abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:14 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142515496
quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Snowballed het volgende:
Hoe lekker ben je dan?

Wie heeft voor mij wat e-mailadressen van Cameron van GB , Barack Obama USA , Angela Merkel GR vraag ik het ze zelf wel , VIEZE SMERIGE KUT VVD-ER voor de camara zeggen dat je ontzet ben maar durven in te grijpen vanaf dat moment hoo maar ... RUSLAND & DE REBELLEN HEBBEN SCHIJT AAN JOU EN ONZE BEVOLKING , NOU RUTTE JIJ SPREEKT NIET NAMENS MIJ , IK WIL GEEN WOORDEN MAAR DADEN EN GERECHTIGHEID !!!!

Etc etc |:(
niet, duidelijk overstuur
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:58 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142515531
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef maickeltje het volgende:
219 lichamen geborgeb
Nog een stuk of 80 niet gedentificeerd dus. En een deel onherkenbaar verbrand, dus pas later.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 20 juli 2014 @ 16:03:07 #203
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142515540
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

US heeft er net zoveel baat bij anti-Russische berichten te verspreiden. Waarmee ik weer niet de Russen verdedig (alsjeblieft niet zeg..)
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde alleen dat het niet van Oekrane kwam. Ik het irriteert me mateloos dat de VS niet gewoon satellietbeeld vrijgeeft of iets in die trant. Ben je meteen van alle discussie af.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142515552
De informatie van de Amerikanen:

http://ukraine.usembassy.gov/statements/asmt-07192014.html
quote:
United States Assessment of the Downing of Flight MH17 and its Aftermath

We assess that Flight MH17 was likely downed by a SA-11 surface-to-air missile from separatist-controlled territory in eastern Ukraine. We base this judgment on several factors.

Over the past month, we have detected an increasing amount of heavy weaponry to separatist fighters crossing the border from Russia into Ukraine. Last weekend, Russia sent a convoy of military equipment with up to 150 vehicles including tanks, armored personnel carriers, artillery, and multiple rocket launchers to the separatist. We also have information indicating that Russia is providing training to separatist fighters at a facility in southwest Russia, and this effort included training on air defense systems.

Pro-Russian separatist fighters have demonstrated proficiency with surface-to-air missile systems and have downed more than a dozen aircraft over the past few months, including two large transport aircraft.

At the time that flight MH17 dropped out of contact, we detected a surface-to-air missile (SAM) launch from a separatist-controlled area in southeastern Ukraine. We believe this missile was an SA-11.

Intercepts of separatist communications posted on YouTube by the Ukrainian government indicate the separatists were in possession of a SA-11 system as early as Monday July 14th. In the intercepts, the separatists made repeated references to having and repositioning Buk (SA-11) systems.

Social media postings on Thursday show an SA-11 system traveling through the separatist-controlled towns of Torez and Snizhne, near the crash site and assessed location of the SAM launch. From this location, the SA-11 has the range and altitude capability to have shot down flight MH17.

Ukraine also operates SA-11 systems, but we are confident no Ukrainian air defense systems were within range of the crash. Ukrainian forces have also not fired a single surface-to-air missile during the conflict, despite often complaining about violations of their airspace by Russian military aircraft.

Shortly after the crash, separatists – including the self-proclaimed “Defense Minister” of the Donetsk People’s Republic Igor Strelkov – claimed responsibility for shooting down a military transport plane on social media.

In an intercepted conversation that has been widely posted on the internet, a known-separatist leader tells another person that a separatist faction downed the aircraft. After it became evident that the plane was a civilian airliner, separatists deleted social media posts boasting about shooting down a plane and possessing a Buk (SA-11) SAM system.

Audio data provided to the press by the Ukrainian security service was evaluated by Intelligence Community analysts who confirmed these were authentic conversations between known separatist leaders, based on comparing the Ukraine-released internet audio to recordings of known separatists.

Video posted on social media yesterday show an SA-11 on a transporter traveling through the Krasnodon are back to Russia. The video indicated the system was missing at least one missile, suggesting it had conducted a launch.

Events on the ground at the crash site clearly demonstrate that separatists are in full control of the area.
Er is blijkbaar een stem-analyse gedaan die de echtheid bevestigt van de conversaties in de youtube-filmpjes van separatistenleiders.
pi_142515564
quote:
Hoe lekker ben je dan?

Wie heeft voor mij wat e-mailadressen van Cameron van GB , Barack Obama USA , Angela Merkel GR vraag ik het ze zelf wel , VIEZE SMERIGE KUT VVD-ER voor de camara zeggen dat je ontzet ben maar durven in te grijpen vanaf dat moment hoo maar ... RUSLAND & DE REBELLEN HEBBEN SCHIJT AAN JOU EN ONZE BEVOLKING , NOU RUTTE JIJ SPREEKT NIET NAMENS MIJ , IK WIL GEEN WOORDEN MAAR DADEN EN GERECHTIGHEID !!!!

nou ja zeg :')
pi_142515581
quote:
Hoe lekker ben je dan?

die heeft last van de hitte
Denk ik
pi_142515608
beeld van dat ze de zwarte dozen vinden(misschien al gepost?)

http://www.nbcnews.com/st(...)-crash-scene-n160491
pi_142515613
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef FANN het volgende:

[..]

nou ja zeg :')
Hebben ze al extra beveiliging? :')
pi_142515632
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef Parzival het volgende:
die foto van het plafond geeft trouwens wel nuttige info.. de zuurstofmasters zijn niet gedeployed.. wat inhoud dat het dus zo snel ging dat zelfs dat beveiligingssysteem niet meer de tijd gehad heeft om in actie te komen.. as said.. totale destructie op grote hoogte en heel snel
Scherp.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142515634
quote:
5s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hebben ze al extra beveiliging? :')
NOu :D
pi_142515636
quote:
Hoe lekker ben je dan?

Zozo, een Schultenbrau-fan over de zeik op Facebook.
Schokkend.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 16:05:15 #212
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142515644
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef maickeltje het volgende:
219 lichamen geborgeb
is jouw UI iemand van K3? :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 16:05:31 #213
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142515659
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nog een stuk of 80 niet gedentificeerd dus. En een deel onherkenbaar verbrand, dus pas later.
Het duurt lang maar we zit een stijgende lijn in
pi_142515660
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Maar wel precies de reden waarom ik nooit FB gehad heb... ;)
Kunnen we het daar over eens zijn :D.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:05:50 #215
361691 DeJori
pi_142515676
GEEN WOORDEN MAAR DADEN :')
Feyenoorders :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 20 juli 2014 @ 16:06:04 #216
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_142515691
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

is jouw UI iemand van K3? :D
Neeee
  zondag 20 juli 2014 @ 16:06:05 #217
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142515692
quote:
Hoe lekker ben je dan?

:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142515707
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Scherp.
Het regende lijken, dat kan maar op 1 manier.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:06:42 #219
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515725
Nog steeds lichamen langs weg
Toegevoegd: zondag 20 jul 2014, 15:59

NOS-verslaggever David-Jan Godfroid meldt dat er nog steeds lichamen liggen langs de kant van de weg in het rampgebied. "Dat alle lichamen zijn overgebracht naar mortuaria, klopt niet. Ik heb er zojuist nog acht of negen gezien in zwarte plastic zakken."

Volgens Godfroid worden er nog steeds nieuwe lichamen gevonden. "Het is niet echt een rampplek, maar een rampgebied waar van alles en nog wat ligt. Grote stukken vliegtuig, kleine stukjes vliegtuig, koffers, boeken, jasjes, schoenen, maar dus ook nog steeds lichamen."

Het is volgens hem niet duidelijk wat er met de stoffelijke overschotten in de trein gebeurt. "Een aantal lichamen is al eerder overgebracht naar mortuaria in Donetsk, Charkov en Marioepol en wellicht dat deze trein ook naar een van deze drie plaatsen gaat."
Checkpoints

Hij heeft in het gebied nog geen enkele onderzoeker gezien. Wel lopen er veel dorpelingen die spullen op hun erf of hun land hebben liggen. "Verder zijn er behoorlijk wat journalisten en mensen van het Oekraense ministerie voor noodsituaties. Het is onduidelijk wat die nou precies aan het doen zijn."

Gisteren liepen er volgens de berichten nog veel gewapende separatisten rond in het gebied. "Daar is nu geen sprake meer van", zegt Godfroid. "Ik heb kunnen gaan en staan waar ik wilde en ook met iedereen mogen praten. Aan de randen van het gebied zijn checkpoints. Daar word je gecontroleerd door de separatisten. Daarna kun je er vrij rondlopen."

http://nos.nl/artikel/677209-nog-steeds-lichamen-langs-weg.html

Lijkt me ook vrij logisch dat er nog mensen gevonden worden...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142515739
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

US heeft er net zoveel baat bij anti-Russische berichten te verspreiden. Waarmee ik weer niet de Russen verdedig (alsjeblieft niet zeg..)
Maar die baseren hun conclusies dus deels op dubieuze bronnen. Grote kans dat de pr-Russische separatisten inderdaad de daders zijn, maar hopelijk heeft men ondertussen wat overtuigender bewijs verzameld of kunnen ze daar ter plekke nog wat vinden.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 16:07:30 #221
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142515759
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Neeee
wie wel dan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 16:08:27 #222
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515805
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zozo, een Schultenbrau-fan over de zeik op Facebook.
Schokkend.
Je had het over dat ik onzin uitkraamde...
Ik denk ik geef even een voorbeeldje van het eerste bericht...
  zondag 20 juli 2014 @ 16:08:31 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142515807
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef superniger het volgende:

[..]

Feyenoorders kunnen 1 minuut stil zijn? :o :o :o
Wel vaker hoor. Meestal als Ajax langskwam en het 'legioen' stil kreeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142515811
quote:
3s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Snowballed het volgende:
Nog steeds lichamen langs weg
Toegevoegd: zondag 20 jul 2014, 15:59

NOS-verslaggever David-Jan Godfroid meldt dat er nog steeds lichamen liggen langs de kant van de weg in het rampgebied. "Dat alle lichamen zijn overgebracht naar mortuaria, klopt niet. Ik heb er zojuist nog acht of negen gezien in zwarte plastic zakken."

Volgens Godfroid worden er nog steeds nieuwe lichamen gevonden. "Het is niet echt een rampplek, maar een rampgebied waar van alles en nog wat ligt. Grote stukken vliegtuig, kleine stukjes vliegtuig, koffers, boeken, jasjes, schoenen, maar dus ook nog steeds lichamen."

Het is volgens hem niet duidelijk wat er met de stoffelijke overschotten in de trein gebeurt. "Een aantal lichamen is al eerder overgebracht naar mortuaria in Donetsk, Charkov en Marioepol en wellicht dat deze trein ook naar een van deze drie plaatsen gaat."
Checkpoints

Hij heeft in het gebied nog geen enkele onderzoeker gezien. Wel lopen er veel dorpelingen die spullen op hun erf of hun land hebben liggen. "Verder zijn er behoorlijk wat journalisten en mensen van het Oekraense ministerie voor noodsituaties. Het is onduidelijk wat die nou precies aan het doen zijn."

Gisteren liepen er volgens de berichten nog veel gewapende separatisten rond in het gebied. "Daar is nu geen sprake meer van", zegt Godfroid. "Ik heb kunnen gaan en staan waar ik wilde en ook met iedereen mogen praten. Aan de randen van het gebied zijn checkpoints. Daar word je gecontroleerd door de separatisten. Daarna kun je er vrij rondlopen."

http://nos.nl/artikel/677209-nog-steeds-lichamen-langs-weg.html

Lijkt me ook vrij logisch dat er nog mensen gevonden worden...
Lijkt er dus op dat Rusland de separatisten heeft terug laten trekken. Diplomatie werkt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  zondag 20 juli 2014 @ 16:09:32 #225
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515852
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Lijkt er dus op dat Rusland de separatisten heeft terug laten trekken. Diplomatie werkt?
Jep.. dat was de hele dag al... :Y
pi_142515868
quote:

[..]

Nee, natuurlijk werkt diplomatie niet. Dat zou wel erg naief zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 juli 2014 @ 16:10:23 #227
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142515885
16:00 uur
Stille tocht in Rotterdam

Vrienden en familie van de eigenaren van het Rotterdamse restaurant Asian Glories houden morgenavond een stille tocht. Het echtpaar Jenny Loh en Popo Fan Jenny kwam om bij de vliegramp in Oekrane.
15:45 uur
Mis Volendam voor verongelukte plaatsgenoten

In Volendam heeft de pastoor bij de zondagse mis stil gestaan bij de ramp. Onder de slachtoffers zijn twee plaatsgenoten.

http://nos.nl/liveblog/677055-.html
pi_142515902
quote:

[..]

Angela heeft een indringend telefoongesprek met Vladimir gevoerd.
pi_142515919
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Er is blijkbaar een stem-analyse gedaan die de echtheid bevestigt van de conversaties in de youtube-filmpjes van separatistenleiders.
Volgens dit filmpje klopt er allemaal niks van, wel ff de vertaling aanzetten
  zondag 20 juli 2014 @ 16:11:15 #230
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_142515921
http://www.telegraaf.nl/d(...)_beinvloeden___.html

quote:
zo 20 jul 2014, 10:30
Vooruitblik beurs
'Aanslag gaat beurzen meer benvloeden'
door Theo Besteman
AMSTERDAM - Mogelijke sancties na de doden bij de aanval op het passagiersvliegtuig in Oekrane zullen komende week meer gewicht krijgen dan in de relatief rustige vorige beursweek. ,,
Dit geweld kan niet zonder gevolgen blijven'', zegt Stan Westerterp van vermogensbeheerderJNVB.
Beleggingen in Rusland, olie met aardgas en transport zijn als eerste kwetsbaar. ,,

Gerapporteerde kwartaalcijfers van bedrijven zullen deze week dat sentiment niet makkelijk keren'', aldus Westerterp.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 20 juli 2014 @ 16:11:48 #231
323876 michaelmoore
pi_142515953
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

quote:

[..]

Het is dat, of Oekraine in de NAVO
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_142515991
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

Mark mocht daarna ook nog even.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:13:14 #233
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516007
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En ook direct na dat belletje was het klaar he...?
Merkel kan dat als geen ander... _O_

(alleen word het niet zo naar buiten gebracht.. zal ook wel part of the act zijn)
  zondag 20 juli 2014 @ 16:13:19 #234
361691 DeJori
pi_142516011
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

Alsof wij zitten te wachten op een artikel 5 verbinding met Oekrane
pi_142516018
Zou het ook kunnen dat die knakkers het vliegtuig expres uit de lucht hebben geschoten? Maw, ze wisten dat het om een vlucht uit Nederland kwam?

Als ik op mijn mobiel uit kan vogelen welke vluchten er op dit moment boven m'n huis vliegen, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:18 #236
323876 michaelmoore
pi_142516044
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef DeJori het volgende:

[..]

Alsof wij zitten te wachten op een artikel 5 verbinding met Oekrane
Dit gaat grotere gevolgen hebben dan 9/11
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:14:25 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_142516051
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En ook direct na dat belletje was het klaar he...?
Merkel kan dat als geen ander... _O_

(alleen word het niet zo naar buiten gebracht.. zal ook wel part of the act zijn)
Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Putin Duits? :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_142516066
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het ook kunnen dat die knakkers het vliegtuig expres uit de lucht hebben geschoten? Maw, ze wisten dat het om een vlucht uit Nederland kwam?

Als ik op mijn mobiel uit kan vogelen welke vluchten er op dit moment boven m'n huis vliegen, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Nee.. dit soort domme posts zijn al te vaak voorbij gekomen hier
pi_142516072
quote:

Kun je dat dan?
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:51 #241
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142516079
quote:

Ik zou de intelligentie van die Oekrainse rebellen niet overschatten :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:54 #242
323876 michaelmoore
pi_142516082
quote:

zaaak van de transponder code inlezen , maar dat konden ze niet de domme hufters
pi_142516086
Wat een enge man op cnn nu :{
  zondag 20 juli 2014 @ 16:15:26 #244
323876 michaelmoore
pi_142516099
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

ik spreek frans, Spaans,. duits en engels , ja en dan ??
pi_142516104
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Logician2.0 het volgende:
Reptillian.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:16:23 #246
361691 DeJori
pi_142516139
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Logician2.0 het volgende:
Emperor palpatine
pi_142516141
Diplomatie werkt totaal niet. Het is te laat.

Nederland staat alleen. De rampplek is leeggeroofd en men gaat niet respectvol genoeg om met de lichamen. Lichamen 3 dagen lang laten rotten in een weiland zonder onafhankelijke onderzoekers is ronduit schandalig.

Waar is de EU? Waar is de NAVO? Waar is de VN? Kan de buitenwereld niets forceren tegen dronken separatisten met een geweer en een peuk in hun bek? Serieus? Bang voor Rusland? Waarom bang voor Rusland? Zij zeggen nu toch dat ze hier niks mee te maken hebben? Waarom dan angst voor de Russen?

Duidelijk is nu wel dat we sowieso niets hebben aan de EU als het nodig is. Zij hebben nog niets laten weten. Het is tijd dat we de EU vlag gaan verbranden. Wat een zwakkelingen zijn we toch eigenlijk dat we ons zo laten sollen en ''onze'' zogenaamde EU ons in de kou laat staan.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:16:52 #248
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_142516156
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:

[..]

En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.

Waarschijnlijk satellieten inderdaad.

http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/

[ afbeelding ]

Stuff of nightmares
Die amerikanen weten wel altijd goede logo's en slogans te verzinnen.

Overigens bezit elke gps satelliet ook een module om lanceringen te detecteren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 20 juli 2014 @ 16:17:05 #249
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516166
quote:

[..]

Ze komt dan ook aus die Uckermark he..? :Y
pi_142516175
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je had het over dat ik onzin uitkraamde...
Ik denk ik geef even een voorbeeldje van het eerste bericht...
Na dat bericht gelezen te hebben kan ik nog steeds concluderen dat je onzin uitkraamt.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 16:17:56 #251
145738 superworm
is erbij
pi_142516198
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:16 schreef maaria1990 het volgende:

Nederland staat alleen. De rampplek voor leeggeroofd en men gaat niet respectvol genoeg om met de lichamen. Lichamen 3 dagen lang laten rotten in een weiland zonder onafhankelijke onderzoekers is ronduit schandalig.

Waar is de EU? Waar is de NAVO? Waar is de VN? Kan de buitenwereld niets forceren tegen dronken separatisten met een geweer en een peuk in hun bek? Serieus? Bang voor Rusland? Waarom bang voor Rusland? Zij zeggen nu toch dat ze hier niks mee te maken hebben? Waarom dan angst voor de Russen?

Duidelijk is nu wel dat we sowieso niets hebben aan de EU als het nodig is. Zij hebben nog niets laten weten. Het is tijd dat we de EU vlag gaan verbranden. Wat een zwakkelingen zijn we toch eigenlijk dat we ons zo laten sollen en ''onze'' zogenaamde EU ons in de kou laat staan.
Je hebt je Telegraafknopje ingedrukt geloof ik.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142516205
quote:
Wat een zwakkelingen zijn we toch eigenlijk dat we ons zo laten sollen en ''onze''
We zullen inderdaad veel sterker staan zonder de EU.... 8)7
pi_142516212
Wel veel spierballentaal op CNN zeg. VS is Poetin zat, volgens mij.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:18:21 #254
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142516219
quote:

Nederland staat alleen. De rampplek voor leeggeroofd en men gaat niet respectvol genoeg om met de lichamen. Lichamen 3 dagen lang laten rotten in een weiland zonder onafhankelijke onderzoekers is ronduit schandalig.

Wat de rest doet weet ik niet maar de VN heeft het iig te druk met zwarte piet.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:18:43 #255
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516228
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Na dat bericht gelezen te hebben kan ik nog steeds concluderen dat je onzin uitkraamt.
Goedzo jochie... Nu weer ontopic..?
  zondag 20 juli 2014 @ 16:19:03 #256
323876 michaelmoore
pi_142516236
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
men zegt dat rusland een satellietstaat van China aan het worden is
pi_142516240
quote:
Zoals wat?
pi_142516243
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef superworm het volgende:

[..]

Je hebt je Telegraafknopje ingedrukt geloof ik.
Ja blijf maar geloven in alle bondgenoten. Blijf maar lekker naef.
pi_142516255
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Idanue het volgende:

[..]

Wat de rest doet weet ik niet maar de VN heeft het iig te druk met zwarte piet.
:')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:19:28 #260
361691 DeJori
pi_142516257
quote:
CNN is een rampenzender. Dat is goed voor de kijkcijfers
pi_142516272
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Goedzo jochie... Nu weer ontopic..?
Prima, maar je volgende opmerkingen over mensen afvoeren worden verwijderd.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:00 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_142516274
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Zie ook mijn eerdere post. Iedereen negeert schijnbaar mijn nieuwsberichtposts. Die stem-analyse was niet eens nodig, want al bevestigd als authentiek door de betreffende personen.

quote:
Igor Bezler, the GRU officer and commander of the separatists in Gorlovka, known as Bes or "Demon," has admitted that the audio tape published by the Ukrainian Security Service (SBU) is from a conversation that did take place, but he says that the discussion was not about the Malaysian airliner shot down July 17, Lenta.ru reported 18 July.

The Interpreter has translated an excerpt:

"We really did discuss over the telephone the searches for a plane, but those who think that we shot it down, have to pour the kefir out of their brains.

On the tape, it is clearly audible that the talk was about a plane in Enakievo. The Boeing fell in the area of Snezhnyoe. There are 100 kilometers between them, I don't have weapons capable of downing planes at such a distance."

The flight path of the Malaysian plane was over Enakievo and it crashed in Grabovo, which is roughly equidistant from either Torez or Snezhnoye, both towns controlled by separatists where the BUK anti-aircraft system has been spotted.

Another person who doubts the authenticity of the tape is Aleksandr Kofman, vice speaker of the parliament of the Union of People's Republics, the joint body of "Novorossiya," the putative nation created by the separatists. He says the tape is a montage of several conversations:

"The first conversation likely [was taped when] at the Chernukhino road block there was an SU shot down, they have already shot down a fair number. The second piece are when people saw the falling airplane and hurried to the site of the crash and found the '200s' [dead bodies]. But the second part of the conversation has no relationship to the first. This is visible to the naked eye. That is, it is an entirely clumsy collage, Kofman told Rossiya 24.

Rossiya 24 also produced an audio expert who pronounced the tape was made up of snippets of conversations -- something that was in fact already clear as the SBU presented the material as three distinct conversations in a YouTube video.

Bezler -- and Lenta.ru -- don't seem to realize that by authenticating this conversation, they've also exposed how the separatist leadership reports to the Russian GRU -- Geranin is described as a colonel in Russia’s Main Intelligence Directorate of the General Staff, known commonly by its Russian initials "GRU".

Lenta.ru is a formerly independent news site whose editor-in-chief was recently fired and replaced by a pro-Kremlin manager, causing many of the journalists to resign.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_142516275
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef michaelmoore het volgende:
men zegt dat rusland een satellietstaat van China aan het worden is
Uitleg s.v.p.
pi_142516280
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:46 schreef superworm het volgende:

[..]

Wellicht dat dit in die richting wijst?

Mr Hammond acknowledged London could be affected by any restrictions on the flow of Russian money, and insisted other European countries would also have to take some of the pain of a more punitive sanctions regime.

We have tools in our toolbox, we have levers which we can apply to Russia. We can inflict damage on the Russian economy.
Dat zal eerder andersom zijn
quote:
As Putin explains, this is part of "a system of measures that would help prevent the harassment of countries that do not agree with some foreign policy decisions made by the United States and their allies." Initial capital for the BRICS Bank will be $50 Billion - paid in equal share among the 5 members (with a contingent reserve up to $100 Billion) and will see India as the first President. The BRICS Bank will be based in Shanghai and chaired by Russia. Simply put, as Sovereign Man's Simon Black warns, "when you see this happen, you’ll know it’s game over for the dollar.... I give it 2-3 years."
http://www.zerohedge.com/(...)-world-central-banks
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:15 #265
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516286
16:15 uur
Aidsconferentie begint met stilte

De internationale Aidsconferentie in Australi is geopend met een moment stilte in verband met de vliegramp. Een van de slachtoffers is de Nederlandse onderzoeker Joep Lange. Hij was onderweg naar de bijeenkomst in Melbourne.

AP twitterde op zondag 20-07-2014 om 16:01:09 AIDS conference opens in Australia with tribute to researchers killed in Malaysian jet crash: http://t.co/irHuyPiJiU reageer retweet
http://nos.nl/liveblog/677055-.html
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:46 #266
323876 michaelmoore
pi_142516306
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uitleg s.v.p.
Rusland is aan het degeneren en gaat economisch achteruit en eenzijdig afhankelijk van aardolie
pi_142516311
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We zullen inderdaad veel sterker staan zonder de EU.... 8)7
Doordat de EU de kant van Oekraine heeft gekozen, heeft NL juist haar neutraliteit in het conflict Oekraine-rebellen verloren. Waarom zouden de rebellen heel meehelpend tegenover NL staan als NL de kant van Oekraine, de vijand de rebellen dus, kiest?
pi_142516313
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zoals wat?
Poetin dit, Poetin dat, hij moet nu zus, hij moet nu zo... blablabla
pi_142516315
quote:
Nee, natuurlijk zijn ze hem niet zat. Dit is allemaal voor de show.

"This is my last election... after this election I have more flexibility" Obama to Medvedev.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:21:34 #270
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516331
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Prima, maar je volgende opmerkingen over mensen afvoeren worden verwijderd.
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar Geen foto's van lijken Commentaar in feedback.

Sleep me daar maar heen...

Kun je mij ook... juist ja...
:*
pi_142516340
quote:
Die gaat alleen niet vanzelf weg.
pi_142516355
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef maaria1990 het volgende:

[..]

Ja blijf maar geloven in alle bondgenoten. Blijf maar lekker naef.
Er liggen daar niet alleen Nederlanders h, maar ook meer dan 100 mensen met andere nationaliteiten. Burgers zullen in die landen ook eisen dat de lichamen spoedig terug komen.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:22:33 #273
323876 michaelmoore
pi_142516364
quote:

[..]

Poetin was hoofd KGB in Oost Duitsland

ze woonden allebei in Berlijn de een in Oost en de ander in West
pi_142516385
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

CNN is een rampenpropagandazender.
Fixed
  zondag 20 juli 2014 @ 16:23:05 #275
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_142516386
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Er liggen daar niet alleen Nederlanders h, maar ook meer dan 100 mensen met andere nationaliteiten. Burgers zullen in die landen ook eisen dat de lichamen spoedig terug komen.
Het is wel meer dan de helft Nederlanders ofzo.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:23:09 #276
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_142516390
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:
Zie deze net voorbijkomen op facebook:

https://www.facebook.com/Actienu

:{
Stevige taal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 20 juli 2014 @ 16:23:20 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142516397
Waarom lees ik telkens uitspraken dat 'we' te maken hebben met wodka drinkende en dronken seperatisten. Wat een dom geblaat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 20 juli 2014 @ 16:24:11 #278
323876 michaelmoore
pi_142516429
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Waarom lees ik telkens uitspraken dat 'we' te maken hebben met wodka drinkende en dronken seperatisten. Wat een dom geblaat.
staat in de krant dat ze permanent dronken zijn
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 16:24:37 #279
145738 superworm
is erbij
pi_142516446
quote:
wellicht omdat de separatisten duidelijk beschonken waren.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:24:37 #280
pi_142516447
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ze komt dan ook aus die Uckermark he..? :Y
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder geval :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:10 #281
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_142516468
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

staat in de krant dat ze permanent dronken zijn
Dat is de zwakken comeback van de Nederlanders tot nu toe, stereotypes :')
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:24 #282
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516472
quote:
Dat is vaak de interpretatie van een macho Rus in onze wereld..
pi_142516480
quote:
Omdat het zo is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  zondag 20 juli 2014 @ 16:25:36 #284
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142516482
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder geval :P
dat doet hij overigens wel.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142516489
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef RVer het volgende:

[..]

Volgens dit filmpje klopt er allemaal niks van, wel ff de vertaling aanzetten
Moet ik nou een amateurvertaling van de Russische staatstelevisie gaan geloven? :D
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Zie ook mijn eerdere post. Iedereen negeert schijnbaar mijn nieuwsberichtposts. Die stem-analyse was niet eens nodig, want al bevestigd als authentiek door de betreffende personen.

[..]

Het topic gaat zo snel. En ik wilde even naar de officile informatie van de Amerikaanse ambassade linken.
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:26:22 #286
pi_142516518
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

dat doet hij overigens wel.
Meen je niet :D!

Zwaar offtopic dit, maar enfin. Ik kan me voorstellen dat het steenkolenduits is. Alhoewel niemand zo erg een buitenlandse taal wist te vernaggelen als Wimmetje Kok.
pi_142516550
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zwaar offtopic dit, maar enfin. Ik kan me voorstellen dat het steenkolenduits is. Alhoewel niemand zo erg een buitenlandse taal wist te vernaggelen als Wimmetje Kok.
Gelukkig maakte hij dat goed met zijn charisma ;)
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 16:27:22 #288
145738 superworm
is erbij
pi_142516552
quote:

[..]

Je vergeet Roemer.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 20 juli 2014 @ 16:27:33 #289
211040 Uccie
pi_142516555
quote:

[..]

Nee is nog best aan te horen, al was het Duits van Balkenende een stuk beter schijnt.
Maar ik heb het van een ambtenaar van Algemene Zaken, heb het niet zelf gehoord.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:27:55 #290
93664 waht
Mushir
pi_142516568
quote:
Vrij normaal in dat deel van Europa. Als je niet zuipt ben je een wijf.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:28:00 #291
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142516572
quote:

[..]

[..]

Nee maar Merkel weet Putin veel beter te raken dan een vaag VVDertje
Dat is net ff een ander niveau wat er dan gehanteerd word..
pi_142516574
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Wie dan in West? Ik bedoel, Merkel is Oost-Duitse he.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:28:41 #293
361691 DeJori
pi_142516594
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee maar Merkel weet Putin veel beter te raken dan een vaag VVDertje
Dat is net ff een ander niveau wat er dan gehanteerd word..
Alsof dat iets met zijn politieke partij te maken heeft :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:28:49 #294
211040 Uccie
pi_142516599
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Officieel was er geen KGB in West-Duitsland.
pi_142516600
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Ja wie zegt dat dan? Ik vind het verschrikkelijk voor alle 298 onschuldigen. Ik vind het vreselijk voor alle nabestaanden. Maar feit is toch dat er 192 of 192 Nederlanders liggen? Dan is het toch logisch dat Nederland hier extra mee bezig is? Maar het lukt blijkbaar niet. Dan is de vraag: waar is de EU om nu in geval van nood te helpen? Ze zijn er dus niet. Je staat alleen. Maar blijf vooral lekker naef.
pi_142516613
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Officieel was er geen KGB in West-Duitsland.
Ah. :D
  zondag 20 juli 2014 @ 16:31:32 #297
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_142516688
Slotje fwa
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  zondag 20 juli 2014 @ 16:31:33 #298
323876 michaelmoore
pi_142516689
quote:

[..]

[..]

hij zal het best kunnen en frans ook
pi_142516690
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Stevige taal.
Dat soort Facebook pagina's :')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:32:04 #300
323876 michaelmoore
pi_142516707
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Igen het volgende:

[..]

klopt, maar daana in West
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')