Haha.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
De 2 beste teams van dit WK, dit gaat tevens de finale worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat wordt weer lekker Tikhi Takha Fussball met 6 middenvelders.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling van Duitsland:
Neuer - J. Boateng, Mertesacker, Hummels, Höwedes - Lahm - Khedira, T. Kroos - T. Müller, Özil, Podolski
Geen Schweinsteiger.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op papier zou dit een leuke wedstrijd moeten worden. Ik ga voor een nipte overwinning voor Duitsland. 3-2 of 2-1.
Denk ook een zakelijke overwinning voor Duitsland, maar heel lastig te voorspellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op papier zou dit een leuke wedstrijd moeten worden. Ik ga voor een nipte overwinning voor Duitsland. 3-2 of 2-1.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuer - J. Boateng, Mertesacker, Hummels, Höwedes - Lahm - Khedira, T. Kroos - T. Müller, Özil, Podolski
Geen Schweinsteiger.
Een beetje vreemd om met 4 cv's te spelen. Die Höwedes is toch totaal niet snel? Speelt Özil in dit systeem in de spits of op rechts? Waar is Schürrle?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen Schweinsteiger.
Ik ben geen Podolski fan....had daar liever Schürrle gezien (of Götze) en ik kan me amper voorstellen dat Löw idd Schweinsteiger zal gaan passeren....als het mis gaat dan zal de kritiek behoorlijk zijn.quote:
Denk dat Reus toch wel een flink gemis zal zijn, het is maar te hopen dat Ozil op dreef raakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het liever zo.
Neuer - Boateng, Mertesacker, Hummels, Lahm - Khedira, Kroos - Schürrle, Özil, Müller - Götze
Edit: Ik denk dat Schweinsteiger niet fit is, anders sowieso opstellen
Schweinsteiger is fit, dus daar zal het niet aan liggen en Löw wil persé met Lahm als defensieve middenvelder spelen, dus komt Boateng op rechtsachter tegen Ronaldo te staan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het liever zo.
Neuer - Boateng, Mertesacker, Hummels, Lahm - Khedira, Kroos - Schürrle, Özil, Müller - Götze
Edit: Ik denk dat Schweinsteiger niet fit is, anders sowieso opstellen
Die dikke heeft 1 onterecht doelpunt bij zijn record staanquote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Anoonumos het volgende:
Mesut 'the invisible man' Ozil.![]()
Klose mag dat recordje van dikke Ronaldo wel verbreken, zolang Cristiano er maar 3 inschiet
Maar dat is wel heel onwaarschijnlijk.
Duitsland wint dit wel hoor, 3-1 denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb geen idee. 2-1 Duitsland zal niet vreemd zijn, maar 1-2 Portugal of 2-2 is ook niet raar. Heb er wel zin in
Ik vind dit echt een wedstrijd die alle kanten op kan. Key is of CR7 op dreef is. Als Duitsland hem af weet te stoppen / hij er niks van bakt wint DLD deze wel. Als hij daarentegen op volle oorlogssterkte is weet ik het zo net nog niet. Ik kan echt niet wachten trouwens zit de hele dag al naar deze wedstrijd toe te leven.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duitsland wint dit wel hoor, 3-1 denk ik
Hij is wel goed hoor maar zo goed ook weer niet en kan het niet alleenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een wedstrijd die alle kanten op kan. Key is of CR7 op dreef is. Als Duitsland hem af weet te stoppen / hij er niks van bakt wint DLD deze wel. Als hij daarentegen op volle oorlogssterkte is weet ik het zo net nog niet.
Portugal heeft buiten Ronaldo natuurlijk nog wel een paar meer dan behoorlijke voetballers.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor maar zo goed ook weer niet en kan het niet alleen
Hij is exceptioneel goed (mits op dreef). Zijn mentaal is minder. Bovendien is het niveauverschil tussen hem en de rest niet zo groot als bij Ibra-rest van Zweden. Spelers als Almeida, Alves, Coentrao, Moutinho, Meireles en Nani zijn geen kneusjes ofzo. Daarom vind ik het lastig om hier wat zinnigs over te zeggen. Duitsland is met haar selectie zeker in staat om Portugal te verslaan, maar als Portugal een goede dag heeft kan ze ook Duitsland verslaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor maar zo goed ook weer niet en kan het niet alleen
Dat wij als NL het altijd moeilijk hebben tegen hun heeft wel invloed, Duitsland is echt gewoon een maatje te grootquote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Portugal heeft buiten Ronaldo natuurlijk nog wel een paar meer dan behoorlijke voetballers.
Daarnaast zal Boateng echt een heel stuk beter moeten spelens als in de laatste wedstrijden, want dat was ronduit zwak.
Rugnummer?quote:
Spanje liep anders ook bepaald niet over ze heen vorig EK, net als Duitsland zelf niet. Maar het feit dat wij altijd van hen verliezen doet ze ook (allicht onterecht) in mijn achting stijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wij als NL het altijd moeilijk hebben tegen hun heeft wel invloed, Duitsland is echt gewoon een maatje te groot
ah de dorpsgek is ook weer uit z'n hol gekropenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Aantal overwinningen van Portugal op Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |