Bwehehehehequote:
aflevering 9?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Wedding wist ik al van, Purple Wedding wist ik al van...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
Gast., ga weg met je spoilers man.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef schijffie het volgende:
[..]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef Jaqen_NBr het volgende:
Ik zit zo de character sheet in de OP te bekijken maar wie is nu Tycho Nestoris die bij Stannis/Dragonstone staat?
Dat is mycroft van Sherlockquote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Mr.Major het volgende:
Tycho Nestoris is dat mannetje van de Iron Bank of Braavos. Degene die 'm speelt schijnt ook een bekende acteur te zijn maar ik heb 'm nooit iets anders zien spelen.
[ afbeelding ]
-hoezo ken je mij niet?
Ah ja , ik dacht al wie is dat nu!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:15 schreef schijffie het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.
Tenzij die later nog terugkomt, vind ik hem niet echt belangrijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Heeft de aflevering van morgen echt tien miljoen gekost?
Jouw avatarquote:
Op youtube zijn allerlei losse stukjes te vinden hoor morgenochtendquote:Op zondag 8 juni 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jouw avatar
Ik kan morgenochtend alweer niet kijken
Wéér wachten tot morgenavond.. Ep 9, dus dat beloofd wat
Ik wil er rustig voor zitten met een goed bak koffiequote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op youtube zijn allerlei losse stukjes te vinden hoor morgenochtend
Echte GoT fans zouden gewoon tot 4 uur opblijven en de live stream kijken!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil er rustig voor zitten met een goed bak koffie![]()
En om nou om 06.00 al op te staan.. NeeDan maar wachten tot morgenavond..
Echte fansquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Echte GoT fans zouden gewoon tot 4 uur opblijven en de live stream kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na volgende week val je in een zwart gatquote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kijk het morgenvroeg met een goeie bak koffie!![]()
Godver die vrije maandagen, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Wat zuigt is dat ze op WiC.net nu al volop bezig zijn met castings voor volgend seizoen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Na volgende week val je in een zwart gat
Oh ja, er is meer op de wereld dan alleen GoTquote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat zuigt is dat ze op WiC.net nu al volop bezig zijn met castings voor volgend seizoen.
En dan zie je weer honderden dolle fans zich helemaal druk maken over nieuwe personages die volgend jaar misschien 2 minuten screentime en geen lines krijgen ofzo.....![]()
Ergens wel erg treurig ja.
Maar zwart gat zal wel meevallen, ga gelijk True Detective kijken ofzo, altijd wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
net begonnen aan Hemlock Grove. Tot nu toe maar vaagquote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, er is meer op de wereld dan alleen GoT
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tyrion gaat niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Tyrion gaat niet dood.Tyrion gaat dood, ik heb de boeken gelezen, vertrouw meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Jij gaat ook dood. Ik ook trouwens. dus tja...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tyrion gaat dood, ik heb de boeken gelezen, vertrouw me
All men must die. Maar niet perse nu.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tyrion gaat dood, ik heb de boeken gelezen, vertrouw me
Tyrion gaat niet dood.Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel.Uiteindelijk wel ja, maar morgen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar morgen niet.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Volgens mij zitten hier allemaal lui die posten alsof ze speculeren, maar ondertussen knetteren van de boek- of internetspoilers. En lachen man, thuis achter hun laptopjequote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Cikx het volgende:
Wow, opeens allemaal boekspoilers in het topic of gewoon speculatie?
Ja zitten wat spoilers tussen op deze pagina.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Cikx het volgende:
Wow, opeens allemaal boekspoilers in het topic of gewoon speculatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |