Nee, natuurlijk werkt diplomatie niet. Dat zou wel erg naief zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt er dus op dat Rusland de separatisten heeft terug laten trekken. Diplomatie werkt?
Angela heeft een indringend telefoongesprek met Vladimir gevoerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt er dus op dat Rusland de separatisten heeft terug laten trekken. Diplomatie werkt?
Volgens dit filmpje klopt er allemaal niks van, wel ff de vertaling aanzettenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Igen het volgende:
De informatie van de Amerikanen:
http://ukraine.usembassy.gov/statements/asmt-07192014.html
[..]
Er is blijkbaar een stem-analyse gedaan die de echtheid bevestigt van de conversaties in de youtube-filmpjes van separatistenleiders.
quote:zo 20 jul 2014, 10:30
Vooruitblik beurs
'Aanslag gaat beurzen meer benvloeden'
door Theo Besteman
AMSTERDAM - Mogelijke sancties na de doden bij de aanval op het passagiersvliegtuig in Oekrane zullen komende week meer gewicht krijgen dan in de relatief rustige vorige beursweek. ,,
Dit geweld kan niet zonder gevolgen blijven'', zegt Stan Westerterp van vermogensbeheerderJNVB.
Beleggingen in Rusland, olie met aardgas en transport zijn als eerste kwetsbaar. ,,
Gerapporteerde kwartaalcijfers van bedrijven zullen deze week dat sentiment niet makkelijk keren'', aldus Westerterp.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Angela heeft een indringend telefoongesprek met Vladimir gevoerd.
Het is dat, of Oekraine in de NAVOquote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mark mocht daarna ook nog even.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Het is dat, of Oekraine in de NAVO
En ook direct na dat belletje was het klaar he...?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Angela heeft een indringend telefoongesprek met Vladimir gevoerd.
Alsof wij zitten te wachten op een artikel 5 verbinding met Oekranequote:Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Het is dat, of Oekraine in de NAVO
Dit gaat grotere gevolgen hebben dan 9/11quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof wij zitten te wachten op een artikel 5 verbinding met Oekrane
Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Putin Duits?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En ook direct na dat belletje was het klaar he...?
Merkel kan dat als geen ander...![]()
(alleen word het niet zo naar buiten gebracht.. zal ook wel part of the act zijn)
Nee.. dit soort domme posts zijn al te vaak voorbij gekomen hierquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het ook kunnen dat die knakkers het vliegtuig expres uit de lucht hebben geschoten? Maw, ze wisten dat het om een vlucht uit Nederland kwam?
Als ik op mijn mobiel uit kan vogelen welke vluchten er op dit moment boven m'n huis vliegen, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Kun je dat dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het ook kunnen dat die knakkers het vliegtuig expres uit de lucht hebben geschoten? Maw, ze wisten dat het om een vlucht uit Nederland kwam?
Als ik op mijn mobiel uit kan vogelen welke vluchten er op dit moment boven m'n huis vliegen, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Ik zou de intelligentie van die Oekrainse rebellen niet overschattenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
zaaak van de transponder code inlezen , maar dat konden ze niet de domme huftersquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
ik spreek frans, Spaans,. duits en engels , ja en dan ??quote:Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Putin Duits?
Emperor palpatinequote:
Die amerikanen weten wel altijd goede logo's en slogans te verzinnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.
Waarschijnlijk satellieten inderdaad.
http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/
[ afbeelding ]
Stuff of nightmares
Ze komt dan ook aus die Uckermark he..?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Putin Duits?
Na dat bericht gelezen te hebben kan ik nog steeds concluderen dat je onzin uitkraamt.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je had het over dat ik onzin uitkraamde...
Ik denk ik geef even een voorbeeldje van het eerste bericht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |