Ze zijn een tijdje populair geweest maar nu koop je voor hetzelfde geld een auto die veel beter is..quote:
Daar begin ik een beetje achter te komen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ze zijn een tijdje populair geweest maar nu koop je voor hetzelfde geld een auto die veel beter is..
Mooi, ook al een Honda klassiekerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:53 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Daar begin ik een beetje achter te komen ja.
Balen hoor, want het is niet echt mijn ding.
Ach van t weekend zal ik mijn Civicje uit '79 weer eens uit de schuur halen.
Ga ik daar lekker weekje mee rond kachelen
Kijk dat is een leuke Civic, veel beter dan waar de popijopi's in rijden tegenwoordigquote:
Geen blue motion denk ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben met een polo diesel op gran canaria rond gereden, reed erg lekker, net een skelter. Veel koppel, vloog de berg op.
Vond het fijner dan de new beatle cabrio die ik op fuerte had.
Diesel en benzine zijn belastingvrij op de canarische eilanden, en huur auto..quote:
Seat Leon rijders zitten altijd op de achterbank (van de mensen die voor hun rijden)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef JDx het volgende:
Seat Leon 1.8 20VT (230pk inmiddels)
http://www.jdx.nl/leon20vt/
Gewoon omdat het leuk is om hard te gaan, maar nog wel praktisch.
Je hebt toch geen saaie automaat he?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mooi,
Moet nog even de stage 3 tune er op zetten:
Figuurlijk, zijn vreselijke bumperkleversquote:
Bedoel je van alle Leon's? Of ook Golfjes? Of alle snelle auto's? Of rij jij altijd nutteloos op de linkerbaan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Figuurlijk, zijn vreselijke bumperklevers
Oeh.... meld even waar en wanneer jullie een wedstrijdje gaan houdenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mooi,
Moet nog even de stage 3 tune er op zetten:
Zal me niet minder voelen als dat zo is, maar voel me niet kansloosquote:
2.0 16v kleine t ook goed?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Zal me niet minder voelen als dat zo is, maar voel me niet kansloos
1.8 20VT tegen een 2.0 24V T?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |