Zuchtquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas niet, OverRated, helaas niet.
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten op kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Halcon het volgende:
Portugal verliest echt niet van NL of Arg.
In een KO staan ze er zeker en is het een vervelende tegenstander.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Jochie1900 het volgende:
Argentinië, Spanje en Nederland matige ploegjes noemen, terwijl je in de kwalificatie al moeite hebt met Rusland, Luxemburg, Noord-Ierland en Israël![]()
We zullen het zien. Ik verwacht niet zoveel van Portugal. Ik vraag me vooral af hoe fit Ronaldo is.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een KO staan ze er zeker en is het een vervelende tegenstander.
Spanje was verrassend slecht ja. Kan natuurlijk altijd een keer gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vast staat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten uit kunnen
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten uit kunnen
ze worden wel 2e in deze groep, maar finale is wat teveel gevraagd, kwartfinale misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
3e had ik voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had bij Unibet wel 10k staan op 1-5 ?
Nummer 5...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |