Ik zoek eigenlijk een auto met airco IN de lederen bekleding. maar dat heb ik nog nooit gezien. Daarmee zouden ze aan mij een auto kunnen slijten. Lijkt me toch zo lekker airco in mijn stoelquote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, beter zo een corsa dan geen auto
En liever airco dan leer
Echt een leuke auto, maar voor mij niet geschikt dus. P.S. Met duiken is hier zat te zien en mits met de juiste uitrusting (droogpak) niet koud. En met het bootje de Noordzee op is helemaal tof, ligt er vol met wrakken uit WOII en eerder...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er kan aan bagage net zoveel mee in de Tesla als in de RS6 avant. Kofferruimte zat.
[..]
Kan, mits je het panoramadak neemt.
[..]
Nee, dat kan idd niet. Als je dat wil is de Tesla niet voor jou geschikt.
[..]
In Nederland duiken lijkt mij persoonlijk extreem koud en je schijnt geen reet te zien... Maar wederom: als dat niet kan (wat ik op zich niet onmogelijk acht), dan is de Tesla niet voor jou geschikt. Al vallen veel auto's dan af lijkt me.
[..]
Superchargers. Dit jaar nog. Kom je heel Europa mee door. Als de Tesla om te bouwen valt naar 4wd (wat ik verwacht zodra de Model S ook 4wd gaat krijgen in 2015/16) gaan wij wellicht gewoon op wintersport naar Italië met de Tesla. Al is het maar omdat Valerie in de Tesla slaapt en in de RS6 niet in slaap te krijgen is tenzij ze echt extreem moe is.
[..]
Dan ben je iig ergens de beste in.
Eeehh, stoelventilatie bestaat al een tijdje hoor?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een auto met airco IN de lederen bekleding. maar dat heb ik nog nooit gezien. Daarmee zouden ze aan mij een auto kunnen slijten. Lijkt me toch zo lekker airco in mijn stoel
Ja, er zit ook zo'n buis onder mijn stoel, maar in mijn stoel... en airco eh, niet alleen ventilatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Eeehh, stoelventilatie bestaat al een tijdje hoor?
Toch... Het liefst duik ik waar ik niet eens een wetsuit nodig heb... Ik ben echt een luxepaardje.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
Echt een leuke auto, maar voor mij niet geschikt dus. P.S. Met duiken is hier zat te zien en mits met de juiste uitrusting (droogpak) niet koud. En met het bootje de Noordzee op is helemaal tof, ligt er vol met wrakken uit WOII en eerder...
RS6.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch... Het liefst duik ik waar ik niet eens een wetsuit nodig heb... Ik ben echt een luxepaardje.
Dat is geen stoelventilatie, je kan ook nog stoelventilatie bij sommige auto's als optie nemen. Bijvoorbeeld bij BMW. http://www.bmw.nl/nl/foot(...)stoelventilatie.htmlquote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja, er zit ook zo'n buis onder mijn stoel, maar in mijn stoel... en airco eh, niet alleen ventilatie.
quote:Actieve stoelventilatie zorgt permanent voor optimale luchtverversing in de stoelbekleding van de BMW. Daardoor wordt transpiratie aanzienlijk gereduceerd en raakt de bestuurder minder snel vermoeid.
In de schuimdelen van de stoelbekleding zijn in totaal negen axiale ventilatoren geïntegreerd. Vier daarvan bevinden zich in de rugleuning en vijf in de zitting. Via een luchtdoorlatende tussenlaag wordt de interieurlucht gelijkmatig in de stoel verdeeld en door de speciaal geperforeerde structuur van de lederen bekleding naar het zitoppervlak geleid van de stoelen voor bestuurder en voorpassagier. De vorming van transpiratie, vooral op de contactvlakken met de lederen bekleding, wordt daardoor merkbaar gereduceerd.
Het is dat ik geen BMW wil. Maar er zit een buis ONDER mijn stoel, die blaast niet op mijn voeten, maar schuin omhoog onder mijn stoel... tenmisnte, dat denk i,...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is geen stoelventilatie, je kan ook nog stoelventilatie bij sommige auto's als optie nemen. Bijvoorbeeld bij BMW. http://www.bmw.nl/nl/foot(...)stoelventilatie.html
Dat is iets heel anders dan de lucht die op je voeten wordt geblazen.
[..]
Mercedes en Porsche hebben het ook sowieso als optie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen BMW wil. Maar er zit een buis ONDER mijn stoel, die blaast niet op mijn voeten, maar schuin omhoog onder mijn stoel... tenmisnte, dat denk i,...
Hmm, dan maar een keer een panamera...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Mercedes en Porsche hebben het ook sowieso als optie.![]()
Ik denk dat er vast ook wel aftermarket setjes bestaan van stoelen met ingebouwde stoelventilatie.
Er zijn ook genoeg Saab 9-5's die stoelventilatie hebben...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Mercedes en Porsche hebben het ook sowieso als optie.![]()
Ik denk dat er vast ook wel aftermarket setjes bestaan van stoelen met ingebouwde stoelventilatie.
Daarom zei ik ook after market setjes van stoelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Saab 9-5's die stoelventilatie hebben...
Aftermarket? Lijkt me sterk. Je stof/leer moet geperforeerd zijn, anders blaas je de boel op.
Oja dat is niet aftermarket maar gewoon uit n sloper!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook after market setjes van stoelen.
Hmm, moet wel erg goed zijn uitgedokterd, anders krijg ik gegarandeerd spierpijn. En met climate control in de auto zweet is sowieso niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een auto met airco IN de lederen bekleding. maar dat heb ik nog nooit gezien. Daarmee zouden ze aan mij een auto kunnen slijten. Lijkt me toch zo lekker airco in mijn stoel
Oppassen met je versnellingsbak. Dat is een zwakke plek van die dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
VW polo 1.9 SDI uit 2000.
1 op 21, mrb van ¤189 per kwartaal en rijdt prima. Trilt alleen een beetje veel soms, en bij de 100km/u zit je al op 2200 toeren wat ook wel kut is.
waarvoor moet ik oppassen?? Ik schakel altijd vrij vroeg en rij op een zo laag mogelijk toerental. Vanaf 20 in zn 2 , 30 in 3, 45 in 4 en vanaf 70 in 5quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Oppassen met je versnellingsbak. Dat is een zwakke plek van die dingen.
de eerste twee schakelen nog heel soepel gelukkigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
Ja je kan er niet heel veel aan doen, behalve netjes mee omgaan. Als je gaat merken dat de eerste 2 versnellingen moeilijker gaan kun je er de klok op gelijk zettten dat het niet heel lang meer goed gaat.
Huh is er iets misgegaan met die lupo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
VW polo 1.9 SDI uit 2000.
1 op 21, mrb van ¤189 per kwartaal en rijdt prima. Trilt alleen een beetje veel soms, en bij de 100km/u zit je al op 2200 toeren wat ook wel kut is.
Auto zit in de puberteit. Groeispurt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh is er iets misgegaan met die lupo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, altijd fijn nog een Bimmer rijder.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:01 schreef KawaZ het volgende:
2 weekjes geleden deze Bimmer opgepikt;
[ afbeelding ]
Heerlijke 2.8L 6 cilinder high executive met beige leder.
Alles nog in zeer nette staat, nog altijd zeer tevreden mee![]()
![]()
Anoniem vind ik een beter woordquote:Op zondag 20 juli 2014 10:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Alleen niet een beetje saaie kleur voor een focus st?
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleurquote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Anoniem vind ik een beter woord...je kunt medeweggebruikers eens verrassen (beetje suffe guilty pleasure, toegegeven..
) en je rijdt tenminste niet in een vandalen magneet (zoals de ElectricOrange).
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben gisteren heel erg onder de deuk geraakt van het ding. Ik heb er 17 uur in gereden met 3 pauzes van 5 minuten en had totaal nergens last van. Geen rugpijn, geen zere benen -- ik voelde me prima.
Serieus reageren op Roadtrip-verzinselsquote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?
zelf houd ik wel van wat meer opvallends zodat je niet op de parkeerplaats lang hoeft te zoeken. Mijn fiesta in sea grey lag er onder andere om die reden snel uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Anoniem vind ik een beter woord...je kunt medeweggebruikers eens verrassen (beetje suffe guilty pleasure, toegegeven..
) en je rijdt tenminste niet in een vandalen magneet (zoals de ElectricOrange).
Met die copmagnet heb je een goed punt, ik had er gisteren ook nog last van. Vermoedelijk werd ik even gevolgd door onopvallende politie volvo. Ruim afstand houdend en netjes ook naar 80 vertragen op dezelfde volgafstand en weer terug naar de 100. Zo te zien ook witte overhempje achter het stuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleur
Ik weet niet of ik het verantwoord vind. Maar ik stond eindeloos in de file, dus ik had zoiets van dan heb ik in ieder geval iets van rust gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Plus het is wat minder een copmagnet. Maar ergens ook wel zuur, want een ST verdient eigenlijk wel een gave kleur
[..]
17 uur en dan zo kort stoppen? Vind je dat verantwoord als newbie automobilist? En waar ben je naartoe gereden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |