Hoop echt dat hij wat beter wordt. Anders gaat zijn carrier bij Argentinië als een nachtkaars uit. Over 4 jaar zie ik het hem niet meer doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e helft was al een stuk beter maar zo uitblinken als hij bij Barcelona deed onder Guardiola, ik denk niet dat dat op dit WK gaat lukken
We gaan het zien dit WK. Dit is het podium waarop je moet laten zien daadwerkelijk de beste bent.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is misschien de enige op dit moment die daadwerkelijk een heel klein beetje in de buurt van Ronaldo zou kunnen komen.
Portugal had in 2006 geen 12 man op het veld staan nee, even vergeten. (ok, 11 na het wegsturen van Costinha)quote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Spanje heeft dan ook een kut elftal en altijd een man extra in de vorm van de scheidsrechter. Maar goed, ook ik heb genoten van de 5-1 pak slaag van vrijdag, daar was geen scheidsrechterlijke dwaling tegenop gewassen
A gossie je mama zal wel trots zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 15:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Als je trollt doe het dan goed.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
A gossie je mama zal wel trots zijn
Robben is op dit moment de beste.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
We gaan het zien dit WK. Dit is het podium waarop je moet laten zien daadwerkelijk de beste bent.
Jij probeert niet objectief te zijn jij probeert alleen te provoceren. Maar goed het is je gegund, het is namelijk het enigste plezier dat je gaat beleven aan dit WK.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.
Enige.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jij probeert niet objectief te zijn jij probeert alleen te provoceren. Maar goed het is je gegund, het is namelijk het enigste plezier dat je gaat beleven aan dit WK.
Wat had hij bij Costa Rica-Uruguay?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die kameel uit oempaloempa heeft Portugal op winst voorspeld...
En Spanje-Nederland?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wat had hij bij Costa Rica-Uruguay?
Geen idee kan ik nergens terug zienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal had in 2006 geen 12 man op het veld staan nee, even vergeten. (ok, 11 na het wegsturen van Costinha)
Ga toch weg man. You win some, you lose some.
Ja een ramp inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat iemand uit 1985 niet kan spellen is wel ernstig ja.
Had rood moeten hebben. Dat is wel aardig bezwijken onder de druk, he.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
Je kan trouwens zeggen over die Neymar wat je wil, maar hij neemt een van de grootste landen ter wereld wel persoonlijk bij de hand. En dat op zijn leeftijd en onder die druk.
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jij probeert niet objectief te zijn jij probeert alleen te provoceren. Maar goed het is je gegund, het is namelijk het enigste plezier dat je gaat beleven aan dit WK.
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.
Jouw gelijk dat Portugal de finale gaat halen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Portugal kan nooit iets fout doen bij Kekster, en de scheids is altijd tegen ze. Janken.
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Had rood moeten hebben. Dat is wel aardig bezwijken onder de druk, he.
Ja daaagquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
Je kan trouwens zeggen over die Neymar wat je wil, maar hij neemt een van de grootste landen ter wereld wel persoonlijk bij de hand. En dat op zijn leeftijd en onder die druk.
Je wordt rijk als dit echt gaat gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.
Was dat geen rood? Bewust iemand een elleboogstoot geven. De scheidsrechter had er zeker rood voor kunnen geven. En dat Neymar hem die kans geeft, is op zijn zachtst gezegd niet zo slim.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.
Maar behalve Ronaldo, want dat het een wereldspeler is is duidelijk, heeft Portugal toch helemaal niet zo'n geweldig team? Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat was die slecht zeg in de openingswedstrijd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met Duitsland toch wel de grote favoriet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen. Ik denk dat je weinig centjes gaat verdienen met je pool.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.quote:
Okequote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Samen met Duitsland toch wel de grote favoriet.
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine margequote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen. Ik denk dat je weinig centjes gaat verdienen met je pool.
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar behalve Ronaldo, want dat het een wereldspeler is is duidelijk, heeft Portugal toch helemaal niet zo'n geweldig team? Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Kekster het volgende:
[..]
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine marge
Zegt iemand die die donkerrode van Neymar geen rood vindquote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze er eerder uitgaan tegen Ghana dan de finale halen.
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.
We zullen zienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het voor je, maar het gaat niet gebeuren.
Een heel matig team?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook maar dat schijn je niet te mogen zeggen hier want dan ben je gelijk anti-Portugal![]()
. Gewoon een heel matig team met 1 geweldige speler, maar dat gaat niet genoeg zijn.
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laat Portugal eerst vanavond maar van Duitsland winnen. Dat wordt al lastig genoeg
Helemaal geen probleemquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor Spanje, Kekster is voor Portugal
/thread.
Nederland speelde die wedstrijd ook schandalig, maar datzelfde geldt voor Spanje. Het was gewoon een hele slechte wedstrijd. Maar als je als Portugal fan over schopvoetbal begint heb je gewoon boter op je hoofd. Maar volgens mij is alles wat Portugal aangaat voor jou fantastisch en wat de rest doet allemaal kut. Je bent dus gewoon een Portugal fan en geen voetbal fan. Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan Spanje maar dat ik de afgelopen WK finale voor Spanje was heb echt met dat smerige schopvoetbal van Nederland te maken. Als het niet loopt is het gewoon een houthakkers counter ploegje.
We gaan het zien. Ik hoop wel dat Ronaldo fit is en blijft. Er zijn al veel te veel toppers die het WK moeten missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan heb je het ook over misschien wel de grootste concurrent voor de titel.
Duitsland,Spanje,Brazilië,België,Nederland,Italië,Argentinië.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een heel matig team?
Een véél beter team dan Nederland om maar even wat te noemen.
Hij heeft tot nu toe 5 wedstrijden voorspeld: Engeland - Italië (goed), Spanje - Nederland (goed), Argentinië - Bosnië (goed), Brazilië - Kroatië (goed) en Duitsland - Portugal (als winnaar Portugal, ..)quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
wel tof dat deze thread door gaat lopen tot het Wk 2022.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Helemaal geen probleem![]()
Maar deze thread is pas klaar na de 2-1 overwinning van Portugal op Duitsland
Dat zeiden ze ook over de octopusquote:
Die octopus stierf uiteindelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de octopus
Hij heeft er 5 voorspeld en tot nu toe 4 goed, de andere moet nog gespeeld worden...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Hij heeft dus meer dan de helft fout voorspeld die kameel. Johan Derksen doet het nog beter
Wat is dat nou weer voor iets raars?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet alle wedstrijden voorspeld.
Maarja bs natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |