SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Anthony9219 op 15-06-2014 14:01:48 ]FR1908
Clio RS is sowieso een van de leukst sturende kleine auto's. Zou zo'n Clio 3 RS (met cup onderstel) wel als opvolger van mij gti willen hebbenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef Anthony9219 het volgende:
Renault
Clio II RS Sport 172 Phase I
2000
Omdat ie lekker snel is en bijna niemand er 1 heeft
Dat valt mij dus echt enorm mee. Veel lange stukken autoweg @ cc?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:35 schreef Parzival het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer 400-500km.. 11 a 12 liter:100km
Die zou ik inderdaad ook wel willen, dik uiterlijk ookquote:Op zondag 15 juni 2014 13:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Clio RS is sowieso een van de leukst sturende kleine auto's. Zou zo'n Clio 3 RS (met cup onderstel) wel als opvolger van mij gti willen hebbenEerst mijn studie maar eens afronden
[..]
Dat valt mij dus echt enorm mee. Veel lange stukken autoweg @ cc?
En wat betaal je voor benzine?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:49 schreef Parzival het volgende:
ja.. ongeveer 180km voor een enkeltje.. @140 op de cruise.. het is een '07 XK cabrio..
Ik zou het niet weten, maar dat is eigenlijk (nog) niet aan de orde, eerst maar een mooi exemplaar vindenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:45 schreef JohnB52 het volgende:
Heeft dat chippen zin dan? Is toch een atmosferische motor?
Dan ben je nu een beetje vroeg in dit draadje...quote:Op zondag 15 juni 2014 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog 8 maanden en ik mag een nieuwe leasbak uitzoeken
Klopt. De diesels zijn wel te chippen. En de nieuwe 1.0 turboblokjes vast ook wel, maar ik betwijfel of dat verstandig is. M'n onderbuik zegt dat die al aardig richting hun max zitten.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:45 schreef JohnB52 het volgende:
Heeft dat chippen zin dan? Is toch een atmosferische motor?
125pk halen ze bij die fiesta uit de 1.0, dat lijkt mij dus ook welquote:Op zondag 15 juni 2014 20:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt. De diesels zijn wel te chippen. En de nieuwe 1.0 turboblokjes vast ook wel, maar ik betwijfel of dat verstandig is. M'n onderbuik zegt dat die al aardig richting hun max zitten.
Waarom?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je hebt ook nog de 100pk-variant hè. Maar die 125pk, ligt ook in de Focus en komt volgens mij ook naar de nieuwe Mondeo. Dat moet wel een compleet uitgeleefd blok zijn na een ton.
Ik ga voor een nieuwe mondeo als die uitkomt denk ik, dat is wel een nette wagenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je hebt ook nog de 100pk-variant hè. Maar die 125pk, ligt ook in de Focus en komt volgens mij ook naar de nieuwe Mondeo. Dat moet wel een compleet uitgeleefd blok zijn na een ton.
En wat gaat het worden... Bij ons zie je momenteel vel volvo's, de V60 plug-in wordt door de hoge heren veel gereden... lekker weinig bijtelling. Voor de meesten echter buiten budget, die rijden v40.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog 8 maanden en ik mag een nieuwe leasbak uitzoeken
Ik ben al jaren verliefd op de RCZ, maar weet niet of die het gaat worden. De 508 vind ik ook mooi.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En wat gaat het worden... Bij ons zie je momenteel vel volvo's, de V60 plug-in wordt door de hoge heren veel gereden... lekker weinig bijtelling. Voor de meesten echter buiten budget, die rijden v40.
Mooie auto, niet echt praktisch, maar wel tof. 508 is netjes, heb ook een paar collega's daarin rondrijden, die zijn er wel tevreden over geloof ik. In ieder geval een nette bak voor sales, want die gasten met bmw's daar gaat eerst 10% van de prijs af vanwege de auto.. :dquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben al jaren verliefd op de RCZ, maar weet niet of die het gaat worden. De 508 vind ik ook mooi.
Ik heb geen zin in een plugin.
Omdat het een hele kleine motor met een turbo is, die een vrij zware auto vooruit moet krijgen. Wil er een beetje gang in zitten, dan is de 1.0 in de basis gewoon veel te klein. Zowel motortje als turbo zullen hard moeten werken om de gang erin te houden. En ik betwijfel of dat een lang leven beschoren is. Het kán natuurlijk wel, maar ik kijk met een vrij sceptische blik naar de downsizetrend van dit moment, omdat ik vrees dat het op lange termijn één groot drama wordt.quote:
Idioot eigenlijk. Als iemand 200 euro per maand meer besteed aan iets waar ie dagelijks veel in zit, is het proletengedrag. Maar rijdt iemand een Alto en gaat ie vier weken per jaar op wintersport, dan is er niets aan de hand. Er worden alleen andere keuzes gemaakt voor die 200 euro.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Mooie auto, niet echt praktisch, maar wel tof. 508 is netjes, heb ook een paar collega's daarin rondrijden, die zijn er wel tevreden over geloof ik. In ieder geval een nette bak voor sales, want die gasten met bmw's daar gaat eerst 10% van de prijs af vanwege de auto.. :d
PV zit in Duitsland als ik mij niet vergis...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
En wat gaat het worden... Bij ons zie je momenteel vel volvo's, de V60 plug-in wordt door de hoge heren veel gereden... lekker weinig bijtelling. Voor de meesten echter buiten budget, die rijden v40.
Nja, Duitsland is sowieso een beter land voor auto's...quote:Op zondag 15 juni 2014 22:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
PV zit in Duitsland als ik mij niet vergis...
Anders kan ik hem met het oog op de bijtelling de Tesla warm aanbevelen, al hangt dat ook weer van je wensenpakket af...
De Tesla is ruim zat voor een gezin. De vraag is alleen hoe ver je wil rijden dagelijks. Tot 400km is prima, daarboven hangt het van factoren af.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:09 schreef Spanky78 het volgende:
Nja, Duitsland is sowieso een beter land voor auto's...
Ook leuke auto die tesla trouwens, maar niet praktisch met een gezin. Heel anders dan jij, ben ik gen echte autoliefhebber. Het is voor mij gewoon een gebruiksvoorwerp, een van de duurdere ook nog... dus ik ben heel saai met auto's. Degelijk, betrouwbaar, ruim, niet te duur, comfortabel...
Qua zitplaatsen wel, maar bagage niet. En een koffer op het dak van een tesla..? Karretje trekken als het uitkomt? Paar duikers inclusief dubbele flessensets mee?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
De Tesla is ruim zat voor een gezin. De vraag is alleen hoe ver je wil rijden dagelijks. Tot 400km is prima, daarboven hangt het van factoren af.
Ik heb ook gekeken naar een MiTo (benzine) en daar heb ik mij maar niet aan gewaagdquote:Op maandag 16 juni 2014 00:16 schreef Opperprutser het volgende:
Komende zaterdag een Alfa Mito ophalen bij de dealer. Leasebak
Waarom? Voor dat geld weinig completers te krijgen (esclusivo; met navi, leer, parkeersensoren etc.) Savali chipje erin en karren maar.
Ik ga dieselen. Met 250 nm koppel enigszins vooruit te branden en 't onderhoud hoef ik toch niet te betalen. Dan is 't wat makkelijker kiezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar een MiTo (benzine) en daar heb ik mij maar niet aan gewaagd
Ja dan is het wel een verstandige keuzequote:Op maandag 16 juni 2014 00:19 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Ik ga dieselen. Met 250 nm koppel enigszins vooruit te branden en 't onderhoud hoef ik toch niet te betalen. Dan is 't wat makkelijker kiezen.
Mooie auto, zo'n Fiesta (zeker na de facelift). Stond ook hier op de shortlist. Veel aanbod, dus je zou best een mooie kunnen vinden voor een schappelijke prijs. Succes!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dan is het wel een verstandige keuze
De diesels van Alfa zijn dan wel weer betrouwbaar
Ik ga zelf (beginnende bestuurder) voor een Ford Fiesta zoals je misschien al gelezen hebt
Meh, wat ik van een lokale dealer heb gehoord is dat Fiesta's uit 2009-2010 echt hard gaan nu, en mijn budget is om en nabij de 8k dus het wordt sws een pre facelift, al vind ik de gefacelifte wel ietsje mooierquote:Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Mooie auto, zo'n Fiesta (zeker na de facelift). Stond ook hier op de shortlist. Veel aanbod, dus je zou best een mooie kunnen vinden voor een schappelijke prijs. Succes!
Prima keuze. Ik zou ook de Fiësta boven de Mito verkiezen denk ik, al heb ik daar niet echt een objectieve reden voorquote:Op maandag 16 juni 2014 00:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dan is het wel een verstandige keuze
De diesels van Alfa zijn dan wel weer betrouwbaar
Ik ga zelf (beginnende bestuurder) voor een Ford Fiesta zoals je misschien al gelezen hebt
Collega van mij had een 508 als voorloop auto en had een BMW besteld. Toen hij de BMW kreeg was hij zo gehecht aan de 508 dat ie hem eigenlijk niet meer wilde afgeven en mist hem nu nog steeds.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Mooie auto, niet echt praktisch, maar wel tof. 508 is netjes, heb ook een paar collega's daarin rondrijden, die zijn er wel tevreden over geloof ik. In ieder geval een nette bak voor sales, want die gasten met bmw's daar gaat eerst 10% van de prijs af vanwege de auto.. :d
Slordige Dertig jaar geleden hadden de auto's een derde tot een kwart aan PK van wat ze nu hebben, met dezelfde of grotere motorinhoud. Ze waren vervuilend, verbruikten veel en hadden veel problemen, kan me nog de winterstart herinneren, kuchekuchekuchekuchekuche en als je niet oppaste met de choke verzoop je motor.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Omdat het een hele kleine motor met een turbo is, die een vrij zware auto vooruit moet krijgen. Wil er een beetje gang in zitten, dan is de 1.0 in de basis gewoon veel te klein. Zowel motortje als turbo zullen hard moeten werken om de gang erin te houden. En ik betwijfel of dat een lang leven beschoren is. Het kán natuurlijk wel, maar ik kijk met een vrij sceptische blik naar de downsizetrend van dit moment, omdat ik vrees dat het op lange termijn één groot drama wordt.
Maar de MiTo heeft dan wel weer de looks qua interieurquote:Op maandag 16 juni 2014 08:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Prima keuze. Ik zou ook de Fiësta boven de Mito verkiezen denk ik, al heb ik daar niet echt een objectieve reden voor
Er kan aan bagage net zoveel mee in de Tesla als in de RS6 avant. Kofferruimte zat.quote:
Kan, mits je het panoramadak neemt.quote:En een koffer op het dak van een tesla..?
Nee, dat kan idd niet. Als je dat wil is de Tesla niet voor jou geschikt.quote:Karretje trekken als het uitkomt?
In Nederland duiken lijkt mij persoonlijk extreem koud en je schijnt geen reet te zien... Maar wederom: als dat niet kan (wat ik op zich niet onmogelijk acht), dan is de Tesla niet voor jou geschikt. Al vallen veel auto's dan af lijkt me.quote:Paar duikers inclusief dubbele flessensets mee?
Superchargers. Dit jaar nog. Kom je heel Europa mee door. Als de Tesla om te bouwen valt naar 4wd (wat ik verwacht zodra de Model S ook 4wd gaat krijgen in 2015/16) gaan wij wellicht gewoon op wintersport naar Italië met de Tesla. Al is het maar omdat Valerie in de Tesla slaapt en in de RS6 niet in slaap te krijgen is tenzij ze echt extreem moe is.quote:Maar mooi auto hoor. Best prijzig trouwens, kunnen wij niet leasen... misschien de CEO... alhoewel ook die 'slechts' een BMW 5 rijdt, veel duurder wordt het bij ons niet. Meesten hebben een budget voor een ruime middenklasser, wie meer wil mag zelf bijdragen (terecht).
Eerlijk gezegd ben ik dik tevreden met mijn focus, prima auto, rijdt fijn, comfort is prima, ik heb ipv lease een wat hoger brutoloon bedongen omdat ik toch niet veel kilometers maak zakelijk (10k ofzo), dus ja... ik ga niet perse duur rijden. Een tesla zou je aan mij niet zomaar slijten, want zie daar maar eens mee in Italie, Frankrijk of zwitserland te komen...
Dan ben je iig ergens de beste in.quote:In PTA ben ik vast de saaiste lul die er rondloopt
Klopt helemaal. Punt is vooral dat ze toen weinig vermogen hadden door weinig rendement. De motoren waren van acceptabele grootte, maar er werden weinig pk's uit gehaald. Ze moesten wel werken, maar werden niet tot de toppen van hun kunnen belast. Tegenwoordig moet alles kleiner en moet rendement gemaximaliseerd worden, maar ik denk dat er wel grenzen aan zitten. Juist omdat uit eenzelfde cilinderinhoud nu ineens veel meer vermogen gehaald moet worden, wordt het steeds lastiger om levensduur te garanderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Slordige Dertig jaar geleden hadden de auto's een derde tot een kwart aan PK van wat ze nu hebben, met dezelfde of grotere motorinhoud. Ze waren vervuilend, verbruikten veel en hadden veel problemen, kan me nog de winterstart herinneren, kuchekuchekuchekuchekuche en als je niet oppaste met de choke verzoop je motor.
Ja, een enkele mercedes diesel van toen rijdt nog met meer dan een miljoen kilometer op te teller, ik ken er eentje bij een taxibedrijf, die halen ze van stal als ze verlegen zitten, meer uit sentiment dan wat anders. Maar dat zijn echt uitzonderingen.
Precies, de levensduur is nu nog maar een paar jaarquote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Punt is vooral dat ze toen weinig vermogen hadden door weinig rendement. De motoren waren van acceptabele grootte, maar er werden weinig pk's uit gehaald. Ze moesten wel werken, maar werden niet tot de toppen van hun kunnen belast. Tegenwoordig moet alles kleiner en moet rendement gemaximaliseerd worden, maar ik denk dat er wel grenzen aan zitten. Juist omdat uit eenzelfde cilinderinhoud nu ineens veel meer vermogen gehaald moet worden, wordt het steeds lastiger om levensduur te garanderen.
Dat interieurquote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef lst128 het volgende:
Corsa C 1.2 Elegance '01
[ afbeelding ]
Reed hiervoor altijd brikken en was op zoek naar een wat volwassener auto. Toen kwam ik deze tegen, heeft wat schade aan de achterkant en was daarom goedkoop. En voor die tijd best 'luxe' uitgerust met airco en wat elektrisch comfort. Mis alleen cruise control en het vermogen van de 1.2 houdt niet over. Oja en het interieur is echt verschikkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef lst128 het volgende:
Corsa C 1.2 Elegance '01
[ afbeelding ]
Reed hiervoor altijd brikken en was op zoek naar een wat volwassener auto. Toen kwam ik deze tegen, heeft wat schade aan de achterkant en was daarom goedkoop. En voor die tijd best 'luxe' uitgerust met airco en wat elektrisch comfort. Mis alleen cruise control en het vermogen van de 1.2 houdt niet over. Oja en het interieur is echt verschikkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef lst128 het volgende:
Corsa C 1.2 Elegance '01
[ afbeelding ]
Reed hiervoor altijd brikken en was op zoek naar een wat volwassener auto. Toen kwam ik deze tegen, heeft wat schade aan de achterkant en was daarom goedkoop. En voor die tijd best 'luxe' uitgerust met airco en wat elektrisch comfort. Mis alleen cruise control en het vermogen van de 1.2 houdt niet over. Oja en het interieur is echt verschikkelijk![]()
[ afbeelding ]
Erge is dat dit standaard was op de Elegance, luxe velours bekledingquote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat interieur![]()
My god. Dat moet wel door een bejaarde zijn uitgezocht. Ik neem aan dat dat brik maar 500 euro kostte?
Ik zou daar wel op afknappen overigens. Maar ik zit ook zo veel in de auto en kijk dus zo lang tegen het interieur aan, dat het er wel een beetje fatsoenlijk uit moet zien.
Ik zoek eigenlijk een auto met airco IN de lederen bekleding. maar dat heb ik nog nooit gezien. Daarmee zouden ze aan mij een auto kunnen slijten. Lijkt me toch zo lekker airco in mijn stoelquote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, beter zo een corsa dan geen auto
En liever airco dan leer
Echt een leuke auto, maar voor mij niet geschikt dus. P.S. Met duiken is hier zat te zien en mits met de juiste uitrusting (droogpak) niet koud. En met het bootje de Noordzee op is helemaal tof, ligt er vol met wrakken uit WOII en eerder...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er kan aan bagage net zoveel mee in de Tesla als in de RS6 avant. Kofferruimte zat.
[..]
Kan, mits je het panoramadak neemt.
[..]
Nee, dat kan idd niet. Als je dat wil is de Tesla niet voor jou geschikt.
[..]
In Nederland duiken lijkt mij persoonlijk extreem koud en je schijnt geen reet te zien... Maar wederom: als dat niet kan (wat ik op zich niet onmogelijk acht), dan is de Tesla niet voor jou geschikt. Al vallen veel auto's dan af lijkt me.
[..]
Superchargers. Dit jaar nog. Kom je heel Europa mee door. Als de Tesla om te bouwen valt naar 4wd (wat ik verwacht zodra de Model S ook 4wd gaat krijgen in 2015/16) gaan wij wellicht gewoon op wintersport naar Italië met de Tesla. Al is het maar omdat Valerie in de Tesla slaapt en in de RS6 niet in slaap te krijgen is tenzij ze echt extreem moe is.
[..]
Dan ben je iig ergens de beste in.
Eeehh, stoelventilatie bestaat al een tijdje hoor?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een auto met airco IN de lederen bekleding. maar dat heb ik nog nooit gezien. Daarmee zouden ze aan mij een auto kunnen slijten. Lijkt me toch zo lekker airco in mijn stoel
Ja, er zit ook zo'n buis onder mijn stoel, maar in mijn stoel... en airco eh, niet alleen ventilatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Eeehh, stoelventilatie bestaat al een tijdje hoor?
Toch... Het liefst duik ik waar ik niet eens een wetsuit nodig heb... Ik ben echt een luxepaardje.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
Echt een leuke auto, maar voor mij niet geschikt dus. P.S. Met duiken is hier zat te zien en mits met de juiste uitrusting (droogpak) niet koud. En met het bootje de Noordzee op is helemaal tof, ligt er vol met wrakken uit WOII en eerder...
RS6.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch... Het liefst duik ik waar ik niet eens een wetsuit nodig heb... Ik ben echt een luxepaardje.
Dat is geen stoelventilatie, je kan ook nog stoelventilatie bij sommige auto's als optie nemen. Bijvoorbeeld bij BMW. http://www.bmw.nl/nl/foot(...)stoelventilatie.htmlquote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja, er zit ook zo'n buis onder mijn stoel, maar in mijn stoel... en airco eh, niet alleen ventilatie.
quote:Actieve stoelventilatie zorgt permanent voor optimale luchtverversing in de stoelbekleding van de BMW. Daardoor wordt transpiratie aanzienlijk gereduceerd en raakt de bestuurder minder snel vermoeid.
In de schuimdelen van de stoelbekleding zijn in totaal negen axiale ventilatoren geïntegreerd. Vier daarvan bevinden zich in de rugleuning en vijf in de zitting. Via een luchtdoorlatende tussenlaag wordt de interieurlucht gelijkmatig in de stoel verdeeld en door de speciaal geperforeerde structuur van de lederen bekleding naar het zitoppervlak geleid van de stoelen voor bestuurder en voorpassagier. De vorming van transpiratie, vooral op de contactvlakken met de lederen bekleding, wordt daardoor merkbaar gereduceerd.
Het is dat ik geen BMW wil. Maar er zit een buis ONDER mijn stoel, die blaast niet op mijn voeten, maar schuin omhoog onder mijn stoel... tenmisnte, dat denk i,...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is geen stoelventilatie, je kan ook nog stoelventilatie bij sommige auto's als optie nemen. Bijvoorbeeld bij BMW. http://www.bmw.nl/nl/foot(...)stoelventilatie.html
Dat is iets heel anders dan de lucht die op je voeten wordt geblazen.
[..]
Mercedes en Porsche hebben het ook sowieso als optie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen BMW wil. Maar er zit een buis ONDER mijn stoel, die blaast niet op mijn voeten, maar schuin omhoog onder mijn stoel... tenmisnte, dat denk i,...
Hmm, dan maar een keer een panamera...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Mercedes en Porsche hebben het ook sowieso als optie.![]()
Ik denk dat er vast ook wel aftermarket setjes bestaan van stoelen met ingebouwde stoelventilatie.
Er zijn ook genoeg Saab 9-5's die stoelventilatie hebben...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Mercedes en Porsche hebben het ook sowieso als optie.![]()
Ik denk dat er vast ook wel aftermarket setjes bestaan van stoelen met ingebouwde stoelventilatie.
Daarom zei ik ook after market setjes van stoelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Saab 9-5's die stoelventilatie hebben...
Aftermarket? Lijkt me sterk. Je stof/leer moet geperforeerd zijn, anders blaas je de boel op.
Oja dat is niet aftermarket maar gewoon uit n sloper!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook after market setjes van stoelen.
Hmm, moet wel erg goed zijn uitgedokterd, anders krijg ik gegarandeerd spierpijn. En met climate control in de auto zweet is sowieso niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een auto met airco IN de lederen bekleding. maar dat heb ik nog nooit gezien. Daarmee zouden ze aan mij een auto kunnen slijten. Lijkt me toch zo lekker airco in mijn stoel
Oppassen met je versnellingsbak. Dat is een zwakke plek van die dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
VW polo 1.9 SDI uit 2000.
1 op 21, mrb van ¤189 per kwartaal en rijdt prima. Trilt alleen een beetje veel soms, en bij de 100km/u zit je al op 2200 toeren wat ook wel kut is.
waarvoor moet ik oppassen?? Ik schakel altijd vrij vroeg en rij op een zo laag mogelijk toerental. Vanaf 20 in zn 2 , 30 in 3, 45 in 4 en vanaf 70 in 5quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Oppassen met je versnellingsbak. Dat is een zwakke plek van die dingen.
de eerste twee schakelen nog heel soepel gelukkigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
Ja je kan er niet heel veel aan doen, behalve netjes mee omgaan. Als je gaat merken dat de eerste 2 versnellingen moeilijker gaan kun je er de klok op gelijk zettten dat het niet heel lang meer goed gaat.
Huh is er iets misgegaan met die lupo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
VW polo 1.9 SDI uit 2000.
1 op 21, mrb van ¤189 per kwartaal en rijdt prima. Trilt alleen een beetje veel soms, en bij de 100km/u zit je al op 2200 toeren wat ook wel kut is.
Auto zit in de puberteit. Groeispurt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh is er iets misgegaan met die lupo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, altijd fijn nog een Bimmer rijder.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:01 schreef KawaZ het volgende:
2 weekjes geleden deze Bimmer opgepikt;
[ afbeelding ]
Heerlijke 2.8L 6 cilinder high executive met beige leder.
Alles nog in zeer nette staat, nog altijd zeer tevreden mee![]()
![]()
Anoniem vind ik een beter woordquote:Op zondag 20 juli 2014 10:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Alleen niet een beetje saaie kleur voor een focus st?
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleurquote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Anoniem vind ik een beter woord...je kunt medeweggebruikers eens verrassen (beetje suffe guilty pleasure, toegegeven..
) en je rijdt tenminste niet in een vandalen magneet (zoals de ElectricOrange).
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben gisteren heel erg onder de deuk geraakt van het ding. Ik heb er 17 uur in gereden met 3 pauzes van 5 minuten en had totaal nergens last van. Geen rugpijn, geen zere benen -- ik voelde me prima.
Serieus reageren op Roadtrip-verzinselsquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?
zelf houd ik wel van wat meer opvallends zodat je niet op de parkeerplaats lang hoeft te zoeken. Mijn fiesta in sea grey lag er onder andere om die reden snel uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Anoniem vind ik een beter woord...je kunt medeweggebruikers eens verrassen (beetje suffe guilty pleasure, toegegeven..
) en je rijdt tenminste niet in een vandalen magneet (zoals de ElectricOrange).
Met die copmagnet heb je een goed punt, ik had er gisteren ook nog last van. Vermoedelijk werd ik even gevolgd door onopvallende politie volvo. Ruim afstand houdend en netjes ook naar 80 vertragen op dezelfde volgafstand en weer terug naar de 100. Zo te zien ook witte overhempje achter het stuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleur
Ik weet niet of ik het verantwoord vind. Maar ik stond eindeloos in de file, dus ik had zoiets van dan heb ik in ieder geval iets van rust gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleur
[..]
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?
Dan kun je maar beter voor een klein, licht autootje gaan, wat qua verzekering en wegenbelasting niet zoveel kost, want als dat je budget is dan kun je de wat grotere wel vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
150-200 per maand, km per maand zou ik echt niet weten
Dit gaat weer offtopic, graag een nieuw topic openen met vooronderzoek. Het is hier geen theekransje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
150-200 per maand, km per maand zou ik echt niet weten
Gratis? Da's apart... lijkt me dat die dingen nog wel een paar honderd euro doen op Marktplaats toch? Desnoods voor de exportquote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef T42 het volgende:
als anti opel rij ik sinds vrijdag in een opel...
[ afbeelding ]
why? FREE CAR en meteen mijn nieuwste nog maar 15 jaar oud.. gaf problemen met verzekeren
dus de gratis 306 is weer weg heb er een ander blij meegemaakt ook gratis
is oudquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Gratis? Da's apart... lijkt me dat die dingen nog wel een paar honderd euro doen op Marktplaats toch? Desnoods voor de exportNouja, wel lekker voor je!
Mafketelsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef T42 het volgende:
[..]
is oudander topic al eens uitgelegd mensen hier (nederland) vinden 15 jaar oud voor een auto en dan moet die weg...
zit net nieuwe apk op nieuwe schokdempers, grote beurt (dus distrubutieriem enzo vervangen), LPG nagekeken en gereinigt, 17" nieuwe bandenen dan durven ze er niet meer mee op vakantie want jah hij is al 15 jaar.... en vreemde van mp op de stoep nee
dan kom ik hem ophalen, zo word mijn verzameling alleen maar groter haha
98?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef Jano9 het volgende:
Mercedes E200 uit 98
Waarom? Ik ben een Mercedes fanaat en deze auto's zijn (behalve roest) erg robuuste auto's
ik sta bekend zowat alles mee te nemen en te gebruiken (dus niet mee te handelen) en dan geven mensen nog wel eens graag wat meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
MafketelsZo wil ik ook wel autorijden
. Je snapt het soms niet hè. Consumptiemaatschappij... Maar wel frappant dat jij altijd zulke pareltjes aangeboden krijgt
heb je trouwens een PM teruggestuurd mbt die auto waar je info over vroeg
Klopt, vandaar ook die roest. Maar verder:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
98?
Was dat niet de periode bij mercedes toen men de kwaliteit terug schroefde omdat dat dit te duur was? Tussen 2000 en 2006 hoorde ik veel taxibedrijven steen en been klagen en overstappen
Hm, omdat ik de vorige (dat was een Citroën) helaas in de prak heb gereden.. Toen had ik eigenlijk vrij snel een nieuwe auto nodig en kwam deze op mijn pad. Hij rijdt heel erg fijn! Ik heb verder niet echt een specifieke reden waarom ik voor deze auto heb gekozen, het uiterlijk vind ik ook wel mooi.quote:
Haha niets bijzonders is een goede omschrijving. Her verbaast me hoeveel zwarte stations er door Nederland en Duitsland rijden... Geparkeerd is hij ook niet meer terug te vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Botsauto het volgende:
Tijdje lang een Ford Mondeo gereden, was ik wel tevreden over niks bijzonders maar ligt lekker op de weg. Rij nu nieuwste peugeot partner en ondanks dat het een bestelbus is rijdt hij heerlijk, heb meer het gevoel alsof ik in een stevige SUV rijd.
Foto's!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik heb in mei 2014 een BMW Z4 M Coupe in Duitsland aangeschaft.
Hij is getuned door AC schnitzer en ik rij er regelmatig mee op het circuit van de Nordschleife.
Snelle auto's zijn mijn lust en mijn leven, mijn pa heeft me er mee opgevoed.
Dus er vloeit letterlijk benzine in ons bloed.
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkantquote:
hoe zou die zijn in het roze ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Maar een 35i is toch geen M coupé? Ik dacht aan het oude model, toen er nog wel 'echte' M coupes werden gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Volgens mij doel jij op die BMW z3 M coupe die de bijnaam de clownschoen had toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Maar een 35i is toch geen M coupé? Ik dacht aan het oude model, toen er nog wel 'echte' M coupes werden gemaakt.
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef Cassandraa het volgende:
Volkswagen Polo 1.2 TDI bluemotion 2011,omdat ik bij een Volkswagen dealer werk en ik kreeg het goedkoop aangeboden.
Was de vering kapot?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.
Vond het fijner dan de new beatle cabrio die ik op fuerte had.
Wel die lelijke schnitzel sticker er af gehaald?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Ja, nog voor ik m op NL kenteken had staanquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel die lelijke schnitzel sticker er af gehaald?
Holy shit, waanzinnige bak dit zeg! Heel veel plezier ermee!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:37 schreef Sniper het volgende:
[..]
Holy shit, waanzinnige bak dit zeg! Heel veel plezier ermee!
Is dit je daily drive of je circuit wagen? Ik durf zelf niet de ring op met mijn daily.
Watquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dankje!Mijn daily drive is een Toyota Starlet uit 1991.
Ik rijd m alleen in het weekend en schors m van november t/m april.
Ben met deze ook pas 1 keer op de ring geweest.
Nee.. Ik doel op het vorig model Z4 M coupe. (E85)quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op die BMW z3 M coupe die de bijnaam de clownschoen had toch?
Mijn broer heeft die gehad, maar helaas is ie total loss geraakt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dankje!Mijn daily drive is een Toyota Starlet uit 1991.
Ik rijd m alleen in het weekend en schors m van november t/m april.
Ben met deze ook pas 1 keer op de ring geweest.
Wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dankje!Mijn daily drive is een Toyota Starlet uit 1991.
Ik rijd m alleen in het weekend en schors m van november t/m april.
Ben met deze ook pas 1 keer op de ring geweest.
Waarom dan wel gekocht?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef Nerdmans het volgende:
Momenteel rij ik een Ford KA.
Jan de Bouvries editie, dus wel leuk aangekleed.
2006 met 50k op de teller.
Waarom? omdat ik hem niet verkocht krijg....
Ze zijn een tijdje populair geweest maar nu koop je voor hetzelfde geld een auto die veel beter is..quote:
Daar begin ik een beetje achter te komen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ze zijn een tijdje populair geweest maar nu koop je voor hetzelfde geld een auto die veel beter is..
Mooi, ook al een Honda klassiekerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:53 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Daar begin ik een beetje achter te komen ja.
Balen hoor, want het is niet echt mijn ding.
Ach van t weekend zal ik mijn Civicje uit '79 weer eens uit de schuur halen.
Ga ik daar lekker weekje mee rond kachelen
Kijk dat is een leuke Civic, veel beter dan waar de popijopi's in rijden tegenwoordigquote:
Geen blue motion denk ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.
Vond het fijner dan de new beatle cabrio die ik op fuerte had.
Diesel en benzine zijn belastingvrij op de canarische eilanden, en huur auto..quote:
Seat Leon rijders zitten altijd op de achterbank (van de mensen die voor hun rijden)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef JDx het volgende:
Seat Leon 1.8 20VT (230pk inmiddels)
http://www.jdx.nl/leon20vt/
Gewoon omdat het leuk is om hard te gaan, maar nog wel praktisch.
Je hebt toch geen saaie automaat he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mooi,
Moet nog even de stage 3 tune er op zetten:
Figuurlijk, zijn vreselijke bumperkleversquote:
Bedoel je van alle Leon's? Of ook Golfjes? Of alle snelle auto's? Of rij jij altijd nutteloos op de linkerbaan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Figuurlijk, zijn vreselijke bumperklevers
Oeh.... meld even waar en wanneer jullie een wedstrijdje gaan houdenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mooi,
Moet nog even de stage 3 tune er op zetten:
Zal me niet minder voelen als dat zo is, maar voel me niet kansloosquote:
2.0 16v kleine t ook goed?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Zal me niet minder voelen als dat zo is, maar voel me niet kansloos
1.8 20VT tegen een 2.0 24V T?
Zal wel onder de 7 seconden zitten denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
hoe snel kunnen we verwachten dat het gaat?
Dat zijn leuke dingen, zelf vind ik bochtenwerk en wat strakker stuurwerk leuker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zal wel onder de 7 seconden zitten denk ik.
Maar daar ligt de kracht van een Saab ook niet die moet t echt hebben van tussensprints.
Met een stage 5 op bio ethanol krijg je dan dit:
Alleen op de voorwielen? Dan kun je wel een abootje bij de bandenboer afsluitenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Compoantje het volgende:
Peugeot 106 GTi
Binnenkort met nieuw blok en GT28 turbo,zal ongeveer tussen de 350 en 420 PK krijgen.
[ afbeelding ]
Deze heb ik gekocht omdat ik snel wilde zijn, dit is 1 van de goedkoopste (qua vaste lasten) en snelste auto's die je zult vinden voor deze leeftijd.
Gristus wat een vermogen. Dat lijkt me best wel freaky in zo'n hatchback.... en hoeveel snelheidsbekeuringen heb je al geïncasseerd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Compoantje het volgende:
Peugeot 106 GTi
Binnenkort met nieuw blok en GT28 turbo,zal ongeveer tussen de 350 en 420 PK krijgen.
[ afbeelding ]
Deze heb ik gekocht omdat ik snel wilde zijn, dit is 1 van de goedkoopste (qua vaste lasten) en snelste auto's die je zult vinden voor deze leeftijd.
Met m'n eigen auto vreemd genoeg nog nooit. Ja, 1x een flitspaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gristus wat een vermogen. Dat lijkt me best wel freaky in zo'n hatchback.... en hoeveel snelheidsbekeuringen heb je al geïncasseerd?
Ja, misschien dat er ooit nog een 4WD ombouw komt, maar waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Alleen op de voorwielen? Dan kun je wel een abootje bij de bandenboer afsluiten
Jep, dit is hemquote:
Mafkeesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Compoantje het volgende:
Peugeot 106 GTi
Binnenkort met nieuw blok en GT28 turbo,zal ongeveer tussen de 350 en 420 PK krijgen.
[ afbeelding ]
Deze heb ik gekocht omdat ik snel wilde zijn, dit is 1 van de goedkoopste (qua vaste lasten) en snelste auto's die je zult vinden voor deze leeftijd.
Heel mooi dat je motor zoveel vermogen heeft, maar het is voorwiel aangedreven en een kleine licht auto. Je moet dat vermogen nog de weg in krijgen door twee kleine bandjes waar je ook mee stuurt. Het klinkt heel mooi, maar of je er in de praktijk veel aan hebt is wat andersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Compoantje het volgende:
Peugeot 106 GTi
Binnenkort met nieuw blok en GT28 turbo,zal ongeveer tussen de 350 en 420 PK krijgen.
[ afbeelding ]
Deze heb ik gekocht omdat ik snel wilde zijn, dit is 1 van de goedkoopste (qua vaste lasten) en snelste auto's die je zult vinden voor deze leeftijd.
Ik heb straks in m'n 3/4 versnelling nog wielspin als ik op vol vermogen ga rijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel mooi dat je motor zoveel vermogen heeft, maar het is voorwiel aangedreven en een kleine licht auto. Je moet dat vermogen nog de weg in krijgen door twee kleine bandjes waar je ook mee stuurt. Het klinkt heel mooi, maar of je er in de praktijk veel aan hebt is wat anders
Ja, 1 van die setups heb ik nu dus thuis liggenquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mafkees
Die 1.6 GTi-blokjes zijn ongelooflijk sterk, DP-Engineering heeft een GT28 ombouw gedaan: goed 400 pk met stock internals
Prachtigquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:31 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik heb straks in m'n 3/4 versnelling nog wielspin als ik op vol vermogen ga rijden.
Dus nee, ik zal er niet veel aan hebben maar het is en blijft een dun auto. Supercars en sportmotoren pesten op de snelweg en mensen in hun Golfjes GTi helemaal zoek rijden.
[..]
Ja, 1 van die setups heb ik nu dus thuis liggen
Dat werkt, niet zo super vanuit stilstand, maar BMW M modellen pakken vanaf de 100 is ook geen straf lijkt mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel mooi dat je motor zoveel vermogen heeft, maar het is voorwiel aangedreven en een kleine licht auto. Je moet dat vermogen nog de weg in krijgen door twee kleine bandjes waar je ook mee stuurt. Het klinkt heel mooi, maar of je er in de praktijk veel aan hebt is wat anders
Ja klopt, de versnellingsbakken zijn een zwak punt van 106jes. Ik had eens een keer een lijst gezien; een GTi bak hoeft er maar 20nm koppel meer bij te hebben en ze draaien op hun limiet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
PrachtigBij DP ben je sowieso aan het juiste adres met je Franse hok. Mbt 4wd, tijd terug is er wel iemand bezig geweest met het pas maken van een 405 4wd systeem in een 205, dus het zou mogelijk moeten zijn. Dat van de sterkte van de stock internals klopt idd, waar ik mijn gti in onderhoud heb heeft een 205 S16 gehad met 466pk. Had alleen een beetje de drang versnellingsbakken te eten.
Minder spectaculair geworden dan ik hoopte, maar ach...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mooi,
Moet nog even de stage 3 tune er op zetten:
Ik deed 6.3sec 0-100 de laatste keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zal wel onder de 7 seconden zitten denk ik.
Maar daar ligt de kracht van een Saab ook niet die moet t echt hebben van tussensprints.
Met een stage 5 op bio ethanol krijg je dan dit:
Je moet inderdaad niet te snel vol gas geven en je TCS uit is ook wel handig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ik deed 6.3sec 0-100 de laatste keer.
Was wel met zachte banden en koppeling al een beetje los met handrem omhoog. Fwd launchen is niet voor iedereen weggelegd merk ik bij het stoplicht vaak.
Inderdaad erg snelle bakken tegenwoordig! En de meerprijs ten opzichte van een 180pk TSI valt op zich ook nog mee. Al denk ik dat er weinig mensen zijn die met een paar opties erbij 40k neertellen voor een Seat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef JohnB52 het volgende:
Haha dat airride systeem is wel tof!
Zag vanochtend een Léon Cupra.
9-tpk-11
Ding heeft standaard 280pk . 0-100 in 5,7.
Dat is serieus snel.
Nu nog een degelijk meisje en een labradorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
Skoda Fabia 2.0 nu, dat sedan model.
Golf moest weg en deze stond bij de dealer voor een goede prijs. Qua looks wel iets minder, maar motorisch wel iets sneller dan een 1.6 Golf.
Gaat meestal andersom, ik heb een degelijk meisje en een border collie en ik wil ooit graag nog een Impreza WRX, maar dat komt er nog niet echt doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu nog een degelijk meisje en een labrador
Zeg jij met een Mitsubishi L200 2010.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu nog een degelijk meisje en een labrador
Klopt, ik heb maar één andere gezien. Die is van de buurman van vrienden van me, wel toevallig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
De sedan? Dat is wel bijzonder, die zie je in Nederland weinig.
Whaha, ja inderdaad. En dan in de Skoda op zondag naar de kerk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu nog een degelijk meisje en een labrador
Nee ik rij 3x per week met een boot+trailer van 2000 kg en kom over het algemeen op plekken waar geen nette slipbaan is om de boot in 't water te gooien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg jij met een Mitsubishi L200 2010.
Jij hebt een vriendin die 120 kilo weegt en 2 pittbuls?
Ah, geen vriendin dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik rij 3x per week met een boot+trailer van 2000 kg en kom over het algemeen op plekken waar geen nette slipbaan is om de boot in 't water te gooien.
Jawel, maar die gaat doorgaans niet mee naar m'n werk aangezien ze zelf ook een baan heeft.quote:
Hebben ze geen 2.8 V6? Wel een 3.2 maar die is (nog steeeds) niet te betalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:21 schreef Betuwenaar het volgende:
Volkswagen
Golf 4 1.8T GTI
1999
Waarom: Mooie auto, daarnaast ben ik meer gecharmeerd van de 1.8T dan van de 2.3 V5 versie.
Zo'n autootje rammelt toch van ellende uit elkaar met dat aantal pk's?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Compoantje het volgende:
Peugeot 106 GTi
Binnenkort met nieuw blok en GT28 turbo,zal ongeveer tussen de 350 en 420 PK krijgen.
[ afbeelding ]
Deze heb ik gekocht omdat ik snel wilde zijn, dit is 1 van de goedkoopste (qua vaste lasten) en snelste auto's die je zult vinden voor deze leeftijd.
http://www.dp-engineering.nl/dyno/gallery/quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zo'n autootje rammelt toch van ellende uit elkaar met dat aantal pk's?
ik dacht dat ik het moeilijk had met mn 2700 tpm bij 120 in mn 1.9 sdiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef tvdleur het volgende:
Grande punto 1.4 8v, maar fully loaded en 5 drs... prioriteiten verschuiven als je een kind hebt ;-)
Had ik maar de 1.4 16v gehad, die heeft 6 versnellingen. 4000 tpm bij 120 is wel vermoeiend, maar 5 drs zijn er niet zoveel :-/
Een benzine met 7000rpm is nog altijd comfortabeler dan een diesel bij stationairquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het moeilijk had met mn 2700 tpm bij 120 in mn 1.9 sdi
als het onder de 6cilinders is klinkt het net als een stofzuigerquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een benzine met 7000rpm is nog altijd comfortabeler dan een diesel bij stationair
Mensen die onder de 6 cylindersquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:41 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
als het onder de 6cilinders is klinkt het net als een stofzuiger
Ligt er een beetje aan wat voor dieselquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een benzine met 7000rpm is nog altijd comfortabeler dan een diesel bij stationair
Een AMG is bij jou een C220 CDI....?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik rij een Volkswagen Passat, met een 1.8 Turbo 20VT motor.
En waarom? Omdat het snel zat is voor Nederland en zuiniger. Zelfs zuiniger dan een 1.6je zonder Turbo op de snelweg. Tevens rijdt het goed en sportief en trek ik de meeste Golf GTI'tjes der wel uit.
Ook vind ik het leuk om de AMG'tjes te pesten in Marokko.
Laatst ging zo'n man plakken met zijn C220 CDI dus ik liet hem plakken, deed gas los, reed toen 80 terug naar zijn 3 (De versnellingsbak), liet hem naast mij rijden en BAM gas erin/erop.
Weg was ik. Aan het einde bij de stoplicht deed hij duim omhoog.
Nee, zo'n Franse man, had achter op zijn kofferbak C63 AMG geplakt, maar was gewoon een standaard C220 CDI.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Een AMG is bij jou een C220 CDI....?
De 1.8 20vt van volkswagen is heerlijke motorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik rij een Volkswagen Passat, met een 1.8 Turbo 20VT motor.
En waarom? Omdat het snel zat is voor Nederland en zuiniger. Zelfs zuiniger dan een 1.6je zonder Turbo op de snelweg. Tevens rijdt het goed en sportief en trek ik de meeste Golf GTI'tjes der wel uit.
Ook vind ik het leuk om de AMG'tjes te pesten in Marokko.
Laatst ging zo'n man plakken met zijn C220 CDI dus ik liet hem plakken, deed gas los, reed toen 80 terug naar zijn 3 (De versnellingsbak), liet hem naast mij rijden en BAM gas erin/erop.
Weg was ik. Aan het einde bij de stoplicht deed hij duim omhoog.
Kijk, iemand met verstand!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Betuwenaar het volgende:
[..]
De 1.8 20vt van volkswagen is heerlijke motor
VW Mk4 GTi met uiteraard de 1.8 20VTquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:40 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Kijk, iemand met verstand!
Wat rij je zelf?
Heerlijk! AUM Motorblok?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef Betuwenaar het volgende:
[..]
VW Mk4 GTi met uiteraard de 1.8 20VT
AGU, hij moet nog naar JD Engineering voor een chipquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heerlijk! AUM Motorblok?
Gechipt?
Is de AWT motorblok goed?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Betuwenaar het volgende:
[..]
AGU, hij moet nog naar JD Engineering voor een chip
Kan je daar nog ter plekke regelen zelfs. Moet je alleen wat invullen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Is de AWT motorblok goed?
Je kan 10% korting krijgen via GolfGTIForum, dan nemen ze daar contact op met ene Mark/JD.
CEO en een RS6!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kan je daar nog ter plekke regelen zelfs. Moet je alleen wat invullen.
Dus je kunt 2-liter dieseltjes 'pesten'? Nou nou, poeh poeh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee, zo'n Franse man, had achter op zijn kofferbak C63 AMG geplakt, maar was gewoon een standaard C220 CDI.
Betaal jij bijtelling over een duitse auto?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, omdat ik hem heel mooi vind en lekker goedkoop in de bijtelling is. Iets van 150 euro netto per maand voor onbeperkt karren.
Heb exact dezelfde ook in het zwart, google fotoquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Betaal jij bijtelling over een duitse auto?
Ook in Duitsland kent men een bijtelling hoor... En bepaald niet alleen daar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Betaal jij bijtelling over een duitse auto?
En ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook in Duitsland kent men een bijtelling hoor... En bepaald niet alleen daar.
Mooi, wat voor motor zit er in?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, omdat ik hem heel mooi vind en lekker goedkoop in de bijtelling is. Iets van 150 euro netto per maand voor onbeperkt karren.
Wel een grasmaaier/pruttel diesel motor a 110pk. Daarom zo goedkoop.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mooi, wat voor motor zit er in?
Kijk, genoeg voor in Nederland!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wel een grasmaaier/pruttel diesel motor a 110pk. Daarom zo goedkoop.
Maar voor mij meer dan genoeg hoor, heb uberhaupt nog nooit een enorme motor onder mijn kont gehad. Gewoon goed schakelen en het gaat lekker vlot. Op de autobahn heb ik al wel 215kmph op de meter gehaald, 205 op gps.
Verder is de wegligging subliem want hij is wat verlaagd en vind de algehele zakelijke uitstraling mooi.
Zowiezo is een diesel in het verkeer sneller dan het lijkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Kijk, genoeg voor in Nederland!
Het is met sport-onderstel. Al zou ik het verschil niet zien met gewone verlaging, ben wat dat betreft geen kenner.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zakelijkse auto's die verlaagd zijn ipv origineel sportonderstel. Als een vertegenwoordiger hier binnen komt lopen wordt die per definitie al niet serieus genomen.
Heerlijke bus. Rijdt best rap..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:28 schreef minmex het volgende:
Vw california t5 2009, net 50.000 op de teller voor de weekenden en vakanties.
[ afbeelding ]
En als mijn vrouw hem niet mee heeft, sirion 2 uit 2008 1.3, ook net 50.000 op de teller.
Buscamp is super handig en heeft al heel wat verbaasde blikken opgeleverd.
En ja,internet afbeelding, maar wel exact dezelfde.
Klopt! Maar eigenlijk is ie om te onthaasten..(wat weer heel suf klinkt met mn 27 jaar)quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heerlijke bus. Rijdt best rap..
Zo lekker kort voor de kop dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zakelijkse auto's die verlaagd zijn ipv origineel sportonderstel. Als een vertegenwoordiger hier binnen komt lopen wordt die per definitie al niet serieus genomen.
Dat zie je wel aan de rest van een auto, als het een 1.2l is lekker laag en spoilertje er op. Of zo'n ding waar ze uit schaamte het embleem af hebben gehaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is met sport-onderstel. Al zou ik het verschil niet zien met gewone verlaging, ben wat dat betreft geen kenner.
Ah dat volk dat golfjes, astratjes loopt te pimpen, vooral woonwagen bewoners en boeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan de rest van een auto, als het een 1.2l is lekker laag en spoilertje er op. Of zo'n ding waar ze uit schaamte het embleem af hebben gehaald.
Wij, 2 collega's en ik, hebben zelf ook "verlaagde" auto's maar dan gewoon fabriek af met sportonderstel.
Ook voor de post boven mij, misschien dat het iets duidelijker is wat ik bedoelde.
en die komen niet als vertegenwoordiger bij bedrijven inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ah dat volk dat golfjes, astratjes loopt te pimpen, vooral woonwagen bewoners en boeren.
Waarom heb je het embleem er af gehaald, snap dat nooit zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:13 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Opel Omega Excecutive 3.2 V6 automaat 2001.
Waarom?
Het rijd als een koning en de volle bak opties.
Verbruik gemiddeld 1:7 (veel stad) maar ik rijd slechts 600-700 km per maand.
Met 218 pk is ook het goed toeven, alleen niet echt snel 0-100 (10 seconden)
Leeggewicht is 1633 kg dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Auto heeft er nu dik 2 ton op staan en steeds meer schades, deuk in het voorscherm, spiegel is eraf gereden en wat krassen.
November maar hij weer voor de apk, best kan dat ik hem dan weg doe.
Ik heb het embleem er niet afgehaald, dit een Irmscher grill.quote:
Hoeveel zakelijke auto's worden er dan sjonnie gepimpt/verlaagd, daar ging het om toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
en die komen niet als vertegenwoordiger bij bedrijven inderdaad
1 pot nat wat mij betreft. Waarom zou je een opel station willen pimpen? Maar goed dat is persoonlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb het embleem er niet afgehaald, dit een Irmscher grill.
Als je er geen verstand van hebt......
Veel opties?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Maar voor mij meer dan genoeg hoor, heb uberhaupt nog nooit een enorme motor onder mijn kont gehad. Gewoon goed schakelen en het gaat lekker vlot. Op de autobahn heb ik al wel 215kmph op de meter gehaald, 205 op gps.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
1 pot nat wat mij betreft. Waarom zou je een opel station willen pimpen? Maar goed dat is persoonlijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
1 pot nat wat mij betreft. Waarom zou je een opel station willen pimpen? Maar goed dat is persoonlijk.
Nieuw vanuit de Opel dealer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waarom niet?
En ik vind dit geen pimpen hoor, zo zijn ze ook origineel geleverd:
[ afbeelding ]
Standaard pakket met het volgende:quote:
Die kon je zo bestellen inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Nieuw vanuit de Opel dealer?
Dan heb ik niks gezegd, ik vond het altijd overkomen alsof een petje zijn Opel wilde pimpen door het te ontdoen van zijn embleem. Dat zie je ook vaak bij Seatjes en VWtjes als je weet wat ik bedoel.
Waarschijnlijk volgend jaar geen 14%.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef Apekoek het volgende:
Diefstalalarm
Middenarmsteun vóór
Multifunctioneel vierspaaks lederen stuurwiel
MMI navigatie plus
Bestuurdersinformatiesysteem
Audi sound system
Comfortairconditioning
Licht- en regensensor
Lichtpakket
Audi parkeerhulp
Telefoonvoorbereiding online
Xenon Plus verlichting
Kan inderdaad zijn! Ik heb daardoor nu zelf de 3 deurs (want ik moest een diesel, rij veel). Vorig jaar was de A3 vijf deurs diesel nog 14%, maar valt er dit jaar dus alweer buiten. En G-tron te onhandig, maak te veel kilometers en was nog niet beschikbaar begin dit jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgend jaar geen 14%.
Jep dat is ook behoorlijk suf inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die kon je zo bestellen inderdaad.
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, alleen het is nu niet van toepassing.
Ik heb meer moeite met AMG, R32 logo's e.d. op auto's waarvan je dan op RDW ziet dat er een 1.8 motor in de auto ligt.
Daar hoef je niet voor naar de rdw site te gaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die kon je zo bestellen inderdaad.
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, alleen het is nu niet van toepassing.
Ik heb meer moeite met AMG, R32 logo's e.d. op auto's waarvan je dan op RDW ziet dat er een 1.8 motor in de auto ligt.
Dat je achter een verlaagde oude Vectra rijdt die ten eerste al niet wegkomt bij het stoplicht (maar wel herrie maakt alsof hij in 5 seconden op de 100 zit), en ten tweede z'n achterruit vol stickers heeft die verklaren dat z'n beroerde rijeigenschappen aan de verlaging gekoppeld zijn... En dan heb je m nog niet eens een drempel zien nemen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoeveel zakelijke auto's worden er dan sjonnie gepimpt/verlaagd, daar ging het om toch?
Audiquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:40 schreef Modjopower het volgende:
Audi A6 4F
2.0 TDI icm 6-bak handbak.
Waarom?
Vond het altijd een prachtige auto. Toen mijn vorige auto kuren kreeg (VW Bora met 35x.xxx km) besloten om deze te halen. Kan hem op dit punt van mijn leven betalen en dacht 'waarom niet'.
Eerst twijfel tussen de 2.7 tdi (v6) en de 2.0 tdi.
Toch gekozen ivm onderhoud en het hoger verbruik + gewicht van de V6. Bovendien vond ik de handbak fijner in gebruik dan de CVT in de 2.7.
Modlijst:
LED interieurverlichting
Ambiante verlichting voor
Ambiante verlichting achter
S-line pedalen + deadplate
Walnoten interieur (ipv geborsteld alu)
“Exclusive” vloermatten in de zomer, rubber vloermatten in de winter
Chromen lichtschakelaar
Chromen raamschakelaars
Rubbermat kofferbak
Bagagenet kofferbak
Sonniboy zonwering achter
Bi-Xenon koplampen in laten bouwen (origineel Audi)
LED kentekenplaathouders
LED DRL
Smoke zijknipperlichten
PDC achter (origineel Audi)
BBS CO, 18” ET45 5x112 8j
Nog te doen:
Vervangen hex-aandrijfas oliepomp met conventionele oliepomp
Chip op maat (geschat op 180 pk met 410 NM)
Verlaging dmv Eibach dempers + veren
Vervangen analoog climacontrol display met digitaal clima control
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef junkiexp het volgende:
Hele mooie Audi, alleen ik vind de velgen niet zo.
En 18'' komt niet zo naar voren eigenlijk, een verlaging zou hem goed staan.
Deze is van rond 2007 toch?
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor zoiets.
Nou ik vind 18'' niet verkeer hoor, alleen het komt niet echt naar voren dat het 18'' is, eerder 16''.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:06 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Dankje.
Wat betreft de velgen: Kwam deze spotgoedkoop tegen en er zaten 16" wintervelgen onder toen ik hem kocht. Dus toch maar gehaald want die waren écht kut.
Deze gaan vanaf volgend seizoen onder de A4 B6 van mijn moeder. Ik ga zelf naar een andere set kijken.
Ben het met je eens dat 18" niet de 'WOW' factor heeft maar ik heb een tijdje als test 20" (reps met 255/40/20) eronder gehad. Ben na een week weer terug gestapt naar 18', vond het comfort er echt onder lijden als ik eerlijk ben.
Qua verlaging ben ik gaan rondkijken naar alleen de veren maar door het gewicht en de uiteindelijke rijkwaliteit toch maar laten informeren naar een complete set, dus dempers + veren. Dit icm de 18" moet het comfort toch nog acceptabel zijn.
En het is een 2007 model inderdaad
Uiteraard.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nou ik vind 18'' niet verkeer hoor, alleen het komt niet echt naar voren dat het 18'' is, eerder 16''.
Heeft ook wel te maken met de soort velg en de verlaging.
Maar pas wel op met comfort dan hoor, ik ben van 205-65-16 naar 235-45-17 gegaan en dan merk je al een stuk meer van de weg.
Als je gaat verlagen en dan naar 255-30-20 gaat bijvoorbeeld wordt het wel echt een stuiterbak.
Daarnaast zijn de banden ook niet meer te betalen uiteraard.
Heeft de vorige eigenaar van mijn auto ook helaas gedaan. Moet nog een keer de neus van een zwarte skoda octavia zien te vinden. En de originele roosters voor in de vRS bumper.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom heb je het embleem er af gehaald, snap dat nooit zoHet blijft een Opel hoor.
Bijvoorbeeld de verlaagde Vectra C met te grote velgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoeveel zakelijke auto's worden er dan sjonnie gepimpt/verlaagd, daar ging het om toch?
Maar om dan SDI achter op je GTI plakken zie ik wel de humor weer van in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die kon je zo bestellen inderdaad.
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, alleen het is nu niet van toepassing.
Ik heb meer moeite met AMG, R32 logo's e.d. op auto's waarvan je dan op RDW ziet dat er een 1.8 motor in de auto ligt.
Een RS6 terugbouwen met standaard zijschermen e.d. en dan stalen 16 inch velgen met beer wieldoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Maar om dan SDI achter op je GTI plakken zie ik wel de humor weer van in.
Past alleen niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Een RS6 terugbouwen met standaard zijschermen e.d. en dan stalen 16 inch velgen met beer wieldoppen.
En van die kinder plak stickers.
En dan een petje met een golf gti helemaal schijt rijden.
Eigenlijk moet je het gewoon doen
Ooit stond er in zo'n tuningblad lang geleden een gozer die een Eend had voorzien van een Chevy V8....quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Een RS6 terugbouwen met standaard zijschermen e.d. en dan stalen 16 inch velgen met beer wieldoppen.
En van die kinder plak stickers.
En dan een petje met een golf gti helemaal schijt rijden.
Eigenlijk moet je het gewoon doen
Prachtige BBS velgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:40 schreef Modjopower het volgende:
Audi A6 4F
2.0 TDI icm 6-bak handbak.
Waarom?
Vond het altijd een prachtige auto. Toen mijn vorige auto kuren kreeg (VW Bora met 35x.xxx km) besloten om deze te halen. Kan hem op dit punt van mijn leven betalen en dacht 'waarom niet'.
Eerst twijfel tussen de 2.7 tdi (v6) en de 2.0 tdi.
Toch gekozen ivm onderhoud en het hoger verbruik + gewicht van de V6. Bovendien vond ik de handbak fijner in gebruik dan de CVT in de 2.7.
Modlijst:
LED interieurverlichting
Ambiante verlichting voor
Ambiante verlichting achter
S-line pedalen + deadplate
Walnoten interieur (ipv geborsteld alu)
“Exclusive” vloermatten in de zomer, rubber vloermatten in de winter
Chromen lichtschakelaar
Chromen raamschakelaars
Rubbermat kofferbak
Bagagenet kofferbak
Sonniboy zonwering achter
Bi-Xenon koplampen in laten bouwen (origineel Audi)
LED kentekenplaat verlichting
LED DRL
Smoke zijknipperlichten
PDC achter (origineel Audi)
BBS CO, 18” ET45 5x112 8j
Nog te doen:
Vervangen hex-aandrijfas oliepomp met conventionele oliepomp
Chip op maat (geschat op 180 pk met 410 NM)
Verlaging dmv Eibach dempers + veren
Vervangen analoog climacontrol display met digitaal clima control
[ afbeelding ]
Denk dat je vanaf een 2.7/2.8 al een GTI te snel af bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Een RS6 terugbouwen met standaard zijschermen e.d. en dan stalen 16 inch velgen met beer wieldoppen.
En van die kinder plak stickers.
En dan een petje met een golf gti helemaal schijt rijden.
Eigenlijk moet je het gewoon doen
Golf 3 met die slome 8-klepper.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Denk dat je vanaf een 2.7/2.8 al een GTI te snel af bentIn ieder geval de oudere modellen.
Liever beige leer dan beige stof....quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wel jammer van de keuze walnoten interieurdelen. Dat is net zoiets als beige leder interieur.
Ik heb zwart lederen bekleding.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liever beige leer dan beige stof....
Ik heb zelf twee auto's met leren bekleding... in de rode zit grijs leer en in de zwarte zit beige leerquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb zwart lederen bekleding.
Wil je naast mij komen zitten.
Beige leer is sexy.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zelf twee auto's met leren bekleding... in de rode zit grijs leer en in de zwarte zit beige leer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |