quote:
Ach Duitsers en Italianen delen wel het een en ander. Slaap jij trouwens ooit? wanneer ik ook kijk ik zie altijd reacties van jouquote:
natuurlijk gekkiequote:Op maandag 16 juni 2014 04:15 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach Duitsers en Italianen delen wel het een en ander. Slaap jij trouwens ooit? wanneer ik ook kijk ik zie altijd reacties van jou![]()
Volgens mij ben jij niet objectief.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
De 2 beste teams van dit WK, dit gaat tevens de finale worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dusquote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet objectief.
Buiten Ronaldo vind ik Portugal niet heel bijzonder. Neemt niet weg dat ze ver kunnen komen. Duitsland zie ik niet zo ver komen eigenlijk. Gok sowieso op een Zuid-Amerikaans land in de finale.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dus![]()
Ik vind de Zuid Amerikaanse landen voorlopig erg ondermaats presteren itt de Europese en Afrikaanse landen waarvan er meer passie komt en drang om te winnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo vind ik Portugal niet heel bijzonder. Neemt niet weg dat ze ver kunnen komen. Duitsland zie ik niet zo ver komen eigenlijk. Gok sowieso op een Zuid-Amerikaans land in de finale.
Portugal het beste team?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dus![]()
Ga gewoon niet naar die tentamen dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
Gvd gewoon tentamen tijdens deze wedstrijd, op papier zo'n beetje de leukste wedstrijd in de poulefase
Het schijnt dat beide teams in ieder geval kiezen voor 11 man. Meer info volgt later.quote:
Ja, gelijkwaardig aan Duitsland. Het verschil met de andere teams op dit WK is toch wel erg groot.quote:
Helaas hebben ze juist wel altijd 1 of 2 faalwedstrijden op een toernooi. Zoals tegen Italië en Spanje op het afgelopen EK en WK. Zonde, want op basis van het vertoonde spel hadden ze verdient om Europees en wereldkampioen te worden. Maar dat toont juist aan dat het mooie spel niet het hele toernooi vol te houden is en daarom moet je als Nederlander nu niet denken al wereldkampioen te zijn na een overwinning op het nietige Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Duitsland faalt nooit, dus die gaan zeker winnen, ik gok met 3-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |