Technisch gezien heb je er twee. Eentje die de stemmen in de cockpit opneemt en eentje die alle (technische) details van de vlucht opslaat. Ik geloof dat het een half uur of een uur is, wat er opgenomen word. Zo is altijd het laatste half uur/uur beschikbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen gegevens van het laatste deel van de vlucht opgeslagen. Dus van dat deel zijn denk ik ook de gesprekken opgeslagen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog minder grappig als je bedenkt hoe lang ik heb moeten scrollen om een zwarte box te vinden
Je kan kiezen tussen Cuba, Iran en Syrië.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Andromache het volgende:
welke staten zijn vrienden met Rusland, ook acceptabel voor de NL/Australië, en hebben enige vaardigheid op het gebied van zwarte dozen? kan de VN hier bemiddelen?
en Japan dan, als buurland? India?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen Cuba, Iran en Syrië.
waarom zou een stewardess meer weten dan een anderquote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Een vriendin van me op FB die zelf stewardess zegt is dat de separatisten geld hebben opgenomen van creditcards van de slachtoffers. Ik heb alleen geen bron, dus vindt het moeilijk te controleren
Google maar eens een oranje..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog minder grappig als je bedenkt hoe lang ik heb moeten scrollen om een zwarte box te vinden
Als je meer weet, hou ons op de hoogte.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Een vriendin van me op FB die zelf stewardess zegt is dat de separatisten geld hebben opgenomen van creditcards van de slachtoffers. Ik heb alleen geen bron, dus vindt het moeilijk te controleren
Gelijk ontslaan, beetje in de wilde weg dingen roepen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.quote:
Ja, probleem met India, Brazilië en China is dat ze belang hebben bij een niet kapot-gesanctioneerd Rusland. Verhoudingen tussen Rusland en Japan ken ik niet.quote:
quote:15u15 De separatisten houden vooralsnog de trein tegen met de bijna 200 lichamen van de vliegramp op het station van Torez. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken en waar de trein naartoe gaat. Mogelijk worden de lichamen overgedragen aan de Oekraïense autoriteiten. Dat heeft de Oekraïense vicepremier Vladimir Groisman zojuist gezegd op een persconferentie in Kiev. In de trein zitten volgens Groisman '192 lichamen en 8 lichaamsdelen' . De trein is volgens hem verzegeld.
Volkskrant.nl
Dat zeg ik niet hequote:Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom zou een stewardess meer weten dan een ander
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.
Dat is geen probleem.. de banken dekken alle schade en houden het betalingsverkeer in de gaten..quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Was gewoon even interessant toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he. Goed blijven lezen.
aandacht vragen, me dunkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom zou een stewardess meer weten dan een ander
Snap ineens weer waarom ik nooit op de FrontPage kom.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat na zo'n situatie geen enkele (poging tot) humor mag worden ondernomen voor een maand of wat. Mijn excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |