Dat klopt als een bus. De Tweede Koude Oorlog is dan ook pas vanaf 2014 bezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef LelijKnap het volgende:
Obama's geweldige inzicht in de geopolitiek is hier trouwens te zien:
''The 1980's calling and asking for their foreign power back, the Cold War has been over for 20 years...''
quote:for the total brainwash system installed by your jews.
Sssst, je mag in Nederland geen kritiek hebben op Obama, want dan ben je een Republikein in die zijn allemaal gek.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef LelijKnap het volgende:
Obama's geweldige inzicht in de geopolitiek is hier trouwens te zien:
''The 1980's calling and asking for their foreign power back, the Cold War has been over for 20 years...''
Ik denk niet dat een ondernemer zo gek is om een dergelijke creditcard te accepteren, je krijgt vast geen geld van die creditcard maatschappij.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
als bank zou ik even iets proactiever dan normaal te werk gaan, een gok doen op naam en woonplaats en direct al het betaalverkeer buiten het woonland blokkeren. de passagierslijst is al even online
Dat bewijs moet je niet zomaar aannemen in elk geval.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:25 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dan is het toch jammer dat de VS aardig wat van hun geloofwaardigheid hebben weggegooid de laatste paar jaren.
Het gaat om het gebrek aan inzicht. Wat er nu gaande is begon niet ''opeens'' in 2014.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef superworm het volgende:
Dat klopt als een bus. De Tweede Koude Oorlog is dan ook pas vanaf 2014 bezig.
Wel als je aan alle voorwaarden hebt voldaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een ondernemer zo gek is om een dergelijke creditcard te accepteren, je krijgt vast geen geld van die creditcard maatschappij.
Je vergeet ook een beetje dat toen een koude oorlog heerste hé... Alles werd aangegrepen pm de commies af te schilderen als beesten.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Reagan was helemaal (ook niet op dit moment) geniaal, maar een gek (net zo als jaren later GW Bush) die door de rechts havikken in de USA werd bestuurt. Diezelfde Reagan die ooit de USSR "evil empire"noemde en jaar of wat later op het rode Plein met een Russisch kind in de armen dit ontkrachte toen diezelfde vraag hem gesteld werd ( of Rusland nog steeds "evil empire"was)
Google even:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Voorlopig zie ik alleen een bron van de Oekraïne zelf en die zijn erbij gebaat om onrust te verspreiden, dus ik vind hem niet 100% betrouwbaar:
[..]
Volgens mij is het enige bewijs dat niet vrijgegeven is, hoe de VS weet dat de raket waarschijnlijk een SA-11 gevuurd uit rebellengebied is?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.twitter:ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
dan snap ik niet berichten over 'vergoeden' als je toch de boel al geblokkeerd hebt?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bericht kwam dan ook al direct de dag na de crash
over welke vliegtuig heb jij het?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Om vervolgens 5 jaar later zelf een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.............................
Er staat geen één tussenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Google even:
creditcards oekraine
Heb je een hele rij bronnen...
Omdat waarschijnlijk niet ala minute de kaarten geblokt kunnen worden (heel veel hebben ook een pincode btw)quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan snap ik niet berichten over 'vergoeden' als je toch de boel al geblokkeerd hebt?
Zie de rits tweets van de Amerikaanse ambassade die ik postte, dat is alles wat wordt vrijgegeven. Plus daarna nog wat tweets over dat ze weten dat de separatisten op facebook meldden dat ze hadden geschoten, plus die audio-opname tussen de separatisten en de Russen. Waar de rest van die info vandaan komt? Waarschijnlijk satellieten. Sluit bovendien niet uit dat ze mensen op de grond hebben daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige bewijs dat niet vrijgegeven is, hoe de VS weet dat de raket waarschijnlijk een SA-11 gevuurd uit rebellengebied is?
ah dank, dacht even dat het over een vliegtuig ging wat vijf jaar na zijn presidentschap was neergeschotenquote:
Tja, maar de vraag is hoe betrouwbaar. Een betrouwbare bron zou ik een Nederlandse creditcardmaatschappij vinden die het signaleert.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Google even:
creditcards oekraine
Heb je een hele rij bronnen...
Dan google je net even anders.. ik heb het 200 topics terug wel gepost met bron..quote:
Ja de hele dag al..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben de OVSE-waarnemers nu al vrije toegang tot het gebied?
Raegan was natuurlijk een echte politicus, en dus een huichelaar, maar dat communisten gewelddadige beesten zijn hoef je niet aan te dikken natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je vergeet ook een beetje dat toen een koude oorlog heerste hé... Alles werd aangegrepen pm de commies af te schilderen als beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |