Bwehehehehequote:
aflevering 9?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Wedding wist ik al van, Purple Wedding wist ik al van...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
Gast., ga weg met je spoilers man.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef schijffie het volgende:
[..]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef Jaqen_NBr het volgende:
Ik zit zo de character sheet in de OP te bekijken maar wie is nu Tycho Nestoris die bij Stannis/Dragonstone staat?
Dat is mycroft van Sherlockquote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Mr.Major het volgende:
Tycho Nestoris is dat mannetje van de Iron Bank of Braavos. Degene die 'm speelt schijnt ook een bekende acteur te zijn maar ik heb 'm nooit iets anders zien spelen.
[ afbeelding ]
-hoezo ken je mij niet?
Ah ja , ik dacht al wie is dat nu!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:15 schreef schijffie het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.
Tenzij die later nog terugkomt, vind ik hem niet echt belangrijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Heeft de aflevering van morgen echt tien miljoen gekost?
Jouw avatarquote:
Op youtube zijn allerlei losse stukjes te vinden hoor morgenochtendquote:Op zondag 8 juni 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jouw avatar
Ik kan morgenochtend alweer niet kijken
Wéér wachten tot morgenavond.. Ep 9, dus dat beloofd wat
Ik wil er rustig voor zitten met een goed bak koffiequote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op youtube zijn allerlei losse stukjes te vinden hoor morgenochtend
Echte GoT fans zouden gewoon tot 4 uur opblijven en de live stream kijken!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil er rustig voor zitten met een goed bak koffie![]()
En om nou om 06.00 al op te staan.. NeeDan maar wachten tot morgenavond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |