Het is met sport-onderstel. Al zou ik het verschil niet zien met gewone verlaging, ben wat dat betreft geen kenner.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zakelijkse auto's die verlaagd zijn ipv origineel sportonderstel. Als een vertegenwoordiger hier binnen komt lopen wordt die per definitie al niet serieus genomen.
Heerlijke bus. Rijdt best rap..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:28 schreef minmex het volgende:
Vw california t5 2009, net 50.000 op de teller voor de weekenden en vakanties.
[ afbeelding ]
En als mijn vrouw hem niet mee heeft, sirion 2 uit 2008 1.3, ook net 50.000 op de teller.
Buscamp is super handig en heeft al heel wat verbaasde blikken opgeleverd.
En ja,internet afbeelding, maar wel exact dezelfde.
Klopt! Maar eigenlijk is ie om te onthaasten..(wat weer heel suf klinkt met mn 27 jaar)quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heerlijke bus. Rijdt best rap..
Zo lekker kort voor de kop dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zakelijkse auto's die verlaagd zijn ipv origineel sportonderstel. Als een vertegenwoordiger hier binnen komt lopen wordt die per definitie al niet serieus genomen.
Dat zie je wel aan de rest van een auto, als het een 1.2l is lekker laag en spoilertje er op. Of zo'n ding waar ze uit schaamte het embleem af hebben gehaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is met sport-onderstel. Al zou ik het verschil niet zien met gewone verlaging, ben wat dat betreft geen kenner.
Ah dat volk dat golfjes, astratjes loopt te pimpen, vooral woonwagen bewoners en boeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan de rest van een auto, als het een 1.2l is lekker laag en spoilertje er op. Of zo'n ding waar ze uit schaamte het embleem af hebben gehaald.
Wij, 2 collega's en ik, hebben zelf ook "verlaagde" auto's maar dan gewoon fabriek af met sportonderstel.
Ook voor de post boven mij, misschien dat het iets duidelijker is wat ik bedoelde.
en die komen niet als vertegenwoordiger bij bedrijven inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ah dat volk dat golfjes, astratjes loopt te pimpen, vooral woonwagen bewoners en boeren.
Waarom heb je het embleem er af gehaald, snap dat nooit zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:13 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Opel Omega Excecutive 3.2 V6 automaat 2001.
Waarom?
Het rijd als een koning en de volle bak opties.
Verbruik gemiddeld 1:7 (veel stad) maar ik rijd slechts 600-700 km per maand.
Met 218 pk is ook het goed toeven, alleen niet echt snel 0-100 (10 seconden)
Leeggewicht is 1633 kg dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Auto heeft er nu dik 2 ton op staan en steeds meer schades, deuk in het voorscherm, spiegel is eraf gereden en wat krassen.
November maar hij weer voor de apk, best kan dat ik hem dan weg doe.
Ik heb het embleem er niet afgehaald, dit een Irmscher grill.quote:
Hoeveel zakelijke auto's worden er dan sjonnie gepimpt/verlaagd, daar ging het om toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
en die komen niet als vertegenwoordiger bij bedrijven inderdaad
1 pot nat wat mij betreft. Waarom zou je een opel station willen pimpen? Maar goed dat is persoonlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb het embleem er niet afgehaald, dit een Irmscher grill.
Als je er geen verstand van hebt......
Veel opties?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Maar voor mij meer dan genoeg hoor, heb uberhaupt nog nooit een enorme motor onder mijn kont gehad. Gewoon goed schakelen en het gaat lekker vlot. Op de autobahn heb ik al wel 215kmph op de meter gehaald, 205 op gps.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
1 pot nat wat mij betreft. Waarom zou je een opel station willen pimpen? Maar goed dat is persoonlijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
1 pot nat wat mij betreft. Waarom zou je een opel station willen pimpen? Maar goed dat is persoonlijk.
Nieuw vanuit de Opel dealer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waarom niet?
En ik vind dit geen pimpen hoor, zo zijn ze ook origineel geleverd:
[ afbeelding ]
Standaard pakket met het volgende:quote:
Die kon je zo bestellen inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Nieuw vanuit de Opel dealer?
Dan heb ik niks gezegd, ik vond het altijd overkomen alsof een petje zijn Opel wilde pimpen door het te ontdoen van zijn embleem. Dat zie je ook vaak bij Seatjes en VWtjes als je weet wat ik bedoel.
Waarschijnlijk volgend jaar geen 14%.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef Apekoek het volgende:
Diefstalalarm
Middenarmsteun vóór
Multifunctioneel vierspaaks lederen stuurwiel
MMI navigatie plus
Bestuurdersinformatiesysteem
Audi sound system
Comfortairconditioning
Licht- en regensensor
Lichtpakket
Audi parkeerhulp
Telefoonvoorbereiding online
Xenon Plus verlichting
Kan inderdaad zijn! Ik heb daardoor nu zelf de 3 deurs (want ik moest een diesel, rij veel). Vorig jaar was de A3 vijf deurs diesel nog 14%, maar valt er dit jaar dus alweer buiten. En G-tron te onhandig, maak te veel kilometers en was nog niet beschikbaar begin dit jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgend jaar geen 14%.
Jep dat is ook behoorlijk suf inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die kon je zo bestellen inderdaad.
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, alleen het is nu niet van toepassing.
Ik heb meer moeite met AMG, R32 logo's e.d. op auto's waarvan je dan op RDW ziet dat er een 1.8 motor in de auto ligt.
Daar hoef je niet voor naar de rdw site te gaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die kon je zo bestellen inderdaad.
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, alleen het is nu niet van toepassing.
Ik heb meer moeite met AMG, R32 logo's e.d. op auto's waarvan je dan op RDW ziet dat er een 1.8 motor in de auto ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |