Ik zou niet weten waar je in NL (veilig) die 321km/h zou kunnen halen.. mijn '07 XK begrenzer slaat in bij 250km/h (dicht) en bij 220Km/h (open) en dan rij je toch al wel redelijk hard .. in mijn geval op een kaarsrechte weg met woestijn links en rechts... maar in NL? ik zie dat niet zo snel gebeuren met al die bochtjes en op- en afritten...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
De 911 liep bij 321 km/u tegen de begrenzer aan...
Er hoeft idd maar 1 te zijn die meteen met invoegen naar links schiet en je kan flink in de problemen komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:32 schreef Parzival het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je in NL (veilig) die 321km/h zou kunnen halen.. mijn '07 XK begrenzer slaat in bij 250km/h (dicht) en bij 220Km/h (open) en dan rij je toch al wel redelijk hard .. in mijn geval op een kaarsrechte weg met woestijn links en rechts... maar in NL? ik zie dat niet zo snel gebeuren met al die bochtjes en op- en afritten...
Het kan best hier en daar. Zeker op de A2, al staat nu net daar trajectcontrole...quote:Op zondag 15 juni 2014 11:32 schreef Parzival het volgende:
Ik zou niet weten waar je in NL (veilig) die 321km/h zou kunnen halen.. mijn '07 XK begrenzer slaat in bij 250km/h (dicht) en bij 220Km/h (open) en dan rij je toch al wel redelijk hard .. in mijn geval op een kaarsrechte weg met woestijn links en rechts... maar in NL? ik zie dat niet zo snel gebeuren met al die bochtjes en op- en afritten...
WTFquote:Op zondag 15 juni 2014 10:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toch wel:
http://nos.nl/artikel/291(...)-op-afsluitdijk.html
Ik doe het niet elke keer John, maar af en toe is het wel lekker.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:56 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar met maar 150pk?
Op mijn auto staat geen turbo, en ze doen wel wedstrijdjes, althans, dat willen hun, ik niet. Slecht voor je aandrijving. 80-160 is veel leuker
Uiteindelijk zal ik wel stage 5 willen hebben:
Saab 9-3 Stage 5 Auto pull:
Wow, die trekt mij der wel gemakkelijk uit..quote:Op zondag 15 juni 2014 12:56 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar met maar 150pk?
Op mijn auto staat geen turbo, en ze doen wel wedstrijdjes, althans, dat willen hun, ik niet. Slecht voor je aandrijving. 80-160 is veel leuker
Uiteindelijk zal ik wel stage 5 willen hebben:
Saab 9-3 Stage 5 Auto pull:
En toen werd je wakker met een grote natte plek in je bed zeker?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik rij een VW Passat 1.8 Turbo, 20VT met 5 kleppen per cilinder.
Auto is snel, heeft nog 'maar' 150 PK, maar trekt de gemiddelde 325i en 330i uit. Als ze alleen maar mijn 1.8 Turbo logo zien, willen ze al geen stoplicht sprintjes meer doen. Mietjes.
Omdat ze niet volgas gaan ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Auto is snel, heeft nog 'maar' 150 PK, maar trekt de gemiddelde 325i en 330i uit. Als ze alleen maar mijn 1.8 Turbo logo zien, willen ze al geen stoplicht sprintjes meer doen. Mietjes.
De Passat is echt niet zwaar hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met een grote natte plek in je bed zeker?Zeker een 330i eet Passatjes als ontbijt, of je moet toevallig een bazige W8 hebben ofzo, maar dan hebben we het wel over iets aparts.
Jouw 150 pony's zijn helemaal niet zo vlot in zo'n zware Passat.
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ja, zie je. Dat bedoel ik nou.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef Hyperdude het volgende:
Klopt volgens mij wel.
Mijn 330 is weer sneller dan een M3.
Vreemd maar waar.
Wanneer het de recentere 3 series(>2007) zijn, kun je dat dus helemaal vergetenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Wanneer ik rustig aan doe red ik dat verbruik nog met 40kw en 750cc meer.. Ik vind dat echt enorm hoog voor zo'n miniatuur blok. Of zijn dat de oudere blokken van Ford? De Ka(welke ik binnen 7 dagen weer verkocht had want grafbak) had hier ook een handje aan dankzij 't antieke 1.3 blok.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De 60 kw 1.25 is rap zat in nederland. Het verbruik is niet echt denderend, een verbruik van 1:13,5 was ik niet echt tevreden mee.
Voor de rest was het prima auto, alleen een beetje saai. Als hij nu een stuk zuiniger was had ik hem dat nog kunnen vergeven.
Logisch dat een W8 wat 'lui' is onderin, want er draait ook wat meer gewicht in de rondte in dat blok.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:14 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
De Passat is echt niet zwaar hoor.
Ik voel nog steeds een duw in mijn rug. De 4.0 W8, is wat lui onderin.
Ja, en 2 extra leventjes en een gratis parkeerkaart.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:19 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, zie je. Dat bedoel ik nou.
Ik heb ooit gehoord als je je auto goed inrijdt kun je zo 100PK bij krijgen, dus misschien vandaar.
Kan me niet vinden in dat een V8 blok lui zou moeten zijn.. mijn 4.2L V8 springt weg bij het stoplicht hoor..quote:Op zondag 15 juni 2014 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Logisch dat een W8 wat 'lui' is onderin, want er draait ook wat meer gewicht in de rondte in dat blok.
[..]
Ja, en 2 extra leventjes en een gratis parkeerkaart.
V8 is anders, dit is een W8, dus twee 2.0 Liter motoren bij elkaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
Kan me niet vinden in dat een V8 blok lui zou moeten zijn.. mijn 4.2L V8 springt weg bij het stoplicht hoor..
nou misschien een heul klein beetje bij 0-30km/h bij het optrekken..
o ok.. mietjes opstelling dusquote:Op zondag 15 juni 2014 13:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
V8 is anders, dit is een W8, dus twee 2.0 Liter motoren bij elkaar.
Een V8 heeft gewoon meer en zwaardere internals, dus die revven niet zo snel, of je moet een geblazen versie hebben natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 13:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
Kan me niet vinden in dat een V8 blok lui zou moeten zijn.. mijn 4.2L V8 springt weg bij het stoplicht hoor..
nou misschien een heul klein beetje bij 0-30km/h bij het optrekken..
Hoe dan ook een V8 rijdt veel lekkerder dan een 1.8T'tje..quote:Op zondag 15 juni 2014 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een V8 heeft gewoon meer en zwaardere internals, dus die revven niet zo snel, of je moet een geblazen versie hebben natuurlijkDe andere kant van het verhaal is natuurlijk dat als het eenmaal draait, je eigenlijk geen inkak meer hebt, dan kom je om in het koppel
![]()
Ik doe ongeveer 400-500km.. 11 a 12 liter:100kmquote:Op zondag 15 juni 2014 13:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hoe dan ook een V8 rijdt veel lekkerder dan een 1.8T'tje..
Lekker veel koppel!!
Had ook liever een V8, alleen jammer dat de motorinhoudt zo groot is. Kost me te veel benzine.
Volle tank in mijn Passat doe ik net geen 680KM.
4.2 .. Dat moet een Audi zijn denk ik?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:34 schreef Parzival het volgende:
maar een W12 heeft toch ook gewoon 3 blokken van 4 cylinders in een enkele driveshaft.. waarom zou een W8 dan twee keer 2L motoren zijn?
(en mijn V8 is zonder Turbo, 4.2L naturally aspirated)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |