3e had ik voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had bij Unibet wel 10k staan op 1-5 ?
Nummer 5...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....
[ afbeelding ]
Kunnen halenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Jochie1900 het volgende:
Argentinië, Spanje en Nederland matige ploegjes noemen, terwijl je in de kwalificatie al moeite hebt met Rusland, Luxemburg, Noord-Ierland en Israël![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Kekster het volgende:
Portugal is een serieuze kanshebber voor de titel, de kenners weten dit. Iedereen die hardop anders roept trollt maar wat.
Geen zin om oude posts van me terug te zoeken, maar jij weet ook dat ik vrij positief over die wedstrijd was. En verder hoef ik helemaal geen gelijk te halen, maar dat jij ongelijk had met je negatieve gelul continu vind ik wel lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kunnen halen![]()
Het kan straks ook 10-0 worden. Alles kan. Zo lusten we er nog wel een paar.
Gelukkig wel op WK eindrondes.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn ook hele matige ploegjes. En kwalificatie zegt helemaal niks. Portugal doet het nooit goed in de kwalificatie.
Doet pijn he!?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, gewoon een portugal-hater hier..
Dat laatste moet nog blijken natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Geen zin om oude posts van me terug te zoeken, maar jij weet ook dat ik vrij positief over die wedstrijd was. En verder hoef ik helemaal geen gelijk te halen, maar dat jij ongelijk had met je negatieve gelul continu vind ik wel lekker.
Wie is iedereen? Iedereen die het voetbal een beetje volgt en/of er een beetje kijk op heeft wist allang dat Nederland dat gewoon zou gaan winnen. Niet dat het zo ruim zou worden maar een overwinning lag gewoon in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten op kunnen
Tot nu toe welquote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste moet nog blijken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |