SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ok stelletje hokboeren
Ook zoiets, ik snap dat het geld kost om dat te genereren (al heeft elk buitenshot zo'n beetje CGI er in zitten) maar die reuzen; 1x gezien toen Jon in dat kamp was, de draken zie je af en toe een keer in een vlugge scene... dat is het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb vooral het idee dat dat is omdat het verhaal technischer mooier is om er een 'few vs many' verhaaltje omheen te vlechten.
Die wildlings hebben reuzen en er zijn honderden km's aan wall onbemand, zou toch niet moeilijk moeten zijn er ergens doorheen te prikken (mits er genoeg tijd genomen wordt).
Er wordt wel heel geforceerd op Castle Black ingegaan imo.
Die reuzen zijn juist geen CGI dacht ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ook zoiets, ik snap dat het geld kost om dat te genereren (al heeft elk buitenshot zo'n beetje CGI er in zitten) maar die reuzen; 1x gezien toen Jon in dat kamp was, de draken zie je af en toe een keer in een vlugge scene... dat is het wel.
Gewoon lompe vent zoeken en van beneden filmen. Helpt al een heel stuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die reuzen zijn juist geen CGI dacht ik.
Coole TT trouwens. Altijd als Aemon spreekt krijg ik kippenvel. Vleesgeworden epic-heid die kerel!!
[ afbeelding ]
Er komt een knopje met als mogelijkheid 'Open nieuw deel' en dat kopieert de openingspost automatisch en past ook automatisch het topicnummer aan met +1.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:44 schreef Mr.Major het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de laposter? Kopieert diegene gewoon de firstpost ofzo?
Zo deden ze dat ook met de openingsscene van de nieuwe Mountainquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Gewoon lompe vent zoeken en van beneden filmen. Helpt al een heel stuk.
Ja maar die gast is ook megalang volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo deden ze dat ook met de openingsscene van de nieuwe Mountain
6,9 terwijl de echte 8 feet is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar die gast is ook megalang volgens mij.
Nee hier rent niemand voor weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef Mr.Major het volgende:
8 feet; dat is 2 meter 44! Dan blijven er volgens wikipedia 5 mannen over die lang genoeg zijn, en die hebben uhm... niet het juiste postuur.
[ afbeelding ]
Moet je je voorstellen als zo iemand dan niet gehandicapt zou zijn door zijn lengte en dan ook nog eens monsterlijk gespierd is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef Mr.Major het volgende:
8 feet; dat is 2 meter 44! Dan blijven er volgens wikipedia 5 mannen over die lang genoeg zijn, en die hebben uhm... niet het juiste postuur.
[ afbeelding ]
Oja zo eentje dus eigenlijk.....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als zo iemand dan niet gehandicapt zou zijn door zijn lengte en dan ook nog eens monsterlijk gespierd is.
Pffft. Als zo iemand dan met vuisten begint te gooien...
Bovendien lopen ze meestal zo beroerd en traag dat het niet echt iets toe voegt in de seriequote:
Ja maar dan in metalen harnas en een 2m zwaard. geloof dat er ook wat werd gezegt over de dikte van de staalplaten die hij aan heeft. Damn, dan word The Mountain pas echt scary.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oja zo eentje dus eigenlijk.....![]()
[ afbeelding ]
Dan scheurt gauw genoeg de aorta of een andere slagader en dan gaat 'ie doodquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als zo iemand dan niet gehandicapt zou zijn door zijn lengte en dan ook nog eens monsterlijk gespierd is.
Pffft. Als zo iemand dan met vuisten begint te gooien... 160 kilo-ish schoon aan de haak
Jaja, in sprookjes kan dat allemaal. Je zag in de serie al hoe log zo'n figuur zich irl beweegt in combat. Beetje treurig. En dan ook nog een zwaard wielden wat bijna net zo lang als jezelf is....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja maar dan in metalen harnas en een 2m zwaard. geloof dat er ook wat werd gezegt over de dikte van de staalplaten die hij aan heeft. Damn, dan word The Mountain pas echt scary.
Oh en The Hound ook natuurlijk.Fucking chickens.
Dat valt denk ik wel mee. Check Semmy Schilt maar eens. Meest succesvolle kickbokser allertijden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jaja, in sprookjes kan dat allemaal. Je zag in de serie al hoe log zo'n figuur zich irl beweegt in combat. Beetje treurig. En dan ook nog een zwaard wielden wat bijna net zo lang als jezelf is....
Dat was lame, kijk de mountain in seizoen 1 nog maar een keer bij dat duel, ging toen wel ietsjes vlotter.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jaja, in sprookjes kan dat allemaal. Je zag in de serie al hoe log zo'n figuur zich irl beweegt in combat. Beetje treurig. En dan ook nog een zwaard wielden wat bijna net zo lang als jezelf is....
2,12 vergelijken met 2,44mquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Check Semmy Schilt maar eens. Meest succesvolle kickbokser allertijden.
Die is 2,12 meter. Ook niet bepaald klein.
Ja maar die kickboxer droeg geen harnas van ongekend dik staal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het ging me er om dat als je erg lang bent, niet ineens super traag en hulpeloos bent.
Goh.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar die kickboxer droeg geen harnas van ongekend dik staal.![]()
Mountain ook niet, speer ging er zo doorheen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar die kickboxer droeg geen harnas van ongekend dik staal.![]()
En die was geloof ik ook langer. Wel wat minder breed, misschien dat hij daarom wendbaarder was. De huidige Mountain leek in dat gevecht net een vechtstier, alleen maar in blinde woede rechtdoor rennen en Oberyn hoefde alleen op tijd opzij te stappen en hem te prikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was lame, kijk de mountain in seizoen 1 nog maar een keer bij dat duel, ging toen wel ietsjes vlotter.
Dat harnas kan niet overal even dik zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mountain ook niet, speer ging er zo doorheen.
Bij gewrichten niet nee, leek er alleen meer op dat ie hem in zijn borststreek stak.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat harnas kan niet overal even dik zijn.
Waarom zou Bronn dat doen ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:32 schreef Mr.Major het volgende:
Ik hoop trouwens dat Jaime en Bronn samen iets verzinnen om Tyrion uit de stad te krijgen. Dat je ze echt een masterplan ziet bedenken en dat ze dat dan gaan uitvoeren.
Ik bedoel, ze hebben al kennis gemaakt in die oefengevechten en het past wel in mijn beeld van hun: schijt aan alles personages
Denk dat Jaime wel samen met Tyrion ontsnapt. Moet wel, kan haast niet anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:32 schreef Mr.Major het volgende:
Ik hoop trouwens dat Jaime en Bronn samen iets verzinnen om Tyrion uit de stad te krijgen. Dat je ze echt een masterplan ziet bedenken en dat ze dat dan gaan uitvoeren.
Ik bedoel, ze hebben al kennis gemaakt in die oefengevechten en het past wel in mijn beeld van hun: schijt aan alles personages
This is not the day I die.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:12 schreef Cikx het volgende:
When the sun rises, I promise you, Castle Black will stand!
Jammer dat we die echt al een tijd niet gehoord hebbenquote:
Idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 04:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer dat we die echt al een tijd niet gehoord hebben
3 van die mensen zijn al dood.quote:
Replay 0:25 steeds.quote:
En Rickon.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wauw, dat moet wel de enige keer zijn dat je jon snow aan het lachen ziet. (en de rest)
Ja klopt, rickon zou dit seizoen toch voorkomen?!quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja klopt, rickon zou dit seizoen toch voorkomen?!
8 afleveringen, en nog steeds niet voorgekomen..
Misschien maandag of de week daarna.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens de casting schedule ofzo iets, zou hij voorkomen.
Ja denk dan dat die even voorkomt in de laatste aflevering, volgende zou volledig bij de wall zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Misschien maandag of de week daarna.
quote:Op zondag 8 juni 2014 05:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja denk dan dat die even voorkomt in de laatste aflevering, volgende zou volledig bij de wall zijn.
Hopelijk krijgt hij een wat grotere betekenis in de komende seizoenen
dat kan ik bevestigen noch ontkennen!quote:Op zondag 8 juni 2014 05:23 schreef Skillstorm het volgende:
Moeten Lysa en Oberyn niet bij de Season 4 graveyard in de OP?
Doe ik aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:23 schreef Skillstorm het volgende:
Moeten Lysa en Oberyn niet bij de Season 4 graveyard in de OP?
Ja want bij de Battle of the Blackwater gingen er ook zo veel mensen dood!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 02:56 schreef Slayage het volgende:
veel rode gezichtjes maandag in the far north
nou ja, het zijn dus 2 opnames die door elkaar heen worden geplaatst en dat kost natuurlijk ook weer tijd en geld...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die reuzen zijn juist geen CGI dacht ik.
Coole TT trouwens. Altijd als Aemon spreekt krijg ik kippenvel. Vleesgeworden epic-heid die kerel!!
[ afbeelding ]
Dan hadden ze over de muur moeten klimmen denk ik, en of ze dat kunnen....?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, het zijn dus 2 opnames die door elkaar heen worden geplaatst en dat kost natuurlijk ook weer tijd en geld...
Vind het maar raar dat die reuzen nu in geen enkel Wildling-plundering te zien zijn... die zou je toch juist meenemen
"This humor piece was written entirely by Dan Abromowitz, not George R.R. Martin." Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:37 schreef Verbal het volgende:
Weet niet of deze al was gepost:
http://happyplace.someeca(...)s-fans-deepest-fear/
V.
Ik vond het niet eens humorquote:Op zondag 8 juni 2014 09:38 schreef Pek het volgende:
[..]
"This humor piece was written entirely by Dan Abromowitz, not George R.R. Martin." Dat is dan weer jammer.
Nee okee, maar daar staat GRRM ook niet echt om bekend natuurlijkquote:
GRRM heeft Tyrion en z'n dialogen met Jaime/Bronn etc bedacht hèquote:Op zondag 8 juni 2014 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee okee, maar daar staat GRRM ook niet echt om bekend natuurlijk
Dan doen ze ook al met Littlefinger en Sansa, die zijn in het echt nagenoeg even langquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Gewoon lompe vent zoeken en van beneden filmen. Helpt al een heel stuk.
Ja. 1 woord: boooring!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GRRM heeft Tyrion en z'n dialogen met Jaime/Bronn etc bedacht hè
Ik denk niet dat Sansa zich zomaar van beneden laat filmen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan doen ze ook al met Littlefinger en Sansa, die zijn in het echt nagenoeg even lang
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
http://9gag.com/gag/aAY9e7p?ref=mobile.s.cp
toen was het geen 102 tegen 100.000 en de crows moeten het toch in hun uppie gaan klaren dit keer, geen alliantie die hen ff komt reddenquote:Op zondag 8 juni 2014 08:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja want bij de Battle of the Blackwater gingen er ook zo veel mensen dood!!!!![]()
![]()
![]()
Zoals Matthos Seaworth!![]()
En... En.....
de reuzen zitten nog aan de andere kant vanthe wallquote:Op zondag 8 juni 2014 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, het zijn dus 2 opnames die door elkaar heen worden geplaatst en dat kost natuurlijk ook weer tijd en geld...
Vind het maar raar dat die reuzen nu in geen enkel Wildling-plundering te zien zijn... die zou je toch juist meenemen
Dat is het voordeel van een betaalzender. Geld zatquote:Op zondag 8 juni 2014 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Heeft de aflevering van morgen echt tien miljoen gekost?
Voor een aflevering van Friends in het laatste seizoen waren ze ook bijna 10 miljoen kwijt. En dat duurde dan nog geen 25 minuten.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:41 schreef Gezicht het volgende:
Ongelooflijk toch dat er zo veel geld kan gaan zitten in iets dat uiteindelijk 50 minuten duurt.
Maar dat was omdat de 6 hoofdacteurs 1 miljoen per aflevering kregenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:50 schreef portie het volgende:
[..]
Voor een aflevering van Friends in het laatste seizoen waren ze ook bijna 10 miljoen kwijt. En dat duurde dan nog geen 25 minuten.
HBO heeft zelf ook nog duurdere afleveringen gemaakt. o.a. Boardwalk Empire met een pilot van 18 miljoen dollar.
Maar een pilot is toch per definitie duur? Alle acteurs en kostuums samen krijgen enzo...?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:50 schreef portie het volgende:
[..]
Voor een aflevering van Friends in het laatste seizoen waren ze ook bijna 10 miljoen kwijt. En dat duurde dan nog geen 25 minuten.
HBO heeft zelf ook nog duurdere afleveringen gemaakt. o.a. Boardwalk Empire met een pilot van 18 miljoen dollar.
Hangt er vanaf, bij veel shows pakken ze uit. Game of Thrones had geen bizar dure pilot bijvoorbeeld. wel duurder dan de gemiddelde episode, maar de Blackwater episode was al duurder bijvoorbeeld (8 miljoen)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Maar een pilot is toch per definitie duur? Alle acteurs en kostuums samen krijgen enzo...?
Koopje, gezien de omvang van die scènequote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Romanus het volgende:
Ligt ook aan de special effects, aantal acteurs die nodig zijnDe strand-scene van Saving Private Ryan heeft geloof ik ook 11 miljoen gekost.
Zo kan je het ook bekijken haha.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, gezien de omvang van die scène
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken haha.
Ik denk dat zowel Saving Private Ryan als Game of Thrones genoeg geld oplever(d)en om dat in ieder geval terug te verdienen.
Serie dat het meest gedownload wordt op dit momentquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken haha.
Ik denk dat zowel Saving Private Ryan als Game of Thrones genoeg geld oplever(d)en om dat in ieder geval terug te verdienen.
Zijn al tig keer langs gekomen en zijn niet gewenstquote:Op zondag 8 juni 2014 15:17 schreef Mr.Major het volgende:
Ik download het ook... Maar ik koop wel alle dvd's ^^ Dat maakt wat goed hoop ik... Jongens het is heerlijk weer![]()
Zijn de theorieën over wie Jons moeder is eigenlijk toegestaan hier?
Halve acteurs kosten minder?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, gezien de omvang van die scène
Volgens mij zijn er als nog 17-18 miljoen legale kijkers, mensen met HBO dus. Ik download zelf ook, maar heb ook alle dvd's enquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bwehehehehequote:
aflevering 9?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Wedding wist ik al van, Purple Wedding wist ik al van...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
Gast., ga weg met je spoilers man.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef schijffie het volgende:
[..]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef Jaqen_NBr het volgende:
Ik zit zo de character sheet in de OP te bekijken maar wie is nu Tycho Nestoris die bij Stannis/Dragonstone staat?
Dat is mycroft van Sherlockquote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Mr.Major het volgende:
Tycho Nestoris is dat mannetje van de Iron Bank of Braavos. Degene die 'm speelt schijnt ook een bekende acteur te zijn maar ik heb 'm nooit iets anders zien spelen.
[ afbeelding ]
-hoezo ken je mij niet?
Ah ja , ik dacht al wie is dat nu!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:15 schreef schijffie het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.
Tenzij die later nog terugkomt, vind ik hem niet echt belangrijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Heeft de aflevering van morgen echt tien miljoen gekost?
Jouw avatarquote:
Op youtube zijn allerlei losse stukjes te vinden hoor morgenochtendquote:Op zondag 8 juni 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jouw avatar
Ik kan morgenochtend alweer niet kijken
Wéér wachten tot morgenavond.. Ep 9, dus dat beloofd wat
Ik wil er rustig voor zitten met een goed bak koffiequote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op youtube zijn allerlei losse stukjes te vinden hoor morgenochtend
Echte GoT fans zouden gewoon tot 4 uur opblijven en de live stream kijken!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil er rustig voor zitten met een goed bak koffie![]()
En om nou om 06.00 al op te staan.. NeeDan maar wachten tot morgenavond..
Echte fansquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Echte GoT fans zouden gewoon tot 4 uur opblijven en de live stream kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na volgende week val je in een zwart gatquote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kijk het morgenvroeg met een goeie bak koffie!![]()
Godver die vrije maandagen, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Wat zuigt is dat ze op WiC.net nu al volop bezig zijn met castings voor volgend seizoen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Na volgende week val je in een zwart gat
Oh ja, er is meer op de wereld dan alleen GoTquote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat zuigt is dat ze op WiC.net nu al volop bezig zijn met castings voor volgend seizoen.
En dan zie je weer honderden dolle fans zich helemaal druk maken over nieuwe personages die volgend jaar misschien 2 minuten screentime en geen lines krijgen ofzo.....![]()
Ergens wel erg treurig ja.
Maar zwart gat zal wel meevallen, ga gelijk True Detective kijken ofzo, altijd wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
net begonnen aan Hemlock Grove. Tot nu toe maar vaagquote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, er is meer op de wereld dan alleen GoT
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tyrion gaat niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Tyrion gaat niet dood.Tyrion gaat dood, ik heb de boeken gelezen, vertrouw meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Jij gaat ook dood. Ik ook trouwens. dus tja...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tyrion gaat dood, ik heb de boeken gelezen, vertrouw me
All men must die. Maar niet perse nu.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tyrion gaat dood, ik heb de boeken gelezen, vertrouw me
Tyrion gaat niet dood.Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel.Uiteindelijk wel ja, maar morgen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar morgen niet.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Volgens mij zitten hier allemaal lui die posten alsof ze speculeren, maar ondertussen knetteren van de boek- of internetspoilers. En lachen man, thuis achter hun laptopjequote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Cikx het volgende:
Wow, opeens allemaal boekspoilers in het topic of gewoon speculatie?
Ja zitten wat spoilers tussen op deze pagina.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Cikx het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier allemaal lui die posten alsof ze speculeren, maar ondertussen knetteren van de boek- of internetspoilers. En lachen man, thuis achter hun laptopje
Verdomme, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon niks te zeggen als je dingen weet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja zitten wat spoilers tussen op deze pagina.
Da's niet zo moeilijk, maar de schijtlol die mensen erin hebben om het juist wél voor anderen te verpesten is kennelijk sterker.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Verdomme, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon niks te zeggen als je dingen weet.
Kennelijk wel ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, maar de schijtlol die mensen erin hebben om het juist wél voor andere te verpesten is kennelijk sterker.
Ik ben ook benieuwd. Heb me, afgezien van wat plaatjes van doable GoT-hertjes, ook lekker afzijdig gehouden in dit topic deze week en me teruggetrokken in boek tweequote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja.Dan sluit ik me vanaf nu af van het internet totdat ik de episode van morgen heb gezien. Veel kijkplezier iedereen!
Dit topic is qua spoilers niks vergeleken met youtube commentsquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Heb me, afgezien van wat plaatjes van doable GoT-hertjes, ook lekker afzijdig gehouden in dit topic deze week en me teruggetrokken in boek twee
die lees ik dan gelukkig ook nooitquote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit topic is qua spoilers niks vergeleken met youtube comments![]()
ik ken het gevoelquote:
leugenaar...quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
heb al de hele week niet geslapen!
enige waar ik aan heb gedacht is Game of Thrones!
meestal welquote:Op maandag 9 juni 2014 01:06 schreef Kyubey het volgende:
Zijn er serieus mensen die tot 5 uur opblijven?
intens flauw iddquote:
ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
je kunt ook downloadenquote:Op maandag 9 juni 2014 03:10 schreef outtayourleague het volgende:
Morgenochtend lekker een kop koffie zetten en HBO aanzetten, heerlijk(!![]()
Broodje erbij, fatsoenlijke kwaliteit, NL ondertiteling enz.
dat komt wel als de serie volledig online beschikbaar isquote:
Engelse ondertiteling vind ik beter dan Nederlandse ondertiteling.quote:Op maandag 9 juni 2014 03:10 schreef outtayourleague het volgende:
Morgenochtend lekker een kop koffie zetten en HBO aanzetten, heerlijk(!![]()
Broodje erbij, fatsoenlijke kwaliteit, NL ondertiteling enz.
volgens mij niet? is 3 uur onze tijd begonnenquote:Op maandag 9 juni 2014 03:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er staan al 3 versies online om te downloaden.
Zo snel.
Oh, dan virussen idd.quote:Op maandag 9 juni 2014 03:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij niet? is 3 uur onze tijd begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Skillstorm op 09-06-2014 05:51:39 ]
Vond het wel leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 05:42 schreef timmmmm het volgende:
Wat een stomme ep. Er gebeurt gewoon precies niks. Gewoon een beetje dom vermaak met wat zwaardvechtactie. En dat een hele ep lang
Hij had waarschijnlijk nog nooit zo'n gevecht meegemaakt, in KL gebeurt vrij weinig, nu komt zijn ware aard naar boven.quote:Op maandag 9 juni 2014 05:54 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe die kale zo'n homo is geworden? Dat was toch een mister big shot in kings landing
Kut Ollie.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vond vooral die Ollie een baas met de save voor Jon en dan zon heel cool knikje.
Dany kan me gestolen worden, ik zou liever deze episode+ wat Tyrion hebben,quote:Op maandag 9 juni 2014 06:34 schreef plesner het volgende:
Episode viel er tegen naar mijn menining. Hele episode allemaal maar over het verdedigen van Castle black. Erg onrealistich ook dat ze stand houden, terwijl ze zwaar outbumbered zijn.
Ygritte dood
Geen Khaleesi gezien![]()
Nou ja, outnumbered zijn ze alleen bij de Wall zelf (waar ze goede verdedigingen hebben). Ze hadden wel meer mannen dan de figuren die al over de Wall waren gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:34 schreef plesner het volgende:
Episode viel er tegen naar mijn menining. Hele episode allemaal maar over het verdedigen van Castle black. Erg onrealistich ook dat ze stand houden, terwijl ze zwaar outbumbered zijn.
Ygritte dood
Geen Khaleesi gezien![]()
Ja, idd een test. De slag is gewonnen misschien, maar de volgende slagen zullen lastiger/onmogelijk worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:19 schreef Skillstorm het volgende:
Idd, er was dus een kleinere groep wildlings (die van Tormund en Ygritte dus) die van achter kwamen.
De rest is gewoon gestopt door de Wall.
En daarbij waren dit echt niet 100.000 man, ze zeiden aan het einde toch dat dit maar een voorproefje was ofzo?
Blackwater was toch vergelijkbaar?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het gewoon een toffe aflevering hoor.
Weer eens wat anders, zo'n aflevering met alleen maar de wall. Nu even rouwen om Ygritte. Er kunnen in ieder geval weer wat plaatjes rood gemaakt worden in de OP.
Overigens vond ik dit dan wel weer een breuk met een traditie... er was geen schokkende wending of gebeurtenis in aflevering 9.
Die bitch had ook zn vader dood geschoten toch? Ik vond het vooral voorspelbaar. Net als die gast met zn kruisboog, die eindelijk iemand heeft geraakt. Ik wist gewoon dat hij daarna de zak zou zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vond vooral die Ollie een baas met de save voor Jon en dan zon heel cool knikje.
Ik zie geen enkele spoiler op deze pagina. Wel wat mensen die grappig proberen te doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Cikx het volgende:
Sowieso die mammoet als 1 reus die poort gewoon optiltquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
Toffe aflevering, wel vreemd dat het eerst brandende pijlen regent maar als die mammoet aan de gate staat ze er niet eens op schieten.
Denk niet dat die pijlen door de vacht van de mammoet zouden komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
Toffe aflevering, wel vreemd dat het eerst brandende pijlen regent maar als die mammoet aan de gate staat ze er niet eens op schieten.
De bedoeling was volgens mij om met 2 groepjes vanaf 2 kanten aan te vallen en de boel open te gooien voor de rest, die poging is misluktquote:Op maandag 9 juni 2014 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze de defences op black castle gaan testen![]()
Ze hebben toch nog een warg die de boel kan checken, zoals ze op het begin gewoon deden via die uil? Waarom dan nog een klein groepje sturen terwijl je met 100k aan troepen zo klaar bent?
Jon Snow zei 'Mance was testing our defences, and he almost made it through'quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
De bedoeling was volgens mij om met 2 groepjes vanaf 2 kanten aan te vallen en de boel open te gooien voor de rest, die poging is mislukt
Edd leeft nog ja, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:52 schreef Khaleesi het volgende:
Leuke aflevering maar meer ook niet echt.
Dat dit een sample (lees: test/voorproefje) was past weer helemaal in de GoT traditie om grote veldslagen klein af te beelden. Jammer dat Jon's band of brothers dood is, leeft Edd eigenlijk nog?
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
De reuzen en de mammoet animeren?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wat ze met die 10 miljoen hebben gedaan hoor..
Giant's, Mamoets, al dat vuur, die vechtscene choreografie neemt ook tijd in beslagquote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wat ze met die 10 miljoen hebben gedaan hoor..
En die ene lange scene als Sam Ghost gaat halenquote:Op maandag 9 juni 2014 11:51 schreef Tanin het volgende:
[..]
Giant's, Mamoets, al dat vuur, die vechtscene choreografie neemt ook tijd in beslag
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze elk logisch klein detail laten zien? Zou er moe van worden als ze weer zo'n raafstukje in werd gedaan, het is al een stuk of 3 keer gedaan in de serie.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Meneerik2 het volgende:
En waarom werden er geen raven gestuurd (Hoi, we worden aangevallen)?
Als ik me niet vergis zijn er al raven verstuurd, toen Jon terug kwam van de wildlings? Daarop heeft toen niemand gereageerd. Dus om dan in het heetst van de strijd nog raven te gaan sturen heeft ook geen nut, het is ook niet zo snel als een e-mail/sms'je. Dus tegen de tijd dat de raven in King's Landing zijn kan het goed zijn dat er al 100000 wildlings achter de muur rondlopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Meneerik2 het volgende:
En waarom werden er geen raven gestuurd (Hoi, we worden aangevallen)? .
Toffe aflevering though
Ook die scene waarin hij Jon gelijk gaf dat de tunnel wel dicht moest.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
Meh, was wel ok. Kon me eigenlijk om niemand druk maken eigenlijk. Jammer dat ze Tormund niet effe ritueel onthoofd hebben ofzo, heeft ie wel verdiend als krijger, minste wat je kan doen lijkt me. Voor de rest waren de reuzen wel baas. En leuk dat Ser Alli toch wel ok is met een zwaard.
Vast niet, maar 100 pijlen zetten z'n vacht wel in brand.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk niet dat die pijlen door de vacht van de mammoet zouden komen.
Jon had gezegd dat er veel meer mankracht bij Castle Black zat toch? Dus Mance wist niet dat er maar 100 waren volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jon Snow zei 'Mance was testing our defences, and he almost made it through'
Beide tactieken slaan nergens op als je een leger van 100k hebt tegenover 100 man van de Night's Watch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm.Het was een test.. Maar toch het rare is .. Waarom een testaanval die de hele episode vult? Beetje jammer van de afl 9 traditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm.Niet opgelet? De poort viel duidelijk dicht! En aangezien er geen andere reuzen in de buurt waren, was er ook niemand om hem open te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat als ze er doorheen breken, de wildlings allemaal in het Noorden zijn. Zal wel niet uitkomen met de andere activiteiten. Kwestie van planning van de schrijver?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:15 schreef Hetbanaantje het volgende:
Die
[..]
Het was een test.. Maar toch het rare is .. Waarom een testaanval die de hele episode vult? Beetje jammer van de afl 9 traditie.
Jawel, maar toen hij hem openhield. Toen konden er makkelijk 100 man door heen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niet opgelet? De poort viel duidelijk dicht! En aangezien er geen andere reuzen in de buurt waren, was er ook niemand om hem open te houden.
Klopt, maar de afstand tot de bosrand is toch makkelijk enkele honderden meters volgens mij, waar de rest van de wildlings stonden. Daarnaast was het meer een "testaanval" van Mance, dus hij zak nu wel weten waar de zwakke plekken zijn, zoals de poort die opgetild kan worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen hij hem openhield. Toen konden er makkelijk 100 man door heen.
Verrek, daar zeg je wat.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedacht me net dat Mance misschien helemaal niet weet dat Jon een verrader is...
Ik dacht dat er nog een aantal in de buurt waren, eigenlijk, omdat de aanval nog bezig was. Maar aan de andere kant, het is niet raar dat iedereen even afstand houdt als je net een brandende mammoet weg ziet rennen en een reus gespietst ziet worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, maar de afstand tot de bosrand is toch makkelijk enkele honderden meters volgens mij, waar de rest van de wildlings stonden. Daarnaast was het meer een "testaanval" van Mance, dus hij zak nu wel weten waar de zwakke plekken zijn, zoals de poort die opgetild kan worden.
Waarom zou hem dat niet verteld zijn, dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedacht me net dat Mance misschien helemaal niet weet dat Jon een verrader is...
Omdat Jon pas verraad pleegde nadat ze de wall over waren gegaan en er sindsdien geen contact meer is geweest. Ik vermoed dat Jon ook om die reden zijn wapens heeft afgegeven want die had hij daar niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou hem dat niet verteld zijn, dan?
Hij komt alleen wel in een kraaienpak terug..quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat Jon pas verraad pleegde nadat ze de wall over waren gegaan en er sindsdien geen contact meer is geweest. Ik vermoed dat Jon ook om die reden zijn wapens heeft afgegeven want die had hij daar niet.
Ah, ik was vergeten dat Jon aan die kant van de Wall verraad pleegde. Goed punt wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat Jon pas verraad pleegde nadat ze de wall over waren gegaan en er sindsdien geen contact meer is geweest. Ik vermoed dat Jon ook om die reden zijn wapens heeft afgegeven want die had hij daar niet.
Mja zal vast wel te verklaren zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hij komt alleen wel in een kraaienpak terug..
Komt denk ik omdat je de hele tijd bij de Wall was in plaats van steeds ergens anders. NOrmaal ga je van Dany naar King's Landing naar Arya enz.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jammer dat we niks van Tyrion gezien hebben. En het voelde nogal kort aan. Maar verder wel toffe ep
Tyrion, kort.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jammer dat we niks van Tyrion gezien hebben. En het voelde nogal kort aan. Maar verder wel toffe ep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |