Kan nooit bij het toestel van de president, die heeft allemaal afleiders voor raketten erop zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef wise het volgende:
wel een scene uit een film.
Maar zoiets kan er gebeurd zijn met het vliegtuig¿
8seconden.
wen er maar alvast aan..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niet echt veel nieuwe ontwikkelingen vandaag.
Het NOS heeft het gemeld... ergens...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.
quote:Banken alert op gestolen bankpassen
De Nederlandse banken houden het betalingsverkeer in Oekraïne extra in de gaten, dat zegt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) in een verklaring.
Internationale media berichten dat er op de rampplek mogelijk bankpassen en creditcards zijn gestolen van slachtoffers. De NVB zegt preventieve maatregelen te nemen mocht dat nodig zijn.
http://nos.nl/liveblog/676759-.html
Die zijn er al als het goed is..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Fossieltje het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat de onderzoeksteams daar arriveren? Het is natuurlijk een groot land, maar ze waren gisteravond al vertrokken toch?
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zie de rits tweets van de Amerikaanse ambassade die ik postte, dat is alles wat wordt vrijgegeven. Plus daarna nog wat tweets over dat ze weten dat de separatisten op facebook meldden dat ze hadden geschoten, plus die audio-opname tussen de separatisten en de Russen. Waar de rest van die info vandaan komt? Waarschijnlijk satellieten. Sluit bovendien niet uit dat ze mensen op de grond hebben daar.
Ditquote:
Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.quote:
Dat logoquote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.
Waarschijnlijk satellieten inderdaad.
http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/
[ afbeelding ]
Stuff of nightmares
Net op CNN (korreltje zout dus) dat de Amerikanen een traject van de raket hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
En de filmpjes van de SA-11 die verplaatst werd, welke schijnbaar (dat weet ik dan weer niet hoe) gelokaliseerd waren in dat gebied.
Waarschijnlijk satellieten inderdaad.
http://arstechnica.com/te(...)-shot-down-airliner/
[ afbeelding ]
Stuff of nightmares
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.twitter:ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:36:36Goed. Situatie zoals we hem nu begrijpen: 192 lichamen in de trein. Nog 27 op een andere locatie. Die worden naar de trein gebracht. reageer retweet
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:37:29De trein staat klaar om te vertrekken, maar kan nog niet weg door seperatisten, zegt Oekraïense regering. Waar ie heen zou gaan is onbekend. reageer retweet
Is het nou zo moeilijk..?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.
Een collega van mij, werd ook geblokkeerd toen hij twee transacties in Polen en Kiev had gedaan, en hij was daar echt zelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef speknek het volgende:
Mijn CC werd al geblokkeerd toen ik wat bij de dixons wilde kopen. Iemand die een ticket naar Maleisie koopt en vervolgens in Oekraiene een bestelling plaatst wordt echt wel geblokkeerd.
de dixons zit ook al in oekraine?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef speknek het volgende:
Mijn CC werd al geblokkeerd toen ik wat bij de dixons wilde kopen. Iemand die een ticket naar Maleisie koopt en vervolgens in Oekraiene een bestelling plaatst wordt echt wel geblokkeerd.
Gezien het Kremlin meteen begon met een doorzichtige leugencampagne heb je ook niet meer nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagen
Ze had familie in het toestel?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is van een aantal dagen terug en ken ik ook. Mijn vriendin meldt nu dus echt afschrijvingen. Ik denk dat het een niet te onderbouwen bewering is voor nu.
Je kan maar weinigen vinden die de Amerikanen op hun blauwe ogen nog gelooft maar misschien zijn er zeer valide redenen waarom dat bewijs materiaal (nog) niet naar buiten is gebracht.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeggen dat je bewijs hebt is al voldoende deze dagen
Ze bedoelt berichten die aangeven dat er ook daadwerkelijk afschrijvingen plaatsvinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk..?![]()
http://www.nvb.nl/nieuws/(...)-v-de-vliegramp.html
Staat die trein niet gewoon te wachten op die 27quote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef DeJori het volgende:
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:36:36Goed. Situatie zoals we hem nu begrijpen: 192 lichamen in de trein. Nog 27 op een andere locatie. Die worden naar de trein gebracht. reageer retweet
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:37:29De trein staat klaar om te vertrekken, maar kan nog niet weg door seperatisten, zegt Oekraïense regering. Waar ie heen zou gaan is onbekend. reageer retweet
Daar lijkt het wel op, ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat die trein niet gewoon te wachten op die 27
Koen is een beetje warrig.quote:
Ah oke...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze bedoelt berichten die aangeven dat er ook daadwerkelijk afschrijvingen plaatsvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |