Volgens de internets klopt dit niet:quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
In de categorie zinloze wetenswaardigheden.
Vanavond speelt Duitsland de honderdste wedstrijd op een WK-eindtoernooi en is daarmee het eerste land ter wereld wat die mijlpaal bereikt.
Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kekster het volgende:
2-1 voor Portugal![]()
De 2 beste teams van dit WK, dit gaat tevens de finale worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Aantal overwinningen van Portugal op Nederland.
quote:
thx! Helder!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aantal bunga bunga feestjes waarop hij is geweest.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de internets klopt dit niet:
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze oost- en west duitsland bij elkaar opgeteld.
twitter:VI_nl twitterde op maandag 16-06-2014 om 15:30:11PRIMEUR ― Duitsland bereikt vandaag als eerste de grens van 100 duels op WK-eindronden. Balans na 99 duels: W60 G19 V20 #DUIPOR reageer retweet
Oost-Duitsland heeft slechts op 1 WK gespeeld ('74) en daar in totaal 6 wedstrijden afgewerkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk west-Duitsland en Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat zeg ik. Volgens de internets klopt dat dus niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 16-06-2014 om 15:30:11PRIMEUR ― Duitsland bereikt vandaag als eerste de grens van 100 duels op WK-eindronden. Balans na 99 duels: W60 G19 V20 #DUIPOR reageer retweet
Volgens VI dus welquote:Op maandag 16 juni 2014 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Volgens de internets klopt dat dus niet.
Hoi Arno Vermeulenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In dat lijstje staat alleen West-Duitsland, geen Duitsland en Oost-Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oost-Duitsland heeft slechts op 1 WK gespeeld ('74) en daar in totaal 6 wedstrijden afgewerkt.
In de Duitse media allemaal historische overzichten over die honderdste wedstrijd, dus geen idee waar dat verschil met jouw lijstje vandaan komt.
Eigenlijk is Kekster de hoofdreden waarom ik niet meer zo weg ben van Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ah de dorpsgek is ook weer uit z'n hol gekropen
Nee, dat zijn de onderlinge resultaten tussen Portugal en Nederland, zowel de nationale elftallen als clubs.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is Kekster de hoofdreden waarom ik niet meer zo weg ben van Portugal.
Slim. Zou je dus moeten uitvogelen hoeveel WK-wedstrijden Duitsland na de hereniging heeft gespeeld om een compleet beeld te krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dat lijstje staat alleen West-Duitsland, geen Duitsland en Oost-Duitsland.
quote:Did you know?
Centurions: Germany will be contesting their 100th World Cup game when they start their 18th finals tilt – making them the first team to reach treble figures. The three-time champions boast a record of 60 wins, 19 draws and 20 defeats, along with a goal difference of +89 thanks to 206 goals scored and 117 conceded.
Messi speelde gisteren hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Vanavond eindelijk de wereldkampioen aan het werk zien
Portugal
1-3, 3x de beste voetballer van de wereld
Dank, veel plezier met de overige 2.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Veel plezier met de hooguit 4 wedstrijden.
Ik heb er eigenlijk niks tegen maar Duitsland heeft mijn voorkeurquote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is Kekster de hoofdreden waarom ik niet meer zo weg ben van Portugal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |