Stevige taal.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:
Zie deze net voorbijkomen op facebook:
https://www.facebook.com/Actienu
staat in de krant dat ze permanent dronken zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Waarom lees ik telkens uitspraken dat 'we' te maken hebben met wodka drinkende en dronken seperatisten. Wat een dom geblaat.
wellicht omdat de separatisten duidelijk beschonken waren.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Waarom lees ik telkens uitspraken dat 'we' te maken hebben met wodka drinkende en dronken seperatisten. Wat een dom geblaat.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze komt dan ook aus die Uckermark he..?
Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder gevalquote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin was hoofd KGB in Oost Duitsland
ze woonden allebei in Berlijn de een in Oost en de ander in West
Dat is de zwakken comeback van de Nederlanders tot nu toe, stereotypesquote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
staat in de krant dat ze permanent dronken zijn
Dat is vaak de interpretatie van een macho Rus in onze wereld..quote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Omdat het zo is.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
dat doet hij overigens wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder geval
Moet ik nou een amateurvertaling van de Russische staatstelevisie gaan geloven?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef RVer het volgende:
[..]
Volgens dit filmpje klopt er allemaal niks van, wel ff de vertaling aanzetten
Het topic gaat zo snel. En ik wilde even naar de officiële informatie van de Amerikaanse ambassade linken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Zie ook mijn eerdere post. Iedereen negeert schijnbaar mijn nieuwsberichtposts. Die stem-analyse was niet eens nodig, want al bevestigd als authentiek door de betreffende personen.
[..]
Meen je nietquote:
Gelukkig maakte hij dat goed met zijn charismaquote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meen je niet!
Zwaar offtopic dit, maar enfin. Ik kan me voorstellen dat het steenkolenduits is. Alhoewel niemand zo erg een buitenlandse taal wist te vernaggelen als Wimmetje Kok.
Je vergeet Roemer.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meen je niet!
Zwaar offtopic dit, maar enfin. Ik kan me voorstellen dat het steenkolenduits is. Alhoewel niemand zo erg een buitenlandse taal wist te vernaggelen als Wimmetje Kok.
Nee is nog best aan te horen, al was het Duits van Balkenende een stuk beter schijnt.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meen je niet!
Vrij normaal in dat deel van Europa. Als je niet zuipt ben je een wijf.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Nee maar Merkel weet Putin veel beter te raken dan een vaag VVDertjequote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Als je er over nadenkt, of even onderzoek doet, is het inderdaad logisch, maar het blijft natuurlijk wel bijzonder. Ik zie Rutte geen Duits spreken in ieder geval
Wie dan in West? Ik bedoel, Merkel is Oost-Duitse he.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin was hoofd KGB in Oost Duitsland
ze woonden allebei in Berlijn de een in Oost en de ander in West
Alsof dat iets met zijn politieke partij te maken heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee maar Merkel weet Putin veel beter te raken dan een vaag VVDertje
Dat is net ff een ander niveau wat er dan gehanteerd word..
Officieel was er geen KGB in West-Duitsland.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie dan in West? Ik bedoel, Merkel is Oost-Duitse he.
Ja wie zegt dat dan? Ik vind het verschrikkelijk voor alle 298 onschuldigen. Ik vind het vreselijk voor alle nabestaanden. Maar feit is toch dat er 192 of 192 Nederlanders liggen? Dan is het toch logisch dat Nederland hier extra mee bezig is? Maar het lukt blijkbaar niet. Dan is de vraag: waar is de EU om nu in geval van nood te helpen? Ze zijn er dus niet. Je staat alleen. Maar blijf vooral lekker naïef.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Er liggen daar niet alleen Nederlanders hé, maar ook meer dan 100 mensen met andere nationaliteiten. Burgers zullen in die landen ook eisen dat de lichamen spoedig terug komen.
Ah.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Officieel was er geen KGB in West-Duitsland.
hij zal het best kunnen en frans ookquote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar daana in Westquote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie dan in West? Ik bedoel, Merkel is Oost-Duitse he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |