Ja. Spanje was verrassend slecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Anoonumos het volgende:
Als je verwacht had dat Nederland ver ging komen heb je gewoon geluk gehad en snap je er eigenlijk niet zoveel van,
Ik verwacht ook echt niet dat NL wereldkampioen wordt, maar als we de kwart- of halve finales halen, hebben we het prima gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe. Het WK is nog niet afgelopen.
Behalve dat Spanje de gewonnen EK's en WK ook slecht begonnen was.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alles, maar dan ook echt alles, sprak in het voordeel van de Spanjaarden.
Net zoals er mensen zijn die niet hopen dat Messi kapot getrapt wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?Ik snap dat echt niet..
Met dit soort vage en niet - concrete uitspraken kun je achteraf altijd wel jezelf uitroepen tot de grote voetbalkenner.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook echt niet dat NL wereldkampioen wordt, maar als we de kwart- of halve finales halen, hebben we het prima gedaan.
Hallo, ik heb echt een hekel aan die flapdrol.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen Ronaldo kunnen haten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alles, maar dan ook echt alles, sprak in het voordeel van de Spanjaarden.
Dat de beste maar mag winnen vandaag. Er staat wel druk op. De verliezer weet dat de 2e ronde het maximaal haalbare zal zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoop gewoon op een mooie pot voetbal. Al die treurige fanboys hier
Alsof Nederland ver gaat komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Anoonumos het volgende:
Als je verwacht had dat Nederland ver ging komen heb je gewoon geluk gehad en snap je er eigenlijk niet zoveel van,
Ach het is een vreemd ventje maar een geweldige voetballer, ik begrijp alleen nooit zo goed dat zijn fans dan vinden dat Messi er niks van kan, wees blij dat je ze beiden meemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik heb echt een hekel aan die flapdrol.
Ik ook wel. Hij heeft wat vervelende maniertjes. (Al hebben zo'n beetje alle toppers dat wel.) Maar zoals die act laatst in de CL finale, terwijl hij daar gewoon verder niet goed speelde en uit een penaal mocht scorenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen Ronaldo kunnen haten.
De halve finale moet makkelijk kunnen. Dat is mijn mening.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met dit soort vage en niet - concrete uitspraken kun je achteraf altijd wel jezelf uitroepen tot de grote voetbalkenner.
Hopen dat Messi kapot getrapt wordt vind ik niet eens zo heel gek.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Net zoals er mensen zijn die niet hopen dat Messi kapot getrapt wordt.
Snap je?
Eens. Maar hetzelfde geldt voor Messi, er zijn ook debielen die willen dat hij kapot geschopt word. Deze "mensen" verdienen het eigenlijk allemaal om zelf wat te breken, bij voorkeur hun nek.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?Ik snap dat echt niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |