Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkantquote:
hoe zou die zijn in het roze ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Maar een 35i is toch geen M coupé? Ik dacht aan het oude model, toen er nog wel 'echte' M coupes werden gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Volgens mij doel jij op die BMW z3 M coupe die de bijnaam de clownschoen had toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Maar een 35i is toch geen M coupé? Ik dacht aan het oude model, toen er nog wel 'echte' M coupes werden gemaakt.
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef Cassandraa het volgende:
Volkswagen Polo 1.2 TDI bluemotion 2011,omdat ik bij een Volkswagen dealer werk en ik kreeg het goedkoop aangeboden.
Was de vering kapot?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.
Vond het fijner dan de new beatle cabrio die ik op fuerte had.
Wel die lelijke schnitzel sticker er af gehaald?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nog voor ik m op NL kenteken had staanquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel die lelijke schnitzel sticker er af gehaald?
Holy shit, waanzinnige bak dit zeg! Heel veel plezier ermee!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:37 schreef Sniper het volgende:
[..]
Holy shit, waanzinnige bak dit zeg! Heel veel plezier ermee!
Is dit je daily drive of je circuit wagen? Ik durf zelf niet de ring op met mijn daily.
Watquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dankje!Mijn daily drive is een Toyota Starlet uit 1991.
Ik rijd m alleen in het weekend en schors m van november t/m april.
Ben met deze ook pas 1 keer op de ring geweest.
Nee.. Ik doel op het vorig model Z4 M coupe. (E85)quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op die BMW z3 M coupe die de bijnaam de clownschoen had toch?
Mijn broer heeft die gehad, maar helaas is ie total loss geraakt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Waarom dan wel gekocht?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef Nerdmans het volgende:
Momenteel rij ik een Ford KA.
Jan de Bouvries editie, dus wel leuk aangekleed.
2006 met 50k op de teller.
Waarom? omdat ik hem niet verkocht krijg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |