quote:
Ach Duitsers en Italianen delen wel het een en ander. Slaap jij trouwens ooit? wanneer ik ook kijk ik zie altijd reacties van jouquote:
natuurlijk gekkiequote:Op maandag 16 juni 2014 04:15 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach Duitsers en Italianen delen wel het een en ander. Slaap jij trouwens ooit? wanneer ik ook kijk ik zie altijd reacties van jou![]()
Volgens mij ben jij niet objectief.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
De 2 beste teams van dit WK, dit gaat tevens de finale worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dusquote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet objectief.
Buiten Ronaldo vind ik Portugal niet heel bijzonder. Neemt niet weg dat ze ver kunnen komen. Duitsland zie ik niet zo ver komen eigenlijk. Gok sowieso op een Zuid-Amerikaans land in de finale.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dus![]()
Ik vind de Zuid Amerikaanse landen voorlopig erg ondermaats presteren itt de Europese en Afrikaanse landen waarvan er meer passie komt en drang om te winnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo vind ik Portugal niet heel bijzonder. Neemt niet weg dat ze ver kunnen komen. Duitsland zie ik niet zo ver komen eigenlijk. Gok sowieso op een Zuid-Amerikaans land in de finale.
Portugal het beste team?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dus![]()
Ga gewoon niet naar die tentamen dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
Gvd gewoon tentamen tijdens deze wedstrijd, op papier zo'n beetje de leukste wedstrijd in de poulefase
Het schijnt dat beide teams in ieder geval kiezen voor 11 man. Meer info volgt later.quote:
Ja, gelijkwaardig aan Duitsland. Het verschil met de andere teams op dit WK is toch wel erg groot.quote:
Helaas hebben ze juist wel altijd 1 of 2 faalwedstrijden op een toernooi. Zoals tegen Italië en Spanje op het afgelopen EK en WK. Zonde, want op basis van het vertoonde spel hadden ze verdient om Europees en wereldkampioen te worden. Maar dat toont juist aan dat het mooie spel niet het hele toernooi vol te houden is en daarom moet je als Nederlander nu niet denken al wereldkampioen te zijn na een overwinning op het nietige Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Duitsland faalt nooit, dus die gaan zeker winnen, ik gok met 3-1
Vermoedelijke opstelling van Duitsland:quote:
Haha.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat wordt weer lekker Tikhi Takha Fussball met 6 middenvelders.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling van Duitsland:
Neuer - J. Boateng, Mertesacker, Hummels, Höwedes - Lahm - Khedira, T. Kroos - T. Müller, Özil, Podolski
Geen Schweinsteiger.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op papier zou dit een leuke wedstrijd moeten worden. Ik ga voor een nipte overwinning voor Duitsland. 3-2 of 2-1.
Denk ook een zakelijke overwinning voor Duitsland, maar heel lastig te voorspellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op papier zou dit een leuke wedstrijd moeten worden. Ik ga voor een nipte overwinning voor Duitsland. 3-2 of 2-1.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuer - J. Boateng, Mertesacker, Hummels, Höwedes - Lahm - Khedira, T. Kroos - T. Müller, Özil, Podolski
Geen Schweinsteiger.
Een beetje vreemd om met 4 cv's te spelen. Die Höwedes is toch totaal niet snel? Speelt Özil in dit systeem in de spits of op rechts? Waar is Schürrle?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen Schweinsteiger.
Ik ben geen Podolski fan....had daar liever Schürrle gezien (of Götze) en ik kan me amper voorstellen dat Löw idd Schweinsteiger zal gaan passeren....als het mis gaat dan zal de kritiek behoorlijk zijn.quote:
Denk dat Reus toch wel een flink gemis zal zijn, het is maar te hopen dat Ozil op dreef raakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het liever zo.
Neuer - Boateng, Mertesacker, Hummels, Lahm - Khedira, Kroos - Schürrle, Özil, Müller - Götze
Edit: Ik denk dat Schweinsteiger niet fit is, anders sowieso opstellen
Schweinsteiger is fit, dus daar zal het niet aan liggen en Löw wil persé met Lahm als defensieve middenvelder spelen, dus komt Boateng op rechtsachter tegen Ronaldo te staan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het liever zo.
Neuer - Boateng, Mertesacker, Hummels, Lahm - Khedira, Kroos - Schürrle, Özil, Müller - Götze
Edit: Ik denk dat Schweinsteiger niet fit is, anders sowieso opstellen
Die dikke heeft 1 onterecht doelpunt bij zijn record staanquote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Anoonumos het volgende:
Mesut 'the invisible man' Ozil.![]()
Klose mag dat recordje van dikke Ronaldo wel verbreken, zolang Cristiano er maar 3 inschiet
Maar dat is wel heel onwaarschijnlijk.
Duitsland wint dit wel hoor, 3-1 denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb geen idee. 2-1 Duitsland zal niet vreemd zijn, maar 1-2 Portugal of 2-2 is ook niet raar. Heb er wel zin in
Ik vind dit echt een wedstrijd die alle kanten op kan. Key is of CR7 op dreef is. Als Duitsland hem af weet te stoppen / hij er niks van bakt wint DLD deze wel. Als hij daarentegen op volle oorlogssterkte is weet ik het zo net nog niet. Ik kan echt niet wachten trouwens zit de hele dag al naar deze wedstrijd toe te leven.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duitsland wint dit wel hoor, 3-1 denk ik
Hij is wel goed hoor maar zo goed ook weer niet en kan het niet alleenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een wedstrijd die alle kanten op kan. Key is of CR7 op dreef is. Als Duitsland hem af weet te stoppen / hij er niks van bakt wint DLD deze wel. Als hij daarentegen op volle oorlogssterkte is weet ik het zo net nog niet.
Portugal heeft buiten Ronaldo natuurlijk nog wel een paar meer dan behoorlijke voetballers.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor maar zo goed ook weer niet en kan het niet alleen
Hij is exceptioneel goed (mits op dreef). Zijn mentaal is minder. Bovendien is het niveauverschil tussen hem en de rest niet zo groot als bij Ibra-rest van Zweden. Spelers als Almeida, Alves, Coentrao, Moutinho, Meireles en Nani zijn geen kneusjes ofzo. Daarom vind ik het lastig om hier wat zinnigs over te zeggen. Duitsland is met haar selectie zeker in staat om Portugal te verslaan, maar als Portugal een goede dag heeft kan ze ook Duitsland verslaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor maar zo goed ook weer niet en kan het niet alleen
Dat wij als NL het altijd moeilijk hebben tegen hun heeft wel invloed, Duitsland is echt gewoon een maatje te grootquote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Portugal heeft buiten Ronaldo natuurlijk nog wel een paar meer dan behoorlijke voetballers.
Daarnaast zal Boateng echt een heel stuk beter moeten spelens als in de laatste wedstrijden, want dat was ronduit zwak.
Rugnummer?quote:
Spanje liep anders ook bepaald niet over ze heen vorig EK, net als Duitsland zelf niet. Maar het feit dat wij altijd van hen verliezen doet ze ook (allicht onterecht) in mijn achting stijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wij als NL het altijd moeilijk hebben tegen hun heeft wel invloed, Duitsland is echt gewoon een maatje te groot
ah de dorpsgek is ook weer uit z'n hol gekropenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Aantal overwinningen van Portugal op Nederland.
Volgens de internets klopt dit niet:quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
In de categorie zinloze wetenswaardigheden.
Vanavond speelt Duitsland de honderdste wedstrijd op een WK-eindtoernooi en is daarmee het eerste land ter wereld wat die mijlpaal bereikt.
Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Aantal overwinningen van Portugal op Nederland.
quote:
thx! Helder!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aantal bunga bunga feestjes waarop hij is geweest.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de internets klopt dit niet:
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze oost- en west duitsland bij elkaar opgeteld.
twitter:VI_nl twitterde op maandag 16-06-2014 om 15:30:11PRIMEUR ― Duitsland bereikt vandaag als eerste de grens van 100 duels op WK-eindronden. Balans na 99 duels: W60 G19 V20 #DUIPOR reageer retweet
Oost-Duitsland heeft slechts op 1 WK gespeeld ('74) en daar in totaal 6 wedstrijden afgewerkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk west-Duitsland en Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat zeg ik. Volgens de internets klopt dat dus niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 16-06-2014 om 15:30:11PRIMEUR ― Duitsland bereikt vandaag als eerste de grens van 100 duels op WK-eindronden. Balans na 99 duels: W60 G19 V20 #DUIPOR reageer retweet
Volgens VI dus welquote:Op maandag 16 juni 2014 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Volgens de internets klopt dat dus niet.
Hoi Arno Vermeulenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In dat lijstje staat alleen West-Duitsland, geen Duitsland en Oost-Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oost-Duitsland heeft slechts op 1 WK gespeeld ('74) en daar in totaal 6 wedstrijden afgewerkt.
In de Duitse media allemaal historische overzichten over die honderdste wedstrijd, dus geen idee waar dat verschil met jouw lijstje vandaan komt.
Eigenlijk is Kekster de hoofdreden waarom ik niet meer zo weg ben van Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ah de dorpsgek is ook weer uit z'n hol gekropen
Nee, dat zijn de onderlinge resultaten tussen Portugal en Nederland, zowel de nationale elftallen als clubs.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is Kekster de hoofdreden waarom ik niet meer zo weg ben van Portugal.
Slim. Zou je dus moeten uitvogelen hoeveel WK-wedstrijden Duitsland na de hereniging heeft gespeeld om een compleet beeld te krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dat lijstje staat alleen West-Duitsland, geen Duitsland en Oost-Duitsland.
quote:Did you know?
Centurions: Germany will be contesting their 100th World Cup game when they start their 18th finals tilt – making them the first team to reach treble figures. The three-time champions boast a record of 60 wins, 19 draws and 20 defeats, along with a goal difference of +89 thanks to 206 goals scored and 117 conceded.
Messi speelde gisteren hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Vanavond eindelijk de wereldkampioen aan het werk zien
Portugal
1-3, 3x de beste voetballer van de wereld
Dank, veel plezier met de overige 2.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Veel plezier met de hooguit 4 wedstrijden.
Ik heb er eigenlijk niks tegen maar Duitsland heeft mijn voorkeurquote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is Kekster de hoofdreden waarom ik niet meer zo weg ben van Portugal.
Dat kan niet want Robben speelde vrijdag toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Portugal
Pirlo heeft al gespeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Portugal
Volgens wikipedia zijn het 99 wedstrijden tot nu toe, dat klopt met het verhaal hierboven:quote:Op maandag 16 juni 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slim. Zou je dus moeten uitvogelen hoeveel WK-wedstrijden Duitsland na de hereniging heeft gespeeld om een compleet beeld te krijgen.
Nee man, die dwerg speelde zowel gister als vandaag in het land van wereldkampioen Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 15:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Als je trollt doe het dan goed.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de onderlinge resultaten tussen Portugal en Nederland, zowel de nationale elftallen als clubs.
Dan snap je er inderdaad niet veel van.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Jochie1900 het volgende:
Messi de beste speler van de wereld noemen
Hem afschrijven is ook wat overdrevenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan snap je er inderdaad niet veel van.
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Ik was in 2008 nog voor redelijk voor Portugal namelijk. Mijn familie komt ook van de grens Spanje - Portugal.
Daarnaast ben ik pro-Real, en als er één team veel Portugezen in dienst heeft gehad afgelopen jaren...
Dus nee, het ligt echt niet aan mij, sterker nog, Portugal is op EK's 1 van de 3 teams waar ik naast Spanje en Nederland altijd wel van hoop dat ze ver komen. Maar als ik jou zie posten vind ik het toch ineens een stuk minder allemaal.
Ik schrijf hem niet af, maar hij laat al maanden niets meer zien. En ook vannacht was het niet veel. Misschien komt het nog, maar dat zou me verbazen.quote:
Nja, jullie hebben dan de laatste jaren weer veel moeite met Spanjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.
Objectief ben je zeker nietquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.
En dan nog totaal 6 in 1934/1938.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik tel maar 31 potjes voor Duitsland overigens. 5 in 1994/1998, 7 in 2002-2010
je weet wat tommie heeft gezegd vorige week hé... koppie erbij houdenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, wacht, voor de oorlog waren er natuurlijk ook nog een paar WK's waar Duitsland aan meedeedDaar komen ze aan 6 wedstrijden ja.
2e helft was al een stuk beter maar zo uitblinken als hij bij Barcelona deed onder Guardiola, ik denk niet dat dat op dit WK gaat lukkenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af, maar hij laat al maanden niets meer zien. En ook vannacht was het niet veel. Misschien komt het nog, maar dat zou me verbazen.
Wie heeft het over afschrijven? Het is gewoon een speler die bij de beste pakweg 10 á 15 voetballers van de wereld hoort. Maar dat Messi de beste is dat kunnen we inmiddels toch wel afdoen als een fabeltje. Inmiddels begint het zelfs lachwekkend te worden hem zo te noemen. De daadwerkelijke beste speler van de wereld, Cristiano Ronaldo, is zo gigantisch veel beter.quote:
Spanje heeft dan ook een kut elftal en altijd een man extra in de vorm van de scheidsrechter. Maar goed, ook ik heb genoten van de 5-1 pak slaag van vrijdag, daar was geen scheidsrechterlijke dwaling tegenop gewassenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, jullie hebben dan de laatste jaren weer veel moeite met SpanjeMag ook wel na 2004.
nog zo'n dorpsgekquote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie heeft het over afschrijven? Het is gewoon een speler die bij de beste pakweg 10 á 15 voetballers van de wereld hoort. Maar dat Messi de beste is dat kunnen we inmiddels toch wel afdoen als een fabeltje. Inmiddels begint het zelfs lachwekkend te worden hem zo te noemen. De daadwerkelijke beste speler van de wereld, Cristiano Ronaldo, is zo gigantisch veel beter.
Vlak Robben niet uit. Die verkeert op dit moment in de vorm van zijn leven.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie heeft het over afschrijven? Het is gewoon een speler die bij de beste pakweg 10 á 15 voetballers van de wereld hoort. Maar dat Messi de beste is dat kunnen we inmiddels toch wel afdoen als een fabeltje. Inmiddels begint het zelfs lachwekkend te worden hem zo te noemen. De daadwerkelijke beste speler van de wereld, Cristiano Ronaldo, is zo gigantisch veel beter.
Dat is misschien de enige op dit moment die daadwerkelijk een heel klein beetje in de buurt van Ronaldo zou kunnen komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vlak Robben niet uit. Die verkeert op dit moment in de vorm van zijn leven.
Hoop echt dat hij wat beter wordt. Anders gaat zijn carrier bij Argentinië als een nachtkaars uit. Over 4 jaar zie ik het hem niet meer doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e helft was al een stuk beter maar zo uitblinken als hij bij Barcelona deed onder Guardiola, ik denk niet dat dat op dit WK gaat lukken
We gaan het zien dit WK. Dit is het podium waarop je moet laten zien daadwerkelijk de beste bent.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is misschien de enige op dit moment die daadwerkelijk een heel klein beetje in de buurt van Ronaldo zou kunnen komen.
Portugal had in 2006 geen 12 man op het veld staan nee, even vergeten. (ok, 11 na het wegsturen van Costinha)quote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Spanje heeft dan ook een kut elftal en altijd een man extra in de vorm van de scheidsrechter. Maar goed, ook ik heb genoten van de 5-1 pak slaag van vrijdag, daar was geen scheidsrechterlijke dwaling tegenop gewassen
A gossie je mama zal wel trots zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 15:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Als je trollt doe het dan goed.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
A gossie je mama zal wel trots zijn
Robben is op dit moment de beste.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
We gaan het zien dit WK. Dit is het podium waarop je moet laten zien daadwerkelijk de beste bent.
Jij probeert niet objectief te zijn jij probeert alleen te provoceren. Maar goed het is je gegund, het is namelijk het enigste plezier dat je gaat beleven aan dit WK.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Enige.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jij probeert niet objectief te zijn jij probeert alleen te provoceren. Maar goed het is je gegund, het is namelijk het enigste plezier dat je gaat beleven aan dit WK.
Wat had hij bij Costa Rica-Uruguay?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die kameel uit oempaloempa heeft Portugal op winst voorspeld...
En Spanje-Nederland?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wat had hij bij Costa Rica-Uruguay?
Geen idee kan ik nergens terug zienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal had in 2006 geen 12 man op het veld staan nee, even vergeten. (ok, 11 na het wegsturen van Costinha)
Ga toch weg man. You win some, you lose some.
Ja een ramp inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat iemand uit 1985 niet kan spellen is wel ernstig ja.
Had rood moeten hebben. Dat is wel aardig bezwijken onder de druk, he.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
Je kan trouwens zeggen over die Neymar wat je wil, maar hij neemt een van de grootste landen ter wereld wel persoonlijk bij de hand. En dat op zijn leeftijd en onder die druk.
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jij probeert niet objectief te zijn jij probeert alleen te provoceren. Maar goed het is je gegund, het is namelijk het enigste plezier dat je gaat beleven aan dit WK.
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.
Jouw gelijk dat Portugal de finale gaat halen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Portugal kan nooit iets fout doen bij Kekster, en de scheids is altijd tegen ze. Janken.
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Had rood moeten hebben. Dat is wel aardig bezwijken onder de druk, he.
Ja daaagquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
Je kan trouwens zeggen over die Neymar wat je wil, maar hij neemt een van de grootste landen ter wereld wel persoonlijk bij de hand. En dat op zijn leeftijd en onder die druk.
Je wordt rijk als dit echt gaat gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.
Was dat geen rood? Bewust iemand een elleboogstoot geven. De scheidsrechter had er zeker rood voor kunnen geven. En dat Neymar hem die kans geeft, is op zijn zachtst gezegd niet zo slim.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.
Maar behalve Ronaldo, want dat het een wereldspeler is is duidelijk, heeft Portugal toch helemaal niet zo'n geweldig team? Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat was die slecht zeg in de openingswedstrijd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met Duitsland toch wel de grote favoriet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen. Ik denk dat je weinig centjes gaat verdienen met je pool.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.quote:
Okequote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Samen met Duitsland toch wel de grote favoriet.
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine margequote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen. Ik denk dat je weinig centjes gaat verdienen met je pool.
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar behalve Ronaldo, want dat het een wereldspeler is is duidelijk, heeft Portugal toch helemaal niet zo'n geweldig team? Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Kekster het volgende:
[..]
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine marge
Zegt iemand die die donkerrode van Neymar geen rood vindquote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.
We zullen zienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.
Een heel matig team?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugal![]()
. Gewoon een heel matig team met 1 geweldige speler, maar dat gaat niet genoeg zijn.
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoeg
Helemaal geen probleemquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor Spanje, Kekster is voor Portugal
/thread.
Nederland speelde die wedstrijd ook schandalig, maar datzelfde geldt voor Spanje. Het was gewoon een hele slechte wedstrijd. Maar als je als Portugal fan over schopvoetbal begint heb je gewoon boter op je hoofd. Maar volgens mij is alles wat Portugal aangaat voor jou fantastisch en wat de rest doet allemaal kut. Je bent dus gewoon een Portugal fan en geen voetbal fan. Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.
We gaan het zien. Ik hoop wel dat Ronaldo fit is en blijft. Er zijn al veel te veel toppers die het WK moeten missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een heel matig team?
Een véél beter team dan Nederland om maar even wat te noemen.
Hij heeft tot nu toe 5 wedstrijden voorspeld: Engeland - Italië (goed), Spanje - Nederland (goed), Argentinië - Bosnië (goed), Brazilië - Kroatië (goed) en Duitsland - Portugal (als winnaar Portugal, ..)quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
wel tof dat deze thread door gaat lopen tot het Wk 2022.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Helemaal geen probleem![]()
Maar deze thread is pas klaar na de 2-1 overwinning van Portugal op Duitsland
Dat zeiden ze ook over de octopusquote:
Die octopus stierf uiteindelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de octopus
Hij heeft er 5 voorspeld en tot nu toe 4 goed, de andere moet nog gespeeld worden...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Wat is dat nou weer voor iets raars?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.
Maarja bs natuurlijk.
Je vergeet de belangrijkste. Iets waar Kester nog tranen van krijgt en Ronaldo ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.
Spanje?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje?
Argentinië?
Nederland?
Die andere ploegen zou héél misschien bij een slechte dag voor Portugal en een hele goede dag voor de tegenstander nog wel kunnen inderdaad.
Laat maar. Je bent gewoon totaal niet serieus te nemen. Jammer.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje?
Argentinië?
Nederland?
Die andere ploegen zou héél misschien bij een slechte dag voor Portugal en een hele goede dag voor de tegenstander nog wel kunnen inderdaad.
Hoezo dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent gewoon totaal niet serieus te nemen. Jammer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje?
Argentinië?
Nederland?
Omdat je gewoon blijkbaar 0,0 verstand hebt van voetbal. Maar veel plezier vanavond bij de wedstrijd, en sterkte!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Dat je matige ploegjes als Argentinië, Spanje en Nederland überhaupt durft te noemen man.
Zuchtquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas niet, OverRated, helaas niet.
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten op kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Halcon het volgende:
Portugal verliest echt niet van NL of Arg.
In een KO staan ze er zeker en is het een vervelende tegenstander.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Jochie1900 het volgende:
Argentinië, Spanje en Nederland matige ploegjes noemen, terwijl je in de kwalificatie al moeite hebt met Rusland, Luxemburg, Noord-Ierland en Israël![]()
We zullen het zien. Ik verwacht niet zoveel van Portugal. Ik vraag me vooral af hoe fit Ronaldo is.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een KO staan ze er zeker en is het een vervelende tegenstander.
Spanje was verrassend slecht ja. Kan natuurlijk altijd een keer gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vast staat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten uit kunnen
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten uit kunnen
ze worden wel 2e in deze groep, maar finale is wat teveel gevraagd, kwartfinale misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
3e had ik voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had bij Unibet wel 10k staan op 1-5 ?
Nummer 5...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....
[ afbeelding ]
Kunnen halenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Jochie1900 het volgende:
Argentinië, Spanje en Nederland matige ploegjes noemen, terwijl je in de kwalificatie al moeite hebt met Rusland, Luxemburg, Noord-Ierland en Israël![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Kekster het volgende:
Portugal is een serieuze kanshebber voor de titel, de kenners weten dit. Iedereen die hardop anders roept trollt maar wat.
Geen zin om oude posts van me terug te zoeken, maar jij weet ook dat ik vrij positief over die wedstrijd was. En verder hoef ik helemaal geen gelijk te halen, maar dat jij ongelijk had met je negatieve gelul continu vind ik wel lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kunnen halen![]()
Het kan straks ook 10-0 worden. Alles kan. Zo lusten we er nog wel een paar.
Gelukkig wel op WK eindrondes.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn ook hele matige ploegjes. En kwalificatie zegt helemaal niks. Portugal doet het nooit goed in de kwalificatie.
Doet pijn he!?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, gewoon een portugal-hater hier..
Dat laatste moet nog blijken natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Geen zin om oude posts van me terug te zoeken, maar jij weet ook dat ik vrij positief over die wedstrijd was. En verder hoef ik helemaal geen gelijk te halen, maar dat jij ongelijk had met je negatieve gelul continu vind ik wel lekker.
Wie is iedereen? Iedereen die het voetbal een beetje volgt en/of er een beetje kijk op heeft wist allang dat Nederland dat gewoon zou gaan winnen. Niet dat het zo ruim zou worden maar een overwinning lag gewoon in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten op kunnen
Tot nu toe welquote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste moet nog blijken natuurlijk.
Wat een onzinquote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie is iedereen? Iedereen die het voetbal een beetje volgt en/of er een beetje kijk op heeft wist allang dat Nederland dat gewoon zou gaan winnen. Niet dat het zo ruim zou worden maar een overwinning lag gewoon in de lijn der verwachtingen.
Ik ben voor geen van beiden. Ik hoop een mooie wedstrijd. Voor mijn pools zou het wel goed zijn als Duitsland wint, maar dat zullen de meesten wel ingevuld hebben.quote:
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Leuk wedstrijdje straks, zin in. Benieuwd naar Ronaldo.
Ook benieuwd of er straks weer een paar users hopen dat Ronaldo kapot getrapt wordtZoals gisteren met Messi.
Ja. Spanje was verrassend slecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Anoonumos het volgende:
Als je verwacht had dat Nederland ver ging komen heb je gewoon geluk gehad en snap je er eigenlijk niet zoveel van,
Ik verwacht ook echt niet dat NL wereldkampioen wordt, maar als we de kwart- of halve finales halen, hebben we het prima gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe. Het WK is nog niet afgelopen.
Behalve dat Spanje de gewonnen EK's en WK ook slecht begonnen was.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alles, maar dan ook echt alles, sprak in het voordeel van de Spanjaarden.
Net zoals er mensen zijn die niet hopen dat Messi kapot getrapt wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?Ik snap dat echt niet..
Met dit soort vage en niet - concrete uitspraken kun je achteraf altijd wel jezelf uitroepen tot de grote voetbalkenner.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook echt niet dat NL wereldkampioen wordt, maar als we de kwart- of halve finales halen, hebben we het prima gedaan.
Hallo, ik heb echt een hekel aan die flapdrol.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen Ronaldo kunnen haten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alles, maar dan ook echt alles, sprak in het voordeel van de Spanjaarden.
Dat de beste maar mag winnen vandaag. Er staat wel druk op. De verliezer weet dat de 2e ronde het maximaal haalbare zal zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoop gewoon op een mooie pot voetbal. Al die treurige fanboys hier
Alsof Nederland ver gaat komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Anoonumos het volgende:
Als je verwacht had dat Nederland ver ging komen heb je gewoon geluk gehad en snap je er eigenlijk niet zoveel van,
Ach het is een vreemd ventje maar een geweldige voetballer, ik begrijp alleen nooit zo goed dat zijn fans dan vinden dat Messi er niks van kan, wees blij dat je ze beiden meemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik heb echt een hekel aan die flapdrol.
Ik ook wel. Hij heeft wat vervelende maniertjes. (Al hebben zo'n beetje alle toppers dat wel.) Maar zoals die act laatst in de CL finale, terwijl hij daar gewoon verder niet goed speelde en uit een penaal mocht scorenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen Ronaldo kunnen haten.
De halve finale moet makkelijk kunnen. Dat is mijn mening.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met dit soort vage en niet - concrete uitspraken kun je achteraf altijd wel jezelf uitroepen tot de grote voetbalkenner.
Hopen dat Messi kapot getrapt wordt vind ik niet eens zo heel gek.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Net zoals er mensen zijn die niet hopen dat Messi kapot getrapt wordt.
Snap je?
Eens. Maar hetzelfde geldt voor Messi, er zijn ook debielen die willen dat hij kapot geschopt word. Deze "mensen" verdienen het eigenlijk allemaal om zelf wat te breken, bij voorkeur hun nek.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?Ik snap dat echt niet..
Ok. Wij praten begin juli verder.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:43 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
De halve finale moet makkelijk kunnen. Dat is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |