Dat klopt als een bus. De Tweede Koude Oorlog is dan ook pas vanaf 2014 bezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef LelijKnap het volgende:
Obama's geweldige inzicht in de geopolitiek is hier trouwens te zien:
''The 1980's calling and asking for their foreign power back, the Cold War has been over for 20 years...''
quote:for the total brainwash system installed by your jews.
Sssst, je mag in Nederland geen kritiek hebben op Obama, want dan ben je een Republikein in die zijn allemaal gek.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef LelijKnap het volgende:
Obama's geweldige inzicht in de geopolitiek is hier trouwens te zien:
''The 1980's calling and asking for their foreign power back, the Cold War has been over for 20 years...''
Ik denk niet dat een ondernemer zo gek is om een dergelijke creditcard te accepteren, je krijgt vast geen geld van die creditcard maatschappij.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
als bank zou ik even iets proactiever dan normaal te werk gaan, een gok doen op naam en woonplaats en direct al het betaalverkeer buiten het woonland blokkeren. de passagierslijst is al even online
Dat bewijs moet je niet zomaar aannemen in elk geval.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:25 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dan is het toch jammer dat de VS aardig wat van hun geloofwaardigheid hebben weggegooid de laatste paar jaren.
Het gaat om het gebrek aan inzicht. Wat er nu gaande is begon niet ''opeens'' in 2014.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef superworm het volgende:
Dat klopt als een bus. De Tweede Koude Oorlog is dan ook pas vanaf 2014 bezig.
Wel als je aan alle voorwaarden hebt voldaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een ondernemer zo gek is om een dergelijke creditcard te accepteren, je krijgt vast geen geld van die creditcard maatschappij.
Je vergeet ook een beetje dat toen een koude oorlog heerste hé... Alles werd aangegrepen pm de commies af te schilderen als beesten.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Reagan was helemaal (ook niet op dit moment) geniaal, maar een gek (net zo als jaren later GW Bush) die door de rechts havikken in de USA werd bestuurt. Diezelfde Reagan die ooit de USSR "evil empire"noemde en jaar of wat later op het rode Plein met een Russisch kind in de armen dit ontkrachte toen diezelfde vraag hem gesteld werd ( of Rusland nog steeds "evil empire"was)
Google even:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Voorlopig zie ik alleen een bron van de Oekraïne zelf en die zijn erbij gebaat om onrust te verspreiden, dus ik vind hem niet 100% betrouwbaar:
[..]
Volgens mij is het enige bewijs dat niet vrijgegeven is, hoe de VS weet dat de raket waarschijnlijk een SA-11 gevuurd uit rebellengebied is?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.twitter:ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
dan snap ik niet berichten over 'vergoeden' als je toch de boel al geblokkeerd hebt?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bericht kwam dan ook al direct de dag na de crash
over welke vliegtuig heb jij het?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Om vervolgens 5 jaar later zelf een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.............................
Er staat geen één tussenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Google even:
creditcards oekraine
Heb je een hele rij bronnen...
Omdat waarschijnlijk niet ala minute de kaarten geblokt kunnen worden (heel veel hebben ook een pincode btw)quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan snap ik niet berichten over 'vergoeden' als je toch de boel al geblokkeerd hebt?
Zie de rits tweets van de Amerikaanse ambassade die ik postte, dat is alles wat wordt vrijgegeven. Plus daarna nog wat tweets over dat ze weten dat de separatisten op facebook meldden dat ze hadden geschoten, plus die audio-opname tussen de separatisten en de Russen. Waar de rest van die info vandaan komt? Waarschijnlijk satellieten. Sluit bovendien niet uit dat ze mensen op de grond hebben daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige bewijs dat niet vrijgegeven is, hoe de VS weet dat de raket waarschijnlijk een SA-11 gevuurd uit rebellengebied is?
ah dank, dacht even dat het over een vliegtuig ging wat vijf jaar na zijn presidentschap was neergeschotenquote:
Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Google even:
creditcards oekraine
Heb je een hele rij bronnen...
Dan google je net even anders.. ik heb het 200 topics terug wel gepost met bron..quote:
Ja de hele dag al..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben de OVSE-waarnemers nu al vrije toegang tot het gebied?
Raegan was natuurlijk een echte politicus, en dus een huichelaar, maar dat communisten gewelddadige beesten zijn hoef je niet aan te dikken natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je vergeet ook een beetje dat toen een koude oorlog heerste hé... Alles werd aangegrepen pm de commies af te schilderen als beesten.
Kan nooit bij het toestel van de president, die heeft allemaal afleiders voor raketten erop zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef wise het volgende:
wel een scene uit een film.
Maar zoiets kan er gebeurd zijn met het vliegtuig¿
8seconden.
wen er maar alvast aan..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niet echt veel nieuwe ontwikkelingen vandaag.
Het NOS heeft het gemeld... ergens...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.
quote:Banken alert op gestolen bankpassen
De Nederlandse banken houden het betalingsverkeer in Oekraïne extra in de gaten, dat zegt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) in een verklaring.
Internationale media berichten dat er op de rampplek mogelijk bankpassen en creditcards zijn gestolen van slachtoffers. De NVB zegt preventieve maatregelen te nemen mocht dat nodig zijn.
http://nos.nl/liveblog/676759-.html
Die zijn er al als het goed is..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Fossieltje het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat de onderzoeksteams daar arriveren? Het is natuurlijk een groot land, maar ze waren gisteravond al vertrokken toch?
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zie de rits tweets van de Amerikaanse ambassade die ik postte, dat is alles wat wordt vrijgegeven. Plus daarna nog wat tweets over dat ze weten dat de separatisten op facebook meldden dat ze hadden geschoten, plus die audio-opname tussen de separatisten en de Russen. Waar de rest van die info vandaan komt? Waarschijnlijk satellieten. Sluit bovendien niet uit dat ze mensen op de grond hebben daar.
Ditquote:
Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.quote:
Dat logoquote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.
Waarschijnlijk satellieten inderdaad.
http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/
[ afbeelding ]
Stuff of nightmares
Net op CNN (korreltje zout dus) dat de Amerikanen een traject van de raket hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.
Waarschijnlijk satellieten inderdaad.
http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/
[ afbeelding ]
Stuff of nightmares
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.twitter:ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:36:36Goed. Situatie zoals we hem nu begrijpen: 192 lichamen in de trein. Nog 27 op een andere locatie. Die worden naar de trein gebracht. reageer retweet
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:37:29De trein staat klaar om te vertrekken, maar kan nog niet weg door seperatisten, zegt Oekraïense regering. Waar ie heen zou gaan is onbekend. reageer retweet
Is het nou zo moeilijk..?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.
Een collega van mij, werd ook geblokkeerd toen hij twee transacties in Polen en Kiev had gedaan, en hij was daar echt zelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef speknek het volgende:
Mijn CC werd al geblokkeerd toen ik wat bij de dixons wilde kopen. Iemand die een ticket naar Maleisie koopt en vervolgens in Oekraiene een bestelling plaatst wordt echt wel geblokkeerd.
de dixons zit ook al in oekraine?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef speknek het volgende:
Mijn CC werd al geblokkeerd toen ik wat bij de dixons wilde kopen. Iemand die een ticket naar Maleisie koopt en vervolgens in Oekraiene een bestelling plaatst wordt echt wel geblokkeerd.
Gezien het Kremlin meteen begon met een doorzichtige leugencampagne heb je ook niet meer nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagen
Ze had familie in het toestel?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.
Je kan maar weinigen vinden die de Amerikanen op hun blauwe ogen nog gelooft maar misschien zijn er zeer valide redenen waarom dat bewijs materiaal (nog) niet naar buiten is gebracht.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagen
Ze bedoelt berichten die aangeven dat er ook daadwerkelijk afschrijvingen plaatsvinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk..?![]()
http://www.nvb.nl/nieuws/(...)-v-de-vliegramp.html
Staat die trein niet gewoon te wachten op die 27quote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef DeJori het volgende:
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:36:36Goed. Situatie zoals we hem nu begrijpen: 192 lichamen in de trein. Nog 27 op een andere locatie. Die worden naar de trein gebracht. reageer retweet
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:37:29De trein staat klaar om te vertrekken, maar kan nog niet weg door seperatisten, zegt Oekraïense regering. Waar ie heen zou gaan is onbekend. reageer retweet
Daar lijkt het wel op, ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat die trein niet gewoon te wachten op die 27
Koen is een beetje warrig.quote:
Ah oke...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze bedoelt berichten die aangeven dat er ook daadwerkelijk afschrijvingen plaatsvinden.
Zo zitten er wel meer op twitter. Journalisten....quote:
Maar de trein was al versleuteld?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat die trein niet gewoon te wachten op die 27
verzegeld bedoel je ja. las ik ookquote:Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de trein was al versleuteld?
Ach er wordt zoveel beweert, waarschijnlijk heb je gelijk. Dat niemand dit weet zegt wel veel over de situatie daar
God, je kunt echt niet lezenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk..?![]()
http://www.nvb.nl/nieuws/(...)-v-de-vliegramp.html
quote:
JAAA HAAA schat...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
God, je kunt echt niet lezen. Jouw bron geef ik hierboven ook al aan en ken ik ook al aan. Wat mijn vriendin beweert is ook echt een opname. En die lijkt me niet te onderbouwen.
quote:2.34pm BST
Friends and allies of Vladimir Putin could be targeted in a fresh wave of sanctions against Russia following the MH17 tragedy.
Philip Hammond, the Foreign Secretary, said the "cronies" around the Russian president could be included in measures after European leaders including David Cameron agreed on the need for tougher measures.
Mr Hammond acknowledged London could be affected by any restrictions on the flow of Russian money, and insisted other European countries would also have to take some of the pain of a more punitive sanctions regime.
The Foreign Secretary and counterparts from across the European Union will meet on Tuesday to discuss the measures, which would build on existing sanctions imposed as a result of Russia's involvement in the crisis in Ukraine.
The Prime Minister reached agreement with German Chancellor Angela Merkel and French President Francois Hollande that the EU should be ready to impose more stringent penalties on Russia.
Mr Hammond told BBC Radio 4's The World This Weekend: "What we need to do now is use the sense of shock, the sense of outrage, to galvanise opinion behind a more robust stance. We have tools in our toolbox, we have levers which we can apply to Russia. We can inflict damage on the Russian economy.
He added: "If they continue to allow arms to pass across the border, if they continue to provide the kind of support they have been to the rebels ... there will be stiffer and longer lasting consequences for the Russian economy."
Ik denk dat die mensen ook niet alles aan journalisten vertellen, die zullen ze ook wel wantrouwen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de trein was al versleuteld?
Ach er wordt zoveel beweert, waarschijnlijk heb je gelijk. Dat niemand dit weet zegt wel veel over de situatie daar
lolwut?quote:Sommige bronnen zeggen dat het om tientallen gaat, andere melden dat alle 196 geborgen lichamen erin liggen. Volgens The Guardian willen rebellen op de rampplek niet zeggen hoeveel lichamen in de trein liggen en waar die naartoe gaan. Ook is niet duidelijk of de trein er nog staat, of dat hij al vertrokken is.
Die vriendin lult uit haar nek, wanneer het zo zou zijn dan wordt dat zorgvuldig onder de tafel gehouden.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
God, je kunt echt niet lezen. Jouw bron geef ik hierboven ook al aan en ken ik ook al aan. Wat mijn vriendin beweert is ook echt een opname. En die lijkt me niet te onderbouwen.
Ik denk vooral panieken en reageren op alles wat voorbij komt op internet. Menselijk, vind ik. We worden overspoeld met allerlei tegenstrijdige berichten en moet zelf uitfilteren wat waar is en wat niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vriendin lult uit haar nek, wanneer het zo zou zijn dan wordt dat zorgvuldig onder de tafel gehouden.
Feyenoorders kunnen 1 minuut stil zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef Snowballed het volgende:
15:20 uur
Druk grote EU-landen op Poetin
De leiders van Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië zetten de Russische president Poetin onder druk om vrije toegang te krijgen tot het gebied waar vlucht MH17 is neergestort. Pro-Russische rebellen hebben het gebied in handen.
15:32 uur
Minuut stilte op open dagen
[ afbeelding ]
Bij veel evenementen wordt met een moment van stilte stilgestaan bij de ramp met vlucht MH17. Dat gebeurde onder meer op de open dag van de voetbalclubs Feyenoord en FC Utrecht.
http://nos.nl/liveblog/677055-.html
Ik zie weinig in die gerichte sancties. Rusland is corrupt en groot genoeg dat ze tot het einde der tijden als koning in eigen land kunnen leven. Dan maar niet een buitenlands voetbalteam erbij kopen.quote:
daar zitten niet bepaald hooligans heb ik het idee. eerder gezinnen. op die opendag bedoel ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen 1 minuut stil zijn?![]()
![]()
Wellicht dat dit in die richting wijst?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie weinig in die gerichte sancties. Rusland is corrupt en groot genoeg dat ze tot het einde der tijden als koning in eigen land kunnen leven. Dan maar niet een buitenlands voetbalteam erbij kopen.
Het enige wat werkt is de gaskraan dichtdraaien.
quote:2.47pm BST
The Wall Street Journal's Paul Sonne tweets:
Paul Sonne ✔ @PaulSonne
Follow
Crash site is massive, covering miles of fields, three or four different villages. 35 sq km. Difficult task in best of circumstances. #MH17
Dat is een politiek wapen daar verdienen ze hun centen niet mee. Olie is de cash cow.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie weinig in die gerichte sancties. Rusland is corrupt en groot genoeg dat ze tot het einde der tijden als koning in eigen land kunnen leven. Dan maar niet een buitenlands voetbalteam erbij kopen.
Het enige wat werkt is de gaskraan dichtdraaien.
Dat is er al... die mensen moeten 800km reizen over hobbelweggetjes door een oorlogsgebied... het eerste wat ze doen is rusten lijkt me...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze er inderdaad, anders is er alweer een dag verloren.
Zolang ze niet met concreet bewijs komen blijft het heet gebakken lucht . Laat onafhankelijke onderzoekers hun werk doen en we zien wel wat uit die onderzoek komtquote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan maar weinigen vinden die de Amerikanen op hun blauwe ogen nog gelooft maar misschien zijn er zeer valide redenen waarom dat bewijs materiaal (nog) niet naar buiten is gebracht.
Als de Amerikanen hun bewijs materiaal naar buiten brengen, word ook meteen duidelijk hoe de Amerikanen het gebied daar (of de partijen) in de gaten houden. Misschien is het zeer onwenselijk om dit naar buiten te brengen.
Dat de Amerikanen in het verleden meerdere keren hebben laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn, doet deze beweringen van de Amerikanen geen goed
kun je nagaan hoe groot de onvrede is als er over drie dagen nog niks bereikt is, komt dan veel druk op het kabinetquote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:
Zie deze net voorbijkomen op facebook:
https://www.facebook.com/Actienu
En mogelijk groeiende. Nog niet iedereen is ontdekt/gevonden. Ik hoop echt dat iedereen, al is het maar met een kleine flinter, teruggevonden wordt. Dat de families afsluiting hebben.quote:
Ja actie.. direct al die mensen oppakken en afvoeren graag...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:
quote:2.52pm BST
Another 27 bodies from MH17 found
Twenty-seven more bodies have been found along with 20 fragments of bodies at the site where the Malaysia Airlines plane crashed, Ukrainian Deputy Prime Minister Volodymyr Groysman said.
He told a news conference that the bodies of 192 of the 298 people killed when the plane was shot down in eastern Ukraine on Thursday had been placed in refrigerated train wagons before being sent home for burial.
De telegraaf hitst het volk op.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef heiden6 het volgende:
Zoals ze met de joden deden. Goed plan man!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja actie.. direct al die mensen oppakken en afvoeren graag...
quote:Het is nu tijd voor actie
Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen.
Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis.
Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting. Het is nu tijd voor actie.
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja actie.. direct al die mensen oppakken en afvoeren graag...
quote:9:30 a.m. ET: U.S. lays out the evidence
The United States released its evidence on Sunday that it says shows Malaysia Airlines Flight 17 was downed by a missile fired from within rebel-held territory in eastern Ukraine.
Among those factors, which were posted on the website for the U.S. Embassy in Kiev, Ukraine (and summarized below by Mashable):
Russia is training separatist fighters on air defense systems at a facility in southwest Russia.
Rebels have downed more than a dozen aircraft over the past few months.
Around the time MH17 dropped out of the air, the U.S. detected a surface-to-air missile launch from a separatist-controlled area in southeastern Ukraine. “We believe this missile was an SA-11,” the U.S. says.
Separatist communications obtained by the Ukrainian government reveal rebels discussing having and repositioning antiaircraft systems.
Social media posts and a video that show a SA-11 system traveling through the separatist-controlled area where the jet was downed. One of the systems was missing one missile.
Social media posts that show rebel leaders claiming responsibility for shooting down what they thought was a military transport plane on social media. Those posts were later deleted.
Read the full list of allegations here.
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link
Zo'n facebookpagina gaat veel druk op de ketel zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe groot de onvrede is als er over drie dagen nog niks bereikt is, komt dan veel druk op het kabinet
ook gewoon op de startpagina van die sitequote:Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef RVer het volgende:
Wat is dit? Door een FOKker geschreven?![]()
zo 20 jul 2014, 00:00 | 104 reacties
[..]
Dat maak jij er van slimpie...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Zoals ze met de joden deden. Goed plan man!
nee maar de onvrede over het optreden van de nederlandse regering groeit natuurlijk met het uur. En we zijn al behoorlijk anti Ruslandquote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n facebookpagina gaat veel druk op de ketel zetten.
Dat soort opmerking worden geplaatst om het ego op te krikken en superieur over te komen over het plebs.quote:
Die FB pagina is onzin...quote:
3/4 van NL is al vliegtuigramp moe.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee maar de onvrede over het optreden van de nederlandse regering groeit natuurlijk met het uur. En we zijn al behoorlijk anti Rusland
Alle social media berichten en 'bewijzen' van de Oekraïense regering zou ik toch met een korreltje zout nemen.quote:
vooralsnog staat de trein er nog?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef trancethrust het volgende:
[..]
lolwut?
Als dat echt waar is krijg je toch spontaan zin er met wat tanks heen te rijden om die rebellen ervan weg te slaan? ware het niet dat dat totaal averechts zou werken en dat we geen tanks meer hebben omdat geld![]()
laatst bijgewerkt rond half 4 dacht ik nu.nlquote:De separatisten daar houden vooralsnog de trein tegen. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken.
whoopsiequote:Igor Bezler, the GRU officer and commander of the separatists in Gorlovka, known as Bes or "Demon," has admitted that the audio tape published by the Ukrainian Security Service (SBU) is from a conversation that did take place, but he says that the discussion was not about the Malaysian airliner shot down July 17, Lenta.ru reported 18 July.
The Interpreter has translated an excerpt:
"We really did discuss over the telephone the searches for a plane, but those who think that we shot it down, have to pour the kefir out of their brains.
On the tape, it is clearly audible that the talk was about a plane in Enakievo. The Boeing fell in the area of Snezhnyoe. There are 100 kilometers between them, I don't have weapons capable of downing planes at such a distance."
The flight path of the Malaysian plane was over Enakievo and it crashed in Grabovo, which is roughly equidistant from either Torez or Snezhnoye, both towns controlled by separatists where the BUK anti-aircraft system has been spotted.
Another person who doubts the authenticity of the tape is Aleksandr Kofman, vice speaker of the parliament of the Union of People's Republics, the joint body of "Novorossiya," the putative nation created by the separatists. He says the tape is a montage of several conversations:
"The first conversation likely [was taped when] at the Chernukhino road block there was an SU shot down, they have already shot down a fair number. The second piece are when people saw the falling airplane and hurried to the site of the crash and found the '200s' [dead bodies]. But the second part of the conversation has no relationship to the first. This is visible to the naked eye. That is, it is an entirely clumsy collage, Kofman told Rossiya 24.
Rossiya 24 also produced an audio expert who pronounced the tape was made up of snippets of conversations -- something that was in fact already clear as the SBU presented the material as three distinct conversations in a YouTube video.
Bezler -- and Lenta.ru -- don't seem to realize that by authenticating this conversation, they've also exposed how the separatist leadership reports to the Russian GRU -- Geranin is described as a colonel in Russia’s Main Intelligence Directorate of the General Staff, known commonly by its Russian initials "GRU".
Lenta.ru is a formerly independent news site whose editor-in-chief was recently fired and replaced by a pro-Kremlin manager, causing many of the journalists to resign.
Komt van de US. Is eigenlijk een samenvatting van wat Kerry net zei in het interview op CNN. Hij is nu Amerikaanse zenders aan het langsgaan. Zit zometeen bij Fox.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Alle social media berichten en 'bewijzen' van de Oekraïense regering zou ik toch met een korreltje zout nemen.
Dat is ook omdat er nog geen Nederlandse official te bekennen is op de rampplek en het ondertussen 3 dagen geleden gebeurd is. Maar hopelijk is men eindelijk vandaag gearriveerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee maar de onvrede over het optreden van de nederlandse regering groeit natuurlijk met het uur. En we zijn al behoorlijk anti Rusland
US heeft er net zoveel baat bij anti-Russische berichten te verspreiden. Waarmee ik weer niet de Russen verdedig (alsjeblieft niet zeg..)quote:Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Komt van de US. Is eigenlijk een samenvatting van wat Kerry net zei in het interview op CNN. Hij is nu Amerikaanse zenders aan het langsgaan. Zit zometeen bij Fox.
Jij wilt ze afvoeren, niet ikquote:
Maar wel precies de reden waarom ik nooit FB gehad heb...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Jij wilt ze afvoeren, niet ik. En ja die mensen daar gaan een beetje over de top maar dat is nog geen reden om ze het zwijgen op te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |