Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Kekster het volgende:
[..]
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine marge
Zegt iemand die die donkerrode van Neymar geen rood vindquote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.
We zullen zienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.
Een heel matig team?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugal![]()
. Gewoon een heel matig team met 1 geweldige speler, maar dat gaat niet genoeg zijn.
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoeg
Helemaal geen probleemquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor Spanje, Kekster is voor Portugal
/thread.
Nederland speelde die wedstrijd ook schandalig, maar datzelfde geldt voor Spanje. Het was gewoon een hele slechte wedstrijd. Maar als je als Portugal fan over schopvoetbal begint heb je gewoon boter op je hoofd. Maar volgens mij is alles wat Portugal aangaat voor jou fantastisch en wat de rest doet allemaal kut. Je bent dus gewoon een Portugal fan en geen voetbal fan. Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.
We gaan het zien. Ik hoop wel dat Ronaldo fit is en blijft. Er zijn al veel te veel toppers die het WK moeten missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een heel matig team?
Een véél beter team dan Nederland om maar even wat te noemen.
Hij heeft tot nu toe 5 wedstrijden voorspeld: Engeland - Italië (goed), Spanje - Nederland (goed), Argentinië - Bosnië (goed), Brazilië - Kroatië (goed) en Duitsland - Portugal (als winnaar Portugal, ..)quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wat had hij bij Costa Rica-Uruguay?
wel tof dat deze thread door gaat lopen tot het Wk 2022.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Helemaal geen probleem![]()
Maar deze thread is pas klaar na de 2-1 overwinning van Portugal op Duitsland
Dat zeiden ze ook over de octopusquote:
Die octopus stierf uiteindelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de octopus
Hij heeft er 5 voorspeld en tot nu toe 4 goed, de andere moet nog gespeeld worden...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Wat is dat nou weer voor iets raars?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.
Maarja bs natuurlijk.
Je vergeet de belangrijkste. Iets waar Kester nog tranen van krijgt en Ronaldo ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.
Spanje?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje?
Argentinië?
Nederland?
Die andere ploegen zou héél misschien bij een slechte dag voor Portugal en een hele goede dag voor de tegenstander nog wel kunnen inderdaad.
Laat maar. Je bent gewoon totaal niet serieus te nemen. Jammer.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje?
Argentinië?
Nederland?
Die andere ploegen zou héél misschien bij een slechte dag voor Portugal en een hele goede dag voor de tegenstander nog wel kunnen inderdaad.
Hoezo dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent gewoon totaal niet serieus te nemen. Jammer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje?
Argentinië?
Nederland?
Omdat je gewoon blijkbaar 0,0 verstand hebt van voetbal. Maar veel plezier vanavond bij de wedstrijd, en sterkte!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Dat je matige ploegjes als Argentinië, Spanje en Nederland überhaupt durft te noemen man.
Zuchtquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas niet, OverRated, helaas niet.
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten op kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Halcon het volgende:
Portugal verliest echt niet van NL of Arg.
In een KO staan ze er zeker en is het een vervelende tegenstander.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Jochie1900 het volgende:
Argentinië, Spanje en Nederland matige ploegjes noemen, terwijl je in de kwalificatie al moeite hebt met Rusland, Luxemburg, Noord-Ierland en Israël![]()
We zullen het zien. Ik verwacht niet zoveel van Portugal. Ik vraag me vooral af hoe fit Ronaldo is.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een KO staan ze er zeker en is het een vervelende tegenstander.
Spanje was verrassend slecht ja. Kan natuurlijk altijd een keer gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vast staat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten uit kunnen
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten uit kunnen
ze worden wel 2e in deze groep, maar finale is wat teveel gevraagd, kwartfinale misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
3e had ik voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Halcon wist ook zeker dat Nederland kansloos laatste zou worden in onze groep. Dus hoe serieus we die oneliners moeten nemen...
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had bij Unibet wel 10k staan op 1-5 ?
Nummer 5...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....
[ afbeelding ]
Kunnen halenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee geen 1-5. Ik heb wel vaak geroepen dat we een resultaat tegen Spanje konden halen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Jochie1900 het volgende:
Argentinië, Spanje en Nederland matige ploegjes noemen, terwijl je in de kwalificatie al moeite hebt met Rusland, Luxemburg, Noord-Ierland en Israël![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Kekster het volgende:
Portugal is een serieuze kanshebber voor de titel, de kenners weten dit. Iedereen die hardop anders roept trollt maar wat.
Geen zin om oude posts van me terug te zoeken, maar jij weet ook dat ik vrij positief over die wedstrijd was. En verder hoef ik helemaal geen gelijk te halen, maar dat jij ongelijk had met je negatieve gelul continu vind ik wel lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kunnen halen![]()
Het kan straks ook 10-0 worden. Alles kan. Zo lusten we er nog wel een paar.
Gelukkig wel op WK eindrondes.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn ook hele matige ploegjes. En kwalificatie zegt helemaal niks. Portugal doet het nooit goed in de kwalificatie.
Doet pijn he!?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, gewoon een portugal-hater hier..
Dat laatste moet nog blijken natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Geen zin om oude posts van me terug te zoeken, maar jij weet ook dat ik vrij positief over die wedstrijd was. En verder hoef ik helemaal geen gelijk te halen, maar dat jij ongelijk had met je negatieve gelul continu vind ik wel lekker.
Wie is iedereen? Iedereen die het voetbal een beetje volgt en/of er een beetje kijk op heeft wist allang dat Nederland dat gewoon zou gaan winnen. Niet dat het zo ruim zou worden maar een overwinning lag gewoon in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alsof dat vaststaat.. Dat zei iedereen ook over Spanje - Nederland. Worden gewoon spannende wedstrijden die alle kanten op kunnen
Tot nu toe welquote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste moet nog blijken natuurlijk.
Wat een onzinquote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie is iedereen? Iedereen die het voetbal een beetje volgt en/of er een beetje kijk op heeft wist allang dat Nederland dat gewoon zou gaan winnen. Niet dat het zo ruim zou worden maar een overwinning lag gewoon in de lijn der verwachtingen.
Ik ben voor geen van beiden. Ik hoop een mooie wedstrijd. Voor mijn pools zou het wel goed zijn als Duitsland wint, maar dat zullen de meesten wel ingevuld hebben.quote:
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Leuk wedstrijdje straks, zin in. Benieuwd naar Ronaldo.
Ook benieuwd of er straks weer een paar users hopen dat Ronaldo kapot getrapt wordtZoals gisteren met Messi.
Ja. Spanje was verrassend slecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Anoonumos het volgende:
Als je verwacht had dat Nederland ver ging komen heb je gewoon geluk gehad en snap je er eigenlijk niet zoveel van,
Ik verwacht ook echt niet dat NL wereldkampioen wordt, maar als we de kwart- of halve finales halen, hebben we het prima gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe. Het WK is nog niet afgelopen.
Behalve dat Spanje de gewonnen EK's en WK ook slecht begonnen was.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alles, maar dan ook echt alles, sprak in het voordeel van de Spanjaarden.
Net zoals er mensen zijn die niet hopen dat Messi kapot getrapt wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?Ik snap dat echt niet..
Met dit soort vage en niet - concrete uitspraken kun je achteraf altijd wel jezelf uitroepen tot de grote voetbalkenner.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook echt niet dat NL wereldkampioen wordt, maar als we de kwart- of halve finales halen, hebben we het prima gedaan.
Hallo, ik heb echt een hekel aan die flapdrol.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen Ronaldo kunnen haten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Alles, maar dan ook echt alles, sprak in het voordeel van de Spanjaarden.
Dat de beste maar mag winnen vandaag. Er staat wel druk op. De verliezer weet dat de 2e ronde het maximaal haalbare zal zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoop gewoon op een mooie pot voetbal. Al die treurige fanboys hier
Alsof Nederland ver gaat komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Anoonumos het volgende:
Als je verwacht had dat Nederland ver ging komen heb je gewoon geluk gehad en snap je er eigenlijk niet zoveel van,
Ach het is een vreemd ventje maar een geweldige voetballer, ik begrijp alleen nooit zo goed dat zijn fans dan vinden dat Messi er niks van kan, wees blij dat je ze beiden meemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik heb echt een hekel aan die flapdrol.
Ik ook wel. Hij heeft wat vervelende maniertjes. (Al hebben zo'n beetje alle toppers dat wel.) Maar zoals die act laatst in de CL finale, terwijl hij daar gewoon verder niet goed speelde en uit een penaal mocht scorenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen Ronaldo kunnen haten.
De halve finale moet makkelijk kunnen. Dat is mijn mening.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met dit soort vage en niet - concrete uitspraken kun je achteraf altijd wel jezelf uitroepen tot de grote voetbalkenner.
Hopen dat Messi kapot getrapt wordt vind ik niet eens zo heel gek.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Net zoals er mensen zijn die niet hopen dat Messi kapot getrapt wordt.
Snap je?
Eens. Maar hetzelfde geldt voor Messi, er zijn ook debielen die willen dat hij kapot geschopt word. Deze "mensen" verdienen het eigenlijk allemaal om zelf wat te breken, bij voorkeur hun nek.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je nou hopen dat Ronaldo kapotgetrapt wordt?Ik snap dat echt niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |