Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Kekster het volgende:
[..]
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine marge
Zegt iemand die die donkerrode van Neymar geen rood vindquote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.
We zullen zienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.
Een heel matig team?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugal![]()
. Gewoon een heel matig team met 1 geweldige speler, maar dat gaat niet genoeg zijn.
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoeg
Helemaal geen probleemquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor Spanje, Kekster is voor Portugal
/thread.
Nederland speelde die wedstrijd ook schandalig, maar datzelfde geldt voor Spanje. Het was gewoon een hele slechte wedstrijd. Maar als je als Portugal fan over schopvoetbal begint heb je gewoon boter op je hoofd. Maar volgens mij is alles wat Portugal aangaat voor jou fantastisch en wat de rest doet allemaal kut. Je bent dus gewoon een Portugal fan en geen voetbal fan. Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.
We gaan het zien. Ik hoop wel dat Ronaldo fit is en blijft. Er zijn al veel te veel toppers die het WK moeten missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een heel matig team?
Een véél beter team dan Nederland om maar even wat te noemen.
Hij heeft tot nu toe 5 wedstrijden voorspeld: Engeland - Italië (goed), Spanje - Nederland (goed), Argentinië - Bosnië (goed), Brazilië - Kroatië (goed) en Duitsland - Portugal (als winnaar Portugal, ..)quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wat had hij bij Costa Rica-Uruguay?
wel tof dat deze thread door gaat lopen tot het Wk 2022.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Helemaal geen probleem![]()
Maar deze thread is pas klaar na de 2-1 overwinning van Portugal op Duitsland
Dat zeiden ze ook over de octopusquote:
Die octopus stierf uiteindelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de octopus
Hij heeft er 5 voorspeld en tot nu toe 4 goed, de andere moet nog gespeeld worden...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Wat is dat nou weer voor iets raars?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.
Maarja bs natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |