Niet bekendquote:
enige wat poetin en persoonlijk leed overeenkomstig zijn is de p aan het begin. Maar ja, same goes for penis.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele leider is in een dergelijke conflict die wakker ligt om persoonlijk leed. Zodra ze dat gaan doen, kunnen ze hun werk niet meer uitvoeren omdat ze dan gek worden.
Het is simpelweg ook belachelijk om te denken dat Poetin iemand vermoord heeft in dit geval. Maar goed, emoties, ik begrijp het wel, die arme vaderquote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef superworm het volgende:
[..]
enige wat poetin en persoonlijk leed overeenkomstig zijn is de p aan het begin. Maar ja, same goes for penis.
Welke gegevens kan men eigenlijk uit de black box halen? Ook gesprekken tussen piloot en co-piloot?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De black boxes zijn dus terecht. Lijkt me geen slecht nieuws. Vraag is aan wie deze wel overgedragen gaat worden. Zou fijn zijn als het in 'onafhankelijke handen' terecht komt.
Waarschijnlijk niet, zijn eigen volk maakt hem niet eens uit tenzij hij er misbruik van kan maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik vraag me echt oprecht af of het die Poetin echt iets doet...
Hij ziet toch ook wel beelden uit NL of een ander getroffen land....
En verder heb ik je dit hele topic niet gezien...quote:
Alle sensoren die iets bijdragen aan het daadwerkelijke vliegen dacht ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:10 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Welke gegevens kan men eigenlijk uit de black box halen? Ook gesprekken tussen piloot en co-piloot?
Wat waren de andere 2 keren?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef yamazaki het volgende:
tuurlijk is het uit de lucht geschoten, kijk naar wat er nu gaande is daar, de Oekraïners staan machteloos dit zijn pure macht spelletjes, hier zit gewoon een strategie achter.
dit is nu al de derde keer dat rusland dit geintje flikt met doelbewust een civiel toestel neerschieten om de wereld weer eens te laten zien dat ze de macht daar in handen hebben.
Ja. -Of eigenlijk, als ze ... open hebben staan..*quote:Op zondag 20 juli 2014 15:10 schreef Fossieltje het volgende:
Welke gegevens kan men eigenlijk uit de black box halen? Ook gesprekken tussen piloot en co-piloot?
quote:15:06
'Nederlander leidt onderzoekscommissie naar ramp'
NOS-verslaggever Gert-Jan Dennekamp:
gjdennekamp Gert-Jan DennekampNederlander leidt technische commissie bij onderzoek naar de ramp15 minuten geleden
quote:15u08 198 lichamen van slachtoffers van rampvlucht MH17 zijn naar een station in Oost-Oekraïne gebracht, in de buurt van de rampplek. Dat heeft de OVSE zojuist bevestigd, meldt ANP-fotograaf Pierre Crom, die ter plaatse is.
De stoffelijke overschotten liggen in vier wagons, zegt Crom. Volgens hem is niet bekend waar de lijkenzakken naartoe worden gebracht. Treinpersoneel wacht op vertrekorders.
volkskrant.nl
quote:2.10pm BST
Another meeting of the emergency Cobra committee to discuss the shooting down of the Malaysia Airlines plane is being held at Downing Street this afternoon.
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:03:03Groysman: de trein kan nu niet vertrekken omdat ie wordt tegengehouden door seperatisten. reageer retweet
Volgens mij worden alleen gegevens van het laatste deel van de vlucht opgeslagen. Dus van dat deel zijn denk ik ook de gesprekken opgeslagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:10 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Dat kutvolk houdt ook niet op met het hinderen van de afwikkeling. Echt waar.. en maar afvragen waar het beeld vandaan komt dat veel oost Europeanen onderontwikkelde apen zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef DeJori het volgende:
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:03:03Groysman: de trein kan nu niet vertrekken omdat ie wordt tegengehouden door seperatisten. reageer retweet
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle sensoren die iets bijdragen aan het daadwerkelijke vliegen dacht ik.
Ok, bedankt. Heel veel informatie geven de separatisten natuurlijk dan ook niet weg als ze black boxen overdragen. Waarschijnlijk komt uit de gegevens naar voren dat er een inslag is geweest. Maar dan kunnen de Russen en Oekraïners nog steeds naar elkaar wijzen als schuldigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja. -Of eigenlijk, als ze ... open hebben staan..*
welke staten zijn vrienden met Rusland, ook acceptabel voor de NL/Australië, en hebben enige vaardigheid op het gebied van zwarte dozen? kan de VN hier bemiddelen?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De black boxes zijn dus terecht. Lijkt me geen slecht nieuws. Vraag is aan wie deze wel overgedragen gaat worden. Zou fijn zijn als het in 'onafhankelijke handen' terecht komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |