Technisch gezien heb je er twee. Eentje die de stemmen in de cockpit opneemt en eentje die alle (technische) details van de vlucht opslaat. Ik geloof dat het een half uur of een uur is, wat er opgenomen word. Zo is altijd het laatste half uur/uur beschikbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen gegevens van het laatste deel van de vlucht opgeslagen. Dus van dat deel zijn denk ik ook de gesprekken opgeslagen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog minder grappig als je bedenkt hoe lang ik heb moeten scrollen om een zwarte box te vinden
Je kan kiezen tussen Cuba, Iran en Syrië.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Andromache het volgende:
welke staten zijn vrienden met Rusland, ook acceptabel voor de NL/Australië, en hebben enige vaardigheid op het gebied van zwarte dozen? kan de VN hier bemiddelen?
en Japan dan, als buurland? India?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen Cuba, Iran en Syrië.
waarom zou een stewardess meer weten dan een anderquote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Een vriendin van me op FB die zelf stewardess zegt is dat de separatisten geld hebben opgenomen van creditcards van de slachtoffers. Ik heb alleen geen bron, dus vindt het moeilijk te controleren
Google maar eens een oranje..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog minder grappig als je bedenkt hoe lang ik heb moeten scrollen om een zwarte box te vinden
Als je meer weet, hou ons op de hoogte.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Een vriendin van me op FB die zelf stewardess zegt is dat de separatisten geld hebben opgenomen van creditcards van de slachtoffers. Ik heb alleen geen bron, dus vindt het moeilijk te controleren
Gelijk ontslaan, beetje in de wilde weg dingen roepen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.quote:
Ja, probleem met India, Brazilië en China is dat ze belang hebben bij een niet kapot-gesanctioneerd Rusland. Verhoudingen tussen Rusland en Japan ken ik niet.quote:
quote:15u15 De separatisten houden vooralsnog de trein tegen met de bijna 200 lichamen van de vliegramp op het station van Torez. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken en waar de trein naartoe gaat. Mogelijk worden de lichamen overgedragen aan de Oekraïense autoriteiten. Dat heeft de Oekraïense vicepremier Vladimir Groisman zojuist gezegd op een persconferentie in Kiev. In de trein zitten volgens Groisman '192 lichamen en 8 lichaamsdelen' . De trein is volgens hem verzegeld.
Volkskrant.nl
Dat zeg ik niet hequote:Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom zou een stewardess meer weten dan een ander
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.
Dat is geen probleem.. de banken dekken alle schade en houden het betalingsverkeer in de gaten..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Was gewoon even interessant toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he. Goed blijven lezen.
aandacht vragen, me dunkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom zou een stewardess meer weten dan een ander
Snap ineens weer waarom ik nooit op de FrontPage kom.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.
quote:Well..I have never seen such amount of aggressive brainwashed idiots on the Internet.
Not only you aren't even allowed to think that there is a CIVIL war in Ukraine, not a war with Russia. There are 7 million people in Donbass, they are Ukrainian citizens, you know. You are also not even allowed to think that there is somebody to blame except Russia. You know, for sending a plane into a closed warzone airspace, for example.
I am enough with this shit. After talking to you I really feel dirty.
You idiots thought that you can support genocide on Eastern Ukraine, support another American started civil war, like many others and it will not backfire you.
You called peaceful citizens shelled by Ukr artillery a "collateral damage".
Your Boeing is also a "collateral damage" in a war that YOU supported.
DID YOU LIKE IT, MOTHERFUCKERS?
American Jews aren't counting you as human beings as well. And if you thought that the war will not touch you "white europeans" - you fail.
And it is only beginnig.
quote:No. YOU fuckers must be stopped.
For starting another civil war, for supportuing genoocide, for the total brainwash system installed by your jews.
How many people should die because of you?
Oh..I forgot..I am talking to a resident of a glorious "Human Farm aka USA".
You aren't allowed to think about such things.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snap ineens weer waarom ik nooit op de FrontPage kom.
quote:2.19pm BST
Harriet Salem reports that Olga Tikhanovna, chair of Luhansk Red Cross, says her team of eight workers and volunteers have been trapped in the basement of their suburban office since this morning. The area is under heavy fire from mortars.
Tikhanovna said that her team have recorded 44 civilian deaths in Luhansk and surrounding suburbs in the past two days, and 258 in the past month. A further 850 civilians have been wounded, she said.
Heavy artillery fire has reined down on Luhansk for more than a week as Ukraine's anti-terrorism operation forces have tightened their ring around the city.
Nee er is ook geen enkele reden voor om hierom een grap te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef superworm het volgende:
[..]
als bank zou ik even iets proactiever dan normaal te werk gaan, een gok doen op naam en woonplaats en direct al het betaalverkeer buiten het woonland blokkeren. de passagierslijst is al even onlinequote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.. de banken dekken alle schade en houden het betalingsverkeer in de gaten..
Relativering, wellicht? Humor is ook een manier om te verwerken.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nee er is ook geen enkele reden voor om hierom een grap te maken
Dat hebben ze gedaan zodat het geld op een veilige plek terecht komt. Die mensen hebben geen kwade bedoelingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Reagan was helemaal (ook niet op dit moment) geniaal, maar een gek (net zo als jaren later GW Bush) die door de rechts havikken in de USA werd bestuurt. Diezelfde Reagan die ooit de USSR "evil empire"noemde en jaar of wat later op het rode Plein met een Russisch kind in de armen dit ontkrachte toen diezelfde vraag hem gesteld werd ( of Rusland nog steeds "evil empire"was)quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef yamazaki het volgende:
luister naar een geniale rant van Reagan (zou rutte ook moeten doen)
Klopt dat er 2 zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je er twee. Eentje die de stemmen in de cockpit opneemt en eentje die alle (technische) details van de vlucht opslaat. Ik geloof dat het een half uur of een uur is, wat er opgenomen word. Zo is altijd het laatste half uur/uur beschikbaar.
Nee. maar waarom moet je het er dan bij vermelden dat ze dat isquote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he. Goed blijven lezen.
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.twitter:ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
Zo'n slecht nieuws is dat niet, de trein is verzegeld, dat is goed nieuws.quote:
Dat doen ze al vier maanden chronisch. (Van beide kanten).quote:Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef Fossieltje het volgende:
Dan hoeft Kiev niet gelijk onrust daarover stoken.
luister het laatste stukquote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Reagan was helemaal (ook niet op dit moment) geniaal, maar een gek (net zo als jaren later GW Bush) die door de rechts havikken in de USA werd bestuurt. Diezelfde Reagan die ooit de USSR "evil empire"noemde en jaar of wat later op het rode Plein met een Russisch kind in de armen dit ontkrachte toen diezelfde vraag hem gesteld werd ( of Rusland nog steeds "evil empire"was)
Daarbij, ik neem aan dat die ziekenhuizen waar ze naartoe gaan niet al te groot zijn dus dat er koelcapaciteit voor 200 lichamen geregeld moet worden. Dat zal in die omgeving daar ook niet zo even gefixt zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef Fossieltje het volgende:
De trein blijft toch staan tot de internationale deskundigen gearriveerd zijn. Helemaal onredelijk is dat niet. Dan hoeft Kiev niet gelijk onrust daarover stoken.
Het gaat om het idee. Voorlopig zie ik alleen een bron van de Oekraïne zelf en die zijn erbij gebaat om onrust te verspreiden, dus ik vind hem niet 100% betrouwbaar:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.. de banken dekken alle schade en houden het betalingsverkeer in de gaten..
quote:Anton Geraschenko, an advisor to the Ukraine Interior Minister, said:
“Terrorists ransacked belongings of the victims, they took all the money, all the jewels. And what is very important -they took passengers’ credit cards, and now via their intercepted talks we can hear they want to withdraw money from these cards. They’re considering the possibility of transferring the cards to the Russian Federation to withdraw money. We ask all the victims’ relatives to block the cards so that their money can’t be used to strengthen terrorism”.
Dat bericht kwam dan ook al direct de dag na de crashquote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
als bank zou ik even iets proactiever dan normaal te werk gaan, een gok doen op naam en woonplaats en direct al het betaalverkeer buiten het woonland blokkeren. de passagierslijst is al even online
twitter:usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:23:50Secretary @JohnKerry : We know for certain that major flows of arms from Russia into Ukraine in recent months. reageer retweet
twitter:usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:24:24Secretary @JohnKerry : We know for certain that separatists have been trained and had the SA-11 system as of July 14. reageer retweet
twitter:usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:24:40Secretary @JohnKerry : We know for certain that separatists had SA-11 in vicinity of the shootdown at time of attack. reageer retweet
twitter:usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:24:58Secretary @JohnKerry : We know for certain that Ukrainian forces did not have such a system in the area at that time. reageer retweet
twitter:usembthehague twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:25:12Secretary Kerry: We know for certain that a rocket was fired from separatist area at the time MH-17 went down. reageer retweet
Dan is het toch jammer dat de VS aardig wat van hun geloofwaardigheid hebben weggegooid de laatste paar jaren.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Waarom vraagt niemand die man in een interview wanneer ze dat bewijs gaan vrijgeven? Dat zou een hoop helpen in de geloofwaardigheid van de VS.twitter:ABC twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:20:07John Kerry: "Enormous array of facts" Russia supported rebels accused of shooting down Malaysia Airlines jet: http://t.co/etg18SSuWF reageer retweet
Die is er wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nee er is ook geen enkele reden voor om hierom een grap te maken
Om vervolgens 5 jaar later zelf een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen.............................quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef yamazaki het volgende:
[..]
luister naar een geniale rant van Reagan (zou rutte ook moeten doen)
Waarom trek jíj er meteen allerlei conclusies uitquote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee. maar waarom moet je het er dan bij vermelden dat ze dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |