Huh is er iets misgegaan met die lupo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
VW polo 1.9 SDI uit 2000.
1 op 21, mrb van ¤189 per kwartaal en rijdt prima. Trilt alleen een beetje veel soms, en bij de 100km/u zit je al op 2200 toeren wat ook wel kut is.
Auto zit in de puberteit. Groeispurt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh is er iets misgegaan met die lupo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, altijd fijn nog een Bimmer rijder.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:01 schreef KawaZ het volgende:
2 weekjes geleden deze Bimmer opgepikt;
[ afbeelding ]
Heerlijke 2.8L 6 cilinder high executive met beige leder.
Alles nog in zeer nette staat, nog altijd zeer tevreden mee![]()
![]()
Anoniem vind ik een beter woordquote:Op zondag 20 juli 2014 10:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Alleen niet een beetje saaie kleur voor een focus st?
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleurquote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Anoniem vind ik een beter woord...je kunt medeweggebruikers eens verrassen (beetje suffe guilty pleasure, toegegeven..
) en je rijdt tenminste niet in een vandalen magneet (zoals de ElectricOrange).
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben gisteren heel erg onder de deuk geraakt van het ding. Ik heb er 17 uur in gereden met 3 pauzes van 5 minuten en had totaal nergens last van. Geen rugpijn, geen zere benen -- ik voelde me prima.
Serieus reageren op Roadtrip-verzinselsquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?
zelf houd ik wel van wat meer opvallends zodat je niet op de parkeerplaats lang hoeft te zoeken. Mijn fiesta in sea grey lag er onder andere om die reden snel uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Anoniem vind ik een beter woord...je kunt medeweggebruikers eens verrassen (beetje suffe guilty pleasure, toegegeven..
) en je rijdt tenminste niet in een vandalen magneet (zoals de ElectricOrange).
Met die copmagnet heb je een goed punt, ik had er gisteren ook nog last van. Vermoedelijk werd ik even gevolgd door onopvallende politie volvo. Ruim afstand houdend en netjes ook naar 80 vertragen op dezelfde volgafstand en weer terug naar de 100. Zo te zien ook witte overhempje achter het stuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleur
Ik weet niet of ik het verantwoord vind. Maar ik stond eindeloos in de file, dus ik had zoiets van dan heb ik in ieder geval iets van rust gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleur
[..]
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |