Haha.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
De 2 beste teams van dit WK, dit gaat tevens de finale worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat wordt weer lekker Tikhi Takha Fussball met 6 middenvelders.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling van Duitsland:
Neuer - J. Boateng, Mertesacker, Hummels, Höwedes - Lahm - Khedira, T. Kroos - T. Müller, Özil, Podolski
Geen Schweinsteiger.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op papier zou dit een leuke wedstrijd moeten worden. Ik ga voor een nipte overwinning voor Duitsland. 3-2 of 2-1.
Denk ook een zakelijke overwinning voor Duitsland, maar heel lastig te voorspellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op papier zou dit een leuke wedstrijd moeten worden. Ik ga voor een nipte overwinning voor Duitsland. 3-2 of 2-1.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuer - J. Boateng, Mertesacker, Hummels, Höwedes - Lahm - Khedira, T. Kroos - T. Müller, Özil, Podolski
Geen Schweinsteiger.
Een beetje vreemd om met 4 cv's te spelen. Die Höwedes is toch totaal niet snel? Speelt Özil in dit systeem in de spits of op rechts? Waar is Schürrle?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen Schweinsteiger.
Ik ben geen Podolski fan....had daar liever Schürrle gezien (of Götze) en ik kan me amper voorstellen dat Löw idd Schweinsteiger zal gaan passeren....als het mis gaat dan zal de kritiek behoorlijk zijn.quote:
Denk dat Reus toch wel een flink gemis zal zijn, het is maar te hopen dat Ozil op dreef raakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het liever zo.
Neuer - Boateng, Mertesacker, Hummels, Lahm - Khedira, Kroos - Schürrle, Özil, Müller - Götze
Edit: Ik denk dat Schweinsteiger niet fit is, anders sowieso opstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |