quote:
Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Buiten Ronaldo vind ik Portugal niet heel bijzonder. Neemt niet weg dat ze ver kunnen komen. Duitsland zie ik niet zo ver komen eigenlijk. Gok sowieso op een Zuid-Amerikaans land in de finale.
Ik vind de Zuid Amerikaanse landen voorlopig erg ondermaats presteren itt de Europese en Afrikaanse landen waarvan er meer passie komt en drang om te winnen.
Bv de laatste overwinning van Costa Rica was eigenlijk totaal een verrassing en de eerste pot van Brazilie tegen Kroatie was ook meer geluk voor Brazilie dan de verwachte skills die we verwachten.
Argentinie was ook niet erg overtuigend winnaar tegen een zwakke tegenstander zoals Bosnie-Herzegovina...
Ik kijk met meer plezier naar de Europese landen zoals Italie, Frankrijk, Engeland, Nederland die echt wel beter speelden dan wat we van Zuid Amerika al gezien hebben.
Daarom een wedstrijd Duitsland - Portugal gaat veel mooier spel geven en ik denk dat Duitsland wel Portugal overklast enkel omdat Portugal teert op Ronaldo en that's it eigenlijk... Duitsland heeft in het algemeen betere spelers enkel de hitte kan misschien roet in het eten gooien?