quote:
Ach Duitsers en Italianen delen wel het een en ander. Slaap jij trouwens ooit? wanneer ik ook kijk ik zie altijd reacties van jouquote:
natuurlijk gekkiequote:Op maandag 16 juni 2014 04:15 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach Duitsers en Italianen delen wel het een en ander. Slaap jij trouwens ooit? wanneer ik ook kijk ik zie altijd reacties van jou![]()
Volgens mij ben jij niet objectief.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
De 2 beste teams van dit WK, dit gaat tevens de finale worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dusquote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet objectief.
Buiten Ronaldo vind ik Portugal niet heel bijzonder. Neemt niet weg dat ze ver kunnen komen. Duitsland zie ik niet zo ver komen eigenlijk. Gok sowieso op een Zuid-Amerikaans land in de finale.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs als het om Portugal gaat. Dit zijn gewoon de 2 beste teams van het WK daar hoef je niet eens veel voetbal verstand voor te hebben om dat te weten. Ronaldo gaat hier het verschil maken, 2-1 dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |