Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.
Jouw gelijk dat Portugal de finale gaat halen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Kekster het volgende:
[..]
We zullen zien. De tijd zal mijn gelijk gaan bewijzen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Portugal kan nooit iets fout doen bij Kekster, en de scheids is altijd tegen ze. Janken.
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Had rood moeten hebben. Dat is wel aardig bezwijken onder de druk, he.
Ja daaagquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
Je kan trouwens zeggen over die Neymar wat je wil, maar hij neemt een van de grootste landen ter wereld wel persoonlijk bij de hand. En dat op zijn leeftijd en onder die druk.
Je wordt rijk als dit echt gaat gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.
Was dat geen rood? Bewust iemand een elleboogstoot geven. De scheidsrechter had er zeker rood voor kunnen geven. En dat Neymar hem die kans geeft, is op zijn zachtst gezegd niet zo slim.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was geen rood. Dan hadden er nu al wel een stuk of 10 rode kaarten gevallen.
Maar behalve Ronaldo, want dat het een wereldspeler is is duidelijk, heeft Portugal toch helemaal niet zo'n geweldig team? Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jazeker, in mijn WK poule heb ik voorspeld dat de Duitsland - Portugal de finale wordt en dat Portugal deze wint met 2-0.
Jij bent helemaal niet serieus te nemen met je gehaat op Messi. Zullen zien wat Ronaldo laat zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat was die slecht zeg in de openingswedstrijd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met Duitsland toch wel de grote favoriet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar even serieus, denk je nou werkelijk dat Portugal een kans maakt op de titel?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen. Ik denk dat je weinig centjes gaat verdienen met je pool.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ben je nou voor Portugal of Spanje? Helaas voor jou maar ik vond de overwinning van Spanje 4 jaar geleden terecht.quote:
Okequote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Samen met Duitsland toch wel de grote favoriet.
Voorlopig sta ik bovenaan met een kleine margequote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen. Ik denk dat je weinig centjes gaat verdienen met je pool.
Hele goede verdediging. Gebalanceerd middenveld met creativiteit en werkers en een gevaarlijke aanval mét de, met afstand, beste voetballer van de wereld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar behalve Ronaldo, want dat het een wereldspeler is is duidelijk, heeft Portugal toch helemaal niet zo'n geweldig team? Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |