Dan kun je maar beter voor een klein, licht autootje gaan, wat qua verzekering en wegenbelasting niet zoveel kost, want als dat je budget is dan kun je de wat grotere wel vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
150-200 per maand, km per maand zou ik echt niet weten
Dit gaat weer offtopic, graag een nieuw topic openen met vooronderzoek. Het is hier geen theekransje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
150-200 per maand, km per maand zou ik echt niet weten
Gratis? Da's apart... lijkt me dat die dingen nog wel een paar honderd euro doen op Marktplaats toch? Desnoods voor de exportquote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef T42 het volgende:
als anti opel rij ik sinds vrijdag in een opel...
[ afbeelding ]
why? FREE CAR en meteen mijn nieuwste nog maar 15 jaar oud.. gaf problemen met verzekeren
dus de gratis 306 is weer weg heb er een ander blij meegemaakt ook gratis
is oudquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Gratis? Da's apart... lijkt me dat die dingen nog wel een paar honderd euro doen op Marktplaats toch? Desnoods voor de exportNouja, wel lekker voor je!
Mafketelsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef T42 het volgende:
[..]
is oudander topic al eens uitgelegd mensen hier (nederland) vinden 15 jaar oud voor een auto en dan moet die weg...
zit net nieuwe apk op nieuwe schokdempers, grote beurt (dus distrubutieriem enzo vervangen), LPG nagekeken en gereinigt, 17" nieuwe bandenen dan durven ze er niet meer mee op vakantie want jah hij is al 15 jaar.... en vreemde van mp op de stoep nee
dan kom ik hem ophalen, zo word mijn verzameling alleen maar groter haha
98?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef Jano9 het volgende:
Mercedes E200 uit 98
Waarom? Ik ben een Mercedes fanaat en deze auto's zijn (behalve roest) erg robuuste auto's
ik sta bekend zowat alles mee te nemen en te gebruiken (dus niet mee te handelen) en dan geven mensen nog wel eens graag wat meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
MafketelsZo wil ik ook wel autorijden
. Je snapt het soms niet hè. Consumptiemaatschappij... Maar wel frappant dat jij altijd zulke pareltjes aangeboden krijgt
heb je trouwens een PM teruggestuurd mbt die auto waar je info over vroeg
Klopt, vandaar ook die roest. Maar verder:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
98?
Was dat niet de periode bij mercedes toen men de kwaliteit terug schroefde omdat dat dit te duur was? Tussen 2000 en 2006 hoorde ik veel taxibedrijven steen en been klagen en overstappen
Hm, omdat ik de vorige (dat was een Citroën) helaas in de prak heb gereden.. Toen had ik eigenlijk vrij snel een nieuwe auto nodig en kwam deze op mijn pad. Hij rijdt heel erg fijn! Ik heb verder niet echt een specifieke reden waarom ik voor deze auto heb gekozen, het uiterlijk vind ik ook wel mooi.quote:
Haha niets bijzonders is een goede omschrijving. Her verbaast me hoeveel zwarte stations er door Nederland en Duitsland rijden... Geparkeerd is hij ook niet meer terug te vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Botsauto het volgende:
Tijdje lang een Ford Mondeo gereden, was ik wel tevreden over niks bijzonders maar ligt lekker op de weg. Rij nu nieuwste peugeot partner en ondanks dat het een bestelbus is rijdt hij heerlijk, heb meer het gevoel alsof ik in een stevige SUV rijd.
Foto's!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik heb in mei 2014 een BMW Z4 M Coupe in Duitsland aangeschaft.
Hij is getuned door AC schnitzer en ik rij er regelmatig mee op het circuit van de Nordschleife.
Snelle auto's zijn mijn lust en mijn leven, mijn pa heeft me er mee opgevoed.
Dus er vloeit letterlijk benzine in ons bloed.
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkantquote:
hoe zou die zijn in het roze ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Maar een 35i is toch geen M coupé? Ik dacht aan het oude model, toen er nog wel 'echte' M coupes werden gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is m toen ie nog bij de AC Schnitzer dealer stond in Aachen. Je hebt er best veel bekijks mee moet ik zeggen. Ik werk 60 uur per week voor de NATO en heb er keihard voor gespaard de afgelopen jaren. Ik noem hem de Black Mamba en er zit een kleine sticker van Roadrunner op de achterkant
[ afbeelding ]
Volgens mij doel jij op die BMW z3 M coupe die de bijnaam de clownschoen had toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Maar een 35i is toch geen M coupé? Ik dacht aan het oude model, toen er nog wel 'echte' M coupes werden gemaakt.
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef Cassandraa het volgende:
Volkswagen Polo 1.2 TDI bluemotion 2011,omdat ik bij een Volkswagen dealer werk en ik kreeg het goedkoop aangeboden.
Was de vering kapot?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.
Vond het fijner dan de new beatle cabrio die ik op fuerte had.
Wel die lelijke schnitzel sticker er af gehaald?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nog voor ik m op NL kenteken had staanquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel die lelijke schnitzel sticker er af gehaald?
Holy shit, waanzinnige bak dit zeg! Heel veel plezier ermee!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:37 schreef Sniper het volgende:
[..]
Holy shit, waanzinnige bak dit zeg! Heel veel plezier ermee!
Is dit je daily drive of je circuit wagen? Ik durf zelf niet de ring op met mijn daily.
Watquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dankje!Mijn daily drive is een Toyota Starlet uit 1991.
Ik rijd m alleen in het weekend en schors m van november t/m april.
Ben met deze ook pas 1 keer op de ring geweest.
Nee.. Ik doel op het vorig model Z4 M coupe. (E85)quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op die BMW z3 M coupe die de bijnaam de clownschoen had toch?
Mijn broer heeft die gehad, maar helaas is ie total loss geraakt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Waarom dan wel gekocht?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef Nerdmans het volgende:
Momenteel rij ik een Ford KA.
Jan de Bouvries editie, dus wel leuk aangekleed.
2006 met 50k op de teller.
Waarom? omdat ik hem niet verkocht krijg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |