEBBEN SCHIJT AAN JOU EN ONZE BEVOLKING , NOU RUTTE JIJ SPREEKT NIET NAMENS MIJ , IK WIL GEEN WOORDEN MAAR DADEN EN GERECHTIGHEID !!!!

niet, duidelijk overstuur
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:58 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142515531
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef maickeltje het volgende:
219 lichamen geborgeb
Nog een stuk of 80 niet geïdentificeerd dus. En een deel onherkenbaar verbrand, dus pas later.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:03:07 #203
361691 DeJori
pi_142515540
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

US heeft er net zoveel baat bij anti-Russische berichten te verspreiden. Waarmee ik weer niet de Russen verdedig (alsjeblieft niet zeg..)
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde alleen dat het niet van Oekraïne kwam. Ik het irriteert me mateloos dat de VS niet gewoon satellietbeeld vrijgeeft of iets in die trant. Ben je meteen van alle discussie af.
pi_142515552
De informatie van de Amerikanen:

http://ukraine.usembassy.gov/statements/asmt-07192014.html
quote:
United States Assessment of the Downing of Flight MH17 and its Aftermath

We assess that Flight MH17 was likely downed by a SA-11 surface-to-air missile from separatist-controlled territory in eastern Ukraine. We base this judgment on several factors.

Over the past month, we have detected an increasing amount of heavy weaponry to separatist fighters crossing the border from Russia into Ukraine. Last weekend, Russia sent a convoy of military equipment with up to 150 vehicles including tanks, armored personnel carriers, artillery, and multiple rocket launchers to the separatist. We also have information indicating that Russia is providing training to separatist fighters at a facility in southwest Russia, and this effort included training on air defense systems.

Pro-Russian separatist fighters have demonstrated proficiency with surface-to-air missile systems and have downed more than a dozen aircraft over the past few months, including two large transport aircraft.

At the time that flight MH17 dropped out of contact, we detected a surface-to-air missile (SAM) launch from a separatist-controlled area in southeastern Ukraine. We believe this missile was an SA-11.

Intercepts of separatist communications posted on YouTube by the Ukrainian government indicate the separatists were in possession of a SA-11 system as early as Monday July 14th. In the intercepts, the separatists made repeated references to having and repositioning Buk (SA-11) systems.

Social media postings on Thursday show an SA-11 system traveling through the separatist-controlled towns of Torez and Snizhne, near the crash site and assessed location of the SAM launch. From this location, the SA-11 has the range and altitude capability to have shot down flight MH17.

Ukraine also operates SA-11 systems, but we are confident no Ukrainian air defense systems were within range of the crash. Ukrainian forces have also not fired a single surface-to-air missile during the conflict, despite often complaining about violations of their airspace by Russian military aircraft.

Shortly after the crash, separatists – including the self-proclaimed “Defense Minister” of the Donetsk People’s Republic Igor Strelkov – claimed responsibility for shooting down a military transport plane on social media.

In an intercepted conversation that has been widely posted on the internet, a known-separatist leader tells another person that a separatist faction downed the aircraft. After it became evident that the plane was a civilian airliner, separatists deleted social media posts boasting about shooting down a plane and possessing a Buk (SA-11) SAM system.

Audio data provided to the press by the Ukrainian security service was evaluated by Intelligence Community analysts who confirmed these were authentic conversations between known separatist leaders, based on comparing the Ukraine-released internet audio to recordings of known separatists.

Video posted on social media yesterday show an SA-11 on a transporter traveling through the Krasnodon are back to Russia. The video indicated the system was missing at least one missile, suggesting it had conducted a launch.

Events on the ground at the crash site clearly demonstrate that separatists are in full control of the area.
Er is blijkbaar een stem-analyse gedaan die de echtheid bevestigt van de conversaties in de youtube-filmpjes van separatistenleiders.
pi_142515564
quote:
Hoe lekker ben je dan?

nou ja zeg :')
pi_142515581
quote:
Hoe lekker ben je dan?

die heeft last van de hitte
Denk ik
pi_142515608
beeld van dat ze de zwarte dozen vinden(misschien al gepost?)

http://www.nbcnews.com/st(...)-crash-scene-n160491
pi_142515613
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef FANN het volgende:

[..]

nou ja zeg :')
Hebben ze al extra beveiliging? :')
pi_142515632
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef Parzival het volgende:
die foto van het plafond geeft trouwens wel nuttige info.. de zuurstofmasters zijn niet gedeployed.. wat inhoud dat het dus zo snel ging dat zelfs dat beveiligingssysteem niet meer de tijd gehad heeft om in actie te komen.. as said.. totale destructie op grote hoogte en heel snel
Scherp.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142515634
quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hebben ze al extra beveiliging? :')
NOu :D
pi_142515636
quote:
Hoe lekker ben je dan?

Zozo, een Schultenbrau-fan over de zeik op Facebook.
Schokkend.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 16:05:15 #212
pi_142515644
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef maickeltje het volgende:
219 lichamen geborgeb
is jouw UI iemand van K3? :D
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 16:05:31 #213
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142515659
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nog een stuk of 80 niet geïdentificeerd dus. En een deel onherkenbaar verbrand, dus pas later.
Het duurt lang maar we zit een stijgende lijn in
pi_142515660
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Maar wel precies de reden waarom ik nooit FB gehad heb... ;)
Kunnen we het daar over eens zijn :D.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:05:50 #215
361691 DeJori
pi_142515676
GEEN WOORDEN MAAR DADEN :')
Feyenoorders :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:06:04 #216
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142515691
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

is jouw UI iemand van K3? :D
Neeee
  zondag 20 juli 2014 @ 16:06:05 #217
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142515692
quote:
Hoe lekker ben je dan?

:')
#superniger2020
pi_142515707
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Scherp.
Het regende lijken, dat kan maar op 1 manier.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:06:42 #219
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515725
Nog steeds lichamen langs weg
Toegevoegd: zondag 20 jul 2014, 15:59

NOS-verslaggever David-Jan Godfroid meldt dat er nog steeds lichamen liggen langs de kant van de weg in het rampgebied. "Dat alle lichamen zijn overgebracht naar mortuaria, klopt niet. Ik heb er zojuist nog acht of negen gezien in zwarte plastic zakken."

Volgens Godfroid worden er nog steeds nieuwe lichamen gevonden. "Het is niet echt een rampplek, maar een rampgebied waar van alles en nog wat ligt. Grote stukken vliegtuig, kleine stukjes vliegtuig, koffers, boeken, jasjes, schoenen, maar dus ook nog steeds lichamen."

Het is volgens hem niet duidelijk wat er met de stoffelijke overschotten in de trein gebeurt. "Een aantal lichamen is al eerder overgebracht naar mortuaria in Donetsk, Charkov en Marioepol en wellicht dat deze trein ook naar een van deze drie plaatsen gaat."
Checkpoints

Hij heeft in het gebied nog geen enkele onderzoeker gezien. Wel lopen er veel dorpelingen die spullen op hun erf of hun land hebben liggen. "Verder zijn er behoorlijk wat journalisten en mensen van het Oekraïense ministerie voor noodsituaties. Het is onduidelijk wat die nou precies aan het doen zijn."

Gisteren liepen er volgens de berichten nog veel gewapende separatisten rond in het gebied. "Daar is nu geen sprake meer van", zegt Godfroid. "Ik heb kunnen gaan en staan waar ik wilde en ook met iedereen mogen praten. Aan de randen van het gebied zijn checkpoints. Daar word je gecontroleerd door de separatisten. Daarna kun je er vrij rondlopen."

http://nos.nl/artikel/677209-nog-steeds-lichamen-langs-weg.html

Lijkt me ook vrij logisch dat er nog mensen gevonden worden...
pi_142515739
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Maar die baseren hun conclusies dus deels op dubieuze bronnen. Grote kans dat de pr-Russische separatisten inderdaad de daders zijn, maar hopelijk heeft men ondertussen wat overtuigender bewijs verzameld of kunnen ze daar ter plekke nog wat vinden.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 16:07:30 #221
pi_142515759
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Neeee
wie wel dan
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 16:08:27 #222
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515805
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zozo, een Schultenbrau-fan over de zeik op Facebook.
Schokkend.
Je had het over dat ik onzin uitkraamde...
Ik denk ik geef even een voorbeeldje van het eerste bericht...
  zondag 20 juli 2014 @ 16:08:31 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142515807
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef superniger het volgende:

[..]

Wel vaker hoor. Meestal als Ajax langskwam en het 'legioen' stil kreeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142515811
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Snowballed het volgende:
Nog steeds lichamen langs weg
Toegevoegd: zondag 20 jul 2014, 15:59

NOS-verslaggever David-Jan Godfroid meldt dat er nog steeds lichamen liggen langs de kant van de weg in het rampgebied. "Dat alle lichamen zijn overgebracht naar mortuaria, klopt niet. Ik heb er zojuist nog acht of negen gezien in zwarte plastic zakken."

Volgens Godfroid worden er nog steeds nieuwe lichamen gevonden. "Het is niet echt een rampplek, maar een rampgebied waar van alles en nog wat ligt. Grote stukken vliegtuig, kleine stukjes vliegtuig, koffers, boeken, jasjes, schoenen, maar dus ook nog steeds lichamen."

Het is volgens hem niet duidelijk wat er met de stoffelijke overschotten in de trein gebeurt. "Een aantal lichamen is al eerder overgebracht naar mortuaria in Donetsk, Charkov en Marioepol en wellicht dat deze trein ook naar een van deze drie plaatsen gaat."
Checkpoints

Hij heeft in het gebied nog geen enkele onderzoeker gezien. Wel lopen er veel dorpelingen die spullen op hun erf of hun land hebben liggen. "Verder zijn er behoorlijk wat journalisten en mensen van het Oekraïense ministerie voor noodsituaties. Het is onduidelijk wat die nou precies aan het doen zijn."

Gisteren liepen er volgens de berichten nog veel gewapende separatisten rond in het gebied. "Daar is nu geen sprake meer van", zegt Godfroid. "Ik heb kunnen gaan en staan waar ik wilde en ook met iedereen mogen praten. Aan de randen van het gebied zijn checkpoints. Daar word je gecontroleerd door de separatisten. Daarna kun je er vrij rondlopen."

http://nos.nl/artikel/677209-nog-steeds-lichamen-langs-weg.html

Lijkt me ook vrij logisch dat er nog mensen gevonden worden...
Lijkt er dus op dat Rusland de separatisten heeft terug laten trekken. Diplomatie werkt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 20 juli 2014 @ 16:09:32 #225
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515852
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Lijkt er dus op dat Rusland de separatisten heeft terug laten trekken. Diplomatie werkt?
Jep.. dat was de hele dag al... :Y
pi_142515868
quote:

[..]

Nee, natuurlijk werkt diplomatie niet. Dat zou wel erg naief zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 juli 2014 @ 16:10:23 #227
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515885
16:00 uur
Stille tocht in Rotterdam

Vrienden en familie van de eigenaren van het Rotterdamse restaurant Asian Glories houden morgenavond een stille tocht. Het echtpaar Jenny Loh en Popo Fan Jenny kwam om bij de vliegramp in Oekraïne.
15:45 uur
Mis Volendam voor verongelukte plaatsgenoten

In Volendam heeft de pastoor bij de zondagse mis stil gestaan bij de ramp. Onder de slachtoffers zijn twee plaatsgenoten.

pi_142515902
quote:

[..]

Angela heeft een indringend telefoongesprek met Vladimir gevoerd.
pi_142515919
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Er is blijkbaar een stem-analyse gedaan die de echtheid bevestigt van de conversaties in de youtube-filmpjes van separatistenleiders.
Volgens dit filmpje klopt er allemaal niks van, wel ff de vertaling aanzetten
  zondag 20 juli 2014 @ 16:11:15 #230
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_142515921
http://www.telegraaf.nl/d(...)_beinvloeden___.html

quote:
zo 20 jul 2014, 10:30
Vooruitblik beurs
'Aanslag gaat beurzen meer beïnvloeden'
door Theo Besteman
AMSTERDAM - Mogelijke sancties na de doden bij de aanval op het passagiersvliegtuig in Oekraïne zullen komende week meer gewicht krijgen dan in de relatief rustige vorige beursweek. ,,
Dit geweld kan niet zonder gevolgen blijven'', zegt Stan Westerterp van vermogensbeheerderJNVB.
Beleggingen in Rusland, olie met aardgas en transport zijn als eerste kwetsbaar. ,,

Gerapporteerde kwartaalcijfers van bedrijven zullen deze week dat sentiment niet makkelijk keren'', aldus Westerterp.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 20 juli 2014 @ 16:11:48 #231
323876 michaelmoore
pi_142515953
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

quote:

[..]

Het is dat, of Oekraine in de NAVO
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_142515991
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

Mark mocht daarna ook nog even.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:13:14 #233
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516007
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En ook direct na dat belletje was het klaar he...?
Merkel kan dat als geen ander... _O_

(alleen word het niet zo naar buiten gebracht.. zal ook wel part of the act zijn)
  zondag 20 juli 2014 @ 16:13:19 #234
361691 DeJori
pi_142516011
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

Alsof wij zitten te wachten op een artikel 5 verbinding met Oekraïne
pi_142516018
Zou het ook kunnen dat die knakkers het vliegtuig expres uit de lucht hebben geschoten? Maw, ze wisten dat het om een vlucht uit Nederland kwam?

Als ik op mijn mobiel uit kan vogelen welke vluchten er op dit moment boven m'n huis vliegen, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:18 #236
323876 michaelmoore
pi_142516044
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef DeJori het volgende:

[..]

Alsof wij zitten te wachten op een artikel 5 verbinding met Oekraïne
Dit gaat grotere gevolgen hebben dan 9/11
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:14:25 #238
pi_142516051
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En ook direct na dat belletje was het klaar he...?
Merkel kan dat als geen ander... _O_

(alleen word het niet zo naar buiten gebracht.. zal ook wel part of the act zijn)
Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Putin Duits? :P
pi_142516066
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het ook kunnen dat die knakkers het vliegtuig expres uit de lucht hebben geschoten? Maw, ze wisten dat het om een vlucht uit Nederland kwam?

Als ik op mijn mobiel uit kan vogelen welke vluchten er op dit moment boven m'n huis vliegen, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Nee.. dit soort domme posts zijn al te vaak voorbij gekomen hier
pi_142516072
quote:

Kun je dat dan?
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:51 #241
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142516079
quote:

Ik zou de intelligentie van die Oekrainse rebellen niet overschatten :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:54 #242
323876 michaelmoore
pi_142516082
quote:

zaaak van de transponder code inlezen , maar dat konden ze niet de domme hufters
pi_142516086
Wat een enge man op cnn nu :{
  zondag 20 juli 2014 @ 16:15:26 #244
323876 michaelmoore
pi_142516099
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

ik spreek frans, Spaans,. duits en engels , ja en dan ??
pi_142516104
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Logician2.0 het volgende:
Reptillian.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:16:23 #246
361691 DeJori
pi_142516139
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Logician2.0 het volgende:
Emperor palpatine
pi_142516141
Diplomatie werkt totaal niet. Het is te laat.

Nederland staat alleen. De rampplek is leeggeroofd en men gaat niet respectvol genoeg om met de lichamen. Lichamen 3 dagen lang laten rotten in een weiland zonder onafhankelijke onderzoekers is ronduit schandalig.

Waar is de EU? Waar is de NAVO? Waar is de VN? Kan de buitenwereld niets forceren tegen dronken separatisten met een geweer en een peuk in hun bek? Serieus? Bang voor Rusland? Waarom bang voor Rusland? Zij zeggen nu toch dat ze hier niks mee te maken hebben? Waarom dan angst voor de Russen?

Duidelijk is nu wel dat we sowieso niets hebben aan de EU als het nodig is. Zij hebben nog niets laten weten. Het is tijd dat we de EU vlag gaan verbranden. Wat een zwakkelingen zijn we toch eigenlijk dat we ons zo laten sollen en ''onze'' zogenaamde EU ons in de kou laat staan.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:16:52 #248
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_142516156
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Stuff of nightmares
Die amerikanen weten wel altijd goede logo's en slogans te verzinnen.

Overigens bezit elke gps satelliet ook een module om lanceringen te detecteren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 20 juli 2014 @ 16:17:05 #249
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516166
quote:

[..]

Ze komt dan ook aus die Uckermark he..? :Y
pi_142516175
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je had het over dat ik onzin uitkraamde...
Ik denk ik geef even een voorbeeldje van het eerste bericht...
Na dat bericht gelezen te hebben kan ik nog steeds concluderen dat je onzin uitkraamt.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 16:17:56 #251
145738 superworm
is erbij
pi_142516198
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:16 schreef maaria1990 het volgende:

Nederland staat alleen. De rampplek voor leeggeroofd en men gaat niet respectvol genoeg om met de lichamen. Lichamen 3 dagen lang laten rotten in een weiland zonder onafhankelijke onderzoekers is ronduit schandalig.

Waar is de EU? Waar is de NAVO? Waar is de VN? Kan de buitenwereld niets forceren tegen dronken separatisten met een geweer en een peuk in hun bek? Serieus? Bang voor Rusland? Waarom bang voor Rusland? Zij zeggen nu toch dat ze hier niks mee te maken hebben? Waarom dan angst voor de Russen?

Duidelijk is nu wel dat we sowieso niets hebben aan de EU als het nodig is. Zij hebben nog niets laten weten. Het is tijd dat we de EU vlag gaan verbranden. Wat een zwakkelingen zijn we toch eigenlijk dat we ons zo laten sollen en ''onze'' zogenaamde EU ons in de kou laat staan.
Je hebt je Telegraafknopje ingedrukt geloof ik.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142516205
quote:
Wat een zwakkelingen zijn we toch eigenlijk dat we ons zo laten sollen en ''onze''
We zullen inderdaad veel sterker staan zonder de EU.... 8)7
pi_142516212
Wel veel spierballentaal op CNN zeg. VS is Poetin zat, volgens mij.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:18:21 #254
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142516219
quote:

Nederland staat alleen. De rampplek voor leeggeroofd en men gaat niet respectvol genoeg om met de lichamen. Lichamen 3 dagen lang laten rotten in een weiland zonder onafhankelijke onderzoekers is ronduit schandalig.

Wat de rest doet weet ik niet maar de VN heeft het iig te druk met zwarte piet.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:18:43 #255
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516228
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Na dat bericht gelezen te hebben kan ik nog steeds concluderen dat je onzin uitkraamt.
Goedzo jochie... Nu weer ontopic..?
  zondag 20 juli 2014 @ 16:19:03 #256
323876 michaelmoore
pi_142516236
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
men zegt dat rusland een satellietstaat van China aan het worden is
pi_142516240
quote:
Zoals wat?
pi_142516243
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef superworm het volgende:

[..]

Je hebt je Telegraafknopje ingedrukt geloof ik.
Ja blijf maar geloven in alle bondgenoten. Blijf maar lekker naïef.
pi_142516255
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Idanue het volgende:

[..]

Wat de rest doet weet ik niet maar de VN heeft het iig te druk met zwarte piet.
:')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:19:28 #260
361691 DeJori
pi_142516257
quote:
CNN is een rampenzender. Dat is goed voor de kijkcijfers
pi_142516272
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Goedzo jochie... Nu weer ontopic..?
Prima, maar je volgende opmerkingen over mensen afvoeren worden verwijderd.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:00 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_142516274
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Zie ook mijn eerdere post. Iedereen negeert schijnbaar mijn nieuwsberichtposts. Die stem-analyse was niet eens nodig, want al bevestigd als authentiek door de betreffende personen.

quote:
Igor Bezler, the GRU officer and commander of the separatists in Gorlovka, known as Bes or "Demon," has admitted that the audio tape published by the Ukrainian Security Service (SBU) is from a conversation that did take place, but he says that the discussion was not about the Malaysian airliner shot down July 17, Lenta.ru reported 18 July.

The Interpreter has translated an excerpt:

"We really did discuss over the telephone the searches for a plane, but those who think that we shot it down, have to pour the kefir out of their brains.

On the tape, it is clearly audible that the talk was about a plane in Enakievo. The Boeing fell in the area of Snezhnyoe. There are 100 kilometers between them, I don't have weapons capable of downing planes at such a distance."

The flight path of the Malaysian plane was over Enakievo and it crashed in Grabovo, which is roughly equidistant from either Torez or Snezhnoye, both towns controlled by separatists where the BUK anti-aircraft system has been spotted.

Another person who doubts the authenticity of the tape is Aleksandr Kofman, vice speaker of the parliament of the Union of People's Republics, the joint body of "Novorossiya," the putative nation created by the separatists. He says the tape is a montage of several conversations:

"The first conversation likely [was taped when] at the Chernukhino road block there was an SU shot down, they have already shot down a fair number. The second piece are when people saw the falling airplane and hurried to the site of the crash and found the '200s' [dead bodies]. But the second part of the conversation has no relationship to the first. This is visible to the naked eye. That is, it is an entirely clumsy collage, Kofman told Rossiya 24.

Rossiya 24 also produced an audio expert who pronounced the tape was made up of snippets of conversations -- something that was in fact already clear as the SBU presented the material as three distinct conversations in a YouTube video.

Bezler -- and Lenta.ru -- don't seem to realize that by authenticating this conversation, they've also exposed how the separatist leadership reports to the Russian GRU -- Geranin is described as a colonel in Russia’s Main Intelligence Directorate of the General Staff, known commonly by its Russian initials "GRU".

Lenta.ru is a formerly independent news site whose editor-in-chief was recently fired and replaced by a pro-Kremlin manager, causing many of the journalists to resign.
pi_142516275
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef michaelmoore het volgende:
men zegt dat rusland een satellietstaat van China aan het worden is
Uitleg s.v.p.
pi_142516280
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:46 schreef superworm het volgende:

[..]

Wellicht dat dit in die richting wijst?

We have tools in our toolbox, we have levers which we can apply to Russia. We can inflict damage on the Russian economy.
Dat zal eerder andersom zijn
quote:
As Putin explains, this is part of "a system of measures that would help prevent the harassment of countries that do not agree with some foreign policy decisions made by the United States and their allies." Initial capital for the BRICS Bank will be $50 Billion - paid in equal share among the 5 members (with a contingent reserve up to $100 Billion) and will see India as the first President. The BRICS Bank will be based in Shanghai and chaired by Russia. Simply put, as Sovereign Man's Simon Black warns, "when you see this happen, you’ll know it’s game over for the dollar.... I give it 2-3 years."
http://www.zerohedge.com/(...)-world-central-banks
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:15 #265
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516286
16:15 uur
Aidsconferentie begint met stilte

De internationale Aidsconferentie in Australië is geopend met een moment stilte in verband met de vliegramp. Een van de slachtoffers is de Nederlandse onderzoeker Joep Lange. Hij was onderweg naar de bijeenkomst in Melbourne.

AP twitterde op zondag 20-07-2014 om 16:01:09 AIDS conference opens in Australia with tribute to researchers killed in Malaysian jet crash: http://t.co/irHuyPiJiU reageer retweet
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:46 #266
323876 michaelmoore
pi_142516306
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uitleg s.v.p.
Rusland is aan het degeneren en gaat economisch achteruit en eenzijdig afhankelijk van aardolie
pi_142516311
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We zullen inderdaad veel sterker staan zonder de EU.... 8)7
Doordat de EU de kant van Oekraine heeft gekozen, heeft NL juist haar neutraliteit in het conflict Oekraine-rebellen verloren. Waarom zouden de rebellen heel meehelpend tegenover NL staan als NL de kant van Oekraine, de vijand de rebellen dus, kiest?
pi_142516313
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zoals wat?
Poetin dit, Poetin dat, hij moet nu zus, hij moet nu zo... blablabla
pi_142516315
quote:
Nee, natuurlijk zijn ze hem niet zat. Dit is allemaal voor de show.

"This is my last election... after this election I have more flexibility" Obama to Medvedev.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:21:34 #270
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516331
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Prima, maar je volgende opmerkingen over mensen afvoeren worden verwijderd.
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar Geen foto's van lijken Commentaar in feedback.

Sleep me daar maar heen...

Kun je mij ook... juist ja...
:*
pi_142516340
quote:
Die gaat alleen niet vanzelf weg.
pi_142516355
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef maaria1990 het volgende:

[..]

Ja blijf maar geloven in alle bondgenoten. Blijf maar lekker naïef.
Er liggen daar niet alleen Nederlanders hé, maar ook meer dan 100 mensen met andere nationaliteiten. Burgers zullen in die landen ook eisen dat de lichamen spoedig terug komen.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:22:33 #273
323876 michaelmoore
pi_142516364
quote:

[..]

Poetin was hoofd KGB in Oost Duitsland

ze woonden allebei in Berlijn de een in Oost en de ander in West
pi_142516385
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

CNN is een rampenpropagandazender.
Fixed
  zondag 20 juli 2014 @ 16:23:05 #275
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_142516386
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Er liggen daar niet alleen Nederlanders hé, maar ook meer dan 100 mensen met andere nationaliteiten. Burgers zullen in die landen ook eisen dat de lichamen spoedig terug komen.
Het is wel meer dan de helft Nederlanders ofzo.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:23:09 #276
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_142516390
quote:

Stevige taal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 20 juli 2014 @ 16:23:20 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142516397
Waarom lees ik telkens uitspraken dat 'we' te maken hebben met wodka drinkende en dronken seperatisten. Wat een dom geblaat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 20 juli 2014 @ 16:24:11 #278
323876 michaelmoore
pi_142516429
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Waarom lees ik telkens uitspraken dat 'we' te maken hebben met wodka drinkende en dronken seperatisten. Wat een dom geblaat.
staat in de krant dat ze permanent dronken zijn
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 16:24:37 #279
145738 superworm
is erbij
pi_142516446
quote:
wellicht omdat de separatisten duidelijk beschonken waren.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:24:37 #280
pi_142516447
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ze komt dan ook aus die Uckermark he..? :Y
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder geval :P
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:10 #281
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_142516468
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

staat in de krant dat ze permanent dronken zijn
Dat is de zwakken comeback van de Nederlanders tot nu toe, stereotypes :')
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:24 #282
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516472
quote:
Dat is vaak de interpretatie van een macho Rus in onze wereld..
pi_142516480
quote:
Omdat het zo is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:36 #284
211040 Uccie
pi_142516482
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder geval :P
dat doet hij overigens wel.
pi_142516489
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef RVer het volgende:

[..]

Volgens dit filmpje klopt er allemaal niks van, wel ff de vertaling aanzetten
Moet ik nou een amateurvertaling van de Russische staatstelevisie gaan geloven? :D
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Zie ook mijn eerdere post. Iedereen negeert schijnbaar mijn nieuwsberichtposts. Die stem-analyse was niet eens nodig, want al bevestigd als authentiek door de betreffende personen.

[..]

Het topic gaat zo snel. En ik wilde even naar de officiële informatie van de Amerikaanse ambassade linken.
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:26:22 #286
pi_142516518
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

dat doet hij overigens wel.
Meen je niet :D!

Zwaar offtopic dit, maar enfin. Ik kan me voorstellen dat het steenkolenduits is. Alhoewel niemand zo erg een buitenlandse taal wist te vernaggelen als Wimmetje Kok.
pi_142516550
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zwaar offtopic dit, maar enfin. Ik kan me voorstellen dat het steenkolenduits is. Alhoewel niemand zo erg een buitenlandse taal wist te vernaggelen als Wimmetje Kok.
Gelukkig maakte hij dat goed met zijn charisma ;)
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 16:27:22 #288
145738 superworm
is erbij
pi_142516552
quote:

[..]

Je vergeet Roemer.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 16:27:33 #289
211040 Uccie
pi_142516555
quote:

[..]

Nee is nog best aan te horen, al was het Duits van Balkenende een stuk beter schijnt.
Maar ik heb het van een ambtenaar van Algemene Zaken, heb het niet zelf gehoord.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:27:55 #290
93664 waht
Mushir
pi_142516568
quote:
Vrij normaal in dat deel van Europa. Als je niet zuipt ben je een wijf.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:28:00 #291
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516572
quote:

[..]

[..]

Nee maar Merkel weet Putin veel beter te raken dan een vaag VVDertje
Dat is net ff een ander niveau wat er dan gehanteerd word..
pi_142516574
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Wie dan in West? Ik bedoel, Merkel is Oost-Duitse he.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:28:41 #293
361691 DeJori
pi_142516594
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee maar Merkel weet Putin veel beter te raken dan een vaag VVDertje
Dat is net ff een ander niveau wat er dan gehanteerd word..
Alsof dat iets met zijn politieke partij te maken heeft :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:28:49 #294
211040 Uccie
pi_142516599
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Officieel was er geen KGB in West-Duitsland.
pi_142516600
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Ja wie zegt dat dan? Ik vind het verschrikkelijk voor alle 298 onschuldigen. Ik vind het vreselijk voor alle nabestaanden. Maar feit is toch dat er 192 of 192 Nederlanders liggen? Dan is het toch logisch dat Nederland hier extra mee bezig is? Maar het lukt blijkbaar niet. Dan is de vraag: waar is de EU om nu in geval van nood te helpen? Ze zijn er dus niet. Je staat alleen. Maar blijf vooral lekker naïef.
pi_142516613
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Officieel was er geen KGB in West-Duitsland.
Ah. :D
  zondag 20 juli 2014 @ 16:31:32 #297
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_142516688
Slotje fwa
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  zondag 20 juli 2014 @ 16:31:33 #298
323876 michaelmoore
pi_142516689
quote:

[..]

[..]

hij zal het best kunnen en frans ook
pi_142516690
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Stevige taal.
Dat soort Facebook pagina's :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:32:04 #300
323876 michaelmoore
pi_142516707
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Igen het volgende:

[..]

klopt, maar daana in West
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 16:32:26 #301
pi_142516724
lapo
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: