Dat kan niet want Robben speelde vrijdag toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Vanavond eindelijk de wereldkampioen aan het werk zien
Portugal
1-3, 3x de beste voetballer van de wereld
Pirlo heeft al gespeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Vanavond eindelijk de wereldkampioen aan het werk zien
Portugal
1-3, 3x de beste voetballer van de wereld
Volgens wikipedia zijn het 99 wedstrijden tot nu toe, dat klopt met het verhaal hierboven:quote:Op maandag 16 juni 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slim. Zou je dus moeten uitvogelen hoeveel WK-wedstrijden Duitsland na de hereniging heeft gespeeld om een compleet beeld te krijgen.
Nee man, die dwerg speelde zowel gister als vandaag in het land van wereldkampioen Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 15:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Als je trollt doe het dan goed.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de onderlinge resultaten tussen Portugal en Nederland, zowel de nationale elftallen als clubs.
Dan snap je er inderdaad niet veel van.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Jochie1900 het volgende:
Messi de beste speler van de wereld noemen
Hem afschrijven is ook wat overdrevenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan snap je er inderdaad niet veel van.
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Ik was in 2008 nog voor redelijk voor Portugal namelijk. Mijn familie komt ook van de grens Spanje - Portugal.
Daarnaast ben ik pro-Real, en als er één team veel Portugezen in dienst heeft gehad afgelopen jaren...
Dus nee, het ligt echt niet aan mij, sterker nog, Portugal is op EK's 1 van de 3 teams waar ik naast Spanje en Nederland altijd wel van hoop dat ze ver komen. Maar als ik jou zie posten vind ik het toch ineens een stuk minder allemaal.
Ik schrijf hem niet af, maar hij laat al maanden niets meer zien. En ook vannacht was het niet veel. Misschien komt het nog, maar dat zou me verbazen.quote:
Nja, jullie hebben dan de laatste jaren weer veel moeite met Spanjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.
Objectief ben je zeker nietquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ok jammer. Ik probeer objectief te zijn maar ik snap dat de waarheid soms hard is jegens Nederland. Vooral als de euforie hoog is na een wedstrijd als tegen Spanje.
En dan nog totaal 6 in 1934/1938.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik tel maar 31 potjes voor Duitsland overigens. 5 in 1994/1998, 7 in 2002-2010
je weet wat tommie heeft gezegd vorige week hé... koppie erbij houdenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, wacht, voor de oorlog waren er natuurlijk ook nog een paar WK's waar Duitsland aan meedeedDaar komen ze aan 6 wedstrijden ja.
2e helft was al een stuk beter maar zo uitblinken als hij bij Barcelona deed onder Guardiola, ik denk niet dat dat op dit WK gaat lukkenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af, maar hij laat al maanden niets meer zien. En ook vannacht was het niet veel. Misschien komt het nog, maar dat zou me verbazen.
Wie heeft het over afschrijven? Het is gewoon een speler die bij de beste pakweg 10 á 15 voetballers van de wereld hoort. Maar dat Messi de beste is dat kunnen we inmiddels toch wel afdoen als een fabeltje. Inmiddels begint het zelfs lachwekkend te worden hem zo te noemen. De daadwerkelijke beste speler van de wereld, Cristiano Ronaldo, is zo gigantisch veel beter.quote:
Spanje heeft dan ook een kut elftal en altijd een man extra in de vorm van de scheidsrechter. Maar goed, ook ik heb genoten van de 5-1 pak slaag van vrijdag, daar was geen scheidsrechterlijke dwaling tegenop gewassenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, jullie hebben dan de laatste jaren weer veel moeite met SpanjeMag ook wel na 2004.
nog zo'n dorpsgekquote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie heeft het over afschrijven? Het is gewoon een speler die bij de beste pakweg 10 á 15 voetballers van de wereld hoort. Maar dat Messi de beste is dat kunnen we inmiddels toch wel afdoen als een fabeltje. Inmiddels begint het zelfs lachwekkend te worden hem zo te noemen. De daadwerkelijke beste speler van de wereld, Cristiano Ronaldo, is zo gigantisch veel beter.
Vlak Robben niet uit. Die verkeert op dit moment in de vorm van zijn leven.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie heeft het over afschrijven? Het is gewoon een speler die bij de beste pakweg 10 á 15 voetballers van de wereld hoort. Maar dat Messi de beste is dat kunnen we inmiddels toch wel afdoen als een fabeltje. Inmiddels begint het zelfs lachwekkend te worden hem zo te noemen. De daadwerkelijke beste speler van de wereld, Cristiano Ronaldo, is zo gigantisch veel beter.
Dat is misschien de enige op dit moment die daadwerkelijk een heel klein beetje in de buurt van Ronaldo zou kunnen komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vlak Robben niet uit. Die verkeert op dit moment in de vorm van zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |